Buitenspel ofzo dan?quote:Op zondag 25 november 2007 16:05 schreef Merkie het volgende:
2-2, zéér onterecht.
Nee, Feyenoord komt voor het eerst sinds lange tijd voor het doel van Groningen en meteen 2-2, daarom.quote:
ach, het gaat wel om de doelpunten uiteindelijk....quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord komt voor het eerst sinds lange tijd voor het doel van Groningen en meteen 2-2, daarom.
Dat heeft geen fuck te maken of het onterecht 2-2 is.quote:Op zondag 25 november 2007 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord speelt gewoon heel slecht.
Onverdiend dan.quote:Op zondag 25 november 2007 16:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat heeft geen fuck te maken of het onterecht 2-2 is.
Als die 4 goals gewoon goeie goals waren is het gewoon terecht 2-2. Misschien wel tegen de verhouding in, ok.
quote:Op zondag 25 november 2007 16:10 schreef Cheiron het volgende:
Donald valt best aardig in trouwens.
Die werd de tyfus ingeschopt door Sansoni. Echt een nare overtredingquote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
2 grote kansen al... Maar wat was er nou met Maduro?.
En Huntelaar met de 4-1 na een mooie loopactie van Rommedahl..
quote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef Saekerhett het volgende:
En Huntelaar heeft nog niet gescoord vandaag, dus we maken er nog wel minimaal eentje.
je zag die rat echt kijken waar de enkel was, echt heel smerig. Net uitgespeeld trouwens door Rommedahl.quote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die werd de tyfus ingeschopt door Sansoni. Echt een nare overtreding.
Ah, die tyfushond weer. Hopelijk is ie niet al te lang uitgeschakeldquote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die werd de tyfus ingeschopt door Sansoni. Echt een nare overtreding.
Huntelaar scoort 12 doelpunten dit seizoen, net als Vitesse.quote:Op zondag 25 november 2007 16:13 schreef the_undertaker het volgende:
Het gebit scoort er dus ook een?
Joh, maar op basis van het spel verdient Feyenoord echt geen gelijkspel of overwinning.quote:Op zondag 25 november 2007 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
De regels zijn toch dat als je de meeste scoort, je 3 punten verdient?
Wachrt maar tot Alves weer speelt. Die pakt zn topscorers titel nog voor de winterstopquote:
quote:Op zondag 25 november 2007 16:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Joh, maar op basis van het spel verdient Feyenoord echt geen gelijkspel of overwinning.
Wat een rare discussie trouwens, jij hangt de Feyenoorder uit terwijl ik dat ben.
Lol, denk dat ie dat maar al te graag wil inleveren voor een kampioenschaal.quote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Topscorer van de eredivsie is een neppe prijs?
'05-'06 ook toch?quote:
Heerenveen moet het nog 3 weken zonder hem doen andersquote:Op zondag 25 november 2007 16:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wachrt maar tot Alves weer speelt. Die pakt zn topscorers titel nog voor de winterstop
dat pik je toch mooi ff meequote:Op zondag 25 november 2007 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
Huntelaar tikt vd Schaaf een bloedneusje
Moet je nagaanquote:Op zondag 25 november 2007 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heerenveen moet het nog 3 weken zonder hem doen anders
Mot KJH ook van Schaaf afblijven.quote:Op zondag 25 november 2007 16:19 schreef StarGazer het volgende:
Ajax had daar een pingel moeten krijgen.
Het ging over Huntelaar, niet over Ajax.quote:Op zondag 25 november 2007 16:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lol, denk dat ie dat maar al te graag wil inleveren voor een kampioenschaal.
Mooiquote:Op zondag 25 november 2007 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
Huntelaar tikt vd Schaaf een bloedneusje
Dat je ze krijgt, niet dat je ze verdientquote:Op zondag 25 november 2007 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
De regels zijn toch dat als je de meeste scoort, je 3 punten verdient?
Wat een smeerlap is dat zegquote:Op zondag 25 november 2007 16:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sansoni is natuurljik de held van de dag. DeFranseSlag had gewoon gelijk.
