Naar het ziekenhuis om ingeleid te worden lijkt mij niets hoor..quote:
Ik hoop het echt, want ik heb het vaak benauwd, fikse hooikoorts, tig voedsel en contact allergieen. We gaan het gewoon proberen op hoop van goede zegen. Gelukkig heeft Knut helemaal niets van zulke dingen!quote:Op woensdag 28 november 2007 10:45 schreef Mibos het volgende:
Silm en ik ben zelf een copd patient en heb ook borstvoeding gegeven en de enige allergie die mijn dochter heeft is extreme hooikoorts. Van niks naar binnen het uur niet meer uit haar oogjes kunnen kijken en overal water uitlopend hebben. Verder heeft ze niets. Vanaf dat ze vijf maanden is krijgt ze in geval van nood ketotifen voor de hooikoortsaanvallen dus uit eigen ervaring kan ik zeggen de borstvoeding heeft gewerkt.
dat zal wel mee vallen.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zo'n dubbele kolf.. Ik word zo een echte melkkoe.
Het is meer het idee dat ik heb bij een dubbele kolf. 2 zuignappen aan je tiet en gaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 10:52 schreef Popples het volgende:
[..]
dat zal wel mee vallen.![]()
ik heb een hand kolf, een enkele kolf en een dubble kolf![]()
Faja balen, hopelijk blijft hij niet eigenwijs!!!
lewis succes en laat jullie meid maar voor 6 uur morgenavond komen![]()
inleiden lijkt me ook niks
Een paar dagen geleden voelde ik iets knappen in mijn hand en sindsdien doet het pijn als ik mijn wijsvinger op een bepaalde manier buig. Als ik rechts bovenop mijn pols druk doet het ook zeer en gaat het tintelen. Maar verder is mijn hand niet dik ofzo?!quote:Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens wel ook meer en meer last van tintelende vingers in mijn rechterhand. Irritant gevoel met typen.Heb van die heerlijk dikke handjes nu, kan niet eens meer makkelijk een vuist maken.
![]()
En dat terwijl mijn voeten nu weer redelijk normale proporties hebben.
Meer meiden die die tintelende vingers herkennen?
Ik ben van plan om zo'n 1,5 liter per dag te kolvenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:03 schreef p_iglet het volgende:
Whahaahaha hier ook standje melkkoe hoor![]()
Heb een super de luxe dubbele kolf en ben er dolgelukkig mee!!!
Maar goed 300 euro aan een kolf uitgeven lijkt me alleen nuttig als je ook echt VEEEEL gaat kolven.
Voor af en toe een avondje weg of dag in de week werken zou ik lekker ene handkolf kopen.
Scheelt hoop gezeul en hoop geld.
De oplossing: niet op je pols drukken.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden voelde ik iets knappen in mijn hand en sindsdien doet het pijn als ik mijn wijsvinger op een bepaalde manier buig. Als ik rechts bovenop mijn pols druk doet het ook zeer en gaat het tintelen. Maar verder is mijn hand niet dik ofzo?!.
Dat is helaas een kortdurende oplossing, want als ik dingen oppak blijkt die plek ook geactiveerd te wordenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De oplossing: niet op je pols drukken.
Ik heb al hele lang met slapen dat mijn handen snel gaan tintelen, maar nu zijn er geen rare houdingen meer voor nodig.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden voelde ik iets knappen in mijn hand en sindsdien doet het pijn als ik mijn wijsvinger op een bepaalde manier buig. Als ik rechts bovenop mijn pols druk doet het ook zeer en gaat het tintelen. Maar verder is mijn hand niet dik ofzo?!.
Jep, en volgens mijn vk was/is het carpaal tunnel syndroom. Moet binnen 6 wk na de bevalling weer verdwijnen.quote:Op woensdag 28 november 2007 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens wel ook meer en meer last van tintelende vingers in mijn rechterhand. Irritant gevoel met typen.Heb van die heerlijk dikke handjes nu, kan niet eens meer makkelijk een vuist maken.
![]()
En dat terwijl mijn voeten nu weer redelijk normale proporties hebben.
Meer meiden die die tintelende vingers herkennen?
Doe mij bij de 2de dan maar 2 uur persweeen en laat de rest van de weeen maar achterwegequote:Op woensdag 28 november 2007 10:42 schreef Silmarwen het volgende:
gebeuren.
En Faja, spannend zeg. Je hoort het wel vaker, vrouwen die geen voor- en/of ontsluitingsweeen hebben, of bijvoorbeeld geen persweeen vooral als ze al meerdere kinderen hebben gehad!
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb dat idd ook met slapen. Volgens mij begint de knelling in mijn elleboog, en trekt het door naar mijn pols. Maar ik moet binnenkort toch weer naar de chiropractor, dus dan kan ie de boel mooi weer uit elkaar trekken.
Ik heb vanmorgen besloten dat ik voor mijn verjaardag een uitgebreide massage van een pro wilquote:Op woensdag 28 november 2007 11:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb dat idd ook met slapen. Volgens mij begint de knelling in mijn elleboog, en trekt het door naar mijn pols. Maar ik moet binnenkort toch weer naar de chiropractor, dus dan kan ie de boel mooi weer uit elkaar trekken.
navelstreng?quote:
Ken je het nummer van de VK al uit je hoofd??quote:Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Uhuh.
Gisteren de info gekregen bij de vk 'voor als het begint' en ik loop al sindsdien met een beetje een onwerkelijk gevoel rond. Het kan natuurlijk nog uiterlijk 6 weken duren, maar toch... na al die jaren rammelen is het nu eindelijk bijna zover...
Ik krijg bijna Sinterklaasneigingen 'Hij komt... hij komt...'![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 11:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ken je het nummer van de VK al uit je hoofd??
Dat is veeeeeel lekkerder hoor! De chiropractor masseert ook niet echt moet ik zeggenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen besloten dat ik voor mijn verjaardag een uitgebreide massage van een pro wil
Is weliswaar geen chiropractor maargoed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |