Finkers zou ik niet willen betitelen als "erg" gelovig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog even en hij wordt ook net als Finkers een erg gelovige Gristen.
"beweging"?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:42 schreef DrDentz het volgende:
met Ali B erbij is die beweging toch bij voorbaat niet serieus te nemen
Komt weer een hoop gezwam uit. Die man is/was echt een meester in het vriendelijk uit leggen van dubieuze uitspraken/maatregelen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:18 schreef Aoristus het volgende:
Kijk eens aan, Lubbers bij P&W
Dat mens naast 'm kan nauwelijk stilzitten op haar stoel. Een of andere cdatrut, wed ik.quote:Op maandag 10 december 2007 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Komt weer een hoop gezwam uit. Die man is/was echt een meester in het vriendelijk uit leggen van dubieuze uitspraken/maatregelen.
Ik zie haar nu eigenlijk voor het eerst en vind haar niet onsymphatiek eigenlijk. Verder had ik nog nooit van dat hele Orange child gehoord.quote:Op maandag 10 december 2007 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Die vrouw van Rene Froger doet hard haar best om de nieuwe Wendy van Dijk te worden. Maar ik vind dat dat Orange child van die onsympathieke op zichzelf geilende wijven aantrekt (Caroline Tensen, vrouw van Rene Froger).
Babe Orangequote:Op maandag 10 december 2007 23:41 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik zie haar nu eigenlijk voor het eerst en vind haar niet onsymphatiek eigenlijk. Verder had ik nog nooit van dat hele Orange child gehoord.
Zo jammer weer inderdaadquote:Op maandag 10 december 2007 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
Komt weer een hoop gezwam uit. Die man is/was echt een meester in het vriendelijk uit leggen van dubieuze uitspraken/maatregelen.
Oe, da's die Twentse CDA-mevrouw die ik best aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
Annie Schreijer-Pierik
Wat zei die?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:06 schreef golfer het volgende:
Paul de Leeuw over die nieuwe aartsbisschop.
ojee ik vind haar behoorlijk vervelend. Nu al......quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef Arcee het volgende:
Oe, da's die CDA-mevrouw die ik best aantrekkelijk vind.
Nogal idd. Duidelijk een zeurpiet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ojee ik vind haar behoorlijk vervelend. Nu al......
Ik ook. Eigenlijk al toen ik wist dat er ze er zatquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Wup het volgende:
ojee ik vind haar behoorlijk vervelend. Nu al......
Totdat ze haar mond opendoet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef Arcee het volgende:
Oe, da's die Twentse CDA-mevrouw die ik best aantrekkelijk vind.
Mute momentjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |