Ja maar al helemaal niet als rechtsback.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik vind Heitinga niet goed genoeg als centrale verdediger vandaar
In theorie kan Noorwegen er nog overheenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef TLC het volgende:
IJsland op 1-1is Nederland nu niet al "gewoon" door ?
Nee, Noorwegen kan in theorie nog over ons heenspringen.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef TLC het volgende:
Noorwegen kan nog theoretisch 1e wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 22:18 schreef TLC het volgende:
dat had ik goed gezienquote:Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me lastig genoeg.
Noorwegen en Schotland
Als Egil Olsen wordt ontslagen wel.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Noorwegen kan nog theoretisch 1e worden
Nee. Doelpunten worden ook niet afgetrokken, alleen bij de overige landen die wel vijf concurrenten hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, Noorwegen kan in theorie nog over ons heenspringen.![]()
Van de andere kant vraag ik me af of we theoretisch nog de slechtste nummer 2 kunnen worden met 15 punten.
Die sturen we al naar Moskou.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:43 schreef Longmen het volgende:
Wat een makkelijke kutpoule. doe volgende keer maar weer gewoon wat toppers erbij
En dan niet door gaanquote:Op woensdag 1 april 2009 22:43 schreef Longmen het volgende:
Wat een makkelijke kutpoule. doe volgende keer maar weer gewoon wat toppers erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |