Haha tofquote:
Je zou jezelf zo zien op youtube!!quote:Op zondag 25 november 2007 14:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Haha tof
Ik vind het maar creepy als iemand zo een filmpje voor je op youtube knalt
Sowieso ben ik geen fan van prive dingen op youtube knallen of op andere manier in de openbaarheid te moeten doen
Waarom moet dat nou altijd bah
Als ik hem er zelf op zet jaquote:Op zondag 25 november 2007 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Och och, een foto van jezelf zien op internet.. poeh!
Hoe komt zij er achter dat het van jou is?quote:Op zondag 25 november 2007 14:13 schreef StilteStilte het volgende:
Een stille liefdesverklaring.
Het is niet de bedoeling dat ze er achter komt.quote:Op zondag 25 november 2007 14:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoe komt zij er achter dat het van jou is?
Dan is het inderdaad een bijzonder strak plan om zo'n filmpje onder haar naam op Youtube te knallen en een link te plaatsen op het grootste forum van Nederland.quote:Op zondag 25 november 2007 14:43 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat ze er achter komt.
Wat is de bedoeling dan wel?quote:Op zondag 25 november 2007 14:43 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat ze er achter komt.
quote:Op zondag 25 november 2007 14:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad een bijzonder strak plan om zo'n filmpje onder haar naam op Youtube te knallen en een link te plaatsen op het grootste forum van Nederland.
Jij komt er wel knul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |