In theorie kan Noorwegen er nog overheenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef TLC het volgende:
IJsland op 1-1is Nederland nu niet al "gewoon" door ?
Nee, Noorwegen kan in theorie nog over ons heenspringen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef TLC het volgende:
Noorwegen kan nog theoretisch 1e wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef TLC het volgende:
dat had ik goed gezienquote:Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me lastig genoeg.
Noorwegen en Schotland
Als Egil Olsen wordt ontslagen wel.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Noorwegen kan nog theoretisch 1e worden
Nee. Doelpunten worden ook niet afgetrokken, alleen bij de overige landen die wel vijf concurrenten hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, Noorwegen kan in theorie nog over ons heenspringen.![]()
Van de andere kant vraag ik me af of we theoretisch nog de slechtste nummer 2 kunnen worden met 15 punten.
Die sturen we al naar Moskou.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:43 schreef Longmen het volgende:
Wat een makkelijke kutpoule. doe volgende keer maar weer gewoon wat toppers erbij
En dan niet door gaanquote:Op woensdag 1 april 2009 22:43 schreef Longmen het volgende:
Wat een makkelijke kutpoule. doe volgende keer maar weer gewoon wat toppers erbij
quote:Op zondag 25 november 2007 18:01 schreef Kadoc het volgende:
Toch niet makkelijk. Noorwegen en Schotland zijn gewoon sterke tegenstanders die het EK op het laatste moment misliepen. Macedonië is een angstgegner en IJsland heeft de afgelopen kwalificatiereeks laten zien ook iets te kunnen. Wel leuke tegenstanders, en gelukkig maar één Oostblokland.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nogal een zware poule eigenlijk, Schotland en Noorwegen zijn ploegen waar Nederland het altijd moeilijk mee heeft, met name de uitwedstrijden. IJsland en Macedonie zijn ook zo beroerd nog niet.
Jawel, hij zeurt. Had inderdaad wel wat vaker af kunnen spelen, maar liet onder andere bij de 1e goal weer zijn klasse zienquote:
Is sinds 1988 buiten 2002 nooit fout gegaan....quote:Op woensdag 1 april 2009 22:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En dan niet door gaanGeef mij maar een makkelijke poule geen problemen mee.
quote:
Wou bij tijd en wijlen iets teveel van het goede maar over de hele wedstrijd genomen heeft ie gewoon aangetoond dat hij in de basis hoort te staan.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe speelde Sneijder?
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kun je ook iets positief opmerken?
1 2 3 4 5 | 2 Schotland 5 2 1 2 7 4 - 6 3 IJsland 5 1 1 3 4 5 - 8 4 Macedonië 4 1 0 3 3 2 - 7 5 Noorwegen 3 0 2 1 2 2 - 3 |
Als we van ijsland winnen zijn we door tochquote:Op woensdag 1 april 2009 22:53 schreef borisz het volgende:
20.45 Nederland Macedonië 4-0 (3-0) Einde wedstrijd
21.00 Schotland IJsland 2-1 (1-0) Einde wedstrijd
[ code verwijderd ]
Volgens mij bij een geljkspel toch al?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als we van ijsland winnen zijn we door toch
Ja.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als we van ijsland winnen zijn we door toch
Nee, naja alleen als noorwegen dan verliest.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij bij een geljkspel toch al?
Nee, Schotland kan volgens mij ook nog op gelijke punten komen door de overwinning van vandaagquote:Op woensdag 1 april 2009 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij bij een geljkspel toch al?
Hij is weer geweldig.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:54 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Hohohooooo goeie genade Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk. Een tijd lang kwam hij niet voor in de plannen van de vorige bondscoach, maar Kuyt knokte terug, zoals het een visserszoon uit Katwijk betaamt. En Sneijdeeeeeeeeeeeer dan? Tsjongejongejongejongejongejonge. Hij was de regisseur van deze operette. De operette van Amsterdam!
Wesley, die ooit als broekie door Advocaat, de tsaar van Leningrad, bij de selectie werd gehaald. En nu Bij de Koninklijke, Bij Real. Dan kan je wat hoor. Ik wordt helemaal lyrisch wanneer ik een speler met beide benen zie goochelen, Geweldig!
Wat een koele kikkers vanavond. De uitvoering was weergaloos. Een tien met een griffel. De coach van Macedonië staat er ook bij alsof ie het lot van de hele wereld op zijn schouders meedraagt.
Het zal nog lang onrustig blijven in Amsterdam. De messen zijn geslepen.
De poule is niet makkelijk, Oranje is te goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |