Oe, da's die Twentse CDA-mevrouw die ik best aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
Annie Schreijer-Pierik
Wat zei die?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
Paul de Leeuw over die nieuwe aartsbisschop.
ojee ik vind haar behoorlijk vervelend. Nu al......quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef Arcee het volgende:
Oe, da's die CDA-mevrouw die ik best aantrekkelijk vind.
Nogal idd. Duidelijk een zeurpiet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ojee ik vind haar behoorlijk vervelend. Nu al......
Ik ook. Eigenlijk al toen ik wist dat er ze er zatquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Wup het volgende:
ojee ik vind haar behoorlijk vervelend. Nu al......
Totdat ze haar mond opendoet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef Arcee het volgende:
Oe, da's die Twentse CDA-mevrouw die ik best aantrekkelijk vind.
Mute momentjequote:
Als het kan 3x per dag vleesquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:17 schreef Arcee het volgende:
2 a 3 keer per week geen vlees eten voor het milieu?
Hell no!
Gaat 't over Marianne Thieme?quote:
Ik had er speciaal Twentse bij gezet.quote:
Nice ass.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:19 schreef Urquhart het volgende:
Marianne Thiemen...leuk koppie...maar voor de rest
In een land wat welgeteld 0,2% van de uitstoot voor haar rekening neemtquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:17 schreef Arcee het volgende:
2 a 3 keer per week geen vlees eten voor het milieu?
Ik vind Pauw & Witteman ook wel ongewoon scherp in hun vraagstellingquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een irritant mens die vrouw van het CDA.
Pauw is wel melig vandaag.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:23 schreef FJD het volgende:
Ik vind Pauw & Witteman ook wel ongewoon scherp in hun vraagstelling
Vorig jaar was ze volgens mij in debat met een veganist. Haar man zou een lekker stukje wild schieten voor kerst. Dat was ook al zo'n vreselijk eigen wijs gesprekquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een irritant mens die vrouw van het CDA.
Altijd welquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:24 schreef ijsbrekertje het volgende:
Pauw is wel melig.
Komt ook door de irritante manier van praten en beargumenteren (of er juist heel erg - des CDA's - omheen draaien), dat het bloed onder je nagels vandaan kan halen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:27 schreef FJD het volgende:
[..]
Altijd wel![]()
Ik weet het nooit zo. Aan de ene kant weet je dat de PO links geörienteerd is en aan de andere kant voel ik er weinig voor om over complottheorieën te spreken waarbij ze sommige mensen harder aan willen pakken dan anderen. Maar goed, als ik dan zie hoe gedetailleerd ze hier kritiek geven op deze mevrouw en hoe gelaten ze er bij zaten toen Vogelaar haar verhaal deed dan hebben ze de schijn wel tegen zich.
Ach ja, dat soort dingen zul je overal wel hebben natuurlijkDeze mevrouw van het CDA kan beter een cursus debatten gaan volgen
Was echt schandalig slecht ja. Ze had geen enkel steekhoudend argument, dat hadden P&W ook niet maar omdat ze presentatoren zijn kunnen ze het zich veroorloven om het voortouw te nemen en continue vragen en opmerkingen af te vuren. Daardoor steekt ze er nog slechter bij af dan het al wasquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Komt ook door de irritante manier van praten en beargumenteren (of er juist heel erg - des CDA's - omheen draaien), dat het bloed onder je nagels vandaan kan halen.
Ik ergerde me al na 10 seconden aan dat mens.
Ja, maar nu (of eigenlijk vooral in het begin van deze uitzending) wel heel erg hoor. Over hoe vaak koeien schijten en bij herhaling over de boerderie en sukerbieten blijven praten..quote:
Een complot daar geloof ik niet in, maar ik denk wel de heren feller zijn op mensen, waar ze het hardgrondst mee oneens zijn.quote:Ik weet het nooit zo. Aan de ene kant weet je dat de PO links geörienteerd is en aan de andere kant voel ik er weinig voor om over complottheorieën te spreken waarbij ze sommige mensen harder aan willen pakken dan anderen. Maar goed, als ik dan zie hoe gedetailleerd ze hier kritiek geven op deze mevrouw en hoe gelaten ze er bij zaten toen Vogelaar haar verhaal deed dan hebben ze de schijn wel tegen zich.
Ach ja, dat soort dingen zul je overal wel hebben natuurlijkDeze mevrouw van het CDA kan beter een cursus debatten gaan volgen
Ze is niet onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:32 schreef Arcee het volgende:
Ik vind Annie aantrekkelijk.
Iets zegt me dat ik daarin redelijk alleen sta hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |