abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54818351
Als kind kreeg ik vaak horrorverhalen te horen al zou het world wide web een teken zijn van 'het beest'. O.a. zou dat te zien zijn aan het getal 666. Op de een of andere manier was dat getal gelinkt aan www. Zijn er meer mensen die dit verhaal kennen en wat klopt hiervan?
  zaterdag 24 november 2007 @ 08:48:13 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_54818436
duh.. satan heeft inet uitgevonden :|
  zaterdag 24 november 2007 @ 08:55:44 #3
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_54818469
De W is de 23e letter van het alfabet, en (23 + 1) / 4 = 6, dus inderdaad.

Muhahahahaha
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 24 november 2007 @ 09:06:08 #4
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_54818512
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 08:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
De W is de 23e letter van het alfabet, en (23 + 1) / 4 = 6, dus inderdaad.

Muhahahahaha
en als je 23-17 doet is ook 6!!! en 6+6+6-1 is 17!! WTF
  zaterdag 24 november 2007 @ 09:10:05 #5
109065 sungaMsunitraM
pi_54818527
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 09:06 schreef Bill_E het volgende:

[..]

en als je 23-17 doet is ook 6!!! en 6+6+6-1 is 17!! WTF

Het is een duivelsch complot!!!!!11111einsch !

* hysterisch computer uit raam gooit
  zondag 25 november 2007 @ 08:01:32 #6
195930 MCinDC
DC iz da plaze 2 B!
pi_54818742
En hoe zit het met .COM?

C = 3e
O = 15e
M = 13

3+1+5+1+3 = 13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Living The American Dream
  † In Memoriam † zondag 25 november 2007 @ 08:03:39 #7
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_54818751
Duivel, bijbel > TRU
  zondag 25 november 2007 @ 08:07:48 #8
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_54818762
WWW is een afkorting, dus dat telt niet.
pi_54818765
Klopt! De duivel werkt niet met afkortingen. Dat vindt ie voor Christenen en ander gelovig tuig.

Goed topic!

-edit- Dit had dus een quote van bovenstaand moeten zijn... Werkt nog niet.
  zondag 25 november 2007 @ 08:14:32 #10
195930 MCinDC
DC iz da plaze 2 B!
pi_54818781
Wie is die gast op de foto als je naar www.666.com gaat? :S
Living The American Dream
pi_54818784
I am currently a graduate student in Computational Linguistics at the University of Texas, Austin.

In former incarnations, I've been a software developer (I am the chief architect of XEmacs), an art student, and a longtime inhabitant of San Francisco and Tucson, AZ.

pi_54818908
Er was toch ook iets met een teken in de rechterhand.. (de muis in dit geval ofzo..) ?
pi_54824474
http://kandmcreative.com/777/hebrewy.gif
6 en w zijn hetzelfde in het Hebreeuws
pi_54832518
Even serieus, wat te vinden van deze site? http://www.martinrai.com/666.htm.
  zondag 25 november 2007 @ 20:06:22 #15
109065 sungaMsunitraM
pi_54832851
quote:
Op zondag 25 november 2007 19:54 schreef Emed het volgende:
Wat moet je daar nou van vinden
pi_54842636
quote:
Op zondag 25 november 2007 08:07 schreef DrDarwin het volgende:
WWW is een afkorting, dus dat telt niet.
666 is ook fast-dial naar de devil.
Zijn volledige nummer is 0900-0088 55 666 (50ct per minuut)
  maandag 26 november 2007 @ 12:43:48 #17
183433 bierbart
bier en tieten
pi_54845360
Denk je nou echt dat de mensen die Word Wide Web hebben uitgevonden iets van doen hadden met de duivel?
Yesterday's a memory, another page of history
Als ik mezelf nog eens tegenkom.. dan zeg ik: 'Kom, vriend, we gaan een biertje drinken!'
Last.fm
  maandag 26 november 2007 @ 14:19:57 #18
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_54847200
Een stukje geschidenis voor jullie allen:
In 1989 had Tim Berners-Lee een methode ontwikkeld, om electronische documenten beter toegankelijk te maken. De methode maakte gebruik van een programma, dat, nadat het adres en de naam van een document waren ingevoerd, het document op het Internet opzocht, en in leesbare vorm op het beeldscherm toonde. Om door het programma gevonden te kunnen worden, moesten die documenten wel van een bepaalde code zijn voorzien. De naam van het programma was 'Wereld Wijde Web', en de code heette HTML.
(bron: http://www.blinfotec.org/www.html)

http://www.w3.org/People/Berners-Lee/Longer.html (Tim bio)
  maandag 26 november 2007 @ 14:34:17 #19
197512 Joe.
Super Joe.
pi_54847442
Ik gebruik altijd http://, zijn jullie even screwed
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_54847565
quote:
Raaskallende nonsens.
Hij haalt van alles bij elkaar dat totaal niets met elkaar te maken heeft, en hij trekt verbanden door zelfgekozen nummers bij elkaar op te tellen.
  maandag 26 november 2007 @ 15:00:43 #21
183433 bierbart
bier en tieten
pi_54847756
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:48 schreef mgerben het volgende:

[..]

Raaskallende nonsens.
Hij haalt van alles bij elkaar dat totaal niets met elkaar te maken heeft, en hij trekt verbanden door zelfgekozen nummers bij elkaar op te tellen.
Petje af voor de tijd die hij erin gestoken heeft maar dat is dan ook het enige
Yesterday's a memory, another page of history
Als ik mezelf nog eens tegenkom.. dan zeg ik: 'Kom, vriend, we gaan een biertje drinken!'
Last.fm
pi_54850948
quote:
Volgens mij onzin. Ik weet een klein beetje over numerologie en wat ik nu op internet lees is dat de W helemaal niet staat voor het cijfer 6, maar voor het cijfer 5.

Dan nog, als het wel een 6 is dan zijn er nog twee letters in het alfabet die voor een 6 staan omdat numerologie werkt met negen cijfers (1-9) en het alfabet 26 letters bevat. Je hebt dus minstens twee letters, waarschijnlijk drie, met de waarde 6.
  maandag 26 november 2007 @ 22:50:47 #23
198364 Bloedgravin
Erzsébet Báthory
pi_54858244
Tuurlijk is het onzin. Kom op zeg.
Ook wel "verveling" te noemen.
pi_54902563
http://www.imdb.com/title/tt0481369/

Ga eens even gauw die film kijken
Mrrrr.
pi_54902611
tvp
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  vrijdag 30 november 2007 @ 01:34:54 #26
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54936800
666 is het openen van het derde oog.

666 komt voor in het boek de bijbel. De bijbel is een spiritueel schrijven, dus 666 heeft niets te maken
met technologie oid... het gaat over individuele "Spiritual Warfare".

666 is de realisatie van het negatieve in de mens, de zondaar die wakker wordt, de prodigal son die terug keert.

Het is Kundalini die opgewekt wordt door zelf realisatie bijv. door Kaballa of "een paddestoel".

Het is dus Zelfrealisatie, Ego dood, Christus bewustzijn... het is "de jezus" in een ieder oftwel spirituele zelfmoord. De kruiziging op de berg Golgotha. Golgotha is in deze "hoog in de schedel".

Het is jij die door Metatron's Cube gaat en "heilige" wordt.

Octahedron = lucht
Icosahedron = water

Je bent wel dan "vogelvrij" dus denk na voordat je stappen neemt na deze ervaring.

Alle hedendaagse populaire pop songs gaan hierover.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_54936844
Het is me volkomen duidelijk Daantje. Bedankt voor de verhelderende info.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 30 november 2007 @ 02:32:26 #28
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54937227
Dank je Bianca,

Het is en blijft maar mijn "humble vision".

Ik wilde dit ophelderen voor degenen die nog in het duister tasten en confuus zijn of angst hebben voor dit fenomeen. En laat deze angst nu net onze enige echte vijand zijn.

We leven met z'n allen in een droomwereld.

666 is het wakker worden en het "uitstappen uit de droomwereld" of Metaron's Cube zoals dat genoemd wordt in de occulte wetenschap die dit een eeuw gelden al ontrafelde ( Da Vinci / Virtuvius Man ).

Er gaan zoveel enge verhalen over 666 de ronde, terwijl het iets heel moois kan zijn.

Vele sjamanen / spirituele mensen zijn dan ook op zoek naar deze ervaring.

Het is de verlichting aan de eind van de tunnel van Dark Night of the Soul.

Gewoon in jezelf geloven en je niet klein laten praten (666).
pi_54938037
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:47 schreef Loppe het volgende:
http://kandmcreative.com/777/hebrewy.gif
6 en w zijn hetzelfde in het Hebreeuws
Jah, W, maar ook V !

VVV kantoor satanists !
pi_54938062
HET IS EEN COMPLOT IK ZEG HET JE!!!
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 09:05:10 #31
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_54938799
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 08:04 schreef Scorpie het volgende:
HET IS EEN COMPLOT IK ZEG HET JE!!!
Als je niets normaals bij te dragen hebt hoef je niet persé iets te posten hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:30:36 #32
109065 sungaMsunitraM
pi_54939228
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 01:39 schreef Biancavia het volgende:
Het is me volkomen duidelijk Daantje. Bedankt voor de verhelderende info.
pi_54939242
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:05 schreef senesta het volgende:

[..]

Als je niets normaals bij te dragen hebt hoef je niet persé iets te posten hoor
Sorry Ik kan gewoon niet geloven dat mijn werk iets duivels in zich heeft
pi_54945998

[ Bericht 100% gewijzigd door senesta op 30-11-2007 15:03:46 (Doe even normaal zeg..) ]
pi_54947213
Kan je er nog meer over kwijt, DaantjeF? Of heb je nuttige links?
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:38:03 #36
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54950386
Je zou Sacrale Geometrie kunnen bestuderen.

The FLower of Life en de 5 Platonische Soliden, daarin liggen alle antwoorden.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:27:05 #37
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_54964899
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 02:32 schreef DaantjeF het volgende:
Dank je Bianca,
iro·nie (de ~ (v.))
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  zaterdag 1 december 2007 @ 12:55:12 #38
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54965331
Wie meer wil weten over de werking van 666 kan naast Fibonacci en Sacrale Geometrie het beste de Dark Night of the Soul ervaring bestuderen.

Eigenlijk komt het neer op een negatief zelfbeeld, dat zich uit in een "implosie" die lichamelijke schade kan brengen maar eigenlijk als doel heeft de BurnTurn die kennis en inzicht brengt in de schaduwzijde van de persoonkijkheid, en als zeer leerzaam ten opzichte van het spirituele individu ervaren wordt.

[ Bericht 10% gewijzigd door DaantjeF op 01-12-2007 13:20:11 ]
pi_54967659
quote:
Dark Night of the Soul ervaring
rock bottom of zoiets?
pi_54968912
thanks voor de info DaantjeF
heb even wat gegoogled en kwam dit tegen.
hieronder wat info van een user uit een ander forum over de "dark side of the soul".

In Sacrale dans (of meditatieve dans) wat ik al een paar jaar doe in groep, is dit één van de favoriete dans-en/of muzieknummers. Elke dans heeft een thema of een inhoud. Zo ook is dat met deze dans. De titel zegt het al "Donkere Nacht van de Ziel" In de groep is deze dans/song al enkele keren besproken, maar ik heb ook wat aan het zoeken geweest en kwam op een religieuze site, waar ook deze song beschreven werd. Ik heb het vrij vertaald naar mijn gevoel en wil het ook delen met jullie.
De tekst/betekenis lees je onder de link.

Geniet in stilte en rust
Roger

Als je de song wilt beluisteren moet wel even je geluid opzetten en klikken op onderstaande link.
The Dark Night of the Soul

De donkere Nacht van de Ziel

De donkere Nacht van de Ziel is de naam die aan de ervaring van spirituele, emotionele en geestelijke verlatenheid wordt gegeven, die iedereen al wel eens meemaakt in zijn leven, al of niet verbonden aan een ervaring of als reactie op een ervaring.
Het wordt soms gekenmerkt door een gevoel dat al wat je geleerd hebt, alle ervaringen, alle wijsheid in jou, die jou altijd hebben geholpen, je plots ontnomen zijn.
Maanden, jaren lang zit je goed in je gevoel van groeien en plots droogt alles op.
Er komt een gevoel om op alles op te geven, waarden, normen, spiritualiteit en meditatie te verlaten, aangezien niets schijnt te werken.

St-Jan van het Kruis, een Christelijke mystici, beschrijft deze ervaring als;
de sensoren van spirituele handelen zijn in slaap gezet, verdoofd en berooft van de capaciteit om genoegen te vinden in om het even wat.
Het stopt de verbeelding en belemmert het van om het even welk samenhangend of onsamenhangend werk te doen. Het maakt dat het geheugen ophoud.
Je word intellect donker en onbekwaam om, het even wat te begrijpen of antwoorden te vinden. Het neemt bezit van je hele zijn en alles waar je voorheen op kon bouwen lijkt nutteloos te zijn geworden.
En over dit alles hangt een dichte en zware wolk, die de ziel treft en haar teruggetrokken houd van alles wat goed is.

Wanneer men deze ervaring Ik weet het niet meer, ik voel niets meer, ik sta nu, hier, met lege handen waarneemt en er wilt naar kijken, hoeft men niet bevreesd te zijn dat de Donkere Nacht van de Ziel iets slecht of iets vernietigend is.
In één betekenis kan het als een proef of test worden gezien waarbij de
Goden ons besluit om verder te gaan in onze spirituele groei of werk ten gronde bloot leggen.
Je wordt meegenomen op reis, waar je letterlijk ervaart dat je het niet meer ziet zitten, niet meer volledig overtuigd bent van je zijn, dat je twijfelt, angst hebt. Je ervaart bewust dat het tijdens deze periode is dat je dreigt op te geven.

Met de Donkere Nacht van de Ziel wordt je echter een geschenk gegeven. Omhels het voor wat het is. Aanvaard het. Aanvaard alles wat je voelt en oordeel er niet over. Geef je gewoon over in alle leegte.
Eens je deze ervaring kunt doorwaden zonder te oordelen en het laten zijn voor wat het is, zul je het ook later herkennen en weten dat het een keerpunt is naar verlichting.
Het is een ingeboren waarschuwing die je ervaart vlak voor een ommekeer naar terug op weg zijn Je zult terug kracht, gezondheid en liefde ervaren.

We mogen het zien al een zuivering, een inwijding. Een periode van zuivere gunst en daarom is de Donkere Nacht van de Ziel een Goddelijke Zegening en mag je het omhelzen met heel je zijn.
O guiding Night,
O Night more lovely than Dawn,
O Night that has united the lover with his beloved
Transforming the Lover in her Beloved

O Nacht die me leidt,
O Nacht mooier dan de Douw
O Nacht die Liefde en Geliefde terug samen brengt
Die Liefde transformeert tot Geliefde

Wanneer men de Donkere Nacht binnentreed wordt men overwonnen door een ervaring van geestelijke droogte en depressie. Het is een manier om de Ziel tot stilte te brengen, zodat een diepe psychische transformatie kan plaatsvinden. Laat alles wat afleid los en vecht niet tegen de soms opkomende uitbarstingen of emoties, probeer ze ook niet te kanaliseren. Het toegeven aan de innerlijke dwang om alles te plaatsen resulteert in een uitbreiden van je depressie.

Het enige wat je kan doen is je innerlijke waarnemen. Naar je binnenste kijken en wachten tot de innerlijke transformatie (die de Donkere Nacht aankondigt) plaats grijpt. Wees niet bevreesd of angstig als die transformatie lange tijd op zich laat wachten. Eens de zin om opnieuw aan de slag te gaan opkomt en depressie minder word ben je door de Donkere Nacht (voor een ogenblik) heen. Niemand kan jou hierbij helpen, niemand kan je in dit proces raad geven. Je moet er alleen door.
Negeer of vermijd ook goede bedoelde raad van familie en vrienden. Ze mogen er zijn maar het is jouw proces. Het is niet zomaar even uit die depressie breken want dit is geen gewone depressie, maar een diepe spirituele ervaring. Alleen zij die volledig tot zich zelf kunnen doordringen zullen deze magische terugtocht ervaren. En dit ook doorheen het dagelijks routine leven.
Jouw innerlijk gevoel zal terug groeien in een stilte, de stilte van het hart, en je wachten zal beloond worden (als een pop die wacht op de transformatie tot een vlinder).

http://www.reikicentrum.be/forum/index.php?act=ST&f=2&t=1211

[ Bericht 0% gewijzigd door ocoxlahun op 01-12-2007 16:05:18 ]
  zaterdag 1 december 2007 @ 19:29:20 #41
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54973346
Mooie omschrijving!

Alleen voert het schrijven wel een erg sprookjesachtige toon.

Een dark Night of the Soul, is een keiharde confrontatie met jezelf. Je confronteert jezelf met je verleden en dat kan serieus snoeihard aankomen... ook kan het lichamelijke schade brengen wanneer dit traject zo lang wordt doorgevoerd dat men inderdaad tot de bron doordringt en dan "regent het zonnestralen"... Je "sterft" dan spiritueel. Ik begreep nooit, toen ik onderzoek deed, dat er in de bijbel geschreven werd over "de eerste" en "tweede dood"... Ja, ja.." The wages of Sin is death"...

Queen is niet mijn keuze geweest in mijn verleden van muziek type.. Maar sinds ik o.a. Bohemian Rhapsody en It's a kind of Magic nu werkelijk intrinsiek begrijp, waardeer ik de popgroep des te meer."

"One flash of light, that shows the way... No mortal man can win this day".... briljant.

Sugababes lijkt zo'n dom "groepje".. Totdat je het nummer "Push the Button" snapt en de videoclip spreekt helemaal boekdelen.

Bijna alle hedendaagse pop liedjes gaan over dit "fenomeen"...

"Staring at the Sun" van U2, ook intellectueel aardig van inhoud...

[ Bericht 3% gewijzigd door DaantjeF op 01-12-2007 19:34:51 ]
pi_54978135
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:00 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Volgens mij onzin. Ik weet een klein beetje over numerologie en wat ik nu op internet lees is dat de W helemaal niet staat voor het cijfer 6, maar voor het cijfer 5.

Dan nog, als het wel een 6 is dan zijn er nog twee letters in het alfabet die voor een 6 staan omdat numerologie werkt met negen cijfers (1-9) en het alfabet 26 letters bevat. Je hebt dus minstens twee letters, waarschijnlijk drie, met de waarde 6.
't Is maar net wat voor redenatie je eronder zet, denk ik In elk geval kent het Hebreeuws dus ook een aardige geschiedenis wat numerologie betreft; elke letter staat voor een getalswaarde, en daar wordt wel es mee gespeeld in bijbelse teksten. De alef is één, de bet is twee, de gimel drie, etc, en de waw is dus 6. Nou werd die waw ook wel als v uitgesproken, dus je kunt de vvv net zo goed als duivels instrument gaan zien

Was jij toen ook niet bij die slinger van Foucault, toen daar die numerologe langskwam?
pi_54978584
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:31 schreef Haushofer het volgende:

[..]

't Is maar net wat voor redenatie je eronder zet, denk ik In elk geval kent het Hebreeuws dus ook een aardige geschiedenis wat numerologie betreft; elke letter staat voor een getalswaarde, en daar wordt wel es mee gespeeld in bijbelse teksten. De alef is één, de bet is twee, de gimel drie, etc, en de waw is dus 6. Nou werd die waw ook wel als v uitgesproken, dus je kunt de vvv net zo goed als duivels instrument gaan zien
Je zegt nu wel etc. maar dan moeten er dus meer letters geweest zijn met de waarde zes? Of telden ze door na negen?

Tja je kan alles wel als argument gebruiken. Ik kan ook zeggen dat het apenstaartje eigenlijk verwijst naar de agressieve soortgenoten van Bokito en dat daarom alle emailadressen een uiting zijn van haat en geweld. Ik vind dus geen sterk verhaal.
quote:
Was jij toen ook niet bij die slinger van Foucault, toen daar die numerologe langskwam?
He?

[ Bericht 1% gewijzigd door Geartsjuh op 01-12-2007 23:01:08 ]
pi_54979677
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:48 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Je zegt nu wel etc. maar dan moeten er dus meer letters geweest zijn met de waarde zes? Of telden ze door na negen?
Alef t/m jod is 1 t/m 10. Daarna komen de tientallen; kaf=20, lamed=30, mem=40, t/m kof=100. Daarna verder met resh=200, sin=300, en tenslotte tav=400.
quote:
He?
In de Martinikerk, toen je kwam kijken bij die slinger. Er kwam op een gegeven moment een numerologe langs, die zei dat het geen toeval was dat het jaar van de natuurkunde in 2005 was enzo.Volgens mij was jij daar ook bij
  zondag 2 december 2007 @ 08:14:47 #45
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_54984378
daantjeF ik heb zoiets meegemaakt in het verleden. Zijn er ook goede boeken over naar jouw mening en heb je eventueel de titels/ISBN nummers?
pi_54988552
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:26 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Alef t/m jod is 1 t/m 10. Daarna komen de tientallen; kaf=20, lamed=30, mem=40, t/m kof=100. Daarna verder met resh=200, sin=300, en tenslotte tav=400.
Interessant . Maar dat is dan wel een heel ander systeem dan de Westerse numerologie.
quote:
In de Martinikerk, toen je kwam kijken bij die slinger. Er kwam op een gegeven moment een numerologe langs, die zei dat het geen toeval was dat het jaar van de natuurkunde in 2005 was enzo.Volgens mij was jij daar ook bij
Heeft ze dat gezegd? Dat weet ik niet eens meer.. Ik zou ook niet weten hoe ze daar bij komt.
  zondag 2 december 2007 @ 14:56:51 #47
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54990488
Spellmeista,

Om antwoord te geven op je vraag..

Ik heb destijds o.a. zeer intensief stukken Gnostisch werk en Kaballa bestudeerd.

Er zijn op dit moment meer mensen die dit meemaken. Vroeger kon dit nog niet, toen waren we bezig met het bebouwen van land, overleven en het betalen van pacht. Nu op dit moment worden er steeds meer mensen wakker, wie goed zoekt kan ook veel kennis vinden op internet, maar je moeten weten waar het te zoeken. De stukken die ik bestudeerd heb bestaan uit werken die mij gegeven waren door een kennis, toen ik zelf daar specifiek om vroeg, o.a. de levensboom. Het heeft te maken met een sprong in bewustzijn.

Maar dit pad is voor ieder anders, dat zul je zelf moeten vinden.

Het Christendom zorgt ervoor dat mensen in "de droom" blijven. G0d staat boven iedere Christen. Maar volgens de spirituele leer van het Oosten kun je zelfs "gelijk" worden aan G0d. Dat noemen ze dus "verlichting".. / Zelfrealisatie / Ego dood. Je vindt dan G0d.

Bekijk eens het nieuwe nummer van Rihanna:

"When the sun shines
We'll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath
I'mma stick it out 'till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella

------

Wanneer we het stuk in de bijbel lezen omtrent het volk van Israel (lichaam / tempel) dat in de woestijn vast zat zonder voedsel, kwam er "brood uit de hemel" vallen. Als we sommige kerk ramen bekijken zien we inderdaad enkele "vlokjes" uit de hemel vallen, maar de mensen zijn heel duidelijk iets aan het oprapen, verzamelen en plukken. Wat plukken ze nu precies?

Ze plukten "Amanita Muscaria". De enige paddestoel op aarde, welke sporen bevat die niet aan de aarde toe behoren. Niemand weet hoe de paddestoel hier is gekomen. Daarom wordt het ook wel "Manna" of "Food of the Gods" genoemd.

Het middeltje brengt je namelijk dichter bij de bron / G0d.

Kerstmis; kerstboom, ster in de top (christ bewustzijn)
Kerstman; Rode kleding, witte randen (paddestoel)

Sjamanen uit Zuid Amerika werken al eeuwen bijvoorbeeld met "Ayahuasca", wat de overheid steeds meer probeert te verbieden, ook hier in Nederland liggen lichtere vormen van deze geestverruimende middelen steeds meer aan banden.

Er zijn verschillende manieren om een Dark Night of the Soul te ervaren, maar de paddestoel zelf werkt direct. De Kundalini wordt opgewekt, het is de Slang die langs de ruggengraat omhoog een uitweg zoekt via het derde oog. In de bijbel hanteren ze de metafoor "appel". Adam at van de appel die de slang opdrong... " Je gaat niet dood, je wordt als G0d" zei de slang.. Adam at en zijn derde oog ging open.. " Hij was naakt en schaamde zich". (De Boom der Kennis).

In de eindtijd zouden volgens de Maya "de Goden" terug komen... Of dit de eindtijd is weet ik niet, misschien is de eindtijd wel een persoonlijke Apocalypse, een persoonlijk iets. Dan is die einddtijd dus ook persoonlijk en niet op Macro gebied.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaantjeF op 02-12-2007 15:03:55 ]
pi_54990640
als www eigenlijk 666 is, dan moet je toch proberen of 666.google.nl bestaat? ik ga dt effe checken w8 eff.

kijkt of het lukt...

hahahha, hy komt wel op google uit moet je maar proberen .
  zondag 2 december 2007 @ 15:04:47 #49
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_54990680
666 is een vertaalfout
het moet eigenlijk 616 zijn.

maar ach. kniesoor die daar op let

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  zondag 2 december 2007 @ 15:08:50 #50
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54990773
6 jaar geleden dacht ik ook een moment dat de vertaling van 666, www zou kunnen zijn... Deze theorie is al zo oud sinds internet geintroduceerd werd...

Maar vraag jezelf eens af; wat heeft internet dan te maken met de geest, spiritualiteit of de ziel?
Het gaat allemaal over Spiritual Warfare, daar heeft techniek helemaal niets mee te maken.
pi_54994682
quote:
Het gaat allemaal over Spiritual Warfare, daar heeft techniek helemaal niets mee te maken.
Nog nooit gehoord van het Montauk-project?
  zondag 2 december 2007 @ 19:41:48 #52
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_54997197
Project Rainbow of zo jij wilt, project Montauk houd ik mij al lang niet meer mee bezig...

Al die onzin als HAARP etc. als je daar in wilt geloven be my guest. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me ook bevonden in het web van intriges en doctrines destijds en heb alle conspiracy's wel de revu laten passeren. Mega interessant vond ik het destijds. Marcel Messing, Maxwell en Tsarion hebben een hoop te vertellen, maar waar het allemaal op neer komt is wat er in je directe omgeving gebeurd met en in jouw leven.

Weet je, ik kon me ook enorm druk maken om al die Mind Control projecten en Chips die eraan zitten te komen, maar wanneer je je rug recht en tegen jezelf zegt: Ik heb lucht in mijn longen en een rivier van liefde in mijn lichaam welke een manier is om thuis te komen begrijp je ook dat je ziel ONVERWOESTBAAR is.

Daarom is wat we hier bespreken zo belangrijk.

Spiritual Warfare is het spel dat gespeeld wordt en harder zal worden in de komende jaren...
En ja, er zijn machten die trachten je van je stuk te brengen om jouw zich toe te eigenen. en dat kan niet via internet, een chip of een technisch hoogstaand project. Daarom wordt er van alle kanten technologische middelen ingezet om de massa te controleren en als schapen een richting op te leiden. Want je hebt vrije wil en die willen ze hebben.
pi_55000765
Alles is één, dus ik denk dat technologie hier ook een onderdeel van zal uitmaken.
pi_55007133
quote:
Op zondag 2 december 2007 15:04 schreef timbob het volgende:
666 is een vertaalfout
het moet eigenlijk 616 zijn.

maar ach. kniesoor die daar op let
Onzin
  maandag 3 december 2007 @ 12:04:22 #55
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55010396
In zekere zin heb je gelijk Loppe.

Technologie is niet te stoppen en wordt vooral gebruikt om controle uit te oefenen op ons, de Loeloe's (werk ras). Technologie, mindcontrol en reklame wordt toegepast om de mensen netjes in de rij te laten lopen, ze te laten consumeren en zo zoveel mogelijk onder controle te houden. "Geef het volk brood en spelen".

Maar zoals ik al eerder schreef heeft de mens een vrije wil en het doel van de Elite is om die langzaamaan zoveel mogelijk in te perken en waarmogelijk, per individu helemaal weg te nemen, zo gaan de conspiracy theories inderdaad. Inperken kan op macro / globaal niveau. Vrije wil is dus inderdaad relatief in te perken middels technologie, wetten en regels, maar om deze helemaal weg te nemen dient er iets anders te gebeuren dat je vrijwillig dient te ondergaan en dat kan niet zo maar.

Volkstammen zoals Native Americans, Afrikaanse stammen en Aboriginals zijn moeilijker te controleren, zij staan dicht bij de natuur en proberen hun rituelen te behouden, ondanks dat blanke regeringen hun materiele wereld en wetten opdringen. Daarom werd en wordt ook geprobeerd deze groeperingen systematisch weg te werken. Het klinkt misschien een beetje rasistisch maar chinezen zijn bijvoorbeeld het toonbeeld van de mens onder controle op dit moment. Blanken blijken ook gevoeliger voor mindcontrole. Het heeft te maken met DNA en ja, het is allemaal subjectief dus het gaat niet op per individu er bevinden zich altijd rebellen in welke groepering dan ook. Ik generaliseer dus even lichtelijk en beschrijf hier wat ik gelezen en bestudeerd heb n.a.v. diverse proeven die op bevolkingsgroepen zijn losgelaten.

Alles is één inderdaad. Een "New Age ideologie" die steeds meer aanhang krijgt. We leven met z'n allen op aarde in een droomwereld waarin ieder zijn pad moet vinden en het bewustzijn dient te verruimen door vallen en opstaan. Begrijp wel dat we een ziel hebben en dat we geen loslopende apen zijn zonder doel zoals een aantal bewegingen ons willen laten geloven. Je bent uniek en ze willen hebben wat je bent; los van het geheel.

Middels technologie wordt dus geprobeerd de mens zoveel mogelijk uit zijn natuurlijke omgeving te halen en afhankelijk te maken van onze huidige materieële luxe wereldje waar we steeds meer in komen te leven.

Het is vastgesteld dat er de hele dag allerlei straling door ons lichaam en omgeving gaat. Technolgie zorgt veelal voor onnatuurlijke straling die ons lichaam en energieveld negatief beinvloedt. UMTS, cellphones etc. zijn hier simpele voorbeelden van.

"Los geraken van het geheel" kan niet middels technologie.

Wat betreft 616 vs. 666. Wie Kaballa begrijpt en "gevoeld heeft", snapt dat de intrinsieke waarde van 616 totale onzin is en niet refereert aan hetgeen waarom het gaat. Als je 666 wil begrijpen, moet je eerst terug naar de bron waar het vandaan komt, om het te kunnen interpreteren. MIddels Sacrale Geometrie. Ik heb geprobeerd de betekenis beknopt in dit topic weer te geven.

666 is een persoonlijke ervaring, niet opgelegd door welke vorm van technologie dan ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door DaantjeF op 03-12-2007 12:19:23 ]
pi_55011706
quote:
Middels technologie wordt dus geprobeerd de mens zoveel mogelijk uit zijn natuurlijke omgeving te halen en afhankelijk te maken van onze huidige materieële luxe wereldje waar we steeds meer in komen te leven.
Je kan het ook andersom bekijken, dat technologie meer en meer een natuurlijke (levende) vorm gaat krijgen.
  maandag 3 december 2007 @ 13:22:42 #57
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55011820
Technologie zal nooit "een levende vorm" bekomen.

Mensen zonder fantasie hebben destijds het concept "geld" bedacht.

Fantasie en creativiteit zijn levende vormen, technologie is de pure tegenhanger.
pi_55012213
Ik zou de mens toch niet onderschatten hoor.
  maandag 3 december 2007 @ 13:45:36 #59
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55012262
Van waaruit concludeer jij dat in mijn schrijven precies?
pi_55013099
Technologie wordt toch door de mens ontwikkeld? Als je denkt dat technologie de tegenhanger is van creativiteit denk ik dat je mis zit.
De drijfveren zijn mss verschillend, maar de mens blijft creatief.

[ Bericht 22% gewijzigd door Loppe op 03-12-2007 14:43:38 ]
  maandag 3 december 2007 @ 14:57:51 #61
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55013609
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:33 schreef Loppe het volgende:
Technologie wordt toch door de mens ontwikkeld? Als je denkt dat technologie de tegenhanger is van creativiteit denk ik dat je mis zit.
De drijfveren zijn mss verschillend, maar de mens blijft creatief.

Waar denk je dat technologie vandaan komt? 26.000 lang zijn we "oermensen" en plotseling in 100 jaar tijd is alles digitaal en electronisch, gaat er geen lampje bij je branden dan? Ik kan je wel vertellen wie ons die technologie geeft, maar dan verklaar je mij waarschijnlijk voor gek.

Technologie kan uiteraard op een positieve als negatieve manier gebruikt worden maar het brengt zeer zeker afhankelijk en onzekerheden met zich mee. Ik bedoel ook vooral technologie in de vorm van automatisering.

En of de mens creatief blijft en waar die creativiteit precies vandaan komt, daar hebben we het dus over hier. De discussie wijkt af op een enkel punt dat je aanhaalt uit mijn schrijven in algehele context. Ik wil die kant niet op.

Ik probeer duidelijk te maken wat 666 is en technologie heeft hier NIETS mee te maken, het is inderdaad wel een onderdeel van het trachten te inperkingen van de mogelijkheden van de mens en vrije wil.

Maar het echte vangen van de mens zelf en zijn vrije wil geschiedt anders, namelijk op spiritueel / lichamelijk - astraal vlak.
pi_55016186
Ik kan mis zijn hoor maar volgens mij heb je schrik van technologie. Als je de gevaren ervan kent, hoef je je er toch geen zorgen over te maken?
Een mens spiritueel vangen? Wat bedoel je daar mee? Bezetenheid?
pi_55016437
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:04 schreef DaantjeF het volgende:
In zekere zin heb je gelijk Loppe.

Technologie is niet te stoppen en wordt vooral gebruikt om controle uit te oefenen op ons, de Loeloe's (werk ras). Technologie, mindcontrol en reklame wordt toegepast om de mensen netjes in de rij te laten lopen, ze te laten consumeren en zo zoveel mogelijk onder controle te houden. "Geef het volk brood en spelen".
Je bent als persoon toch echt zelf verantwoordelijk of je daar in mee gaat of niet. Daar kan je een bewuste keuze over maken. Je kan controle, technologie en maatschappelijke ideeën ook gewoon negeren als je dat graag wil.
quote:
Maar zoals ik al eerder schreef heeft de mens een vrije wil en het doel van de Elite is om die langzaamaan zoveel mogelijk in te perken en waarmogelijk, per individu helemaal weg te nemen, zo gaan de conspiracy theories inderdaad. Inperken kan op macro / globaal niveau. Vrije wil is dus inderdaad relatief in te perken middels technologie, wetten en regels, maar om deze helemaal weg te nemen dient er iets anders te gebeuren dat je vrijwillig dient te ondergaan en dat kan niet zo maar.
Wie is de Elite? En waarom willen ze dat zo graag?

Ik snap overigens geen hout van je hele 666-verhaal. Zou je het ook in leken-termen kunnen uitleggen?
  maandag 3 december 2007 @ 17:42:33 #64
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_55016776
W.T.F.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  maandag 3 december 2007 @ 18:57:46 #65
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55018158
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:27 schreef Geartsjuh het volgende:

Je bent als persoon toch echt zelf verantwoordelijk of je daar in mee gaat of niet. Daar kan je een bewuste keuze over maken. Je kan controle, technologie en maatschappelijke ideeën ook gewoon negeren als je dat graag wil.
Ieder mens is verantwoordelijk voor zichzelf inderdaad, daar gaat 666 over en daar komt bij, kun je de info aan?

Voorheen waren er weinig mensen, we woonden in dorpen die kleiner waren, we hielpen elkaar volgens mij ook meer omdat we overzicht hadden en elkander beter kende.

Negeren kan tot op zekere hoogte, in ieder geval moet je er bewust van zijn.

Kijk eens wat er intussen is gebeurd. We zitten hutje mutje op elkaar gestouwd in betonnen woningen, in steden zoals bijvoorbeeld Amsterdam of Rotterdam kennen mensen elkaar niet eens van een paar huizen verder. De mens is in een isolement structuur gebracht en op zichzelf gericht geworden. Natuurlijk is dat op sommige plaatsen in meer of mindere mate, maar over het algemeen kun je zeggen dat steden zorgen voor afzondering in individualiteit, zo ook omdat de huidige maatschappij steeds meer gericht is op geld verdienen en materie vergaren.

We moeten allemaal werken voor geld om ons eten te kunnen kopen en te leven. Hoe ging dat vroeger? Toen had vrijwel iedereen een eigen moestuin of een stel kippen. Neem onze huidige situatie eens onder de loep... Je komt thuis uit je werk en gaat naar de supermarkt om een kant en klare ingevroren kip te halen die je met je pinpas betaald. We zijn totaal afhankelijk geworden binnen een roofbouwsysteem op de aarde in de vorm van een consumptie maatschappij. iedereen leeft min of meer in deze luxe en voelt zich "het mannetje"...

Wat denk je dat er gebeurd als het digitale geldsysteem op een dag plots inelkaar stort? Dan komt dus iedereen's bankrekeningnummer die dag op nul en is geld dus NIKS meer waard. Denk maar niet dat de vakken in de supermarkten die dag bijgevuld worden... dat zal een chaos ontketenen in straten waar je niet goed van wordt. Het is dan vechten om de laatste paardebloem langs de kant van de weg... Ik weet het, het is weer zo'n conspiracy theorie maar geeft wel te denken. Vraag jezelf eens af: Hoe onafhankelijk ben ik nu werkelijk en in hoeverre is dit te negeren?

Ik week even af om te antwoorden, mijn excuses voor degenen die het onderwerp 666 volgden.
pi_55019219
Je beseft toch dat je aan het zwartkijken bent?
  maandag 3 december 2007 @ 20:18:09 #67
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55019718
Raar woord eigenlijk he? "zwartkijken"...

Ik besef me zeer zeker dat het geheel niet echt een positieve vibe heeft... Daarom heet het topic ook 666, ik heb gekozen me erin te mengen om mijn visie en kennis te delen. en nee, het is niet allemaal "happy, happy joy joy".

Maar aan de andere kant heb ik dat liever dan oogkleppen op en maar mee in koor zingen" Stil maar, wacht maar, alles komt goed"...

Het is maar net hoe je met die info omgaat. Ik kan wel zeggen dat ik dat persoonlijk door schade en schande geleerd heb. Een wijze dame uit Sud Africa waarmee ik sinds kort afentoe communiceer schreef mij eens " Mensen zeggen en doen dingen, het is maar net hoe jij er als individu mee omgaat".. Is dat niet mooi geschreven?
pi_55020661
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:57 schreef DaantjeF het volgende:

Vraag jezelf eens af: Hoe onafhankelijk ben ik nu werkelijk en in hoeverre is dit te negeren?

Ik week even af om te antwoorden, mijn excuses voor degenen die het onderwerp 666 volgden.
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef DaantjeF het volgende:
Een wijze dame uit Sud Africa waarmee ik sinds kort afentoe communiceer schreef mij eens " Mensen zeggen en doen dingen, het is maar net hoe jij er als individu mee omgaat".. Is dat niet mooi geschreven?
Daarmee geef je eigenlijk al antwoord op je eigen verhaal.
Ik ga niet beweren dat wij onafhankelijk zijn van het systeem en de maatschappij die wij zelf hebben gecreeerd. Daar zijn wij zeker afhankelijk van. De vraag is meer, in hoeverre laat jij je er van afhankelijk zijn en wat doe je als dat systeem opeens een dag in de storing ligt? Hij reageer je?

Het is te gemakkelijk alles weg te schuiven op anderen, alsof je iets opgelegd wordt. Dat is nooit zo. Je laat het jezelf opleggen. Hoe je daar mee omgaat is aan jezelf. Je kan of de slachtofferrol vervullen of proberen je weg te vinden in het systeem op een manier die jou goeddunkt.
  maandag 3 december 2007 @ 21:19:18 #69
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55021030
Heel mooi omschreven!

En ja, ik realiseer mij wel degelijk dat ik antwoord geef op het gehele verhaal, daarom schrijf ik het ook.

Ik neem een mogelijk, opgezette dergelijke "storing" zeer serieus, ik denk echter dat er niet veel tegen te doen is, maar persoonlijk heb ik een mogelijke optie gecreëerd waaraan ik nog steeds werk, ergens in een mooi rustig groen gebied.

Maar we wijken af... laten we het houden bij de vertaling van 666.
pi_55023449
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:19 schreef DaantjeF het volgende:

Ik neem een mogelijk, opgezette dergelijke "storing" zeer serieus, ik denk echter dat er niet veel tegen te doen is, maar persoonlijk heb ik een mogelijke optie gecreëerd waaraan ik nog steeds werk, ergens in een mooi rustig groen gebied.
zoiets?

The Merkaba/Light Body/ Ascension Vehicle
-your own personal flying saucer

http://www.librarising.com/esoterica/merkaba.html
  dinsdag 4 december 2007 @ 00:04:39 #71
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55024723
KIjk, hier hebben we iemand die mijn verhaal een beetje begrijpt. Nu gaan we dus down the rabbithole en Metatron's Cube in; Sacrale Geometrie.

Wat we hier zien is dus "een dubbele ster Tetraheder" oftwel de "MerKaBah".

Mer = Vortex, Ka = Geest, Ba = lichaam, een trillingsveld van persoonlijke energie...

Staat ook op het vroegere briefje van 1000 gulden en als je dat briefje goed bekijkt zal je zien dat er een baan vanuit de MerKaBah getrokken wordt over de neus van onze held die het briefje siert... "lucht" dus als in de "adem"...

Toepasselijke kleur keuze ook, zelf gemaakt?

Edit:

Even voor de geïnteresseerden onder ons, klikken (briefje van 1000 gulden te zien):

http://www.eurofinancier.nl/gulden/1000-1972.jpg

Als je goed kijkt zie dus dus links op het briefje de MerKaBah ( of modern: David Ster ) verstopt (zie je hem?) in mozaiek met in het midden licht zichtbaar een grote Octahedron ( ruit vorm )... en er wordt een (lucht) baan getrokken vanuit de MerKaBah naar rechts over de neus en mond van onze held.

[ Bericht 16% gewijzigd door DaantjeF op 04-12-2007 00:32:43 ]
pi_55025142
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:02 schreef Geartsjuh het volgende:

Het is te gemakkelijk alles weg te schuiven op anderen, alsof je iets opgelegd wordt. Dat is nooit zo. Je laat het jezelf opleggen. Hoe je daar mee omgaat is aan jezelf. Je kan of de slachtofferrol vervullen of proberen je weg te vinden in het systeem op een manier die jou goeddunkt.
Dat lijkt soms sowieso een consensus in dit subforum: de maatschappij is kut, je wordt gedwongen om met het vaste systeem mee te gaan, je hebt weinig echte keuzes etc etc. Slachtofferrollen. Op sommige punten kan ik daar in mee gaan, maar het wordt schromelijk overdreven. Heel vaak komen dit soort uitspraken van mensen die maatschappelijk niet zo succesvol zijn, denk ik. Ik zie het dan ook grotendeels als frustratie.

Sommige religieus ingestelde mensen als Christenen menen dit trouwens ook, maar die denken dan dat hun religie uitkomst biedt.
  dinsdag 4 december 2007 @ 01:05:07 #73
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_55025622
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat lijkt soms sowieso een consensus in dit subforum: de maatschappij is kut, je wordt gedwongen om met het vaste systeem mee te gaan, je hebt weinig echte keuzes etc etc. Slachtofferrollen. Op sommige punten kan ik daar in mee gaan, maar het wordt schromelijk overdreven. Heel vaak komen dit soort uitspraken van mensen die maatschappelijk niet zo succesvol zijn, denk ik. Ik zie het dan ook grotendeels als frustratie.

Sommige religieus ingestelde mensen als Christenen menen dit trouwens ook, maar die denken dan dat hun religie uitkomst biedt.

Mag ik u voorstellen aan Robert Nesta Marley?
pi_55029826
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:05 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

Mag ik u voorstellen aan Robert Nesta Marley?
Wat heeft Bob Marley er mee te maken?

Ik vroeg trouwens al eerder of je je eigen 666-verhaal een beetje in beginners-termen kan uitleggen want zo snapt een buitenstaander er niets van. Dus kan je bij het begin beginnen?
pi_55030822
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:04 schreef DaantjeF het volgende:
Toepasselijke kleur keuze ook, zelf gemaakt?
nee hoor, onder de merkaba-afbeelding zie je de link.
Ik heb het een en ander gelezen over sacrale geometrie onder andere Drunvalo Melichzedek..pest is dat het enorme moeite kost het geduld op te brengen om al deze info tot me te nemen.
misschien ken je deze link al? (cursus "flower of life")
http://www.thebiggestsecret.org/forum/viewtopic.php?t=1439
erg interessant wel alleen de afbeeldingen werken niet allemaal meer.(2005)
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:56:36 #76
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_55031928
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:04 schreef DaantjeF het volgende:
KIjk, hier hebben we iemand die mijn verhaal een beetje begrijpt. Nu gaan we dus down the rabbithole en Metatron's Cube in; Sacrale Geometrie.

Wat we hier zien is dus "een dubbele ster Tetraheder" oftwel de "MerKaBah".

Mer = Vortex, Ka = Geest, Ba = lichaam, een trillingsveld van persoonlijke energie...
Ben jij dodeca?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_55090032
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')