Ik ookquote:Op zondag 25 november 2007 16:22 schreef MaxC het volgende:
Ik hoorde het al aan het publiek dat Feyenoord heeft verloren
Omdat ie Maduro blesseert? Lekker volwassen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sansoni is natuurljik de held van de dag. DeFranseSlag had gewoon gelijk.
Het is nog niet afgelopenquote:Op zondag 25 november 2007 16:22 schreef MaxC het volgende:
Ik hoorde het al aan het publiek dat Feyenoord heeft verloren
Dat is ook een van z'n kwaliteiten, maar hoe hij voetballend altijd uit de kleine ruitme komtquote:
quote:
Gefeliciteerd venomquote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef venomsnake het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa afgelopen
van Harte en dat meen ik!!!quote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef venomsnake het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa afgelopen
Nette goal hoor!quote:
Bahia verdedigt daar echt zo slecht. Berg mag daar toch nooit hem voorbij komen... Sjongejonge.quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 16:24 schreef Nashje het volgende:
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!
1 punt?quote:
Lucius bij de 2-1 en Bahia bij de 3-2.quote:Op zondag 25 november 2007 16:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bahia verdedigt daar echt zo slecht. Berg mag daar toch nooit hem voorbij komen... Sjongejonge.
Aan Willem II heb je ook geen concurrent hoor, ik zou me niet zo druk makenquote:Op zondag 25 november 2007 16:27 schreef Mindlight het volgende:
Toch goed dat Twente nog gelijk speelt.
Nee, lees dan daaronder maar is.quote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat ie Maduro blesseert? Lekker volwassen.
Maar ja, je moet toch ergens blij mee zijn als je aanhanger bent van zo'n pauperclubje.
Haha apart om te zien, daar was het vlak na de wedstrijd al donkerder dan dat het nu hier isquote:
Je kent Twente toch... die laten het bijna altijd liggen in dit soort wedstrijden, dus UIT bij een laagvlieger.quote:Op zondag 25 november 2007 16:31 schreef Dos37 het volgende:
Ideaal moment om op de vierde plek te komen
Eerst volgende week thuis tegen AZ.quote:Op zondag 25 november 2007 16:31 schreef Dos37 het volgende:
Ideaal moment om op de vierde plek te komen
Het was daar al de hele middag heel donker, gek genoeg.quote:Op zondag 25 november 2007 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Haha apart om te zien, daar was het vlak na de wedstrijd al donkerder dan dat het nu hier is
Ik wist niet dat dat zoveel scheelde.
Denk dat het meer te maken heeft met het weer dan de ligging.quote:Op zondag 25 november 2007 16:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Haha apart om te zien, daar was het vlak na de wedstrijd al donkerder dan dat het nu hier is
Ik wist niet dat dat zoveel scheelde.
PSV wel neem ik aanquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wtf, heeft sport1/tele2 een hekel aan Vitesse ofzo. Hebben ze 2 kanalen voor 2 live wedstrijden, verkiezen ze willem 2 - excelsior boven Roda JC - Vitesse![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:51 schreef RayMania het volgende:
Ik zit paraat. Kijken welke boeren vandaag gaan winnen, denk die met super ervoor.
Kan niet wachtenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:14 schreef El-Salvador het volgende:
Kenneth zal binnenkort weer nukkig worden
quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:54 schreef -SG- het volgende:
iemand stream voor graafschap - heereveen Hoe kom ik erop!! Graafschap - PSV natuurlijk?
Plaaggeest is dat..quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:58 schreef El-Salvador het volgende:
Amrabat! Topper in spé.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
2-0 Willem II.
Demougequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
2-0 Willem II.
Is 't al wat, verder?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:05 schreef venomsnake het volgende:
Nijhuis. klapmongool
Hadden minstens 1 pingel moeten hebben, misschien wel twee.
Berg word constant onderuit getrapt, maar hij laat gewoon doorspelen.![]()
2 grote kansen gehad. Wel de betere ploeg.quote:
Volgens L1 radio is het wachten op de 1-0 voor Groningen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:13 schreef venomsnake het volgende:
Men, weer een kans omzeep geholpen..![]()
Live wedstrijden via Internet streams #19quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:16 schreef -SG- het volgende:
Niemand een stream van psv?
Groningen heeft weer veel te veel kansen nodig..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef Krambo het volgende:
[..]
Volgens L1 radio is het wachten op de 1-0 voor Groningen.
planetvoetbal.nlquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:15 schreef Loserkid het volgende:
waar kijken jullie
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:20 schreef FredAFCA het volgende:
Hmm, een vriend van mij zei dattie morgen in het uitvak zit bij Roda - Vitesse. Volgens mij klopt er iets niet :p
en 2-0 door Lamahquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:32 schreef Elvislives het volgende:
Roda - Vitesse is al een tijdje 1-0 door Lamah
veul te vaak..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
OMG, hoevaak hebben jullie die Vak P'er wel niet?![]()
shit 1-0 Groningenquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Wordt wel een nulletje of 3 in de 2e helft.
Zou mooi zijn.. Ik kreeg al Vitesse flashbacks..quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wordt wel een nulletje of 3 in de 2e helft.
Heb ook een slecht gevoel erover ja, wat wil je met zon baggeropstellingquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:48 schreef AminBen het volgende:
Ik zie De Graafschap echt zo'n goaltje zo erin prikken in de 2e helft.
Geen buitenspel?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
De scheids
2x PSV teruggevloten voor buitenspel terwijl het niet was
corner ontnomen
Koevermans, Aissati en/of Perez erin
Of jij neemt een tele2 abbo.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:51 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Geen buitenspel?Ga naar een opticien man
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
De scheids
2x PSV teruggevloten voor buitenspel terwijl het niet was
corner ontnomen
Koevermans, Aissati en/of Perez erin
hij zat er op z'n minst 2x naastquote:Op zaterdag 1 december 2007 20:51 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Geen buitenspel?Ga naar een opticien man
Zie jequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij zat er op z'n minst 2x naast
Na een actie zie je de replay en zag je duidelijk dat de laatste PSVer voor de buitenspel lijn stondquote:
Milan - Juve natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vraag me af welke wedstrijd het leukst is om te kijken...
WIIquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:10 schreef FredAFCA het volgende:
Willem II lekker bezig, 5-0 al
Volgens jouw redenatie is Psv veel minder dan Ajax want Ajax won met 1-8 en Psv staat met moeite 0-1 voor...quote:
Wat? Waarom haal je Ajax er nou bij?quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie is Psv veel minder dan Ajax want Ajax won met 1-8 en Psv staat met moeite 0-1 voor...
Ik las ooit eens een geniale opmerking van jou dat Psv beter was dan Ajax want Psv won wel van Sparta en Ajax niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat? Waarom haal je Ajax er nou bij?
Ik heb gewoon het gevoel dat PSV niet zo goed speelt want anders had het wel meer dan 0-1 gestaan. En Ajax kwam ook maar met moeite voor tegen de Graafschaap
Dat zei ik omdat iemand aankwam dat PSV slecht was want die wonnen maar met 3-1 van VVVquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik las ooit eens een geniale opmerking van jou dat Psv beter was dan Ajax want Psv won wel van Sparta en Ajax niet..
Nou ja, volgens die redenatie is Ajax dus beter dan Psv, want Ajax rolde de Graafschap lachend op.....
Excelsiorquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:17 schreef ganzenherder het volgende:
Tegen wie speelt Willem II eigenlijk?
De Graafschap speelde vorig jaar nog gelijk tegen Emmen dus Emmen is beter dan PSV.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik las ooit eens een geniale opmerking van jou dat Psv beter was dan Ajax want Psv won wel van Sparta en Ajax niet..
Nou ja, volgens die redenatie is Ajax dus beter dan Psv, want Ajax rolde de Graafschap lachend op.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |