Hang niet de vermoorde onschuld uit manquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij liep toch achteruit of niet dan? een duw zou al genoeg zijn, maar nee, lekker slaan .. lekker die agressie kwijt.
Als er inderdaad geen vernielingen zijn aangericht: eensquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
En dan moeten ze niet zeggen dat ze ingrepen omdat er vernielingen werden aangericht maar om die te voorkomen.
Nee, boehoe, dan zijn het opeens kinderenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mcintosh het volgende:
Ben je 'mans' genoeg om met je grote waffel vooraan te staan, of te eigenwijs om simpelweg te luisteren en te doen wat er gezegd wordt, ook mans genoeg zijn om te incasseren...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hang niet de vermoorde onschuld uit manAlsof er bij zo'n 'protest' niet 80% raddraaiers bijlopen die gewoon lekker willen rellen. Maar wel janken als het mis gaat
En er staan geen padvinders tegenover je, die een beetje lafjes gaan staan duwen. Niet luisteren, dan zul het voelen. Ben je 'mans' genoeg om met je grote waffel vooraan te staan, of te eigenwijs om simpelweg te luisteren en te doen wat er gezegd wordt, ook mans genoeg zijn om te incasseren...
Is het niet Elzentlaan? Leraren, hier ligt een schone taak voor u.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke kan je gebruiken als argument, wat wel een beetje raar is aangezien die groep scholieren van de Elzenlaan eerst langs de Churchillaan is gelopen en toen naar de Nehalenia en er daar geen een vernieling is aangericht. En dan moeten ze niet zeggen dat ze ingrepen omdat er vernielingen werden aangericht maar om die te voorkomen.
Alsjeblieft man..quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stoere taal!dat jij niet in China of Birma gaat wonen joh....zul je je helemaal thuis voelen....luisteren of anders krijg je klappen!
Aan de andere kant....in China sloegen ze 20 jaar geleden een studentenopstand neer en werden beloond met het toekennen van de Olympische Spelen....Nl wil ook over 20 jaar de OS in huis halen, dus zijn ze nu op de goede weg.
Ga dit studentenprotest niet vergelijken met Tiananmen square of wat er in Birma is gebeurd, want dit is niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stoere taal!dat jij niet in China of Birma gaat wonen joh....zul je je helemaal thuis voelen....luisteren of anders krijg je klappen!
http://www.hvzeelandvideo(...)urgalgemeen_hoog.wmvquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand linkjes naar die beelden op HVzeeland? Op die site doen ze het niet bij mij.
Elzentlaan ken ik niet wel een Elzenlaan, alhoewel die naam volgens mij vanaf vandaag of gisteren in "?? Perre College" is verandert..... en meteen gaan het misquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Is het niet Elzentlaan? Leraren, hier ligt een schone taak voor u.
FireFox werkt niet met die sitequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand linkjes naar die beelden op HVzeeland? Op die site doen ze het niet bij mij.
Ja maar diegene die de auto's in de fik zetten kunnen er niks aan doen, het is logisch dat ze zo reagerenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef Hukkie het volgende:
Frappant ook om te zien dat de politie keihard ingrijpt als er wat vuurwerk en een ei gegooid wordt, maar niets doet als er complete auto's in de hens worden gezet.
Ik probeer er bij te zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef Jim.Beam het volgende:
Dev maandag weer?
Dan ben ik er als oud-leerling ook bij [afbeelding]
Vergeet je niet wegmisbruikers de avond ervoor op te nemen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef Jim.Beam het volgende:
Dev maandag weer?
Dan ben ik er als oud-leerling ook bij![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vergeet je niet wegmisbruikers de avond ervoor op te nemen?
Heb je een grote groep nodig om je mening te ventileren? Ben je met een kleine groep opeens niet meer zo overtuigd? Wil je nou beter onderwijs of niet? Vandaag heb je ervoor gestaakt en gingen veel mensen, maandag gaan er misschien minder en dan ga je toch maar niet? Dan is het toch niet meer zo belangrijk?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef Devrim_ het volgende:
Als er grote groepen meegaan ga ik zeker ook (ik heb geen zin om met 10 man te gaan)
Dat Marokkaanse meisjequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.hvzeelandvideo(...)urgalgemeen_hoog.wmv
Nee maar met 10 man word je makkelijker neergemept dan met een groep van honderden mensen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je een grote groep nodig om je mening te ventileren? Ben je met een kleine groep opeens niet meer zo overtuigd? Wil je nou beter onderwijs of niet? Vandaag heb je ervoor gestaakt en gingen veel mensen, maandag gaan er misschien minder en dan ga je toch maar niet? Dan is het toch niet meer zo belangrijk?
Je denkt dat de politie een paar man uitelkaar gaat meppen? Tuuk niet, de mensen die dan komen zijn er niet om rel te schoppen maar omdat ze daadwerkelijk iets willen bereiken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee maar met 10 man word je makkelijker neergemept dan met een groep van honderden mensen.
Een stuk minder inderdaad, is dat rellen en slopen toch nog ergens goed voor geweest.quote:Als we vandaag met veel minder man waren was het helemaal anders gelopen + zouden we geen media aandacht krijgen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je denkt dat de politie een paar man uitelkaar gaat meppen? Tuuk niet, de mensen die dan komen zijn er niet om rel te schoppen maar omdat ze daadwerkelijk iets willen bereiken.
En als je echt overtuigd bent dan ga je alsnog natuurlijk.
[..]
Een stuk minder inderdaad, is dat rellen en slopen toch nog ergens goed voor geweest. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Desalniettemin (en ik ben daar niet geheel van overtuigd) is de media-aandacht nu zwaar gericht op het feit dat demonstrerende leerlingen zich dus liever bezig houden met het slopen van dingen (landelijk) dan dat ze doen waarvoor ze kwamen: demonstreren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach..zoveel dingen gebeurden er neit voordat de politie mensen gingen meppen
Bullshit, je durft alleen niet voor je mening uit te komen als je je niet gesteund voelt door een grote massa. Zodra je persoonlijker moet gaan worden krabbel je terug. Lafbek.quote:Maar ok..protesteren heeft alleen zin als je met een grote groep bent..met 10 man staat je daar gewoon voor lul
Laat ook maar zittenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Desalniettemin (en ik ben daar niet geheel van overtuigd) is de media-aandacht nu zwaar gericht op het feit dat demonstrerende leerlingen zich dus liever bezig houden met het slopen van dingen (landelijk) dan dat ze doen waarvoor ze kwamen: demonstreren.
Jullie zijn echt niet de eerste scholieren die staken maar volgens mij zijn er weinig keren eerder dit soort dingen gebeurt.
[..]
Bullshit, je durft alleen niet voor je mening uit te komen als je je niet gesteund voelt door een grote massa. Zodra je persoonlijker moet gaan worden krabbel je terug. Lafbek.
Of je kijkt het filmpje ff, dan weet je ook waar het over gaatquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:35 schreef thloreg het volgende:
@ TS, ik wil foto's zien van een geweldadige Politie anders geloof ik het niet omdat sommige gasten aardig zaken kunnen voorliegen/hypen in de hoop zo medelijden op te wekken. Daarnaast heb ik weinig medelijden met MBO'ers die klagen en klappen krijgen.
MBO?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:35 schreef thloreg het volgende:
@ TS, ik wil foto's zien van een geweldadige Politie anders geloof ik het niet omdat sommige gasten aardig zaken kunnen voorliegen/hypen in de hoop zo medelijden op te wekken. Daarnaast heb ik weinig medelijden met MBO'ers die klagen en klappen krijgen. [afbeelding]
Bullshit. Je bent toch verdomme niet van papier of wat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef GasTurbine het volgende:
Prachtig om te zien. Al die mensen die denken dat ze heel wat zijn omdat ze op het HBO/MBO zitten, en zich totaal volwassen voelen. Ik zit persoonlijk op een middelbare school, en ik staak voor een rede.
Niet om te rellen. Maar 35 uur is gewoon te veel voor de middelbare school, als ik later werk heb werk ik dan wel lang genoeg.
Ah, het is dus een kleine groep die het voor de grote groep verpest en daar mag je de grote groep dus niet op afrekenen? Moslim/Voetbalhooligan en dan nu ook /scholier in dat rijtje.quote:Ik keur vernieling en geweld ook af, zoals zovelen dat doen. Maar altijd zitten er mensen tussen die zonodig hun boterham over de menigte willen verspreiden. Maar het meerendeel weet heus wel waar het over praat. De geïnterviewden zijn meestal reljeugd en weten nog geeneens hoe je staken schrijft.
Ja, want pubers zijn onschuldig enzo. Hoeveel scholieren zijn er dit jaar inelkaar gerost, doodgestoken en langdurig tot het ziekenhuis veroordeelt door hun klasgenoten? Je kan beter een wietplantage vol boobytraps ontmantelen, da's minder gevaarlijk dan de scholieren van tegenwoordig. Je weet wel, tien procent gaat gewapend naar school en twintig procent gaat gewapend uit.quote:En die politieagenten die denken dat ze in Miami Vice zitten (alleen wel met z'n 30'en. Tegen een groep pubers) moeten ze direct waarschuwen om nooit zulks gedrag te vertonen(ontslaan is ook weer teveel, want ik zal wel weer niet weten waar ik over praat).
De politie hoort niet de jeugd te beschermen maar de gehele maatschappij. Als een groep voor problemen zorgt tijdens een demonstratie en er wordt gesommeerd weg te gaan dan heb je daar gehoor aan te geven. Zoniet hejje pech.quote:Jeugd is beïnvloedbaar, en vooral als ze door de politie, degenen die ze van criminelen en moordenaars horen te beschermen, in elkaar worden geslagen.
Als jij zo overtuigd bent van het feit dat je medeleerlingen weten waar het over gaat en hoe belangrijk het schijnt te zijn dan is het toch vreemd dat je zelf denkt dat er maar weinig mensen komen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Laat ook maar zitten
Als jij vind dat je met 10 man goed kan demonstreren vind ik dat prima
Dat filmpje laat toch niet alles zien slimmerdquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:43 schreef MouzurX het volgende:
Laten we dat filmpje ff analyseren
ik bedoel dus wat die vrouw zegt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat filmpje laat toch niet alles zien slimmerd
En dan nog steeds: als de politie zegt dat je wegmoet, dan doe je dat. Doe je dat niet bestaat de kans dat je klappen krijgt. Zolang je dat niet ziet wordt dit een lange discussie![]()
@Dagonet: je verwacht wel veel van de gemiddelde scholier nu
Ze doen wel alsof ze volwassen en slim zijn, maar veel verder als een beetje overlast veroorzaken komen ze niet
Dat was toch wel anders bij de scholierenstakingen waar ik bij betrokken als deelnemer, daar was een behoorlijke organisatie mee bezig. Er is veel veranderd blijkbaar in die twintig jaar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:44 schreef Piles het volgende:
@Dagonet: je verwacht wel veel van de gemiddelde scholier nu
Ze doen wel alsof ze volwassen en slim zijn, maar veel verder als een beetje overlast veroorzaken komen ze niet
Jij hebt het fout dus, pff... wat een niveau.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Is het niet Elzentlaan? Leraren, hier ligt een schone taak voor u.
Geef eens een argument dat ik dat makkelijk aankan?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Dagonet het volgende:
Bullshit. Je bent toch verdomme niet van papier of wat?
Hooligans zijn sowiezo al schuldig. Zoek maar het woord Hooligan op. En als 1 auto door rood rijdt, krijgt niet heel autorijdend nederland een boete.quote:Ah, het is dus een kleine groep die het voor de grote groep verpest en daar mag je de grote groep dus niet op afrekenen? Moslim/Voetbalhooligan en dan nu ook /scholier in dat rijtje.
Ik zie het aan de grote hoeveelheid schietpartijen vandaag. En er zit een verschil tussen pubers tegen elkaar en een agent tegen pubers. Niet elke puber (bijna geeneen) is zo suïcidaal om een agent in elkaar te meppen.quote:Ja, want pubers zijn onschuldig enzo. Hoeveel scholieren zijn er dit jaar inelkaar gerost, doodgestoken en langdurig tot het ziekenhuis veroordeelt door hun klasgenoten? Je kan beter een wietplantage vol boobytraps ontmantelen, da's minder gevaarlijk dan de scholieren van tegenwoordig. Je weet wel, tien procent gaat gewapend naar school en twintig procent gaat gewapend uit.
Laat staan als ze al in een relstemming zijn.
Sommeren is iets anders dan ruw om je heen slaan.quote:De politie hoort niet de jeugd te beschermen maar de gehele maatschappij. Als een groep voor problemen zorgt tijdens een demonstratie en er wordt gesommeerd weg te gaan dan heb je daar gehoor aan te geven. Zoniet hejje pech.
Deze "staking" ging idd nergens over kinderen renden door de gangen en schreeuwen iets van "we gaan staken"quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was toch wel anders bij de scholierenstakingen waar ik bij betrokken als deelnemer, daar was een behoorlijke organisatie mee bezig. Er is veel veranderd blijkbaar in die twintig jaar.
Omdat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:53 schreef Darklight het volgende:
Terecht, stom tuig
Hopelijk hebben ze flink hard gemept
De politie heeft iig eindelijk eens een keer ingegrepen.. nu moeten we ze nog naar de goed plek sturenquote:
Ik denk dat niemand in dit topic tegen demonstreren is. Maar wel tegen rellen en vernielingen aanbrengen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Xith het volgende:
[..]
Jij hebt het fout dus, pff... wat een niveau.
Ook interessant dat een "live free of die" aanhanger zoals jij zo tegen demonstreren is.
Nee jij leest gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:12 schreef gelly het volgende:
En als de demonstratie nou echt ergens over ging.. Maar waar hebben we het over ? Wat langer op school zitten... Vergeleken met de jaren dat ik nog op school zat is het een enorme luxe om zelf je tijd in te kunnen delen. Niet dat ik vind dat je altijd gehoor moet geven aan wat de politie je opdraagt, maar ga dan ook niet lopen huilebalken als je een lat in je nek krijgt. Part of the game.
En dat weet je nu al omdat?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:21 schreef MouzurX het volgende:
maar uiteindelijk zorgt het er alleen maar voor dat de kwaliteit van de lessen omlaag gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |