Geen probleem. Ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
@KZ/F-F: willen jullie a.u.b. jullie liefdesperikelen niet meer uitvechten in het grote Nalby-topic ?
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:58 schreef Tim86 het volgende:
haha sorry...deze jongen heeft een hoofd met een eigen hartslag op dit moment en duikt dus lekker zijn nest in...(wel met een afleveringetje dirty sexy money erbij)
Goodnight everybody
Weet je hoe je hem moet plaatsen ?quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je hoe je hem moet plaatsen ?
quote:
Ik weet niet welk programma je gebruikt?quote:Op donderdag 29 november 2007 01:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Wil je hem anders of zo............... doe het graag
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:32 schreef Joe. het volgende:
[..]
Ik weet niet welk programma je gebruikt?
Haha, okeequote:Op donderdag 29 november 2007 01:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, schroom niet en opper je wens !
Ik klooi maar wat aan
Plaats ff 3 pics die je wilt en dan maak ik een gifje............... soort van samenwerkingquote:Op donderdag 29 november 2007 01:37 schreef Joe. het volgende:
[..]
Haha, okeeVDV iets duidelijker en dat logo zonder dat spul van windows cd-rom enz.
http://thefilter.blogs.co(...)5/13/stewie_evil.jpgquote:Op donderdag 29 november 2007 01:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Plaats ff 3 pics die je wilt en dan maak ik een gifje............... soort van samenwerking
Tofquote:
Zo ok ?quote:
Nee, zo is die superquote:Op donderdag 29 november 2007 01:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo ok ?
Mag echt zeggen hoe je het hebben wilt........... geen punt !!!
quote:Op donderdag 29 november 2007 02:05 schreef Joe. het volgende:
Nog even CC kijken en dan slapen.
Weltrusten folks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |