That's the spirit.quote:Op maandag 26 november 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
Maar we hebben ook mog nooit van ze verloren
2 punten in de pocket dusquote:Op maandag 26 november 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
Maar we hebben ook mog nooit van ze verloren
Eigenlijk moeten ze de kwalificatie tijdens de zomer van 2009 in een paar weken gooien. En dan de rest van het jaar geen interlands meer.quote:Op maandag 26 november 2007 01:37 schreef rubbereend het volgende:
ben beneiuwd naar het speelschema, ik hoop dat de kwalificatie wedstrijden steeds bij elkaar zitten in een dubbele confrontatie
Ja, mee eens. En je hoeft niet naar Kazachstan ofzo, dit zijn allemaal redelijk ontwikkelde landen.quote:Op maandag 26 november 2007 07:43 schreef DIGGER het volgende:
Perfecte loting, kleine poule = minder wedstrijden, dus minder druk programma en qua tegenstanders moet dit echt te doen zijn. Schotland (uit) en Noorwegen zijn wel ploegen waarbij je met inzet maar ook goed in positie en met tempo moet voetballen, anders maak je het jezelf moeilijk, maar als je zo'n poule niet door zou weten te komen heb je op het WK sowieso niks te zoeken.
jawel want dan zijn de toppers meestal ineens licht geblesseerd en krijgen dus rustquote:Op maandag 26 november 2007 09:06 schreef MaxPower het volgende:
De vrije speeldagen worden opgevuld met vriendschappelijke potjes, dus het programma wordt niet lichter ofzo.
Dus als MvB dan nog aan het roer staat kunnen we weer zeer vreemde oproepen verwachtenquote:Op maandag 26 november 2007 09:06 schreef MaxPower het volgende:
De vrije speeldagen worden opgevuld met vriendschappelijke potjes
Daar denkt de penningmeester van de KNVB heel anders over ben ik bang. Grote cash-cow voor de KNVB.quote:Op maandag 26 november 2007 11:41 schreef rubbereend het volgende:
maar verder denk ik dat de KNVB er eens goed aan deed het aantal vriendschappelijke wedstrijdjes te beperken
Ik kan ze geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:14 schreef JanVanHalst het volgende:
De Schotten zijn maar wat blij met deze loting. Ze hebben veel liever Nederland dan Frankrijk of Italie, volgens de bondscoach.
handig weer voor de spelers van de kampioen, die zitten dan al een maand thuisquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:41 schreef borisz het volgende:
Wel voetballen in Juni dat is dan weer jammer
Geweldig zo'n play-off systeem.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
handig weer voor de spelers van de kampioen, die zitten dan al een maand thuis
spelers van psv worden toch nooit geselecteerdquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
handig weer voor de spelers van de kampioen, die zitten dan al een maand thuis
Of Macedonie...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:19 schreef Greetings het volgende:
Tja, zo haalt Nederland het natuurlijk al helemaal met 2 vingers in de neus.....
Het is niet best nee, maar dat past wel bij de bouwput waar in gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:01 schreef fanneke het volgende:
Het is wel heel slecht wat Schotland laat zien tot nu toe.
Op zich is het niet slecht als ze winnen, zorgt er in ieder geval voor dat Nederland ze niet zal onderschatten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:17 schreef Ruudt het volgende:
Nog even volhouden Macedonië!
Die Schotse vlaggen naast het veld zijn welquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is niet best nee, maar dat past wel bij de bouwput waar in gespeeld wordt.
Bulgarije, Servie en Griekenland zijn toch wel een stuk sterker dan Macedonie hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:19 schreef borisz het volgende:
Macedonie is niet te onderschatten, zeker 1 van de betere ploegen uit die regio.
Ach tegen NL speelden ze 2x gelijk. Het staat meestal wel goed. Het is gewoon lastig voetballen tegen Macedoniequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bulgarije, Servie en Griekenland zijn toch wel een stuk sterker dan Macedonie hoor.
Ik ga er 100% van uit dat we ons plaatsen, mocht dat toch niet gebeuren dan ben ik klaar met het NL elftal en ga ik ierland supporten ofzo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Zucht, heb er niet zo heel veel zin in. Beetje buttploegen. Gelukkig spelen we niet zoveel wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |