Geweldig zo'n play-off systeem.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
handig weer voor de spelers van de kampioen, die zitten dan al een maand thuis
spelers van psv worden toch nooit geselecteerdquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
handig weer voor de spelers van de kampioen, die zitten dan al een maand thuis
Of Macedonie...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:19 schreef Greetings het volgende:
Tja, zo haalt Nederland het natuurlijk al helemaal met 2 vingers in de neus.....
Het is niet best nee, maar dat past wel bij de bouwput waar in gespeeld wordt.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:01 schreef fanneke het volgende:
Het is wel heel slecht wat Schotland laat zien tot nu toe.
Op zich is het niet slecht als ze winnen, zorgt er in ieder geval voor dat Nederland ze niet zal onderschatten.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:17 schreef Ruudt het volgende:
Nog even volhouden Macedonië!
Die Schotse vlaggen naast het veld zijn welquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is niet best nee, maar dat past wel bij de bouwput waar in gespeeld wordt.
Bulgarije, Servie en Griekenland zijn toch wel een stuk sterker dan Macedonie hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:19 schreef borisz het volgende:
Macedonie is niet te onderschatten, zeker 1 van de betere ploegen uit die regio.
Ach tegen NL speelden ze 2x gelijk. Het staat meestal wel goed. Het is gewoon lastig voetballen tegen Macedoniequote:Op zaterdag 6 september 2008 16:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bulgarije, Servie en Griekenland zijn toch wel een stuk sterker dan Macedonie hoor.
Ik ga er 100% van uit dat we ons plaatsen, mocht dat toch niet gebeuren dan ben ik klaar met het NL elftal en ga ik ierland supporten ofzo.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Zucht, heb er niet zo heel veel zin in. Beetje buttploegen. Gelukkig spelen we niet zoveel wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |