Dat hoeftie nu dus ook niet te flikken neequote:Op maandag 26 november 2007 13:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben jij een type dat in Nederland zeurt over de integratie van het addergebroed?
ik spreek al 2 jaar geen correct nederlands meer...!quote:
En Zweden heeft goeie producers in de house-scenequote:Op maandag 26 november 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de taal begin ik meer en meer te begrijpen spreken zal ik alleen nooit doen...!
Ik heb tegen mn vriendin gezegd dat zei maar nederlands moeten leren als ze geen engels wil spreken de hele tijd dat ik geen zweeds ga leren
foto!quote:Op maandag 26 november 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal strax even midden op het plein Stage SC in de sneeuw pissen!
Nee, ik zeur niet, ik heb niet gestemd dus ik zal nergens over zeuren. Daarentegen ben ik zo weinig in Nederland dat het me niet uit maakt hoe het er daar aan toe gaatquote:Op maandag 26 november 2007 13:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ben jij een type dat in Nederland zeurt over de integratie van het addergebroed?
der was net een link naar een webcamquote:
Vraag PB en mij niet naar de zweedse muziek...quote:Op maandag 26 november 2007 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
En Zweden heeft goeie producers in de house-scene
Zonde, ze kunnen er wat van daarquote:Op maandag 26 november 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vraag PB en mij niet naar de zweedse muziek...
Geef je groot gelijk!quote:Op maandag 26 november 2007 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, ik zeur niet, ik heb niet gestemd dus ik zal nergens over zeuren. Daarentegen ben ik zo weinig in Nederland dat het me niet uit maakt hoe het er daar aan toe gaat
Dat is wat mij betreft geen muziekquote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zweedse muziek![]()
http://www.youtube.com/watch?v=zVBFvfMMENM
dat heb ik met mezelf afgesproken, ik ben zo weinig in NL de komende 3-4 jaar dat ik niet ga stemmen op iets waar ik geen voordeel uit kan halen. Nadeel daarvan is dat ik niet kan praten over de NL politiekquote:
ik ze het wel 10 x op een dag langs komen op Jamba op de TV...quote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft geen muziek
thuis kijken!quote:
Swedish House Mafia rockt de tentquote:Op maandag 26 november 2007 14:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ze het wel 10 x op een dag langs komen op Jamba op de TV...alleen dan met die dame naar voren gebogen en inkijk tot haar navel
Kniepertjes ?quote:Op maandag 26 november 2007 14:08 schreef Etcetera het volgende:waar stage wel niet goed voor is
bij de handbalvereniging waar m'n zus speelt verkopen ze elk jaar kniepertjes. heb nu weer 6 zakjes verkocht, vorige week ook al 6
Ik geloof het directquote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef Deansensitized het volgende:
Koekjes toch?? Van die dunne, krokante, hele zoete koekjes? Net iets als kletskoppen toch?
je weet niet wat je mistquote:
quote:
jepquote:Op maandag 26 november 2007 14:09 schreef Deansensitized het volgende:
Koekjes toch?? Van die dunne, krokante, hele zoete koekjes? Net iets als kletskoppen toch?
Dat witte busje is zwartquote:Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
Doe ik ook
En er staat een verdacht wit busje op dat plein Kuno! Ga eens op onderzoek uit!
En wat is dat langwerpige [houten?] hokje daar rechts?
Check! Die kennen wequote:Op maandag 26 november 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
jep
zijn bedoeld voor oud en nieuw. jullie kennen wel rolletjes neem ik aan?
dat vereenvoudigd mijn uitlegquote:
Hoe kun je nou de een lekkerder vinden dan de ander terwijl het precies dezelfde dingen zjnquote:Op maandag 26 november 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat vereenvoudigd mijn uitleg
een rolletjes is niet meer en niets minder dan een opgerold kniepertje.
rolletjes eet je in het nieuwe jaar, want die staan symbool voor een nieuw, onbekend (=opgerold) jaar
kniepertjes eet je in het oude jaar, die staan symbool voor een oud, bekend (=uitgerold) jaar
en ik vind kniepertjes lekkerder dan rolletjes
Kuno reageert te snel, ik wou hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 26 november 2007 14:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe kun je nou de een lekkerder vinden dan de ander terwijl het precies dezelfde dingen zjn
quote:Op maandag 26 november 2007 14:38 schreef Etcetera het volgende:
weet niet, ik vind kniepertjes gewoon lekkerderproef je meer van vind ik
Dat is echt om te huilen..quote:Op maandag 26 november 2007 13:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vraag PB en mij niet naar de zweedse muziek...
lieve schat, ik weet niet wat jij denkt dat ik doe, maar ik ben toch echt geen lerares hoorquote:Op maandag 26 november 2007 14:49 schreef KaheemSaid het volgende:
Arme kinderen die ze les geeft, die zullen het woord 'hetzelfde' nooit begrijpen, ik heb met ze te doen.... Of zijn ze aan het protesteren zonder dat ze zelf weten waarvoor. !!! Wij willen minder les !!! Nederland moet dommer, stem tegen de 1040 uren regeling !!! etc.
Daar gaat mijn fantasiequote:Op maandag 26 november 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lieve schat, ik weet niet wat jij denkt dat ik doe, maar ik ben toch echt geen lerares hoor
Kut, dat was miss scofield dan zekerquote:Op maandag 26 november 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lieve schat, ik weet niet wat jij denkt dat ik doe, maar ik ben toch echt geen lerares hoor
Is een meesterres dan iets anders dan een lerares?quote:
Ja, dat doen ze zekerquote:Op maandag 26 november 2007 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Swedish House Mafia rockt de tent
Ik kan er nog wel een paar foute toevoegen..quote:Op maandag 26 november 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zweedse muziek![]()
http://www.youtube.com/watch?v=zVBFvfMMENM
mijn zus is wel leraresquote:
miss is leraresquote:Op maandag 26 november 2007 14:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kut, dat was miss scofield dan zeker![]()
Wat was jij ook alweer etc.?
Ze zeggen hetquote:Op maandag 26 november 2007 14:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Is een meesterres dan iets anders dan een lerares?
Foto's helpen meerquote:Op maandag 26 november 2007 15:02 schreef Etcetera het volgende:
mijn zus is wel lerareshelpt dat een beetje
![]()
Bij deze redactie hoef je ook niet te weten wat hetzelfde betekentquote:Op maandag 26 november 2007 15:02 schreef Etcetera het volgende:
miss is lerares
ik zit bij de multimediaredactie van een krant
quote:
jepquote:Op maandag 26 november 2007 15:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bij deze redactie hoef je ook niet te weten wat hetzelfde betekent![]()
Jij zat toch bij hDvhN?
quote:Op maandag 26 november 2007 14:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kuno reageert te snel, ik wou hetzelfde zeggen.
Wat bieden ze en wat kan je bij andere ondernemingen krijgen ?quote:Op maandag 26 november 2007 15:08 schreef super-muffin het volgende:
Mijn stage heeft me aangeboden te kunnen blijven werken als mijn stageperiode is afgelopen.
Loop nu stage als webdeveloper/designer bij een kleine studio.
Hé egoïst we hebben het hier over jou zus, jij bent al niet meer intressantquote:Op maandag 26 november 2007 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik denk dat dat in dit geval nog erger is dan dat je nu weet dat ik geen lerares ben
hè.. zoiets heb ik nu altijdquote:Op maandag 26 november 2007 15:10 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb vandaag een concetratie probleem zeg.
Op 1 of andere manier kan ik mij niet concentreren. Wat is dit frustrerend zeg
da's geen egoisme, da's bescherming voor jullie wat betreft haarquote:Op maandag 26 november 2007 15:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Hé egoïst we hebben het hier over jou zus, jij bent al niet meer intressant
Minder zuipen in het weekendquote:Op maandag 26 november 2007 15:10 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb vandaag een concetratie probleem zeg.
Op 1 of andere manier kan ik mij niet concentreren. Wat is dit frustrerend zeg
Pardonquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 15:15 schreef PieterBas het volgende:
Een van de flats hier in de ghetto heeft gisteren in de fik gestaan.. en daar kwam ik pas vanmiddag pas achter..
hoor ik hier enige hoop?quote:Op maandag 26 november 2007 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
Met of zonder exchange students?
Je hoeft niet meteen alles te ontkennenquote:Op maandag 26 november 2007 15:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Pardon![]()
Ik ben vrijdag met een wijntje aan een cursus begonnen.
Ik heb zaterdag 1 biertje op tijdens een concert, en ik heb gisteren 1 safari-VII-up gehad.
Dus daar kan het niet aan liggen.
zonder exchange studentsquote:Op maandag 26 november 2007 15:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
Met of zonder exchange students?
gelukkig maar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op maandag 26 november 2007 15:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gelukkig maar...
dat is best klote..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Meid toch....quote:Op maandag 26 november 2007 15:21 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Pardon![]()
Ik ben vrijdag met een wijntje aan een cursus begonnen.
Ik heb zaterdag 1 biertje op tijdens een concert, en ik heb gisteren 1 safari-VII-up gehad.
Dus daar kan het niet aan liggen.
Dean, zo denk je toch een beetje aan mijquote:Op maandag 26 november 2007 15:50 schreef Deansensitized het volgende:
My name is Inga, and I'm from Sweden [ afbeelding ]
Nu hangt dat voor de rest van de dag in mijn kop. Bedankt Kuno!
[ afbeelding ]
Hier in Zweden is de kerstsfeer al goed aanwezig!quote:Op maandag 26 november 2007 15:51 schreef Deansensitized het volgende:
Maar in Skovde ontsteken ze de de lichtjes [ afbeelding ]
*afmeldt*quote:Op maandag 26 november 2007 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
We kent de film "Around the world in 80 days"?
Als alle wensen doorgevoerd worden, komt er minder educatie, met als gevolg hiervan is dommere leerlingen. Deze domme leerlingen zien steeds minder het nu van school in, gevolg minder lessen en minder schaamte bij het kapot maken van dingen. Dit ontaard in een neerwaartse spiraal.quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiiii
Heerlijk lesgegeven vandaag!! Mijn lessen waren gelukkig nog voor de 'rellen'. School stond weer op z'n kop. Stelletje idioten, die leerlingen zegTegenwoordig kunnen ze alles maar kapot maken, zonder enige schaamte. Ik had dat vroeger nooit durven doen, niet eens denken!!!
is dat dan een beetje een goede film dean? anders stop ik nameljk met downloadenquote:Op maandag 26 november 2007 15:58 schreef Deansensitized het volgende:
Ik! Geloof ik.
En daar heb ik geen Inga voor nodig Kuno
Kost toch niks... gewoon kijken en anders vroegtijdig afzetten. Doe ik met zoveel filmsquote:Op maandag 26 november 2007 16:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is dat dan een beetje een goede film dean? anders stop ik nameljk met downloaden
Helden-sitequote:Op maandag 26 november 2007 16:08 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof dat die wel tof is ja. Maar sta bekend om mijn slechte smaak in zulke dingen
* Dean checked imdb.com...
Blijkbaar....quote:Op maandag 26 november 2007 16:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als alle wensen doorgevoerd worden, komt er minder educatie, met als gevolg hiervan is dommere leerlingen. Deze domme leerlingen zien steeds minder het nu van school in, gevolg minder lessen en minder schaamte bij het kapot maken van dingen. Dit ontaard in een neerwaartse spiraal.
Staat het LAKS synoniem voor devolutie?
En zelfs daar was ik niet blij meequote:Op maandag 26 november 2007 16:09 schreef PieterBas het volgende:
Die pubers moeten blij zijn dat ze uberhaupt nog les krijgen, op het hoger onderwijs mag je af en toe blij zijn met 20 uurtjes in de week
nee zo hoort dat niet, dan kun je niet praten over een film... daarom ben ik nu ook maar de oude versie aan het downloaden...quote:Op maandag 26 november 2007 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Kost toch niks... gewoon kijken en anders vroegtijdig afzetten. Doe ik met zoveel films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Stel je dan voor hoe de rest van het stadje isquote:Op maandag 26 november 2007 16:29 schreef Deansensitized het volgende:
Dat plein is overigens wel behoorlijk uitgestorven zo overdag Kuno
Dit is dan ook flauwekul, of in ieder geval niet de manier waarop ik naar school gaan in ideale vorm zie.quote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat de kiddo's die echt willen staken (dus niet die relschoppers) echt niet per se minder les willen. ze willen beter les.
zoude jullie niet gaan staken als je te horen krijgt dat je meer op school moet zitten, maar niet meer les krijgt? want daar gaat die 1040 uren regeling op uitdraaien: ze zitten in een lokaal, maar krijgen geen les. ik wel hoor
Bruisendquote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stel je dan voor hoe de rest van het stadje is
quote:
Net zo cute met die leuke lichtjes allemaalquote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stel je dan voor hoe de rest van het stadje is [afbeelding]
quote:Op maandag 26 november 2007 16:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar het nachtleven is wel te duur...?
dat welquote:Op maandag 26 november 2007 16:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Net zo cute met die leuke lichtjes allemaal
dus? ik vermaak me nog steeds dondersgoedquote:
ik zal na Dublin even door het stadje lopen met mn camera!quote:Op maandag 26 november 2007 17:12 schreef Deansensitized het volgende:
Echt zo gaaf is dat altijd
Foto's??
quote:Op maandag 26 november 2007 17:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus? ik vermaak me nog steeds dondersgoed
ook in zo'n uitgestorven Zweedse stadquote:Op maandag 26 november 2007 16:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Stel je dan voor hoe de rest van het stadje is
Eisten ze 1040 uur op jaarbasis van jou, dan had ik ook gestopt!quote:Op maandag 26 november 2007 17:38 schreef Ronalld het volgende:
W00t, ik heb me vandaag officiëel uitgeschreven van mijn opleiding. =D Na iets van 2 maand al.Nou ja. Nu wat nieuws zoeken. Tips zijn welkom.
![]()
*vrijheid*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |