Wat? Megrajisvile (of hoe hij ook maar heet) raakte de bal wel degelijk met de hand. Of het opzettelijk is of niet, protest van een speler is te begrijpen.quote:Op zondag 25 november 2007 14:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Huntelaar moet eens minder protesteren en meer voetballen..
De scheids ziet het heus wel
quote:Op zondag 25 november 2007 15:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Maduro weer in het veld [afbeelding]
quote:Op zondag 25 november 2007 15:09 schreef Cheiron het volgende:
Fucking smerige overtreding van Sansoni, wat een rat zeg
Groningen met afrondenquote:Op zondag 25 november 2007 15:10 schreef Happel het volgende:
Feijenoord heeft echt moeite met diepe ballen.
quote:Op zondag 25 november 2007 15:05 schreef rubbereend het volgende:
nou in de Arena zijn ze al wel klaar
Ik had altijd een zwak voor hem hoor, kneus.quote:Op zondag 25 november 2007 15:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]!!!
Nu vind iedereen Maduro opeens weer helemaal goed?
Hij is de laatste tijd gewoon weer helemaal in vorm hoor.quote:Op zondag 25 november 2007 15:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]!!!
Tja hij speelt eindelijk weer eens een goeie periode, dus waarom niet?quote:Op zondag 25 november 2007 15:10 schreef Devrim_ het volgende:
[..]!!!
Van Nederlandse nationaliteit wel ja, maar Gomes is en blijft de beste in onze competitie uiteraard.quote:Op zondag 25 november 2007 15:13 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg.
Duidelijk nummer 1 keeper van Nederland.
Groningen beter?quote:Op zondag 25 november 2007 15:13 schreef venomsnake het volgende:
GVD, ros die bal er eens in zeg!
Sarquote:Op zondag 25 november 2007 15:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Van Nederlandse nationaliteit wel ja, maar Gomes is en blijft de beste in onze competitie uiteraard.
Lees m'n editquote:Op zondag 25 november 2007 15:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maakte je die opmerking voor of na die megablunder.
quote:Op zondag 25 november 2007 15:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Van Nederlandse nationaliteit wel ja
Deels mee eens.quote:Op zondag 25 november 2007 15:13 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Van Nederlandse nationaliteit wel ja, maar Gomes is en blijft de beste in onze competitie uiteraard.
Uhh ja ik had het idd over onze competitie, maar vd Sar wint idd.quote:
Zit ook niet echt mee. Beetje pecht met afronden.quote:
Niet echt, was al bekend...quote:Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef BigFire het volgende:
KJH dus niet meer de penaltynemener.... verrassend
hij zei nog in een itnerview: de volgende keer schiet ik hem er gewoon inquote:
Nee, want hij neemt ze niet.quote:Op zondag 25 november 2007 15:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij zei nog in een itnerview: de volgende keer schiet ik hem er gewoon in
nergens gelezen dat Luque nu de penaltynemer is
quote:Op zondag 25 november 2007 15:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat Huntelaar 'm zou nemen.quote:Op zondag 25 november 2007 15:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
Liever dit dan elke wedstrijd met de hakken over de sloot 1-0 of 2-0...quote:Op zondag 25 november 2007 15:20 schreef Nashje het volgende:
Jonge jonge
Wel te verwachten natuurlijk. De nul houden voor een keer is teveel gevraagd.
Daar is mijn Roemeense commentator heel blij meequote:
En dan wil je kampioen worden he. Triest idd.quote:Op zondag 25 november 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een sukkels bij Ajax, staan met 8 man in de cirkel te wachten tot de aftrap wordt genomen en hij ligt er al in
Hij zei ook in een interview:"misschien moet ik ze niet meer nemen"quote:Op zondag 25 november 2007 15:19 schreef BigFire het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen moet het de 2e helft maar gelijktrekken.
Voor mij ook wel, hier thuis. Best veel kansen over en weerquote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Leuke pot dus in de ArenA voor de supporters in het stadion!
Tuurlijk. Maar dit was echt niet nodig hoor. Beetje meer oplettendheid en 't scheelt weer een tegendoelpunt.quote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Liever dit dan elke wedstrijd met de hakken over de sloot 1-0 of 2-0...
Ik zie the_undertaker posten, dan ga ik niet dubbel postenquote:
Leek werkelijk nergens op, iedereen staat mekaar nog te omhelzen in de middencirkelquote:Op zondag 25 november 2007 15:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zal dat doelpunt van Vitesse wel eens willen zien op rtl7 vanavond.
Die doet Grunn - Feyenoord, ik wil die van Ajaxquote:Op zondag 25 november 2007 15:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zie the_undertaker posten, dan ga ik niet dubbel posten.
Vertel mij watquote:
Zijn ze wel goed in ja.quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef Mindlight het volgende:
Ja klote dit, maar ik heb idd goede hoop dat Sparta het nog wel weg gaat geven.
En Sparta is geen degradatiekandidaat zei jequote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef Mindlight het volgende:
Hmm, ander keertje weerquote:Op zondag 25 november 2007 15:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die doet Grunn - Feyenoord, ik wil die van Ajaxzien.
hopen dan dat ze zo tegen PSV gaan spelen, maar dat zal wel nietquote:Op zondag 25 november 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt echt dramatisch. Als je dit tegen PSV doet sta je gewoon met 0-3 achter. Vier opgelegde kansen voor Vitesse in 1 helft.
moet je naar het stadionquote:Op zondag 25 november 2007 15:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die doet Grunn - Feyenoord, ik wil die van Ajaxzien.
Ik nietquote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef Mindlight het volgende:
Halfjaartje nog ruim dacht ik voor hemquote:
Nee, dan spelen we een 1-5-waardigquote:Op zondag 25 november 2007 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopen dan dat ze zo tegen PSV gaan spelen, maar dat zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |