quote:Zoutzak
Bas heeft zojuist zijn eerste optreden in het theater gedaan. Tijd om hem even te vragen hoe het optreden verliep. "Het ging goed voor mijn gevoel. Ik heb hard gewerkt om de kritiek die ik tijdens de Audities van de jury kreeg, weg te nemen. Bij mijn auditie kreeg ik te horen dat ik er als een zoutzak bij stond. Dat was ook zo. Ik heb daar hard aan gewerkt de afgelopen tijd."
Mimiek
Op YouTube heb ik veel gekeken naar Brigitte Heitzer, de winnares van Op zoek naar Evita. Wat zij doet met mimiek; ongelofelijk! Zij zong ook Somebody to love, hetzelfde nummer dat ik zojuist gezongen heb. En dat deed ze zo goed! Ik heb geprobeerd daar iets van mee te nemen."
Knallen
Het harde werken van Bas lijkt zijn vruchten af te werpen in het theater: "Nu moest de jury, met name Gordon, lachen toen ik zong. Ik hoop dat dat positief was. Ik ben blij dat ik 'Somebody to love' heb gezongen. Ik wilde graag knallen, en ik denk dat ik dat gedaan heb met dit liedje. Ik denk niet dat ik het beter had kunnen doen dan dat ik het nu gedaan heb."
Smaak te pakken
"Als ik niet doorga zou dat heel jammer zijn. Maar hoe dan ook, morgen is er weer een dag. En ik vind het zo leuk hier, met dat hele circus. Ik ga vanaf nu voor meer dingen auditie doen, of het nu voor Idols is of voor een musical."
De uitslag
Nadat de uitslag van de choruslines bekend is gemaakt, straalt Bas van oor tot oor. "Ik ben door! Dat is in één woord fantastisch! Het loopt allemaal volgens plan. Gordon kwam zelfs naar me toe en zei: Ik ben heel erg trots op je. Toen ik op het podium stond, hadden we oogcontact op het moment dat ik naar voren stapte. Hij lachte, net als John Ewbank. Maar dan vraag je je later af of dat wel positief was. Ja dus!"
Hard gewerkt
"Waar gaat dit eindigen? Ik vind het zo leuk hier. Voor hetzelfde geld gaat het morgen mis en dan was het een geweldige belevenis. Maar je komt hier wel om te winnen. Het is heel raar, ik had dit nooit verwacht. Maar ik moet zeggen dat ik wel heel veel aandacht heb besteed aan deze performance. Op school (Bas studeert aan het Conservatorium); heb ik er veel aan gedaan en heb ik er veel over gesproken met anderen."
Onzekerheid
"Daar werd ik wel onzeker van mijn zangdocente. Ze zei alleen wat er niet goed was aan wat ik deed. Zoals ik zei, stond ik er tijdens mijn auditie als een zoutzak bij. Mensen om me heen zeiden: Je moet het laten gaan en nergens aan denken. En dat was de beste kritiek die ik kon krijgen!"
hij is heus wel knapquote:Op zondag 25 november 2007 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
vond hem erg goed zingen... alleen knap is hij niet. En dat stropdasje
Dat dusquote:Op zondag 25 november 2007 14:55 schreef J-net het volgende:
Ik ben Bas Fan, vooral na die mooie uithaal en hoe hij zong.
Ja dat zie ik wel.quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef Cee het volgende:
Ik vond hem ook heel goed!
Qua uiterlijk doet ie me alleen denken aan Sander Lantinga van BNN.
[ afbeelding ]
Zeer prettig exemplaar!!quote:Op zondag 25 november 2007 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ah kijk... hier moet ik zijn!
Ik ben fan!
Oh, en over knap... hij is echt way too young voor mij, dat sowieso, maar ik vind hem zeker wel wat hebben hoor!
Ik heb in de hele uitzending sowieso niemand gezien waarvan ik bij wijze van spreken van de bank sopte. Ik denk dat deze jongen nog heel ver kan komen door de combinatie looks en zang.
Geen mooiboy, gewoon een leuke jongen!
Dat zou ik hem niet geven. Had wel verwacht dat die een jaar of 22 zou zijnquote:Op zondag 25 november 2007 22:08 schreef sbientje het volgende:
runaway: hij is begin deze maand 19 geworden
auw auw auwquote:Op zondag 25 november 2007 22:08 schreef sbientje het volgende:
runaway: hij is begin deze maand 19 geworden
hoe bedoel je? alleen zijn stukje?quote:Op zondag 25 november 2007 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand een direct linkje naar zijn stukje van gisteren, ik kom niet verder dan het begin van de choruslines met Nigel.
Ikquote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
whahah idd, alleen zijn lichaam.. zijn hoofd isquote:Op maandag 26 november 2007 15:08 schreef Woelli het volgende:
mooi lichaam. Verder niks
Zijn stem deerentegen is weer heel erg goedquote:Op maandag 26 november 2007 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahah idd, alleen zijn lichaam.. zijn hoofd is![]()
dat is wel weer waar.quote:Op maandag 26 november 2007 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn stem deerentegen is weer heel erg goed.
Hij heeft net zo'n hoofd als jijquote:Op maandag 26 november 2007 22:54 schreef Zhenar het volgende:
Wel een appetijtelijk ventje![]()
Alleen op die foto's in de OP ziet 'ie er iets te jong uit
quote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft net zo'n hoofd als jij!
plorkquote:Op maandag 26 november 2007 13:25 schreef Together het volgende:
Voor de dames en enkele heren onder ons:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 22:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft net zo'n hoofd als jij!
Ach, ik heb iemand gedate met bijna precies dezelfde kop. Je kansen zijn dus nog niet vergevenquote:
Are you coming on to me?quote:Op maandag 26 november 2007 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ach, ik heb iemand gedate met bijna precies dezelfde kop. Je kansen zijn dus nog niet vergeven
Hij is 19, wat wil je dan?quote:Op maandag 26 november 2007 22:54 schreef Zhenar het volgende:
Wel een appetijtelijk ventje![]()
Alleen op die foto's in de OP ziet 'ie er iets te jong uit
Tsss... je eigen leeftijd gedeeld door twee plus zes... dus het mag!quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:40 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij is 19, wat wil je dan?
Zhenar is een vieze man!
Dus 18 is te jong voor mij?quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tsss... je eigen leeftijd gedeeld door twee plus zes... dus het mag!![]()
Helaas wel. Voor mij is 18 ook te jong.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dus 18 is te jong voor mij?
Kutregel.
De sluwheid!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:07 schreef LeBeau het volgende:
Misschien moet ik stiekum voor de categorie 18 jaar gaan en zo de concurrentie van andere 26 jarigen ontlopen.
On Topic: die stropdas.
Het overhemd vond ik ook wat tegenvallen. Saai. Doe dan iets leuks aan.quote:
En dat staat voor?quote:
Wat is dat iets? Ik zie het niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:45 schreef tgs. het volgende:
Ik ben dan wel geen Bas fan maar iets zegt me dat we hier "Boris' 2 zien.
quote:Op woensdag 28 november 2007 14:45 schreef tgs. het volgende:
Ik ben dan wel geen Bas fan maar iets zegt me dat we hier "Boris' 2 zien.
Prachtig Lichaam Ontzettende RotKop.quote:
vonden wij ook, maar ik hb ff zijn hele stukkie teruggekeken en ze hadden het slechtste stuk zo ongeveer uitgezondenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:40 schreef Cee het volgende:
Schopje.
Hij wist minder te imponeren dan vorige week, maar blijkbaar ziet de jury wel een hoop in 'm aangezien ze zonder discussie allemaal op het 'Idols' logo ramden.
En dan dat raaskallen van 'm over hattricks en Champions League finales, wat schattig!
Aantrekkerlijk?quote:Op zondag 2 december 2007 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond trouwens heel veel goede kandidaten erg slecht...
Maar ik weet dat hij goed kan zingen...
Maar vind hem gewoon niet aantrekkerlijk
Vastgebonden aan een tractorquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik neem de plork-opmerking terug, i think he's cute.
quote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik neem de plork-opmerking terug, i think he's cute.
Ik ziet.quote:Op zondag 2 december 2007 19:09 schreef charmed_angel het volgende:Nou.... 1 spelfoutje
Die ik nu pas ziet... ik dacht al zoveel reacties op mijn woordje aantrekkelijk
Nou winnen hoef nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij gaat zeker ver komen, van mij mag hij winnen als hij dit niveau vasthoudt.
Prachtig hoe hij zong vanavond.
Jawel, mag gerust.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou winnen hoef nou ook weer niet hoor
Er zijn er meer die hem als favoriete winnaar hebben.quote:Op zondag 9 december 2007 08:35 schreef Woelli het volgende:
Favoriete Idols-winnaar:
Jim
Heeft hij idols wel gezien
Schandalig toch, voor de loser van die editie.quote:Op zondag 9 december 2007 11:08 schreef happyme28 het volgende:
Er zijn er meer die hem als favoriete winnaar hebben.
Ik vond dat juist wel een mooie actie.quote:Op zondag 9 december 2007 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat met die roos. Ik dacht heel even dat ik over mijn nek zou gaan.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:17 schreef Simoontjuh het volgende:
Hij is vast wel aardig en lief enzo... maar echt geen idol
Hij is lelijk en een idol moet ook knap zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom geen Idol dan?
I'm with you! Maar dat zou eigenlijk geen verrassing moeten zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 18:35 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind hem niet lelijk
En ik kan me niet voorstellen dat íemand Neil zou prefereren qua uiterlijk boven Bas.. Maar goed, dat kan ook aan mij liggen
Jij vind hem niet lelijk.. ik wel. Dat heet nou smaken verschillen..quote:Op zondag 9 december 2007 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I'm with you! Maar dat zou eigenlijk geen verrassing moeten zijn.
Het mag dan mss je type niet zijn charmed_angel, maar lelijk is hij echt niet...
Je bent daar zo enorm op aan het hameren dat het bijna ongeloofwaardig wordt.
Ik denk dat veel tienermeisjes hem juist wel leuk vinden. Hij niet iets over zich dat hem 'onbereikbaar' maakt (Ollie en Neil etc ook niet hoor, hou me even ten goede!
) maar juist iets zachts en 'boy next door' wat hem denk juist heel aantrekkelijk maakt voor veel meisjes.
Nounou, rustig maar hoor...quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij vind hem niet lelijk.. ik wel. Dat heet nou smaken verschillen..Waarom zou ik mijn mening niet mogen uiten door te zeggen dat ik hem lelijk vind? Daar is het forum toch voor
Daarbij komt ook dat het totaal mijn type niet is... ik hou niet van dat overdreven gedoe..
Vaduz vraagt waarom is het geen idol... en ik geef daar antwoord op, als dat al niet meer mag, wat doe ik hiier dan nog
Dat je 'm lelijk vindt, oké, maar je hoeft dat niet vijf keer in 1 topic te posten.quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij vind hem niet lelijk.. ik wel. Dat heet nou smaken verschillen..Waarom zou ik mijn mening niet mogen uiten door te zeggen dat ik hem lelijk vind? Daar is het forum toch voor
Daarbij komt ook dat het totaal mijn type niet is... ik hou niet van dat overdreven gedoe..
Vaduz vraagt waarom is het geen idol... en ik geef daar antwoord op, als dat al niet meer mag, wat doe ik hiier dan nog
quote:Op zondag 9 december 2007 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is lelijk en een idol moet ook knap zijn.
En hij denkt dat hij alles is... dat overdreven gedoe van hem... van ik ben doorGadver...
En denk dat de sappige tienermeisjes dus gewoon niet voor hem gaan. Maar voor een Neil, Ollie of Davy
Waarom zou ik dat niet mogen?quote:Op zondag 9 december 2007 19:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat je 'm lelijk vindt, oké, maar je hoeft dat niet vijf keer in 1 topic te posten.
Zo vind ik hem gewoon overkomen... mag ik dit niet vinden ofzoquote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef sbientje het volgende:
en dat jij vindt dat hij denkt dat ie alles is vind ik helemaal idioot.. je zoekt gewoon een stok om mee te slaan volgens mij...
Ja sorry... maar ik kom hier op fok omdat ik het zo relaxed forum vind. En als ik dan mijn mening niet mag geven, dan wordt ik een beetje boos....quote:Op zondag 9 december 2007 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nounou, rustig maar hoor...
Ik persoonlijk vind dat er nogal wel een verschil zit tussen 'je type niet zijn' en iemand lelijk vinden.
En ik vind (mijn mening!!) dan dus ook dat als je echt vind dat deze jongen lelijk is, dat je dan een raar beeld van 'lelijk' hebt.
Nou idd... je mag straks niks meer op dit forumquote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan snuiven!
quote:Op zondag 9 december 2007 21:47 schreef sbientje het volgende:
snuiven/ het zal wel aan mij liggen...
tuurlijk mag jij dat vinden, maar waar baseer je dat op?
Ik vond het wel een leuk grapje van Erikquote:Op zondag 9 december 2007 21:47 schreef sbientje het volgende:
snuiven/ het zal wel aan mij liggen...
Ik word een beetje moe van je c_a, reageeer toch eens niet zo fel op alles.quote:Op zondag 9 december 2007 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet mogen?
Hoe vaak zeggen mensen niet iets over Nathalie of Sandy? 100 keer hetzelfde...
1 lijn trekken modje
[..]
Zo vind ik hem gewoon overkomen... mag ik dit niet vinden ofzo![]()
[..]
Ja sorry... maar ik kom hier op fok omdat ik het zo relaxed forum vind. En als ik dan mijn mening niet mag geven, dan wordt ik een beetje boos....![]()
Maaruh daarom zeg ik, smaken verschillen. Iedereen heeft een andere mening over "het lelijk zijn".
Misschien kan ik beter zeggen.... hij is echt niet knapZo beter
![]()
Zo gelukkigquote:Op zondag 9 december 2007 21:51 schreef sbientje het volgende:
okee, dat mag natuurlijk. komt ook wel omdat ik hem een klein beetje ken dat ik er anders over denk.
Dit is de laatste keer dat ik op je reageer. Sinds Sven blauw is, is Sven negatief, ik zou bijna zeggen dat je de tweelingbroer van peri ben gewordenquote:Op zondag 9 december 2007 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk grapje van Erik
[..]
Ik word een beetje moe van je c_a, reageeer toch eens niet zo fel op alles.
dat is niet waar... Vaduz vraagt zelf waarom ik dat zo vind. En ik geef daar antwoord op. Als Vaduz dat niet gevraagd had, dan hadden we deze hele discussie niet gehadquote:Op zondag 9 december 2007 22:07 schreef sbientje het volgende:
tis zo'n relaxed forum, maar als er iemand neit met jou eens is, dan ga je m overschreeuwen... is ook niet zo relaxed..
Maar boven alles ben ik voor Svenquote:Op zondag 9 december 2007 22:08 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben voor felle meningen en felle reacties daarop![]()
Zoiets doet Zhenar ook geloof ik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet waar, want hij kwamt er zijn haar gewoon overheen!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoiets doet Zhenar ook geloof ik.
Hij was toch neef ofzo. Dus jij bent bevooroordeeldquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:53 schreef sbientje het volgende:
nou, mijn zusje heeft vandaag een bas-spandoek gemaakt en zit zaterdag op de tribunevoor bas dus
Vond ik ook. Soms klonk het echt goed, beetje Freddie Mercury-achtig, maar daarna viel hij weer wat door de mand.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij nam wel enorm veel risico door dit nummer te zingen. Bij vlagen was het goed aan te horen, maar sommige delen waren voor hem te hoog gegrepen.
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:33 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hij was toch neef ofzo. Dus jij bent bevooroordeeld
volgens mij hebben mijn moeder en ik hem persoonlijk genoeg stemmen bezorgdquote:Op zondag 16 december 2007 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond het heel gewaagd wat hij deed, dit nummer, het had hem ook de kop kunnen kosten.
Het deed het op zich nog niet eens heel slecht, maar het was niet echt een liedje zingen zoals veel mensen wel verwachten.
Maar goed, gelukkig ligt hij goed genoeg bij het publiek om door te mogen!
En dan hoop ik volgende week gewoon op een super-super-super optreden!
quote:Op zondag 16 december 2007 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat iedereen zo negatief is. Ik had eerlijk gezegd alleen maar lovende reacties verwacht
. Maar ik blijf erbij dat hij geweldig gezongen heeft. En ik heb een uitstekend gehoor hoor
.
ik ben het met jou eensquote:Op zondag 16 december 2007 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat iedereen zo negatief is. Ik had eerlijk gezegd alleen maar lovende reacties verwacht
. Maar ik blijf erbij dat hij geweldig gezongen heeft. En ik heb een uitstekend gehoor hoor
.
idd bij vlagen goed, maar dat waren ze allemaal. Ik hoorde gewoon valse noten!quote:Op zondag 16 december 2007 17:14 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeker niet slecht. Bij vlagen goed.
Wat was er zo debiel aan zijn reactie dan; heb ik gemist geloof ik.quote:Op zondag 16 december 2007 17:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
idd bij vlagen goed, maar dat waren ze allemaal. Ik hoorde gewoon valse noten!
Het blijft een debiele performance, ik kon er geen touw aan vastknopen. En kom op, zijn reactie (en gisteravond was niet de eerste en waarschijnlijk helaas ook niet de laatste keer) was echt fout en getuigt niet van een Idol.
Gewoon, hij is overdreven, was hij ook tijdens de theaterrondes. Waarom wijst niemand hem erop.quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat was er zo debiel aan zijn reactie dan; heb ik gemist geloof ik.
Het kan niet veel debieler zijn dan Neil, die probeerde om Nathalie op te tillen
Hij is gewoon blij, geez. Moet 'ie dan heel arrogant zijn schouders ophalen, zijn middelvinger naar de verliezers opsteken en naar het podium stiefelen?quote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gewoon, hij is overdreven, was hij ook tijdens de theaterrondes. Waarom wijst niemand hem erop.
Is een verbaasde reactie nou echt zo overdreven?quote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gewoon, hij is overdreven, was hij ook tijdens de theaterrondes. Waarom wijst niemand hem erop.
Dus jouw mening (die afwijkt van de onze) mag je wel betogen. Maar wij mogen vervolgens niet betogen dat onze mening van de jouwe afwijkt?quote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Mirri het volgende:
Laat mij gewoon vinden wat ik vind, "geez".
Dus laat voortaan die achterlijke emoticons weg, ik doe toch niets verkeerd, peuters. Jullie kennen mij niet eens.
Dat is het mooie van een mening, je kan erin verschillen.
Weet je wat overdreven was? De manier waarop Davy's vader dacht zijn zoontje aan te moeten moedigen.quote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Mirri het volgende:
Laat mij gewoon vinden wat ik vind, "geez". Ik mag hem niet.
Dus laat voortaan die achterlijke emoticons weg, ik doe toch niets verkeerd, peuters. Jullie kennen mij niet eens.
Dat is het mooie van een mening, je kan erin verschillen.
Normaal gesproken zeg ik ook nooit iets als "dit is mijn mening, daar mag je me niet op aanvallen", maar ik vat zo'n duim en een boos gezicht wel anders op ja, alsof je boos op me bent terwijl dat nergens voor nodig isquote:Op zondag 16 december 2007 17:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus jouw mening (die afwijkt van de onze) mag je wel betogen. Maar wij mogen vervolgens niet betogen dat onze mening van de jouwe afwijkt?![]()
En als je niet tegen smilies kunt, heb je op een forum niets te zoeken![]()
Een beetje felle discussies mogen toch best? Altijd maar dat suffe geroep van "dit is mijn mening, daar mag je me niet op aanvallen", zonder te beseffen dat dat je reinste hypocrisie is
En daar ben ik het mee eens hoorquote:Op zondag 16 december 2007 17:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wat overdreven was? De manier waarop Davy's vader dacht zijn zoontje aan te moeten moedigen.
Joh, die smileys zijn alleen om een statement wat meer kleur te geven en zijn echt niet persoonlijk bedoeld. Het levendigt de discussie wat op, en we zijn immers in een forum voor de discussiequote:Op zondag 16 december 2007 17:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Normaal gesproken zeg ik ook nooit iets als "dit is mijn mening, daar mag je me niet op aanvallen", maar ik vat zo'n duim en een boos gezicht wel anders op ja, alsof je boos op me bent terwijl dat nergens voor nodig isIk zou zelf nooit zoiets doen, waarom zou ik. Maar het ligt aan mij, dat weet ik, want ik kan slechter tegen dit soort dingen dan andere mensen.
Slecht idee om op het Idolsforum te komen![]()
Hou zou jij het vinden als jij zegt wat je van iemand vindt, en je krijgt gelijk van die smiley's naar je toe gesmeten terwijl je het helemaal niet zo bedoelt?
Ik voel me verkeerd begrepen, en dat haat ik nu eenmaal.
Maar hij doet een dappere en aardige pogingquote:Op zondag 16 december 2007 20:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond zn optreden gisteren best slecht toen ik het op tv zagMaar nu net op internet vond ik het al wel beter
Mja, komt niet in de buurt van Freddy Mercury natuurlijk en dan lijkt het al snel niet zo goed vind ik.
Zowel qua uiterlijk als qua irritatiefactor!quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ]
niet zo'n zin in, en ik heb geen geld voor kaartjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom ga jij nooit mee?
Ah maar zo'n nieuwbakken celebrity loopt toch meteen binnen met de centen en kan voor 't hele dorp kaartjes kopen neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
niet zo'n zin in, en ik heb geen geld voor kaartjesmaar misschien ga ik nog wel een keer
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah maar zo'n nieuwbakken celebrity loopt toch meteen binnen met de centen en kan voor 't hele dorp kaartjes kopen neem ik aan?![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het juist een geweldig nummer, precies Las Vegas. Hij heeft me zeker vermaakt met zijn optreden, wat mij betreft de beste van de mannelijke deelnemers.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het juist een geweldig nummer, precies Las Vegas. Hij heeft me zeker vermaakt met zijn optreden, wat mij betreft de beste van de mannelijke deelnemers.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef sbientje het volgende:
ik heb iig niet voor niets 18 keer gestemd
Oh no you didn'tquote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij zong het leuk. Hij lijkt trouwens op Daniel Meade (uit Ugly Betty)
.
Omdat het niveau daar ook niet al te hoog is, met een beetje kunnen zingen kan elke josti daarop komen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:33 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond het echt tenenkrommend slecht. Hoe kan die gozer op het conservatorium zitten. Vorige week was ook al zo dramatisch. Ik vind hem echt de minste jongen. Eigenlijk de minste van allemaal.
geen idee eigenlijk, dat ga ik eens navragenquote:Op zondag 23 december 2007 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sbientje, over dat conservatorium, studeert hij ook werkelijk zang daar? Of gaat het om een instrument of iets anders?
quote:Op zondag 23 december 2007 12:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt, wat een mongool. Wat een blamage, die hele Bas.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef Kleihe het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrietpetiet
Whehe, gaaf.quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef sbientje het volgende:
ik heb iig niet voor niets 18 keer gestemd
Nou, hier heb ik even speciaal een account voor aangemaakt. Ben je soms zelf afgewezen ervoor ofzo?quote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat het niveau daar ook niet al te hoog is, met een beetje kunnen zingen kan elke josti daarop komen.
Oh trouwens.. hij speelt geen cello hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 12:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo zeurt over dat hij op het conservatorium zit. Dat is immers niet een garantie dat je ook kunt zingen hoorWellicht speelt hij cello ofzo
Thank you!quote:Op donderdag 27 december 2007 11:08 schreef juditht het volgende:
[..]
Nou, hier heb ik even speciaal een account voor aangemaakt. Ben je soms zelf afgewezen ervoor ofzo?Of hoe weet je dat anders? Ik weet dat er (afhankelijk van de opleiding) tussen de 75 en 250 mensen toelating doen per jaar en er worden er tussen de 5 en 20 aangenomen.. ja hoor, elke josti kan daarop komen.
Iig, ik zit bij bas in de klas en objectief gezien: ik vind 'm vocaal niet het sterkst van de overgebleven kandidaten, maar ik ken niemand die muzikaler is.Hij doet dan ook niet hoofdvak Zang op 't conservatorium, dus hou op over 't conservatorium zelf.
Oh trouwens welkom en ben je toevallig een beetje verliefd op Bas?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef juditht het volgende:
[..]
Oh trouwens.. hij speelt geen cello hoor.Daar heeft ie echt de rust niet voor, geloof me haha!
Nee omdat jullie het erover hadden: hij doet Docent Muziek met primair instrument combivak Piano & Zang (zang pas sinds dit jaar). Hij speelt supergoed piano & drums en ook behoorlijk goed gitaar.Even ter info hè.
Oh en FlowerPeace.. denk dat dat laatste wel goed komt!![]()
Thanx! Enne.. nee nog niet misschien!! (dus idd kinderachtigquote:Op donderdag 27 december 2007 14:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh trouwens welkom en ben je toevallig een beetje verliefd op Bas?
*hihi wat ben ik toch weer lekker kinderachtig
Toegegeven. Hij heeft potentie of zo, dat proef je hier en daar wel. Alleen hij lijkt te blokkerenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh dat was niet zo goed.
Maar hij kan het zeker wel, hij verdient nog een kans. Personen als Ollie zijn veel slechter, Bas performance is wél altijd goed. Zang volgende keer weer.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:48 schreef SpaRood het volgende:
Hij kan beter gewoon Piano/muziek les gaan geven aan scholieren...
't Zelfde hier. Maar ik vind 'm zo grappig, niet dat hij aan de lopende band moppen loopt te tappen en hij de ene dijenkletser na de andere tevoorschijn tovert, maar om een of andere reden tolereer ik gewoon al die valse uithalen, rare noten en domme keuzes van liedjes. Alleen van hem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
Pfew...
Nou jongen, nu dan volgende week weer heel erg goed zijn en dan blijf ik nog wel even in dit topic hangen. Maar mijn aanhangerschap is wel tanende hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |