Wat? Megrajisvile (of hoe hij ook maar heet) raakte de bal wel degelijk met de hand. Of het opzettelijk is of niet, protest van een speler is te begrijpen.quote:Op zondag 25 november 2007 14:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Huntelaar moet eens minder protesteren en meer voetballen..
De scheids ziet het heus wel
quote:Op zondag 25 november 2007 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Maduro weer in het veld [afbeelding]
quote:Op zondag 25 november 2007 15:09 schreef Cheiron het volgende:
Fucking smerige overtreding van Sansoni, wat een rat zeg
Groningen met afrondenquote:Op zondag 25 november 2007 15:10 schreef Happel het volgende:
Feijenoord heeft echt moeite met diepe ballen.
quote:Op zondag 25 november 2007 15:05 schreef rubbereend het volgende:
nou in de Arena zijn ze al wel klaar
Ik had altijd een zwak voor hem hoor, kneus.quote:Op zondag 25 november 2007 15:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]!!!
Nu vind iedereen Maduro opeens weer helemaal goed?
Hij is de laatste tijd gewoon weer helemaal in vorm hoor.quote:Op zondag 25 november 2007 15:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]!!!
Tja hij speelt eindelijk weer eens een goeie periode, dus waarom niet?quote:Op zondag 25 november 2007 15:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]!!!
Van Nederlandse nationaliteit wel ja, maar Gomes is en blijft de beste in onze competitie uiteraard.quote:Op zondag 25 november 2007 15:13 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg.
Duidelijk nummer 1 keeper van Nederland.
Groningen beter?quote:Op zondag 25 november 2007 15:13 schreef venomsnake het volgende:
GVD, ros die bal er eens in zeg!
Sarquote:Op zondag 25 november 2007 15:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Van Nederlandse nationaliteit wel ja, maar Gomes is en blijft de beste in onze competitie uiteraard.
Lees m'n editquote:Op zondag 25 november 2007 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maakte je die opmerking voor of na die megablunder.
quote:Op zondag 25 november 2007 15:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Van Nederlandse nationaliteit wel ja
Deels mee eens.quote:Op zondag 25 november 2007 15:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Van Nederlandse nationaliteit wel ja, maar Gomes is en blijft de beste in onze competitie uiteraard.
Uhh ja ik had het idd over onze competitie, maar vd Sar wint idd.quote:
Zit ook niet echt mee. Beetje pecht met afronden.quote:
Niet echt, was al bekend...quote:Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef BigFire het volgende:
KJH dus niet meer de penaltynemener.... verrassend
hij zei nog in een itnerview: de volgende keer schiet ik hem er gewoon inquote:
Nee, want hij neemt ze niet.quote:Op zondag 25 november 2007 15:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij zei nog in een itnerview: de volgende keer schiet ik hem er gewoon in
nergens gelezen dat Luque nu de penaltynemer is
quote:Op zondag 25 november 2007 15:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat Huntelaar 'm zou nemen.quote:Op zondag 25 november 2007 15:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
Liever dit dan elke wedstrijd met de hakken over de sloot 1-0 of 2-0...quote:Op zondag 25 november 2007 15:20 schreef Nashje het volgende:
Jonge jonge
Wel te verwachten natuurlijk. De nul houden voor een keer is teveel gevraagd.
Daar is mijn Roemeense commentator heel blij meequote:
En dan wil je kampioen worden he. Triest idd.quote:Op zondag 25 november 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een sukkels bij Ajax, staan met 8 man in de cirkel te wachten tot de aftrap wordt genomen en hij ligt er al in
Hij zei ook in een interview:"misschien moet ik ze niet meer nemen"quote:Op zondag 25 november 2007 15:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen moet het de 2e helft maar gelijktrekken.
Voor mij ook wel, hier thuis. Best veel kansen over en weerquote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Leuke pot dus in de ArenA voor de supporters in het stadion!
Tuurlijk. Maar dit was echt niet nodig hoor. Beetje meer oplettendheid en 't scheelt weer een tegendoelpunt.quote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Liever dit dan elke wedstrijd met de hakken over de sloot 1-0 of 2-0...
Ik zie the_undertaker posten, dan ga ik niet dubbel postenquote:
Leek werkelijk nergens op, iedereen staat mekaar nog te omhelzen in de middencirkelquote:Op zondag 25 november 2007 15:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zal dat doelpunt van Vitesse wel eens willen zien op rtl7 vanavond.
Die doet Grunn - Feyenoord, ik wil die van Ajaxquote:Op zondag 25 november 2007 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie the_undertaker posten, dan ga ik niet dubbel posten.
Vertel mij watquote:
Zijn ze wel goed in ja.quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef Mindlight het volgende:
Ja klote dit, maar ik heb idd goede hoop dat Sparta het nog wel weg gaat geven.
En Sparta is geen degradatiekandidaat zei jequote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef Mindlight het volgende:
Hmm, ander keertje weerquote:Op zondag 25 november 2007 15:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die doet Grunn - Feyenoord, ik wil die van Ajaxzien.
hopen dan dat ze zo tegen PSV gaan spelen, maar dat zal wel nietquote:Op zondag 25 november 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt echt dramatisch. Als je dit tegen PSV doet sta je gewoon met 0-3 achter. Vier opgelegde kansen voor Vitesse in 1 helft.
moet je naar het stadionquote:Op zondag 25 november 2007 15:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die doet Grunn - Feyenoord, ik wil die van Ajaxzien.
Ik nietquote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef Mindlight het volgende:
Halfjaartje nog ruim dacht ik voor hemquote:
Nee, dan spelen we een 1-5-waardigquote:Op zondag 25 november 2007 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopen dan dat ze zo tegen PSV gaan spelen, maar dat zal wel niet
Wrijf het maar in ja.quote:
Ajax had zelf dan ook wel behoorlijk wat kansen, maar inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt echt dramatisch. Als je dit tegen PSV doet sta je gewoon met 0-3 achter. Vier opgelegde kansen voor Vitesse in 1 helft.
Het zijn net joden, hequote:Op zondag 25 november 2007 15:22 schreef MaxC het volgende:
Feyenoord gaat wel winnen(met veel mazzel)
Was het een weddenschap ofzo? Ik heb het geloof ik een beetje gemist.quote:Op zondag 25 november 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Halfjaartje nog ruim dacht ik voor hem
Na de rustquote:Op zondag 25 november 2007 15:32 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop dat Wijnaldum er nog in komt vanmiddag.
Mwha niet overdrijven. Verdedigend is het niet best nee maar Ajax kwam er een aantal keren goed uit. Met name Maduro speelt tot dusver geweldig.quote:Op zondag 25 november 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt echt dramatisch.
Denk je dat ik voor de gein met die Marrokaan in mn avatar loop.quote:Op zondag 25 november 2007 15:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Was het een weddenschap ofzo? Ik heb het geloof ik een beetje gemist.
Mwa, naast de doelpunten niet echtquote:Op zondag 25 november 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ajax had zelf dan ook wel behoorlijk wat kansen, maar inderdaad.
Haha ok thnx ik ga op zoek.quote:Op zondag 25 november 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk je dat ik voor de gein met die Marrokaan in mn avatar loop.
Hij moest een jaar met dat logo als Excelsior zou winnen of punten van AZ zou pakken(laatste wedstrijd).
Zo geen linkje, maar het Schoen-opeet topic is waar je moet zijn.
Paar schoten voorlangs/naast, Huntelaar met een kopbal vrij voor goal, die over gaat. Suarez net over.quote:Op zondag 25 november 2007 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, naast de doelpunten niet echt.
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!quote:Op zondag 25 november 2007 15:36 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Haha ok thnx ik ga op zoek.
Come on Twente!
*bookmarktquote:Op zondag 25 november 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!
Alstu.
en come on Twente ja!
Zoooooooo dat is lang geleden...quote:Op zondag 25 november 2007 15:36 schreef Damzkieee het volgende:
Takak voor Yakubu
en daarom moet Lucius ook geen rol gegeven worden waarin dat belangrijk isquote:Op zondag 25 november 2007 15:39 schreef Happel het volgende:
Lucius heeft totaal geen spelinzicht, tjongejonge.
En Buijs loopt als een kip zonder kop op het veld rond. Gisteren zeker weer doorgehaald in de Baja beachclub.
Ik vond Lucius de eerste helft nog wel redelijk.quote:Op zondag 25 november 2007 15:39 schreef Happel het volgende:
Lucius heeft totaal geen spelinzicht, tjongejonge.
En Buijs loopt als een kip zonder kop op het veld rond. Gisteren zeker weer doorgehaald in de Baja beachclub.
Die opmerking.quote:
quote:
Zouden ze dan thuis gaan winnenquote:Op zondag 25 november 2007 15:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Utreg 2-1.
Als die er ook nu eens in gaan..quote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar blijven zijn kanonschoten de laatste weken?
Het viel wel mee, ja. Alleen laat hij af en toe van die rare dingen zien.quote:Op zondag 25 november 2007 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond Lucius de eerste helft nog wel redelijk.
Niet dusquote:
Zou best eens kunnenquote:
Nah, het leek op het eerste oog alsof zijn onderbeen scheef stond t.o.v. de rest.quote:Op zondag 25 november 2007 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
Gebroken poot fix je niet met een stukje tape
geblesseerdquote:Op zondag 25 november 2007 15:51 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Waar is die Egyptenaar gebleven dan:?.
quote:Op zondag 25 november 2007 15:59 schreef Blawh het volgende:
Twente doe eens scoren!
quote:Op zondag 25 november 2007 15:59 schreef Blawh het volgende:
Groningen doe eens scoren!
quote:Op zondag 25 november 2007 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
Wat donker daar in Groningen of niet??
Eerste helft prima, 2e helft zeer matigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |