wat hij zegt. ga op een vechtsportquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:36 schreef Netsplitter het volgende:
Nee, ik heb nooit de behoefte om iemand te meppen.
Ik zou oppassen als ik jou was.
Wanneer je de verkeerde tegen komt beland je met een beetje pech op de IC.
Teringquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat hij zegt. ga op een vechtsport
Ik denk eerder andersom, de meeste mensen gaan uit in grotere groepen, 2 tegen 5 ik denk dat hij dat niet wint, als hij de verkeerde tegen komt zit diegene misschien in de bak omdat deze malloot begon.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lekker ben jij, kan je niet fijn thuisblijven als je dat gevoel weer krijgt? Zo krijg je zinloos geweld en voor je het weet zit je in de bak voor doodslag
Dit is serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tering.
Ik mag hopen dat dit geen serieuze post is van een Mod.
Wanneer dit wel het geval is vind ik dit behoorlijk om te huilen.
Mensen die ruzie zoeken mogen ze wat mij betreft direct afschieten. Om te kotsen zo sneu.
Niets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit is serieus bedoeld.![]()
Bij een goede vechtsport leer je namelijk ook zelfbeheersing.
Iets wat TS goed kan gebruiken.
Verdedigingssport dan, neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit is serieus bedoeld.![]()
Bij een goede vechtsport leer je namelijk ook zelfbeheersing.
Iets wat TS goed kan gebruiken.
Enige vrij cruciale verschil is, dat Fightclub over een zooi mensen gaat die het fijn vinden elkaar aan puin te hoeken. Mensen op straat pakken die daar niet echt op zitten te wachten vind ik triest.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:53 schreef Sjakkert het volgende:
Doet me denken aan Fight club.
[..]
Ik denk eerder andersom, de meeste mensen gaan uit in grotere groepen, 2 tegen 5 ik denk dat hij dat niet wint, als hij de verkeerde tegen komt zit diegene misschien in de bak omdat deze malloot begon.
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:03 schreef beelz het volgende:
Wat een gelul dat hij een psycholoog moet opzoeken of thuis moet blijven. Hij is een man en mannen vechten. Dat is normaal. Ik hou ook van een potje knokken, knokken is wat een man mannelijk maakt. Een man die nooit heeft gevochten is een mietje die geïndoctrineerd is door de feministische beweging.
Waarom reageer je er op wanneer je niet eens weet wat het inhoudt om op een goede vechtsport te zitten....quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Verdedigingssport dan, neem ik aan.
Ik vind het iig geen lekker idee als een malloot als de TS zelfbeheersing moet leren op een vechtssport.
Want die zelfbeheersing is niet het enige wat je leert en het lijkt me duidelijk dat er teveel gevallen zijn van lui die al enigszins geflipt zijn waarbij die sport alleen een negatieve toegevoegde waarde heeft.
vang je ook iedere dag nog je eigen vlees en trek je je vriendin aan haar haar de trap op om eens flink van bil te gaanquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:03 schreef beelz het volgende:
Wat een gelul dat hij een psycholoog moet opzoeken of thuis moet blijven. Hij is een man en mannen vechten. Dat is normaal. Ik hou ook van een potje knokken, knokken is wat een man mannelijk maakt. Een man die nooit heeft gevochten is een mietje die geïndoctrineerd is door de feministische beweging.
Owjah dat was ik vergeten te zeggen. Je moet nooit als eerste klappen uitdelen dat is gewoon stom.quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enige vrij cruciale verschil is, dat Fightclub over een zooi mensen gaat die het fijn vinden elkaar aan puin te hoeken. Mensen op straat pakken die daar niet echt op zitten te wachten vind ik triest.
Dat is pas gelulquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:03 schreef beelz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |