abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54887984
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef Silmarwen het volgende:
gebeuren.
En Faja, spannend zeg. Je hoort het wel vaker, vrouwen die geen voor- en/of ontsluitingsweeen hebben, of bijvoorbeeld geen persweeen vooral als ze al meerdere kinderen hebben gehad!
Doe mij bij de 2de dan maar 2 uur persweeen en laat de rest van de weeen maar achterwege
pi_54888021
Ik heb een elektrische avent iso bla gekocht op mp. Heb hem nu uitgekookt maar denk dat ik zo'n rubbertje los ga kopen als dat kan.
Heb voor een complete set, inclusief 2 flesjes, inclusief ijscompressen en nog wat prullaria 70 euro.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:34:05 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54888073
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb dat idd ook met slapen. Volgens mij begint de knelling in mijn elleboog, en trekt het door naar mijn pols. Maar ik moet binnenkort toch weer naar de chiropractor, dus dan kan ie de boel mooi weer uit elkaar trekken .

Ja, het wordt bij mij idd ook steeds een beetje erger Amaranta, maar goed, ik weet ook dat het weer over gaat uiteindelijk (uitzonderingen daargelaten) dus ik vind het verder ook niet zo'n enorme ramp, het is alleen een beetje irritant.
pi_54888117
BE, ik keek net even op je ticker, maar jij mag gewoon al over 2 dagen thuis bevallen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_54888189
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb dat idd ook met slapen. Volgens mij begint de knelling in mijn elleboog, en trekt het door naar mijn pols. Maar ik moet binnenkort toch weer naar de chiropractor, dus dan kan ie de boel mooi weer uit elkaar trekken .
Ik heb vanmorgen besloten dat ik voor mijn verjaardag een uitgebreide massage van een pro wil
Is weliswaar geen chiropractor maargoed...
  woensdag 28 november 2007 @ 11:38:43 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54888190
Uhuh.
Gisteren de info gekregen bij de vk 'voor als het begint' en ik loop al sindsdien met een beetje een onwerkelijk gevoel rond. Het kan natuurlijk nog uiterlijk 6 weken duren, maar toch... na al die jaren rammelen is het nu eindelijk bijna zover...
Ik krijg bijna Sinterklaasneigingen 'Hij komt... hij komt...'
pi_54888225
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:14 schreef k_i_m het volgende:
Heb je al streng toegesproken? .
navelstreng?

lewis, ik hoop dat het toch snel spontaan zal beginnen!

faja, dat valt tegen dus! wel wat kunnen slapen vannacht?

k_i_m, kolven is niet zo'n ramp hoor. vooral een handige mogelijkheid om het voeden af en toe uit te besteden . en ook wel grappig om te zien hoeveel melk je nou zoal kunt produceren op een dag.

BE, spannend he! misschien komt ie inderdaad wel op pakjesavond, jullie eigen Klaas. (5 letters, yeah! )

[ Bericht 19% gewijzigd door bixister op 28-11-2007 11:45:39 ]
pi_54888254
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh.
Gisteren de info gekregen bij de vk 'voor als het begint' en ik loop al sindsdien met een beetje een onwerkelijk gevoel rond. Het kan natuurlijk nog uiterlijk 6 weken duren, maar toch... na al die jaren rammelen is het nu eindelijk bijna zover...
Ik krijg bijna Sinterklaasneigingen 'Hij komt... hij komt...'
Ken je het nummer van de VK al uit je hoofd??
  woensdag 28 november 2007 @ 11:45:30 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54888348
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ken je het nummer van de VK al uit je hoofd??

Neuh, maar het staat wel in mijn telefoon.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:48:35 #250
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54888450
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen besloten dat ik voor mijn verjaardag een uitgebreide massage van een pro wil
Is weliswaar geen chiropractor maargoed...
Dat is veeeeeel lekkerder hoor! De chiropractor masseert ook niet echt moet ik zeggen . Het kan ook behoorlijk zeer doen de dagen erna .

Ik ben een hele tijd onder behandeling geweest voor mijn schouder (rsi) en ik vond eigenlijk juist dat het de laatste tijd weer veel beter ging. Maar die hand is toch wel lastig .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 28 november 2007 @ 11:49:36 #251
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54888477
Tjongejonge wat gaan jullie snel zeg, ik hou het allemaal niet meer bij...

@Lewis: ik vind het ook zoooo spannend. Jammer dat het (nog) niet vanzelf op gang gekomen is. Inleiden is nou niet iets waar je op zit te wachten. Aan de andere kant: het kan dan ECHT niet meer lang duren

Nu ik zaterdag uitgerekend ben heb ik ook wel zoiets van: nu mag het wel. Ik ben alleen zo bang dat het kindje op sinterklaas wordt geboren, dat zou ik zo zonde vinden (voor het kindje dan he). En in mijn horoscoop staat dat er op pakjesavond een hele speciale verrassing gaat komen.... neeeeee! Niet op pakjesavond...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_54888520
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:49 schreef Droeke het volgende:
Tjongejonge wat gaan jullie snel zeg, ik hou het allemaal niet meer bij...

@Lewis: ik vind het ook zoooo spannend. Jammer dat het (nog) niet vanzelf op gang gekomen is. Inleiden is nou niet iets waar je op zit te wachten. Aan de andere kant: het kan dan ECHT niet meer lang duren

Nu ik zaterdag uitgerekend ben heb ik ook wel zoiets van: nu mag het wel. Ik ben alleen zo bang dat het kindje op sinterklaas wordt geboren, dat zou ik zo zonde vinden (voor het kindje dan he). En in mijn horoscoop staat dat er op pakjesavond een hele speciale verrassing gaat komen.... neeeeee! Niet op pakjesavond...
Kwestie van binnenhouden!!!

Maar, het is wel een heel mooi pakje dan! (Alleen zo'n sjit datum voor later)

Misschien begint het op pakjesavond en komt het dan op 6 dec. ik help het je hopen.
pi_54888564
Elise wilde niet aan de borst. Na enkele dagen probeern zijn we toen overgegaan naar kolven en voeden met fles (ja ja, lekker handig; kan ze het vers krijgen, moet ze 't eerst in een flesje!) Gelukkig ging dit wel, de BV kwam namelijk niet direct op gang. Met geduld toch wat kolven en na een dag of wat proberen kwam er echt wat. Zonder kolven had Elise dus geen BV gekregen!
(Wij hebben zo'n automatisch geval, met batterij/stroom en een koeltasje voor de flesjes, makkelijk voor later op het werk)

Lewis, misschien gewoon een groot bord spagetti eten - dat deed hier wonderen
Alleen jammer dat alles 's ochtend vroeg er weer uit kwam
  woensdag 28 november 2007 @ 11:58:41 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54888725
Droeke, ik kan me dat wel heel goed voorstellen hoor! Het lijkt me voor de kindjes gewoon echt niet leuk om op die datum geboren te worden. Ik hoop voor je dat hij/zij die dag gewoon netjes over slaat.
pi_54888747
Datzelfde geldt voor 31 dec en 1 jan... of 25 of 26 dec. Gewoon rotdagen.

Edit- zou je geen deal kunnen sluiten dat er gewoon een andere dag wordt genoteerd..
  woensdag 28 november 2007 @ 12:01:47 #256
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54888824
Ik hoop gewoon zo erg dat het niet op 5 december komt, voor de rest maakt het me eigenlijk weinig uit... Ik voel me verder prima, dus het is niet echt noodzaak of zo dat het eerder komt. Alleen ben ik natuurlijk hartstikke nieuwsgierig!!!

Sorry trouwens dat ik een tijdje 'afwezig' geweest ben, maar dat heeft te maken met een vervelende portie buikgriep die ik van mijn hubbie heb mogen vangen. Ben gelukkig nu weer boven theewater!!!
  woensdag 28 november 2007 @ 12:02:44 #257
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_54888844
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:59 schreef Ticootje het volgende:

Edit- zou je geen deal kunnen sluiten dat er gewoon een andere dag wordt genoteerd..
Mijn hubbie zei al "ik geef gewoon op dat ie dan op 6 december geboren is...."
pi_54888868
Tja, maar het kind komt wanneer het komt
pi_54889000
had k n mooie post... issie weg... grmbl..
lewis en faja, hoop dat t idd n btje wil doorzetten!!!
Maneki dank je voor je reactie

en k krijg t ook amper bij gelezen hier.. sorry daarvoor!
pi_54889054
quote:
Op woensdag 28 november 2007 11:49 schreef Droeke het volgende:
Ik ken het gevoel (zondag uitgerekend). Al de héle zwangerschap krijg ik van iedereen te horen "als het maar geen 5 dec wordt!"...
Fijn is dat.... Zul je net zien...

Lewis en Faja, succes allebei!
Ik hoop dat het nog uit zichzelf begint Lewis!
pi_54889099
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:11 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel (zondag uitgerekend). Al de héle zwangerschap krijg ik van iedereen te horen "als het maar geen 5 dec wordt!"...
Fijn is dat.... Zul je net zien...
Oh ik ken dat... Ik ben op 6 feb uitgerekend, en ik ben zelf op 14 feb jarig.... Laat haar please eerder komen!
pi_54889157
Ik ben zelf op 31 December jarig, ik vind dat altijd wel een speciale dag. ( ik ben 17 dagen te vroeg geboren)
pi_54889223
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:15 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben zelf op 31 December jarig, ik vind dat altijd wel een speciale dag. ( ik ben 17 dagen te vroeg geboren)
Dan heb jij dus altijd vuurwerk op je verjaardag! Eigenlijk ook wel leuk.

Alleen je verjaardag vieren, had je daar vroeger geen last van. Drukke tijd enzo, mensen die geen tijd hebben...
pi_54889449
Ik heb eigenlijk altijd een huis vol gehad, zijn toch wel veel mensen die zich vervelen denk ik die dag. Ik vier het alleen overdag hoor, sávonds zoeken ze maar een ander feestje op
pi_54889571
ik ben 24-12 jarig, in Spanje, waar ik geboren ben, wel een feestdag.Zit er niet zo mee. De meeste mensen onthouden het juist.
pi_54889735
Mijn moeder is jarig op 31 december, schoonmoeder op 5 december.

Maargoed, om 18:00 voor het eerst naar de VK, ik wil meteen die langverwachte echo!!!!
Waarschijnlijk krijg ik wel meteen echo, maar zeker is het dus nog niet (had vorige week gebeld om te vragen).
Ohw men, zo spannend! Ik wil weten of alles goed is! Zaterdag zou ik 10 weken moeten zijn, en nog geen rare dingen behalve dan erg misselijk afentoe, zin in haring met augurk etc

Gisteren vriendlief het stukje van knut laten lezen, ik had zelf zoiets na het lezen van dat stukje van jeetje, als ik de kleine voor het eerst zie bewegen ga ik echt janken volgens mij!
Vriendlief ook verder voorbereid, want zijn mannelijke collega's in het ziekenhuis lichten hem ook niet echt goed voor, die begonnen al over beentje wat er voor kan zitten met het geslacht bekijken op de echo. Dus ik heb al gezegt van nu is het geslacht nog niet te zien. (We willen dat beiden heel graag weten, en mijn ouders willen het ook zo snel mogelijk weten, volgens mij ivm kerst. Maargoed, denk niet dat het dan al bekend is).

Zijn er trouwens nog meer die hier meedoen of mee hebben gedaan aan moeders voor moeders? Ik doe nu 3 weken mee. Vandaag is het weer breng-de-kratten-naar-depot-dag.

Enne; veel sukses aan de dames die voor de laatste loodjes gaan!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_54889973
Ik ben zelf 8 december uitgerekend maar ik hoop ook zo dat het niet 4 of 5 december word. 4 december is mijn man jarig en 5 december is gewoon een lullige datum om als kind jarig op te zijn. Mijn moeder is 1 januari jarig ook zo een bagger datum.
pi_54889996
Moeders voor moeders gaat er idd ook aan komen - na sinterklaas is't weer zover.

En over de datum? Onze cees is volgens ons uitgerekend 3 dagen voor de verjaardag van mijn overleden schoonzus. Het zou toch wel heel frappant zijn als Cees op haar verjaardag wordt geboren. Ze is namelijk op de verjaardag van Elise overleden.

(Bij de herdenking van de overledenen afgelopen zondag is toevallig een nummer gespeeld dat op onze bruiloft is gespeeld. Door dezelfde organist nog wel. Zie je, de dingen die je in het leven mee maakt staan niet los van elkaar, maar zijn allemaal verbonden.)
pi_54890369
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:50 schreef Bright het volgende:
Moeders voor moeders gaat er idd ook aan komen - na sinterklaas is't weer zover.

En over de datum? Onze cees is volgens ons uitgerekend 3 dagen voor de verjaardag van mijn overleden schoonzus. Het zou toch wel heel frappant zijn als Cees op haar verjaardag wordt geboren. Ze is namelijk op de verjaardag van Elise overleden.

(Bij de herdenking van de overledenen afgelopen zondag is toevallig een nummer gespeeld dat op onze bruiloft is gespeeld. Door dezelfde organist nog wel. Zie je, de dingen die je in het leven mee maakt staan niet los van elkaar, maar zijn allemaal verbonden.)
Wat zit het leven soms toch leuk in elkaar!
  woensdag 28 november 2007 @ 13:15:30 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54890634
quote:
Op woensdag 28 november 2007 12:31 schreef amaranta het volgende:
ik ben 24-12 jarig, in Spanje, waar ik geboren ben, wel een feestdag.Zit er niet zo mee. De meeste mensen onthouden het juist.
Ik 15 juli. Hier thuis niks bijzonders, maar in Frankrijk (waar we meestal waren rond die tijd) is 14 juli een feestdag met vuurwerk om middernacht. Dat was eigenlijk altijd wel leuk.

Ik geloof dat ik zelf ook het liefst niet heb dat hij met Sinterklaas komt.
Omdat dat echt overduidelijk een kadootjesfeest is in Nederland. Met kerst is dat toch minder en Oud en Nieuw, ach... dat lost zich dan ook wel weer op.

stinkie is overigens zelf volgende week vrijdag jarig. Mss kan ik hem wel een heel leuk kadootje geven? Dat zou ik nou weer helemaal niet zo erg vinden, hooguit omdat het zo dicht op Sinterklaas is, maar verder niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')