Electronicaquote:Op maandag 26 november 2007 17:38 schreef Ronalld het volgende:
W00t, ik heb me vandaag officiëel uitgeschreven van mijn opleiding. =D Na iets van 2 maand al. [afbeelding] Nou ja. Nu wat nieuws zoeken. Tips zijn welkom. [afbeelding]
*vrijheid*
Neuh, hbo he. Vond het gewoon niet leuk.quote:Op maandag 26 november 2007 17:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eisten ze 1040 uur op jaarbasis van jou, dan had ik ook gestopt!
Hoi ChatGirlquote:Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef ChatGirl het volgende:
Hallo!![]()
Morgen weer naar de stage toe. Kijken hoe dat gaat. Heb de afgelopen week nauwelijks achter een pc gezeten.
alsof dat bier in friesland zo duur is!quote:Op maandag 26 november 2007 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Paar bandjes verkocht, weer paar euro rijker.
Kan ik eindelijk die leuke chick mee uit vragen![]()
Of naar Machine Head gaan. Prioriteiten he.quote:Op maandag 26 november 2007 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Paar bandjes verkocht, weer paar euro rijker.
Kan ik eindelijk die leuke chick mee uit vragen![]()
Leuke chick mee naar Machine Headquote:Op maandag 26 november 2007 20:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Of naar Machine Head gaan. Prioriteiten he.
Geen idee. Denk het eigenlijk niet, niks over gehoord in ieder geval.quote:Op maandag 26 november 2007 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Leuke chick mee naar Machine Head [ afbeelding ]
Maar zal al wel hardstikke uitverkocht zijn neem ik aan...
quote:Heuft vertelde eens over ee superrijke Nederlandse zakenman die bij hem te gast was ' die man is meer dan een wek binnen geweest met steeds andere meisjes. We hebben hem een hele groote beker aangeboden voor zijn prestatie als de grootste klant ui de geschiedenis. De man betaalde na afloop de rekening van meer dan een miljoen gulden zonder met zijn ogen te knipperen. Hij maakte daarmee dat jaar tot ons beste uit de geschiedenis. Jammer dat ik hem nooit meer heb teruggezien
quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, een miljoen per week... hoop dat het wat voldoening heeft gegeven voor dat geld
Precies! Of met de date naar Machine Head
Dan is het vrijgezel blijven niet eens een rare optie, toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:46 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja precies, anders is het zo'n spelletje als mij meezeulen naar Sensation
Ik zou dan liever hebben dat je niet mee ging, want mensen die zich constant lopen te ergeren aan hetgeen waar je bent doen mij geen plezier.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:12 schreef Deansensitized het volgende:
Nouja, die ene keer is wel overheen te komen, maar van harte zal het niet gaan
Dan eerder om de meid een plezier te doen en bij haar te zijn dan dat ik daar van de muziek sta te genieten
Helaas wel en mag met iets beginnen waar ik totaal geen zin in heb.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]'s Morgens Diertjeh, ook weer aangevangen?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Helaas wel en mag met iets beginnen waar ik totaal geen zin in heb.
Overzicht maken van de debiteuren die gebeld moeten worden. En daarna mag ik ze bellen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat mag je doen
![]()
Kaheem zit lekker wetteksten door te lezen. Een soort van onnaspitbare woordenbrij komt je op deze manier tegemoet!
Damkje. twee weken geleden moest ik dat ook doen..en toen verloor ik de controle over wat ik deed. Collega kwam met alles er tussendoor en ging dingen aanpassen. En dat voelde niet fijn.quote:
Rustig blijven Diertje, rustig blijven....quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Damkje. twee weken geleden moest ik dat ook doen..en toen verloor ik de controle over wat ik deed. Collega kwam met alles er tussendoor en ging dingen aanpassen. En dat voelde niet fijn.
Zie je er nu helemaal Sappig uit?quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:32 schreef Loontjah het volgende:
Goedesmorgens
LOL, of je directeur maakt een opmerking over je haar.
Tja, krijg je als je een stijltang aanschaft.
Ik probeer het.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Rustig blijven Diertje, rustig blijven....
Bel die hufters maar even lekker op, betalen tuig anders rammen de deurwaarders (en ander soortgelijk tuig van minimaal 140 kilo aan spieren) vandaag jullie kantoor nog leeg. Helaas werkt het niet helemaal zo in de werkelijkheid!
@Dean bedankt, hier gaat meer tijd in zitten dan ik verwacht had...
Misschien stalked die jou ook wel gewoon, wordt je ook gebeld door hijgers enzo?quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:41 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik probeer het.
Ik heb net ontdekt dat een collega van mij ook op fok! zit. Tenminste zag net een scherm met het forum erop
Ben wel 2x anoniem gebeld..maar die had ik gemist.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien stalked die jou ook wel gewoon, wordt je ook gebeld door hijgers enzo?
Daar heb ik altijd zo'n hekel aan, dan ben je lekker bezig en neemt degene die je stalked niet op.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ben wel 2x anoniem gebeld..maar die had ik gemist.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:48 schreef Loontjah het volgende:
Succes Jackson...
Ik weet niet of hij mij sappig vind.
Hij vond het leuk, dus misschien wel
Al maanden bij mijquote:
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd zo'n hekel aan, dan ben je lekker bezig en neemt degene die je stalked niet op.Dat is absoluut geen turn-on.
[..]
Love is in the air!
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 08:56 schreef Loontjah het volgende:
Ik hoef geen getrouwde man, met 2 koters...
Het is je vergeven, zal ik voortaan eerst even sms-en....quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb niet 24 uur perdag mijn telefoon bij me.
Dat is duidelijk Ilona.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:56 schreef Loontjah het volgende:
Love is in the sink !
Ik hoef geen getrouwde man, met 2 koters...
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is je vergeven, zal ik voortaan eerst even sms-en....![]()
[..]
Dat is duidelijk Ilona.
Heequote:Op dinsdag 27 november 2007 09:02 schreef Deansensitized het volgende:
Jackson
Hup, aan het werk jij! ~O>
Wendy
Sterkte!quote:
Hostquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
mogguh lui
Deadlines... het komt met snel dichterbij...
en een traditioneel grijze dag in Nederlandquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:45 schreef PieterBas het volgende:
Het is weer een mooie zonnige dag in Sverige
quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:50 schreef HansU het volgende:
[..]
en een traditioneel grijze dag in Nederland
Gewoon niet bang zijn en ze af proberen te bluffen. Dit moet je inderdaad wel liggen...quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
Zo das was mijn eerste niet betalende klant van vandaag. Man wou niet betalen om allerlei redenen en ik weet er weer niets vanaf. De ene zegt dat het opgelost is de andere zegt van niet. Woord tegen woord en ik er tussen in
klant moet altijd betalen, of het nou gemaakt is of niet. Wanbetalersquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:58 schreef diertjuh het volgende:
Zo das was mijn eerste niet betalende klant van vandaag. Man wou niet betalen om allerlei redenen en ik weet er weer niets vanaf. De ene zegt dat het opgelost is de andere zegt van niet. Woord tegen woord en ik er tussen in
Dat het nooit meer zal sneeuwen in Nederlandquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:51 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 1 klaar staaniemand nog ideeen voor een leuke titel?
oh da's ook wel grappigquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:07 schreef Isdatzo het volgende:
Plleur op, dit is de afdleing transploft, ik wor kriegel van die sploedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |