Ja hoor: ben gelukkig getrouwd met m'n man, heb daarnaast een liefdesrelatie met m'n vriendin, we bezoeken parenclubs en swingen ook nog. Comments anyone?quote:Op zondag 25 november 2007 14:33 schreef Rosbief het volgende:
Heb je ook een samenvatting?
Zolang je man op de hoogte is en het goed keurt en je hem het zelfde zou gunnen do your thing zou ik zeggenquote:Op zondag 25 november 2007 14:39 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ja hoor: ben gelukkig getrouwd met m'n man, heb daarnaast een liefdesrelatie met m'n vriendin, we bezoeken parenclubs en swingen ook nog. Comments anyone?
Ik heb lang nagedacht over of ik dit in sex of r&p zou posten en bewust voor r&p gekozen omdat het me vooral gaat om de reacties en ervaringen van anderen wat de relaties betreftquote:Op zondag 25 november 2007 14:40 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb die mega op niet helemaal gelezen
Maar als je mensen wil tegen komen die het zelfde doen en tips en zo wil moet je denk ik in sex zijn en niet hier
Als je meningen er over wil horen nou dan alvast die van mij:
Polyamory snap ik persoonlijk niet omdat ik voor mijn gevoel altijd maar verliefd ben op een iemand... Je denkt dan toch dat die persoon de enige en de geweldigste etc in de wereld is? Hoe kun je dat dan voor 2 mensen voelen?
Swingen snap ik dan beter hoewel het niks voor mij is... Ik kan best begrijpen dat je een keer gewoon puur sex met een ander wil hebben of dat het je geil lijkt
Maar dan zie ik sex en liefde dus wel los
Maar mensen die het zelfde mee maken zul je hier niet snel vinden en in sex wel denk ik vandaar dat ik je de tip gaaf daar te zoekenquote:Op zondag 25 november 2007 14:48 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik heb lang nagedacht over of ik dit in sex of r&p zou posten en bewust voor r&p gekozen omdat het me vooral gaat om de reacties en ervaringen van anderen wat de relaties betreft
Maar de ander is toch net zo goed concurentie?quote:Wat polyamory betreft: ik heb dat ook heel lang niet goed kunnen begrijpen. Maar nu merk ik dat ik nog altijd enorm veel van m'n man hou, hem ook absoluut niet kwijt wil, en toch hoteldebotel verliefd aan 't worden ben op een ander.
Naar mijn mening kan verliefd worden op een ander altijd gebeuren, zeker als je een lange relatie hebt, en ligt het er maar net aan wat je vervolgens met die gevoelens doet. Ik ben getrouwd, niet blind geworden voor wat er voorbij komt lopen.
En nu is de situatie dus zo dat die verliefde gevoelens wel een plaats mogen en kunnen krijgen, dat ik daar wel wat mee mag en kan doen. Al zal ik ook meteen toegeven dat dat waarschijnlijk heel anders zou zijn als ik verliefd was geworden op een andere man in plaats van op een vrouw. M'n man geeft zelf ook aan dat hij er dan waarschijnlijk anders over zou denken. Maar nu is "de ander" voor hem geen concurrentie.
quote:Maar nu is "de ander" voor hem geen concurrentie.
Ja dat is toch ook wel mijn mening...quote:Op zondag 25 november 2007 14:53 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Dat dachten er velen voor hem.......
Naar mijn mening gaat het nooit goed op lange termijn. Ach ja ieder zo z'n ding he als je maar lol hebt.
Maar voor mij is je relatie dan niet meer oprecht als je dingen zoekt bij anderen.
Omdat "de ander" van een ander geslacht is, is er geen mogelijkheid om een concurrentiestrijd aan te gaan, omdat ze beiden iets anders te bieden hebben. Een ongelijke strijd, zeg maar.quote:Op zondag 25 november 2007 14:48 schreef babsjuh het volgende:
Maar nu is "de ander" voor hem geen concurrentie.
Maar het enige verschil zit hem in de geslachtsdelendingen dus dat staat los van liefde en daar ging het toch om? Dan is ze toch juist concurentiequote:Op zondag 25 november 2007 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat "de ander" van een ander geslacht is, is er geen mogelijkheid om een concurrentiestrijd aan te gaan, omdat ze beiden iets anders te bieden hebben. Een ongelijke strijd, zeg maar.
Zoals ik het lees, gaat het om liefde en lust. En als het om het tweede gaat is het dus een ongelijke strijd, want beiden biedt iets anders.quote:Op zondag 25 november 2007 15:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar het enige verschil zit hem in de geslachtsdelendingen dus dat staat los van liefde en daar ging het toch om? Dan is ze toch juist concurentie
Anders ging het wel om pure geilheid en sprak TS niet over liefde
Hoewel dat natuurlijk best te verwarren is
Ik reageerde ook niet omdat ik het met je oneens was hoorquote:Op zondag 25 november 2007 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals ik het lees, gaat het om liefde en lust. En als het om het tweede gaat is het dus een ongelijke strijd, want beiden biedt iets anders.
Maar zoals ik al zei: eigenlijk kan ze dus wel degelijk een concurrente worden.
Wat hier ook verward wordt is hoe ik 't voel (verliefdheid, liefdesrelatie) en hoe m'n man er tegenover staat (geen concurrentie).quote:Op zondag 25 november 2007 15:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Maar het enige verschil zit hem in de geslachtsdelendingen dus dat staat los van liefde en daar ging het toch om? Dan is ze toch juist concurentie
Anders ging het wel om pure geilheid en sprak TS niet over liefde
Hoewel dat natuurlijk best te verwarren is
Liefde komt in vele vormen, als je 2 ouders hebt houdt je toch ook van beiden, of van je broers en zussen, of je kinderen....quote:Op zondag 25 november 2007 14:40 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb die mega op niet helemaal gelezen
Maar als je mensen wil tegen komen die het zelfde doen en tips en zo wil moet je denk ik in sex zijn en niet hier
Als je meningen er over wil horen nou dan alvast die van mij:
Polyamory snap ik persoonlijk niet omdat ik voor mijn gevoel altijd maar verliefd ben op een iemand... Je denkt dan toch dat die persoon de enige en de geweldigste etc in de wereld is? Hoe kun je dat dan voor 2 mensen voelen?
Swingen snap ik dan beter hoewel het niks voor mij is... Ik kan best begrijpen dat je een keer gewoon puur sex met een ander wil hebben of dat het je geil lijkt
Maar dan zie ik sex en liefde dus wel los
Gelukkig hou ik op een andere manier van een partner dan van mijn zusquote:Op maandag 26 november 2007 14:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Liefde komt in vele vormen, als je 2 ouders hebt houdt je toch ook van beiden, of van je broers en zussen, of je kinderen....
Waarom denk je dat je maar van 1 iemand kan houden en niet van meer?
Ik neem aan dat je je enigszins kunt indenken wat ze bedoelt?quote:Op maandag 26 november 2007 17:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik op een andere manier van een partner dan van mijn zus
Ik welquote:Op maandag 26 november 2007 19:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je enigszins kunt indenken wat ze bedoelt?
Je kunt namelijk best van twee mensen houden, op dezelfde manier. Dat wil niet zeggen dat dan je relatie minder is. Ik zie niet in hoe het één het ander uit zou kunnen sluiten.
Jij, ja. Dat is dan ook jouw mening.quote:Op maandag 26 november 2007 20:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik wel
Een van de "symptomen" van de manier waarop ik van een partner hou is denken dat die persoon de geweldigste op aarde is etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |