Dat is bijvoorbeeld om 6 uur 's ochtends de les afgelopen en dan nog NA het 8 uur journaal 's avonds weer les?!quote:vijftien tussenuren waarin geen les wordt gegeven!
Doe ik ook ... ik doe dus ook nauwelijks huiswerk thuis .. maar dat huiswerk is zo af dus de helft van je tussenuren doe je nog niks.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
In die tussenuren kun je mooi huiswerk maken
in de week bedoelt tie vastquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is bijvoorbeeld om 6 uur 's ochtends de les afgelopen en dan nog NA het 8 uur journaal 's avonds weer les?!
Godnondeju!
Die rekenfout maakte ik ook tot ik me bedacht dat er maar 5 school/werkdagen in de week zitten en er dat er ook nog eens 21-30 dagen vakantie gevierd moet wordenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Godskolore, gemiddeld 4 uurtjes les per dag is nog 'teveel'
Misschien moeten ze gewoon wat vakanties afschaffen. Tijd zat.
Daarom zeg ik "schaf wat vakanties af".quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die rekenfout maakte ik ook tot ik me bedacht dat er maar 5 school/werkdagen in de week zitten en er dat er ook nog eens 21-30 dagen vakantie gevierd moet worden
Ik ga niet eens is meer reageren hierop, je luistert gewoon totaal niet naar de tegenargumenten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:38 schreef Bob-B het volgende:
Ik stel voor dat ze alle scholieren die "staken" technisch gezien kunnen ze dat niet, want ze werken er niet, dus valt er ook niks te staken, maar goed. Waar was ik, oh ja, al die scholieren die staken op het vliegtuig zetten naar zimbabwe o.i.d. en ze daar naar school laten gaan, a 1 uur in de twee weken en zijn ze 18 mogen ze terug komen om hier een baan te nemen. Misschien snappen ze dan hoe belangrijk onderwijs is, domme mongolen.
Ja, gedeeltelijk. Maar in welke klas dan ook, als er 1 begint, gaan er 4 door.quote:Dus wat je zegt is dat de ouders van je medeleerlingen allemaal gefaald hebben in het bijbrengen van de normale normen en waarden en omgangsvormen?
En dát reken je de school aan? Het is toch niet meer dan normaal dat je in de klas je bek dichthoud?
Trap dan die ordeverstorende leerlingen de klas uit, net zolang totdat het rustig is.
Een extra lesje Nederlands zou voor jou geen kwaad kunnen geloof ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef scholierenstaking het volgende:
We zitten gewoon vast op school en te niksen omdat we die 1040 uur moeten maken. Huiswerk al lang af, beetje zitten niksen in de kantine. wa kun je dan nog doen? beetje eten halen ofzo. ik verveel me de tering. kan ik net zo goed thuis zitten.
Bij ons op school hebben ze weer iets verzonnen: vijf-tijd. 5 uur in de week er weer extra bij. en in die 5 uren een beetje nuttelozen EXTRA opdrachten maken waar je toch niks aan hebt.
En dan? in die extra uren kun je lekker niksen :Squote:Godskolore, gemiddeld 4 uurtjes les per dag is nog 'teveel'
Misschien moeten ze gewoon wat vakanties afschaffen. Tijd zat.
En meer heeft er volgens de berichten amper plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:43 schreef MouzurX het volgende:
Laten we dat filmpje ff analyseren
http://www.hvzeelandvideo(...)urgalgemeen_hoog.wmv
0:00 -0:10
agenten slaan een beetje naar leerlingen, zie kaart.
0:10- 0:20
"Zijn naar een kruispunt gegaan en hebben vernielingen aangericht"
1. Bewijs van vernielingen graag? ook al is het maar een buurtbewoner die klaagt.
2. Naar een kruispunt gegaan? das vreemd want je ziet ze voor de Nehalennia staan in een straat
die wel grenst aan een kruispunt (waar de leerlingen van de Elzenlaan langs zijn gelopen) maar op de video zie je er geen leerlingen staan.
0:21-0:23
Auto rijdt door groep heen richting de politie. Komt dus van het kruispunt af.
0:29-0:32
"Uiteindelijk bleek dat de jeugd behoorlijk baldadig was.... "
Agenten duwen leerlingen weg die daar staan.
0:32- 0:44
Agenten slaan/duwen de meute naar het kruispunt toe waar de leerlingen zich verspreiden, maar wel op het kruispunt blijven staan.
<- School met 1400 leerlingen en we hebben niet eens een kantinequote:Op vrijdag 23 november 2007 22:40 schreef scholierenstaking het volgende:
We zitten gewoon vast op school en te niksen omdat we die 1040 uur moeten maken. Huiswerk al lang af, beetje zitten niksen in de kantine. wa kun je dan nog doen? beetje eten halen ofzo. ik verveel me de tering. kan ik net zo goed thuis zitten.
Bij ons op school hebben ze weer iets verzonnen: vijf-tijd. 5 uur in de week er weer extra bij. en in die 5 uren een beetje nuttelozen EXTRA opdrachten maken waar je toch niks aan hebt.
Opdrachten geven hoeft niet langer dan 10 minuten te duren. Dus als een leraar 1 uurtje opoffert kan hij al 5 extra uren vullen door het uitdelen en uitleggen van een opdracht.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:43 schreef scholierenstaking het volgende:
[..]
En dan? in die extra uren kun je lekker niksen :S
Ja met opdrachten waar je niks mee leert. Dan kun je beter iets "zinnigs?" bedenkenquote:Opdrachten geven hoeft niet langer dan 10 minuten te duren. Dus als een leraar 1 uurtje opoffert kan hij al 5 extra uren vullen door het uitdelen en uitleggen van een opdracht.
??? bij wiskunde is de lerares toch al gauw 4/5 van de les bezig met uitleggen hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Opdrachten geven hoeft niet langer dan 10 minuten te duren. Dus als een leraar 1 uurtje opoffert kan hij al 5 extra uren vullen door het uitdelen en uitleggen van een opdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |