quote:Op woensdag 28 november 2007 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen ze niet in Amf gestald worden, waar de rest ook staat? Of gaan ze meteen naar de shreddert?
Maïs wordt het, kan het geel gewoon blijvenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
o
[..]
ik zou ze niet willen aantreffen met mn doperwtjes er in :p
Inblikken? En dan?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
Een vrachtje stakende scholieren kan ook prima.
heb jij ook gereld Eix?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:08 schreef Eix het volgende:
Moet dat over die scholieren ook weer in uitgerekend een topic over treinen?
Er zijn over dat onderwerp pas 50 andere topics geopend hoor.
iets anders dan néémquote:
Nee, ik kwam tussen een stel idiote VMBO'ers die voor mijn school zate te rellen terecht omdat ik die dag pas om 12.15 begon. Die mogen ze van mij ook gerust shredden. Maar dat reltuig verziekt de hele discussie omtrent die 1040 uren.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb jij ook gereld Eix?![]()
Stuk tuig
En dat je een échte Beneluxtrein had in plaats van een Belgisch barrel dat niet verder dan Roosendaal magquote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wees blij dat er eens iets op tijd rijdt in België zeg
Ja met die mega stop in Antwerpen is dat niet zo lastig.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wees blij dat er eens iets op tijd rijdt in België zeg
Daag ze niet uitquote:Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja met die mega stop in Antwerpen is dat niet zo lastig.Als ze dan nog vertraging hebben doen ze wel iets erg fout.
Planmatig (voor zover dat op de Benelux van toepassing isquote:Op woensdag 28 november 2007 20:48 schreef Eix het volgende:
Ja met die mega stop in Antwerpen is dat niet zo lastig.Als ze dan nog vertraging hebben doen ze wel iets erg fout.
Misschien dat ze het dan eindelijk hebben aangepast. Is ook al een maandje geleden ofzo denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Planmatig (voor zover dat op de Benelux van toepassing is) is de stop 3 minuten...
Ik weet niet hoe lang'ie al ondergronds rijdt? Vroegah moest'ie omkeren daar.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:53 schreef Eix het volgende:
Misschien dat ze het dan eindelijk hebben aangepast. Is ook al een maandje geleden ofzo denk ik.
Ja daar had het volgens mij toen wel mee te maken. Dat kreng reed toen wel al ondergronds maar de dienstregeling was nog niet aangepast omdat het nog wel eens voorkwam dat de loc met half vermogen reed waardoor ze niet meer goed boven de grond kwamen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang'ie al ondergronds rijdt? Vroegah moest'ie omkeren daar.
Waarschijnlijk past er op Amersfoort nog iets bij. De rest komt dan tijdelijk in Zwolle te staan.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:52 schreef Wadloper het volgende:
Amersfoort zit vol dacht ik ergens gelezen te hebben
Misschien dat het morgen bekend wordt, want die dag daarna moeten ze echt weg namelijk
En vandaag een kopie van de wanvertoning van gisteren:quote:Op woensdag 28 november 2007 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens weer een tikkie jammer ritje vanochtend met de 2825 Ut - AMf
8:00, Ut: Omroep dat de IC naar Amf en Amfs van 8:01 over 5 minuten vertrekt
8:06: Omroep dat de IC naar Amf en Amfs van 8:01 over 5 minuten vertrekt
8:07: Omroep dat de IC naar Amf en Amfs van 8:01 over 10 minuten vertrekt
8:12: Trein komt binnen
8:14 vertrek met +13
Bij Den Dolder nog even achter het stoppertje Baarn stilgestaan, bij Vlasakkers nog even stilgestaan en totaal afwijkend om 8:32 (+17) binnengekomen op spoor 6 ipv 1. Opgeheven te Amf
Goed dat ze zulke oefeningen houden.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:48 schreef dennistd het volgende:
Vanmorgen in de krant over de oefening bij almelo:
[ afbeelding ]
De trein "ontaarden" lijkt me anders ook niet het meest geniale plan ter wereldquote:Op donderdag 29 november 2007 09:31 schreef Peterselieman het volgende:
Alleen dat woord Treintoestel(We zijn hier Limbabwe niet)
Klinkt erg mooi maar verwacht er niet veel van, maar zal wel super zijn als we eindelijk snelle OVverbindingen in NL krijgen. Misschien kunnen we nog een beetje de achterstand in halen op Europa.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:16 schreef knars het volgende:
Ik ken die trein Flash, ik heb hem vaak tót Utrecht. Er is weer een leuk ideetje van o.a. BAM om een fijn alternatief te bieden voor zowel Amersfoort, Utrecht als Gouda (en de rest van de Randstad): http://www.nu.nl/news/133(...)niets_te_kosten.html
Mooi!!quote:Op donderdag 29 november 2007 11:16 schreef knars het volgende:
Ik ken die trein Flash, ik heb hem vaak tót Utrecht. Er is weer een leuk ideetje van o.a. BAM om een fijn alternatief te bieden voor zowel Amersfoort, Utrecht als Gouda (en de rest van de Randstad): http://www.nu.nl/news/133(...)niets_te_kosten.html
dat plaatjequote:Op donderdag 29 november 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat gratis zou moeten kunnen. In München is niet iedereen er blij mee in ieder geval. En wel vanwege de kosten:
[ afbeelding ]
Klik voor meer
De grond is in ieder geval nog voorlopig vrij:quote:Op donderdag 29 november 2007 11:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Mooi!!
trek het ZZL plan maar weer uit de kast!! kunnen daar de bespaarde euros van de overheid weer in
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:15 schreef sander89 het volgende:
[..]
De grond is in ieder geval nog voorlopig vrij:
Grond Zuiderzeelijn blijft beschikbaar
DEN HAAG - Al komt de Zuiderzeelijn er niet, de gemeenten langs het geplande traject moeten de grond er wel voor beschikbaar houden. Andere bebouwing is voorlopig niet mogelijk.
Dat stelt verkeersminister Camiel Eurlings in een brief aan de Tweede Kamer.
In Drachten gaat het onder meer om een strook zuidelijk van de A7, waar een station was gepland. Volgens burgemeester Bert Middel kan hier mooi de spoorlijn van Groningen naar Heerenveen worden aangelegd.
Bron
Hij wil uitstel, moest druk stakenquote:Op donderdag 29 november 2007 13:10 schreef Socios het volgende:
Hoe is het met je werkstuk over Deventer?
Dat gebeurt weleens ja. Hoezo? Ben ik weer gespot?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:08 schreef thatsme het volgende:
liep Flash toevallig gisteren op Utrecht C rond 17:15?
ja! als je kijkt hoeveel spoor er vroeger lag O.o!quote:Op donderdag 29 november 2007 12:49 schreef Socios het volgende:
Alle sporen gewoon aanleggen/ heropenen, geen gezeik verder.
Ik gok het maar zo.. er liep iemand ie erg op jou leekquote:Op donderdag 29 november 2007 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gebeurt weleens ja. Hoezo? Ben ik weer gespot?
Ja, lekker doorbraggelen, meerspanningslocs zijn er toch teveel!quote:Op donderdag 29 november 2007 15:31 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.nu.nl/news/133(...)en_aan_de_grens.html
Mooi, nu nog meer grensoverschrijdende treinen en het heropenen van sporen als Nijmegen - Kleve en het wordt nog wat met dat Europa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |