Doe mij bij de 2de dan maar 2 uur persweeen en laat de rest van de weeen maar achterwegequote:Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef Silmarwen het volgende:
gebeuren.
En Faja, spannend zeg. Je hoort het wel vaker, vrouwen die geen voor- en/of ontsluitingsweeen hebben, of bijvoorbeeld geen persweeen vooral als ze al meerdere kinderen hebben gehad!
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb dat idd ook met slapen. Volgens mij begint de knelling in mijn elleboog, en trekt het door naar mijn pols. Maar ik moet binnenkort toch weer naar de chiropractor, dus dan kan ie de boel mooi weer uit elkaar trekken.
Ik heb vanmorgen besloten dat ik voor mijn verjaardag een uitgebreide massage van een pro wilquote:Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb dat idd ook met slapen. Volgens mij begint de knelling in mijn elleboog, en trekt het door naar mijn pols. Maar ik moet binnenkort toch weer naar de chiropractor, dus dan kan ie de boel mooi weer uit elkaar trekken.
navelstreng?quote:
Ken je het nummer van de VK al uit je hoofd??quote:Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh.
Gisteren de info gekregen bij de vk 'voor als het begint' en ik loop al sindsdien met een beetje een onwerkelijk gevoel rond. Het kan natuurlijk nog uiterlijk 6 weken duren, maar toch... na al die jaren rammelen is het nu eindelijk bijna zover...
Ik krijg bijna Sinterklaasneigingen 'Hij komt... hij komt...'![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ken je het nummer van de VK al uit je hoofd??
Dat is veeeeeel lekkerder hoor! De chiropractor masseert ook niet echt moet ik zeggenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen besloten dat ik voor mijn verjaardag een uitgebreide massage van een pro wil
Is weliswaar geen chiropractor maargoed...
Kwestie van binnenhouden!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:49 schreef Droeke het volgende:
Tjongejonge wat gaan jullie snel zeg, ik hou het allemaal niet meer bij...
@Lewis: ik vind het ook zoooo spannend. Jammer dat het (nog) niet vanzelf op gang gekomen is. Inleiden is nou niet iets waar je op zit te wachten. Aan de andere kant: het kan dan ECHT niet meer lang duren
Nu ik zaterdag uitgerekend ben heb ik ook wel zoiets van: nu mag het wel. Ik ben alleen zo bang dat het kindje op sinterklaas wordt geboren, dat zou ik zo zonde vinden (voor het kindje dan he). En in mijn horoscoop staat dat er op pakjesavond een hele speciale verrassing gaat komen.... neeeeee! Niet op pakjesavond...
Mijn hubbie zei al "ik geef gewoon op dat ie dan op 6 december geboren is...."quote:Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Edit- zou je geen deal kunnen sluiten dat er gewoon een andere dag wordt genoteerd..![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:49 schreef Droeke het volgende:
Nu ik zaterdag uitgerekend ben heb ik ook wel zoiets van: nu mag het wel. Ik ben alleen zo bang dat het kindje op sinterklaas wordt geboren, dat zou ik zo zonde vinden (voor het kindje dan he). En in mijn horoscoop staat dat er op pakjesavond een hele speciale verrassing gaat komen.... neeeeee! Niet op pakjesavond...
Oh ik ken dat... Ik ben op 6 feb uitgerekend, en ik ben zelf op 14 feb jarig.... Laat haar please eerder komen!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:11 schreef DeLiedje het volgende:
[..]Ik ken het gevoel (zondag uitgerekend). Al de héle zwangerschap krijg ik van iedereen te horen "als het maar geen 5 dec wordt!"...
Fijn is dat.... Zul je net zien...
Dan heb jij dus altijd vuurwerk op je verjaardag! Eigenlijk ook wel leuk.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben zelf op 31 December jarig, ik vind dat altijd wel een speciale dag. ( ik ben 17 dagen te vroeg geboren)
Wat zit het leven soms toch leuk in elkaar!quote:Op woensdag 28 november 2007 12:50 schreef Bright het volgende:
Moeders voor moeders gaat er idd ook aan komen - na sinterklaas is't weer zover.
En over de datum? Onze cees is volgens ons uitgerekend 3 dagen voor de verjaardag van mijn overleden schoonzus. Het zou toch wel heel frappant zijn als Cees op haar verjaardag wordt geboren. Ze is namelijk op de verjaardag van Elise overleden.
(Bij de herdenking van de overledenen afgelopen zondag is toevallig een nummer gespeeld dat op onze bruiloft is gespeeld. Door dezelfde organist nog wel. Zie je, de dingen die je in het leven mee maakt staan niet los van elkaar, maar zijn allemaal verbonden.)
Ik 15 juli. Hier thuis niks bijzonders, maar in Frankrijk (waar we meestal waren rond die tijd) is 14 juli een feestdag met vuurwerk om middernacht. Dat was eigenlijk altijd wel leuk.quote:Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef amaranta het volgende:
ik ben 24-12 jarig, in Spanje, waar ik geboren ben, wel een feestdag.Zit er niet zo mee. De meeste mensen onthouden het juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |