Ajax had zelf dan ook wel behoorlijk wat kansen, maar inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt echt dramatisch. Als je dit tegen PSV doet sta je gewoon met 0-3 achter. Vier opgelegde kansen voor Vitesse in 1 helft.
Het zijn net joden, hequote:Op zondag 25 november 2007 15:22 schreef MaxC het volgende:
Feyenoord gaat wel winnen(met veel mazzel)
Was het een weddenschap ofzo? Ik heb het geloof ik een beetje gemist.quote:Op zondag 25 november 2007 15:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Halfjaartje nog ruim dacht ik voor hem
Na de rustquote:Op zondag 25 november 2007 15:32 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop dat Wijnaldum er nog in komt vanmiddag.
Mwha niet overdrijven. Verdedigend is het niet best nee maar Ajax kwam er een aantal keren goed uit. Met name Maduro speelt tot dusver geweldig.quote:Op zondag 25 november 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
Ajax speelt echt dramatisch.
Denk je dat ik voor de gein met die Marrokaan in mn avatar loop.quote:Op zondag 25 november 2007 15:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Was het een weddenschap ofzo? Ik heb het geloof ik een beetje gemist.
Mwa, naast de doelpunten niet echtquote:Op zondag 25 november 2007 15:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ajax had zelf dan ook wel behoorlijk wat kansen, maar inderdaad.
Haha ok thnx ik ga op zoek.quote:Op zondag 25 november 2007 15:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Denk je dat ik voor de gein met die Marrokaan in mn avatar loop.
Hij moest een jaar met dat logo als Excelsior zou winnen of punten van AZ zou pakken(laatste wedstrijd).
Zo geen linkje, maar het Schoen-opeet topic is waar je moet zijn.
Paar schoten voorlangs/naast, Huntelaar met een kopbal vrij voor goal, die over gaat. Suarez net over.quote:Op zondag 25 november 2007 15:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mwa, naast de doelpunten niet echt.
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!quote:Op zondag 25 november 2007 15:36 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Haha ok thnx ik ga op zoek.
Come on Twente!
*bookmarktquote:Op zondag 25 november 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Schoen opeten #5 Meer opeters Feyenoord - Ajax ! AUB !!
Alstu.
en come on Twente ja!
Zoooooooo dat is lang geleden...quote:Op zondag 25 november 2007 15:36 schreef Damzkieee het volgende:
Takak voor Yakubu
en daarom moet Lucius ook geen rol gegeven worden waarin dat belangrijk isquote:Op zondag 25 november 2007 15:39 schreef Happel het volgende:
Lucius heeft totaal geen spelinzicht, tjongejonge.
En Buijs loopt als een kip zonder kop op het veld rond. Gisteren zeker weer doorgehaald in de Baja beachclub.
Ik vond Lucius de eerste helft nog wel redelijk.quote:Op zondag 25 november 2007 15:39 schreef Happel het volgende:
Lucius heeft totaal geen spelinzicht, tjongejonge.
En Buijs loopt als een kip zonder kop op het veld rond. Gisteren zeker weer doorgehaald in de Baja beachclub.
Die opmerking.quote:
quote:
Zouden ze dan thuis gaan winnenquote:Op zondag 25 november 2007 15:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Utreg 2-1.
Als die er ook nu eens in gaan..quote:Op zondag 25 november 2007 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar blijven zijn kanonschoten de laatste weken?
Het viel wel mee, ja. Alleen laat hij af en toe van die rare dingen zien.quote:Op zondag 25 november 2007 15:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond Lucius de eerste helft nog wel redelijk.
Niet dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |