quote:Op zondag 16 december 2007 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat iedereen zo negatief is. Ik had eerlijk gezegd alleen maar lovende reacties verwacht
. Maar ik blijf erbij dat hij geweldig gezongen heeft. En ik heb een uitstekend gehoor hoor
.
ik ben het met jou eensquote:Op zondag 16 december 2007 16:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat iedereen zo negatief is. Ik had eerlijk gezegd alleen maar lovende reacties verwacht
. Maar ik blijf erbij dat hij geweldig gezongen heeft. En ik heb een uitstekend gehoor hoor
.
idd bij vlagen goed, maar dat waren ze allemaal. Ik hoorde gewoon valse noten!quote:Op zondag 16 december 2007 17:14 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeker niet slecht. Bij vlagen goed.
Wat was er zo debiel aan zijn reactie dan; heb ik gemist geloof ik.quote:Op zondag 16 december 2007 17:27 schreef Mirri het volgende:
[..]
idd bij vlagen goed, maar dat waren ze allemaal. Ik hoorde gewoon valse noten!
Het blijft een debiele performance, ik kon er geen touw aan vastknopen. En kom op, zijn reactie (en gisteravond was niet de eerste en waarschijnlijk helaas ook niet de laatste keer) was echt fout en getuigt niet van een Idol.
Gewoon, hij is overdreven, was hij ook tijdens de theaterrondes. Waarom wijst niemand hem erop.quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat was er zo debiel aan zijn reactie dan; heb ik gemist geloof ik.
Het kan niet veel debieler zijn dan Neil, die probeerde om Nathalie op te tillen
Hij is gewoon blij, geez. Moet 'ie dan heel arrogant zijn schouders ophalen, zijn middelvinger naar de verliezers opsteken en naar het podium stiefelen?quote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gewoon, hij is overdreven, was hij ook tijdens de theaterrondes. Waarom wijst niemand hem erop.
Is een verbaasde reactie nou echt zo overdreven?quote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gewoon, hij is overdreven, was hij ook tijdens de theaterrondes. Waarom wijst niemand hem erop.
Dus jouw mening (die afwijkt van de onze) mag je wel betogen. Maar wij mogen vervolgens niet betogen dat onze mening van de jouwe afwijkt?quote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Mirri het volgende:
Laat mij gewoon vinden wat ik vind, "geez".
Dus laat voortaan die achterlijke emoticons weg, ik doe toch niets verkeerd, peuters. Jullie kennen mij niet eens.
Dat is het mooie van een mening, je kan erin verschillen.
Weet je wat overdreven was? De manier waarop Davy's vader dacht zijn zoontje aan te moeten moedigen.quote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Mirri het volgende:
Laat mij gewoon vinden wat ik vind, "geez". Ik mag hem niet.
Dus laat voortaan die achterlijke emoticons weg, ik doe toch niets verkeerd, peuters. Jullie kennen mij niet eens.
Dat is het mooie van een mening, je kan erin verschillen.
Normaal gesproken zeg ik ook nooit iets als "dit is mijn mening, daar mag je me niet op aanvallen", maar ik vat zo'n duim en een boos gezicht wel anders op ja, alsof je boos op me bent terwijl dat nergens voor nodig isquote:Op zondag 16 december 2007 17:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus jouw mening (die afwijkt van de onze) mag je wel betogen. Maar wij mogen vervolgens niet betogen dat onze mening van de jouwe afwijkt?![]()
En als je niet tegen smilies kunt, heb je op een forum niets te zoeken![]()
Een beetje felle discussies mogen toch best? Altijd maar dat suffe geroep van "dit is mijn mening, daar mag je me niet op aanvallen", zonder te beseffen dat dat je reinste hypocrisie is
En daar ben ik het mee eens hoorquote:Op zondag 16 december 2007 17:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet je wat overdreven was? De manier waarop Davy's vader dacht zijn zoontje aan te moeten moedigen.
Joh, die smileys zijn alleen om een statement wat meer kleur te geven en zijn echt niet persoonlijk bedoeld. Het levendigt de discussie wat op, en we zijn immers in een forum voor de discussiequote:Op zondag 16 december 2007 17:46 schreef Mirri het volgende:
[..]
Normaal gesproken zeg ik ook nooit iets als "dit is mijn mening, daar mag je me niet op aanvallen", maar ik vat zo'n duim en een boos gezicht wel anders op ja, alsof je boos op me bent terwijl dat nergens voor nodig isIk zou zelf nooit zoiets doen, waarom zou ik. Maar het ligt aan mij, dat weet ik, want ik kan slechter tegen dit soort dingen dan andere mensen.
Slecht idee om op het Idolsforum te komen![]()
Hou zou jij het vinden als jij zegt wat je van iemand vindt, en je krijgt gelijk van die smiley's naar je toe gesmeten terwijl je het helemaal niet zo bedoelt?
Ik voel me verkeerd begrepen, en dat haat ik nu eenmaal.
Maar hij doet een dappere en aardige pogingquote:Op zondag 16 december 2007 20:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond zn optreden gisteren best slecht toen ik het op tv zagMaar nu net op internet vond ik het al wel beter
Mja, komt niet in de buurt van Freddy Mercury natuurlijk en dan lijkt het al snel niet zo goed vind ik.
Zowel qua uiterlijk als qua irritatiefactor!quote:Op zondag 25 november 2007 19:11 schreef Cee het volgende:
Ik vond hem ook heel goed!
Qua uiterlijk doet ie me alleen denken aan Sander Lantinga van BNN.
[ afbeelding ]
niet zo'n zin in, en ik heb geen geld voor kaartjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:51 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom ga jij nooit mee?
Ah maar zo'n nieuwbakken celebrity loopt toch meteen binnen met de centen en kan voor 't hele dorp kaartjes kopen neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:03 schreef sbientje het volgende:
[..]
niet zo'n zin in, en ik heb geen geld voor kaartjesmaar misschien ga ik nog wel een keer
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 21 december 2007 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah maar zo'n nieuwbakken celebrity loopt toch meteen binnen met de centen en kan voor 't hele dorp kaartjes kopen neem ik aan?![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het juist een geweldig nummer, precies Las Vegas. Hij heeft me zeker vermaakt met zijn optreden, wat mij betreft de beste van de mannelijke deelnemers.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond het juist een geweldig nummer, precies Las Vegas. Hij heeft me zeker vermaakt met zijn optreden, wat mij betreft de beste van de mannelijke deelnemers.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef sbientje het volgende:
ik heb iig niet voor niets 18 keer gestemd
Oh no you didn'tquote:Op zondag 23 december 2007 00:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij zong het leuk. Hij lijkt trouwens op Daniel Meade (uit Ugly Betty)
.
Omdat het niveau daar ook niet al te hoog is, met een beetje kunnen zingen kan elke josti daarop komen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:33 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond het echt tenenkrommend slecht. Hoe kan die gozer op het conservatorium zitten. Vorige week was ook al zo dramatisch. Ik vind hem echt de minste jongen. Eigenlijk de minste van allemaal.
geen idee eigenlijk, dat ga ik eens navragenquote:Op zondag 23 december 2007 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Sbientje, over dat conservatorium, studeert hij ook werkelijk zang daar? Of gaat het om een instrument of iets anders?
quote:Op zondag 23 december 2007 12:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt, wat een mongool. Wat een blamage, die hele Bas.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef Kleihe het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrietpetiet
Whehe, gaaf.quote:Op zondag 23 december 2007 00:20 schreef sbientje het volgende:
ik heb iig niet voor niets 18 keer gestemd
Nou, hier heb ik even speciaal een account voor aangemaakt. Ben je soms zelf afgewezen ervoor ofzo?quote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat het niveau daar ook niet al te hoog is, met een beetje kunnen zingen kan elke josti daarop komen.
Oh trouwens.. hij speelt geen cello hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 12:02 schreef Zhenar het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo zeurt over dat hij op het conservatorium zit. Dat is immers niet een garantie dat je ook kunt zingen hoorWellicht speelt hij cello ofzo
Thank you!quote:Op donderdag 27 december 2007 11:08 schreef juditht het volgende:
[..]
Nou, hier heb ik even speciaal een account voor aangemaakt. Ben je soms zelf afgewezen ervoor ofzo?Of hoe weet je dat anders? Ik weet dat er (afhankelijk van de opleiding) tussen de 75 en 250 mensen toelating doen per jaar en er worden er tussen de 5 en 20 aangenomen.. ja hoor, elke josti kan daarop komen.
Iig, ik zit bij bas in de klas en objectief gezien: ik vind 'm vocaal niet het sterkst van de overgebleven kandidaten, maar ik ken niemand die muzikaler is.Hij doet dan ook niet hoofdvak Zang op 't conservatorium, dus hou op over 't conservatorium zelf.
Oh trouwens welkom en ben je toevallig een beetje verliefd op Bas?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef juditht het volgende:
[..]
Oh trouwens.. hij speelt geen cello hoor.Daar heeft ie echt de rust niet voor, geloof me haha!
Nee omdat jullie het erover hadden: hij doet Docent Muziek met primair instrument combivak Piano & Zang (zang pas sinds dit jaar). Hij speelt supergoed piano & drums en ook behoorlijk goed gitaar.Even ter info hè.
Oh en FlowerPeace.. denk dat dat laatste wel goed komt!![]()
Thanx! Enne.. nee nog niet misschien!! (dus idd kinderachtigquote:Op donderdag 27 december 2007 14:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh trouwens welkom en ben je toevallig een beetje verliefd op Bas?
*hihi wat ben ik toch weer lekker kinderachtig
Toegegeven. Hij heeft potentie of zo, dat proef je hier en daar wel. Alleen hij lijkt te blokkerenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oeh dat was niet zo goed.
Maar hij kan het zeker wel, hij verdient nog een kans. Personen als Ollie zijn veel slechter, Bas performance is wél altijd goed. Zang volgende keer weer.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:48 schreef SpaRood het volgende:
Hij kan beter gewoon Piano/muziek les gaan geven aan scholieren...
't Zelfde hier. Maar ik vind 'm zo grappig, niet dat hij aan de lopende band moppen loopt te tappen en hij de ene dijenkletser na de andere tevoorschijn tovert, maar om een of andere reden tolereer ik gewoon al die valse uithalen, rare noten en domme keuzes van liedjes. Alleen van hem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
Pfew...
Nou jongen, nu dan volgende week weer heel erg goed zijn en dan blijf ik nog wel even in dit topic hangen. Maar mijn aanhangerschap is wel tanende hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |