* Dean pakt telefoonquote:Op maandag 26 november 2007 12:37 schreef Loontjah het volgende:
Sow, bammetjes op.
Ben tot de rest van de dag weer alleen op kantoor.
Kan ik weer telefoontjes beantwoorden
Wil jij je er even niet mee bemoeien, Loontjah moet mij pm-en en daar heb jij niks mee te maken, brutale snotneusquote:Op maandag 26 november 2007 12:48 schreef JeroenV het volgende:
Ik had het erover dat hij zijn mogelijke nieuwe vlam moest mailen... Daar valt weinig aan te PM-en toch?
quote:Op maandag 26 november 2007 12:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wil jij je er even niet mee bemoeien, Loontjah moet mij pm-en en daar heb jij niks mee te maken, brutale snotneus
Uiteraard ga ik verder met leren, zit nu aan verdere CSS en PHP stof..quote:Op maandag 26 november 2007 12:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij ook denk ik
@Dean your welcome
@ tigli: ga je verder met leren?
En jij heet dus Ilona!quote:Op maandag 26 november 2007 12:51 schreef Loontjah het volgende:
Je heet dus Simon!
Dat wist ik nietquote:
Succes ermee, doe je dit voor stage of ben je niet bezig met stage lopen.quote:Op maandag 26 november 2007 13:00 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik verder met leren, zit nu aan verdere CSS en PHP stof..
Geen van beide..quote:Op maandag 26 november 2007 13:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Succes ermee, doe je dit voor stage of ben je niet bezig met stage lopen.
quote:Op maandag 26 november 2007 13:26 schreef jackson het volgende:
Fuck studie ... morgen weer een dag
quote:Op maandag 26 november 2007 13:26 schreef Loontjah het volgende:
Trig is bij het vorig stagebedrijf ontslagen en nu loopt hij stage bij een bedrijf in Helmond..
SUPERPROMOTIE: 1 voordeel, je zult nooit meer een trein missen in Eindhoven
Ja, kutzooi. Nogsteeds geen zak gedaan..... en echt geen zin meerquote:
Hate to say I told you soquote:Op maandag 26 november 2007 13:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, kutzooi. Nogsteeds geen zak gedaan..... en echt geen zin meer
Weinig prive vandaag voor mij... Was om 8:30 hier en ben denk om 21.30-22.00 thuisquote:Op maandag 26 november 2007 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb nog te veel te doen vandaag
Privé dan hè, op het werk is het tamelijk rustig
Ja, ik weet etquote:
Zweden! Tof! Zijn wel aardige lui daar volgens mij. Ken althans een aantal aardige Zweden.quote:Op maandag 26 november 2007 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ow ja dean!
Het sneeuwd hier weer als een dolle!
Helemaal niets van gehoordquote:Op maandag 26 november 2007 13:30 schreef Loontjah het volgende:
Oh ja Trig, weet jij misschien wie er is verongelukt in Dieren?
Was een 19-jarig meisje uit Deurne..
* Dean start autoquote:Op maandag 26 november 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hier, heb je de webcam van het marktplein van mijn dorpje!
http://www.skovde.se/templates/S_Article.aspx?id=12840
Paar dagen nog, dan is het weer zoverquote:Op maandag 26 november 2007 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:
Is het bijna weer weekend, het afgelopen weekend was veel te snel voorbij!
Zweden s zeker tof!quote:Op maandag 26 november 2007 13:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Zweden! Tof! Zijn wel aardige lui daar volgens mij. Ken althans een aantal aardige Zweden.
Bevalt goed?
Ik zal strax even midden op het plein Stage SC in de sneeuw pissen!quote:Op maandag 26 november 2007 13:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
* Dean start auto
Vet man!!
Gozer die ik ken is er ook gaan wonen samen met zijn vriendin. Klinkt altijd wel apart vind ik. De taal is alleen geen touw aan vast te knoppen...quote:Op maandag 26 november 2007 13:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zweden s zeker tof!Ben ook blij dat ik hier nog wel een paar maand blijf wonen, nederland is voor mij verleden tijd!
Zweden zjn aardig, als je ze kent, anders zijn het gesloten honden!
quote:Op maandag 26 november 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal strax even midden op het plein Stage SC in de sneeuw pissen!
ik zit hier nog tot Juni!quote:Op maandag 26 november 2007 13:46 schreef Deansensitized het volgende:
Zweden
Meer tijd voor ons om wellicht langs te komen
Red het binnenkort niet
Vrijdag hopelijk rond een uur of 12 richting Center Parcs!quote:Op maandag 26 november 2007 13:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Paar dagen nog, dan is het weer zover
de taal begin ik meer en meer te begrijpen spreken zal ik alleen nooit doen...!quote:Op maandag 26 november 2007 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Gozer die ik ken is er ook gaan wonen samen met zijn vriendin. Klinkt altijd wel apart vind ik. De taal is alleen geen touw aan vast te knoppen...
*joahh joahh... knackerbrod... joahh....*
Juist!!quote:Op maandag 26 november 2007 13:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zit hier nog tot Juni!
En misschien door mn vriendin nog wel ietsjes langer
Net of jij goed NL kentquote:Op maandag 26 november 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de taal begin ik meer en meer te begrijpen spreken zal ik alleen nooit doen...!
Ik heb tegen mn vriendin gezegd dat zei maar nederlands moeten leren als ze geen engels wil spreken de hele tijd dat ik geen zweeds ga leren
Ben jij een type dat in Nederland zeurt over de integratie van het addergebroed?quote:Op maandag 26 november 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
de taal begin ik meer en meer te begrijpen spreken zal ik alleen nooit doen...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |