Mijn Vriendinnetje, hier bekend onder de naam Toepsquote:Op zondag 2 december 2007 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat voor krijsende kip heb je naast je staan joh
Kun je eens aan Toeps vragen wat er "asociaal" is aan die trein?quote:Op zondag 2 december 2007 12:52 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Mijn Vriendinnetje, hier bekend onder de naam Toeps
quote:Op zondag 2 december 2007 12:52 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Mijn Vriendinnetje, hier bekend onder de naam Toeps
Op dat punt win ik.quote:Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef Zug-Chef het volgende:
November 2007:
Grootste vertraging: +62 minuten (Almelo - Leeuwarden via Deventer, pimpelexpress te laat en 2x overstap gemist)
Een collega van mij heeft overnacht op kantoor omdat er door een storm geen treinen meer reden.quote:Op maandag 3 december 2007 14:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Op dat punt win ik.De grootste vertraging bij mij was iets van 150 min.
Wie biedt meer?
Mwah vanmorgen was het een chaos. Zelfs de mensen van de NS wisten niet waar hun trein heen gingenquote:Op maandag 3 december 2007 14:44 schreef ReisT het volgende:
Vanmiddag toen de sirene ging stonden er voor de verandering eens liefts TWAALF bakken (2x SGMm, 3x PlanV) tegelijk in Soest, de perroncapaciteit werd dus is een keer tot het uiterste benut, komt er niet vaak voor.
Dus voor wie deze week originele plaatjes wil schieten (ga er zolf ook nog wel even heen): de SprIntercity Almere-Utrecht wordt deze week omgeleid via Baarn, betekent dus dat je DDAR kan spotten in Soestdijk, Soest en Soest Zuid. Best apart voor een lijntje waar normaal losse drietjes of tweetjes rijden.
Losse Loc Treinquote:Op maandag 3 december 2007 18:30 schreef tomme6 het volgende:
Als watte?Hij stond iig klaar om richting ehv te vertrekken ja
Lijkt op de dubbeldekkerquote:Op maandag 3 december 2007 22:23 schreef sander89 het volgende:
Weet iemand wanneer ze met die nieuwe sprinter tests gaan doen op het spoor? 2 maanden geleden kwam namelijk al de eerste de fabriek uit rollen, maar verder niks meer gehoord of kunnen vinden.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |