quote:Heuft vertelde eens over ee superrijke Nederlandse zakenman die bij hem te gast was ' die man is meer dan een wek binnen geweest met steeds andere meisjes. We hebben hem een hele groote beker aangeboden voor zijn prestatie als de grootste klant ui de geschiedenis. De man betaalde na afloop de rekening van meer dan een miljoen gulden zonder met zijn ogen te knipperen. Hij maakte daarmee dat jaar tot ons beste uit de geschiedenis. Jammer dat ik hem nooit meer heb teruggezien
quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, een miljoen per week... hoop dat het wat voldoening heeft gegeven voor dat geld
Precies! Of met de date naar Machine Head
Dan is het vrijgezel blijven niet eens een rare optie, toch?quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:46 schreef Deansensitized het volgende:
Haha ja precies, anders is het zo'n spelletje als mij meezeulen naar Sensation
Ik zou dan liever hebben dat je niet mee ging, want mensen die zich constant lopen te ergeren aan hetgeen waar je bent doen mij geen plezier.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:12 schreef Deansensitized het volgende:
Nouja, die ene keer is wel overheen te komen, maar van harte zal het niet gaan
Dan eerder om de meid een plezier te doen en bij haar te zijn dan dat ik daar van de muziek sta te genieten
Helaas wel en mag met iets beginnen waar ik totaal geen zin in heb.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]'s Morgens Diertjeh, ook weer aangevangen?
quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Helaas wel en mag met iets beginnen waar ik totaal geen zin in heb.
Overzicht maken van de debiteuren die gebeld moeten worden. En daarna mag ik ze bellen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat mag je doen
![]()
Kaheem zit lekker wetteksten door te lezen. Een soort van onnaspitbare woordenbrij komt je op deze manier tegemoet!
Damkje. twee weken geleden moest ik dat ook doen..en toen verloor ik de controle over wat ik deed. Collega kwam met alles er tussendoor en ging dingen aanpassen. En dat voelde niet fijn.quote:
Rustig blijven Diertje, rustig blijven....quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Damkje. twee weken geleden moest ik dat ook doen..en toen verloor ik de controle over wat ik deed. Collega kwam met alles er tussendoor en ging dingen aanpassen. En dat voelde niet fijn.
Zie je er nu helemaal Sappig uit?quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:32 schreef Loontjah het volgende:
Goedesmorgens
LOL, of je directeur maakt een opmerking over je haar.
Tja, krijg je als je een stijltang aanschaft.
Ik probeer het.quote:Op dinsdag 27 november 2007 08:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Rustig blijven Diertje, rustig blijven....
Bel die hufters maar even lekker op, betalen tuig anders rammen de deurwaarders (en ander soortgelijk tuig van minimaal 140 kilo aan spieren) vandaag jullie kantoor nog leeg. Helaas werkt het niet helemaal zo in de werkelijkheid!
@Dean bedankt, hier gaat meer tijd in zitten dan ik verwacht had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |