Haha tofquote:
Je zou jezelf zo zien op youtube!!quote:Op zondag 25 november 2007 14:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Haha tof
Ik vind het maar creepy als iemand zo een filmpje voor je op youtube knalt
Sowieso ben ik geen fan van prive dingen op youtube knallen of op andere manier in de openbaarheid te moeten doen
Waarom moet dat nou altijd bah
Als ik hem er zelf op zet jaquote:Op zondag 25 november 2007 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Och och, een foto van jezelf zien op internet.. poeh!
Hoe komt zij er achter dat het van jou is?quote:Op zondag 25 november 2007 14:13 schreef StilteStilte het volgende:
Een stille liefdesverklaring.
Het is niet de bedoeling dat ze er achter komt.quote:Op zondag 25 november 2007 14:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoe komt zij er achter dat het van jou is?
Dan is het inderdaad een bijzonder strak plan om zo'n filmpje onder haar naam op Youtube te knallen en een link te plaatsen op het grootste forum van Nederland.quote:Op zondag 25 november 2007 14:43 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat ze er achter komt.
Wat is de bedoeling dan wel?quote:Op zondag 25 november 2007 14:43 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2007 14:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een bijzonder strak plan om zo'n filmpje onder haar naam op Youtube te knallen en een link te plaatsen op het grootste forum van Nederland.
Jij komt er wel knul
Over een jaar vinden we TS terug in een zijkolommetje van het Binnenlands Nieuws, omdat hij haar gezicht als een masker heeft gebruikt. De lieverd.quote:
Dat jaquote:Op zondag 25 november 2007 14:48 schreef Nosh het volgende:
Ik heb drie minuten lang klaar gezeten voor het moment dat er een Exorcist-shot gillend in beeld zou verschijnen, maar dit is oh zo veel enger.
En daar begint het eng te worden.quote:Op zondag 25 november 2007 14:43 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Kom zeg! Niet zo doemdenkerig! Dit filmpje is positief bedoeld en het heeft verder geen andere dubieuze bedoelingen.quote:Op zondag 25 november 2007 15:34 schreef AgLarrr het volgende:
Is dit ook niet zo'n moment zoals laatst in Duitsland? Waar zeg maar mensen online een filmpje treffen, dit aangeven bij de authoriteiten en er zo een bloedbad voorkomen wordt?
En daar denkt zij ook zo over? Het is inderdaad wel eng zo.quote:Op zondag 25 november 2007 15:39 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Kom zeg! Niet zo doemdenkerig! Dit filmpje is positief bedoeld en het heeft verder geen andere dubieuze bedoelingen.
nou, is dat effe pech, want ik ken haar en ga nu effe bellenquote:Op zondag 25 november 2007 14:43 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
effe youtube googlen op Irita of zoiets, en je ziet de blauwogige ellende vanzelfquote:Op zondag 25 november 2007 16:16 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Heb ik alle reacties gelezen, is de link weggehaald .. Ben nou wel benieuwd natuurlijk!!
Nou wees blij... Ze begonnen hier zó eng te doen dat zelfs ik eigenlijk wel opgelucht ben dat ze het hebben weggehaald. Ikzelf zat steeds te twijfelen: zal ik het maar weg halen of gewoon lekker laten staan? Uiteindelijk waren ze me toch een stap voor.quote:Op zondag 25 november 2007 16:16 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Heb ik alle reacties gelezen, is de link weggehaald .. Ben nou wel benieuwd natuurlijk!!
Eerst denken en dan doen he.quote:Op zondag 25 november 2007 16:20 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Nou wees blij... Ze begonnen hier zó eng te doen dat zelfs ik eigenlijk wel opgelucht ben dat ze het hebben weggehaald. Ikzelf zat steeds te twijfelen: zal ik het maar weg halen of gewoon lekker laten staan? Uiteindelijk waren ze me toch een stap voor.
Ik ben gek op die meid, alleen weet ze dat niet... En dat is maar beter zo.
Oeh jij hebt een gek wereldbeeld!quote:Op zondag 25 november 2007 16:20 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Nou wees blij... Ze begonnen hier zó eng te doen dat zelfs ik eigenlijk wel opgelucht ben dat ze het hebben weggehaald. Ikzelf zat steeds te twijfelen: zal ik het maar weg halen of gewoon lekker laten staan? Uiteindelijk waren ze me toch een stap voor.
Inderdaad, je lijkt namelijk nogal een griezelig ventje...quote:Op zondag 25 november 2007 16:20 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef SuperMocio het volgende:
Volgens haar hyves profiel heeft ze al een vriend trouwens.....
Ja kinders, pas op met wat je op internet post.
U just pw0ned TSquote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef SuperMocio het volgende:
Volgens haar hyves profiel heeft ze al een vriend trouwens.....
Ja kinders, pas op met wat je op internet post.
Oeh, ik ookquote:Op zondag 25 november 2007 16:32 schreef milagro het volgende:
[..]
en ze valt op dit soort mannen :
[ afbeelding ]
en ik gok zo maar dat TS niet zo gezegend is als bovenstaand heerschap, kansloos dus
lekker, hèquote:Op zondag 25 november 2007 17:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oeh, ik ook![]()
Vreemd om een topic zonder OP open te laten, dat is toch wel een van de basisregels voor een mod
Maar vreemd genoeg was de op de OP volgende discussie nu eens interessant hequote:Op zondag 25 november 2007 17:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oeh, ik ook![]()
Vreemd om een topic zonder OP open te laten, dat is toch wel een van de basisregels voor een mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |