Dat is omdat ze ze snel allemaal in stukjes gaan knippen en ze hebben geen zin in activisten zoals jijquote:Op donderdag 29 november 2007 18:22 schreef Wadloper het volgende:
Ben nog aan het ritselen voor informatie over de afvoer morgen, misschien dat er ook géén afvoer morgen is...
Het is nog een beetje onbekend
Tja, ooit gaat dat wel gebeuren jaquote:Op donderdag 29 november 2007 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat ze ze snel allemaal in stukjes gaan knippen en ze hebben geen zin in activisten zoals jij
Dit is wel heel erg ernstigquote:Spoorwerkers aan dood ontsnapt
Een treinmachinist is donderdag in Maastricht op vijf meter tot stilstand gekomen van twee spoorwerkers. De mannen droegen geen veiligheidshesjes en ook was er geen leidinggevende om toezicht te houden. Tegen de twee is proces-verbaal opgemaakt, meldt de Spoorwegpolitie van het Korps Landelijke Politiediensten.
Lees het artikel
De werknemers verklaarden dat ze de trein niet hadden zien aankomen. De machinist had nog een waarschuwingssignaal afgegeven maar daar werd niet op gereageerd. Hij besloot daarop in de remmen te gaan. Op vijf meter van het tweetal kwam de trein tot stilstand.
Op videobeelden was te zien hoe ze tussen de rails aan het werk waren. Bij werkzaamheden binnen drie meter van het spoor is een geel veiligheidshesje verplicht.
Bron: persbureau Novum
blijkbaar niet. misschien hadden ze ook iets over hun oren heen en/of een soort van 'werkdoofheid', net zoals dat je de klop niet meer hoort tikken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:31 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik vraag me dan af wat dat waarschuwingssignaal was. Zo'n trein HOOR je toch?
Of omdat ik hem NIET had, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef Battlefan het volgende:
De 2825 was op tijd vandaagKwam waarschijnlijk omdat ik weer eens mee ging
Ik snap het sowieso niet. Een waarschuwingssignaal moet een tyfoon geweest zijn. En normaal gesproken hoor je die op ruime afstand. Ik weet niet hoe hard die trein reed, maar het was kennelijk ver genoeg weg om nog tot stilstand te kunnen komenquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:31 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik vraag me dan af wat dat waarschuwingssignaal was. Zo'n trein HOOR je toch?
Die was er niet. Ze waren dus sowieso dom bezig. Darwin-award waardig.quote:
Ik zag het ja. Zoiets hebben we in NL ook eens gehad tussen Roosendaal en Lage Zwaluwe. Lui die zonder communicatie vóór de laatste trein alvast met een ladderwagen de rails op gegaan warenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:02 schreef Peterselieman het volgende:
In België zijn gister wel 2 spoorwegwerkers doodgereden door een trein. Kennelijk ook geen goede communicatie geweest.
Dat kan ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of omdat ik hem NIET had, dat kan natuurlijk ook
Doe maar nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:45 schreef Duvel het volgende:
Doen we een wedstrijd Fles spotten?
Jawel!quote:
Hoewel de actie al een tijdje loopt, schijnen er nog genoeg kaartjes verkrijgbaar te zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 17:26 schreef sander89 het volgende:
Ik ging effe op de Blokker site kijken voor een aanbieding van een magnetron en wat kom ik tegen:
[ afbeelding ]
Ik wist helemaal niks van deze actie misschien ook maar eentje kopen
Kijk maar of je iemand met een bivakmuts op ziet langsrennenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jawel!Hoe laat neem je de trein straks?
Ok!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar of je iemand met een bivakmuts op ziet langsrennen
Als ik sochtends op Utrecht mn ic uitstap roep ik meestal iets als "iedereen ophoeren" naar de mensenmassa die zich voor mn deur staan te verdrommen. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok!kers die mij zien lopen: je mag me gerust aanspreken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |