Een uitstekend criterium, beste bescherming voor de consument.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat een criterium om ergens al dan niet te bestellen.
Wehkamp en consorten zitten al langer in de postorder markt dan dat webwinkels bestaan. Ze kennen het klappe nvan de zweep.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef Sessy het volgende:
Hmm.... waarom kunnen oude klanten daar trouwens wel met acceptgiro na ontvangst betalen, maar moeten nieuwe klanten aan de ideal?
Oh, hier zullen Wehkamp en die persoon blij mee zijn...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:10 schreef tuintegel het volgende:
Ik zal wel verkeerd hebben ingetypt , twee weken geleden had ik nog een vaatwasser gekocht en dat ging ook fout met een betaling via ideal . Via dat mailadres ben ik toen geholpen.
Edit sorrie! Fritspieters@wehkamp.nl . Dus de en ertussenuit laten .
Die emails worden door een heel klachtenteam gelezen , en op diverse klachten sites als kassa , qqlq en tros radar wordt door wehkamp zelf aangeraden hierheen te emailen . Wehkamp heeft bij dit soort sites een account aangemaakt op deze naam om klachten te verminderen , google er maar op en je zal zien dat ze zelf overal het adres neerplempen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:39 schreef Ikzanik het volgende:
[..]
Oh, hier zullen Wehkamp en die persoon blij mee zijn...
Nu komen mails op het adres van een persoon, waardoor die het extra druk krijgt. En als die nu net een maandje met vakantie is worden die mails niet beantwoord waardoor mensen dus weer boos gaan worden.
Daarbij zijn E-mail adressen op forums en websites heerlijke spam magneten...
Een leuk bedankje als je werkelijk vindt dat die persoon je goed heeft geholpen.
EDIT Laat maar, ik zie dat het een antwoord op een eerdere post is en dat het om een fictieve naam gaat.
Kassa inderdaad. Die hele ideal constructie op de site van Wehkamp is bagger. Gebruik ideal al jaren en nooit is er ergens ook maar iets misgegaan. Nu dacht ik 32 euri voor BF3 is goedkoop en via ideal betalen natuurlijk. Wel betaald geen bestelling, na wat emails heen en weer is de bestelling nu wel terug te vinden maar de status geannuleerd. Ik wacht met spanning af op de reactie van de klantenservice. Wel de laatste keer dat ik daar iets bestel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:07 schreef CantFazeMe het volgende:
En dan al die mensen die een Preorder hebben geplaatst voor BF3. Ik hoop dat je niet genaaid wordt.
je hebt toch je afschrift, dat je een bedrag naar hen hebt overgemaakt. daar een kopietje van doormailen.quote:Op zondag 25 november 2007 15:48 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nee ik heb dus geen mailtje met een bevestiging want volgens dat mevrouwtje aan de telefoon heb ik de bestelling te vroeg afgesloten en dus niet 'bevestigd' als ik de bestelling niet terug kan vinden op hun website. Je kan er over discussiëren of dat mijn fout is maar feit blijft dat ze 20 euro van mij hebben gekregen (stap 3 van de bestelling, betalen via Ideal) en dat ze nu net doen of er niks bekend is....![]()
Maar ja, maandag nog maar eens bellen dan..
Hopelijk wel na 4 jaar.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:23 schreef tuintegel het volgende:
[..]
je hebt toch je afschrift, dat je een bedrag naar hen hebt overgemaakt. daar een kopietje van doormailen.
is het al opgelost?
Ik was weer eens lekker wakker overdagquote:
Je kan nog altijd betalen na ontvangst, dus dan is er ook niks aan de hand.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo zie ik me nog steeds bevestigd dat het betalen met CC nog steeds de beste oplossing is. Als consument ben je het beste beschermd
Omdat je bijv. in een gat woont waar niks te krijgen is. Als je voor iets, dat meer allure heeft dan rubber laarzen en een overall, eerst een halfuur moet rijden, wordt dat home shoppen met gratis ruilservice e.d. al snel interessant.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:36 schreef Ikzanik het volgende:
Verder snap ik niet echt waarom mensen bij Wehkamp e.d. bestellen. Behalve dan dat het op afbetaling kan, wat handig kan zijn als je krap zit. Ik heb niet bepaald de indruk dat dit soort zaken echt goedkoop is. Toegegeven dat het al lang geleden is dat ik een catalogus van zo´n bedrijf ingezien heb.
Nee, want met CC ben je verzekerd, bij betalen bij ontvangst ben je nog steeds overgeleverd of het daadwerkelijk geleverd is, etc etcquote:Op donderdag 15 december 2011 19:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan nog altijd betalen na ontvangst, dus dan is er ook niks aan de hand.
Je ziet toch dat het geleverd is voordat je de factuur betaalt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, want met CC ben je verzekerd, bij betalen bij ontvangst ben je nog steeds overgeleverd of het daadwerkelijk geleverd is, etc etc
Natuurlijk wel, gewoon de betaling terug laten komen, dat kan met een CCquote:Op zondag 18 december 2011 12:56 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het geleverd is voordat je de factuur betaalt?
En bij cc-betaling ben je ook niet 'verzekerd' tegen oplichters die je een baksteen sturen.
Niet zonder meer..............quote:Op zondag 18 december 2011 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gewoon de betaling terug laten komen, dat kan met een CC
Dat lijkt me logisch, Wehkamp zal wel gebruik maken van een zogenaamde "payment service provider", een bedrijf wat voor Wehkamp betalingen in ontvangst neemt. Het rekeningnummer is dan van die payment provider (volgens mij Ogone bij de Wehkamp).quote:Op woensdag 28 december 2011 13:11 schreef anthonyminnaar het volgende:
Hey Beste Internetters
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik heb dus even rondgesnuffeld en blijkt dat het rekening nummer waar je het geld over naar maakt helemaal niet van wehkamp te zijn
Dat moet je sowieso even doen, want uit de eerdere berichten blijkt dat Wehkamp dan uit zichzelf al met een oplossing komt (namelijk opnieuw bestellen maar dan met acceptgiro).quote:Ik heb precies hetzelfde probleem.
(...)
dan zal ik wehkamp even bellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |