abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54807408
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:19 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Hij liep toch achteruit of niet dan? een duw zou al genoeg zijn, maar nee, lekker slaan .. lekker die agressie kwijt.
Hang niet de vermoorde onschuld uit man Alsof er bij zo'n 'protest' niet 80% raddraaiers bijlopen die gewoon lekker willen rellen. Maar wel janken als het mis gaat

En er staan geen padvinders tegenover je, die een beetje lafjes gaan staan duwen. Niet luisteren, dan zul het voelen. Ben je 'mans' genoeg om met je grote waffel vooraan te staan, of te eigenwijs om simpelweg te luisteren en te doen wat er gezegd wordt, ook mans genoeg zijn om te incasseren...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_54807418
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
En dan moeten ze niet zeggen dat ze ingrepen omdat er vernielingen werden aangericht maar om die te voorkomen.
Als er inderdaad geen vernielingen zijn aangericht: eens
pi_54807442
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mcintosh het volgende:
Ben je 'mans' genoeg om met je grote waffel vooraan te staan, of te eigenwijs om simpelweg te luisteren en te doen wat er gezegd wordt, ook mans genoeg zijn om te incasseren...
Nee, boehoe, dan zijn het opeens kinderen
pi_54807523
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hang niet de vermoorde onschuld uit man Alsof er bij zo'n 'protest' niet 80% raddraaiers bijlopen die gewoon lekker willen rellen. Maar wel janken als het mis gaat

En er staan geen padvinders tegenover je, die een beetje lafjes gaan staan duwen. Niet luisteren, dan zul het voelen. Ben je 'mans' genoeg om met je grote waffel vooraan te staan, of te eigenwijs om simpelweg te luisteren en te doen wat er gezegd wordt, ook mans genoeg zijn om te incasseren...

Stoere taal! dat jij niet in China of Birma gaat wonen joh....zul je je helemaal thuis voelen....luisteren of anders krijg je klappen!

Aan de andere kant....in China sloegen ze 20 jaar geleden een studentenopstand neer en werden beloond met het toekennen van de Olympische Spelen....Nl wil ook over 20 jaar de OS in huis halen, dus zijn ze nu op de goede weg.
pi_54807548
Toch wel apart dat als je ouders je een opvoedende tik verkopen de jeugdbescherming en alles erbij gehaald kan worden, maar als diezelfde jongeren op straat staan de politie ze wel mag aanvallen met knuppels. Als ze nou die opvoedende tik toe lieten....naja lama onbegonnen werk
pi_54807563
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Oke kan je gebruiken als argument, wat wel een beetje raar is aangezien die groep scholieren van de Elzenlaan eerst langs de Churchillaan is gelopen en toen naar de Nehalenia en er daar geen een vernieling is aangericht. En dan moeten ze niet zeggen dat ze ingrepen omdat er vernielingen werden aangericht maar om die te voorkomen.
Is het niet Elzentlaan? Leraren, hier ligt een schone taak voor u.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_54807574
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:27 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Stoere taal! dat jij niet in China of Birma gaat wonen joh....zul je je helemaal thuis voelen....luisteren of anders krijg je klappen!

Aan de andere kant....in China sloegen ze 20 jaar geleden een studentenopstand neer en werden beloond met het toekennen van de Olympische Spelen....Nl wil ook over 20 jaar de OS in huis halen, dus zijn ze nu op de goede weg.
Alsjeblieft man..

DAAR ging het ten eerste ergens om! Dat je dat wil vergelijken maakt je al meteen volstrekt ongeloofwaardig en belachelijk bovendien.

En als scholieren hier zonodig willen protesteren 'out of the blue' doen ze dat lekker. Gaan ze met z'n allen lekker op het schoolplein zitten, geen haan die er naar kraait.

Er is écht wel wat meer voor nodig om wat klappen te krijgen van een Nederlandse agent... die denkt eerst aan al dat papierwerk wat er aan vast zit
  vrijdag 23 november 2007 @ 19:31:55 #208
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_54807611
Frappant ook om te zien dat de politie keihard ingrijpt als er wat vuurwerk en een ei gegooid wordt, maar niets doet als er complete auto's in de hens worden gezet.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_54807628
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:27 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ga dit studentenprotest niet vergelijken met Tiananmen square of wat er in Birma is gebeurd, want dit is niet te vergelijken.

Overigens snap ik de ouders van deze kinderen niet. Als mijn ouders wisten dat ik aan een staking of rellen meedeed, dan was ons huis te klein geweest.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_54807697
Heeft iemand linkjes naar die beelden op HVzeeland? Op die site doen ze het niet bij mij.
pi_54807737
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand linkjes naar die beelden op HVzeeland? Op die site doen ze het niet bij mij.
http://www.hvzeelandvideo(...)urgalgemeen_hoog.wmv
pi_54807776
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Elzentlaan ken ik niet wel een Elzenlaan, alhoewel die naam volgens mij vanaf vandaag of gisteren in "?? Perre College" is verandert..... en meteen gaan het mis

ps: of ik mis de grap ofzo ..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54807843
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
FireFox werkt niet met die site
Je moet IE gebruiken
pi_54807896
OMG ik kijk dat filmpje...

En dan KLAGEN

Sodemieter op zeg!
pi_54807899
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef Hukkie het volgende:
Frappant ook om te zien dat de politie keihard ingrijpt als er wat vuurwerk en een ei gegooid wordt, maar niets doet als er complete auto's in de hens worden gezet.
Ja maar diegene die de auto's in de fik zetten kunnen er niks aan doen, het is logisch dat ze zo reageren
  vrijdag 23 november 2007 @ 19:50:51 #216
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_54807999
Dev maandag weer?

Dan ben ik er als oud-leerling ook bij
pi_54808015
fuckin hippie's

Klappen verdienen jullie inderdaad, goed optreden van de politie. Snel er einde aan maken totdat het verder uit de klauwen loopt of andere groepen zich ermee gaan bemoeien.
pi_54808461
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef Jim.Beam het volgende:
Dev maandag weer?

Dan ben ik er als oud-leerling ook bij [afbeelding]
Ik probeer er bij te zijn
Als er grote groepen meegaan ga ik zeker ook (ik heb geen zin om met 10 man te gaan )
pi_54808549
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef Jim.Beam het volgende:
Dev maandag weer?

Dan ben ik er als oud-leerling ook bij
Vergeet je niet wegmisbruikers de avond ervoor op te nemen?
pi_54808564
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:16 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Vergeet je niet wegmisbruikers de avond ervoor op te nemen?

http://binsearch.info/?q=wegmisbruikers&max=250&adv_age=&server=
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:19:20 #221
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54808618
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef Devrim_ het volgende:

Als er grote groepen meegaan ga ik zeker ook (ik heb geen zin om met 10 man te gaan )
Heb je een grote groep nodig om je mening te ventileren? Ben je met een kleine groep opeens niet meer zo overtuigd? Wil je nou beter onderwijs of niet? Vandaag heb je ervoor gestaakt en gingen veel mensen, maandag gaan er misschien minder en dan ga je toch maar niet? Dan is het toch niet meer zo belangrijk?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:23:11 #222
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_54808704
quote:
Dat Marokkaanse meisje Kindermishandeling

Ik moest ff lachen.

En die breezer ow ow

Ik merk dat ik verrechts... sorry Yildiz
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_54808716
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:19 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Heb je een grote groep nodig om je mening te ventileren? Ben je met een kleine groep opeens niet meer zo overtuigd? Wil je nou beter onderwijs of niet? Vandaag heb je ervoor gestaakt en gingen veel mensen, maandag gaan er misschien minder en dan ga je toch maar niet? Dan is het toch niet meer zo belangrijk?
Nee maar met 10 man word je makkelijker neergemept dan met een groep van honderden mensen.
Als we vandaag met veel minder man waren was het helemaal anders gelopen + zouden we geen media aandacht krijgen
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:27:27 #224
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54808831
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Nee maar met 10 man word je makkelijker neergemept dan met een groep van honderden mensen.
Je denkt dat de politie een paar man uitelkaar gaat meppen? Tuuk niet, de mensen die dan komen zijn er niet om rel te schoppen maar omdat ze daadwerkelijk iets willen bereiken.
En als je echt overtuigd bent dan ga je alsnog natuurlijk.
quote:
Als we vandaag met veel minder man waren was het helemaal anders gelopen + zouden we geen media aandacht krijgen
Een stuk minder inderdaad, is dat rellen en slopen toch nog ergens goed voor geweest.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_54808868
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je denkt dat de politie een paar man uitelkaar gaat meppen? Tuuk niet, de mensen die dan komen zijn er niet om rel te schoppen maar omdat ze daadwerkelijk iets willen bereiken.
En als je echt overtuigd bent dan ga je alsnog natuurlijk.
[..]

Een stuk minder inderdaad, is dat rellen en slopen toch nog ergens goed voor geweest. [afbeelding]

Ach..zoveel dingen gebeurden er neit voordat de politie mensen gingen meppen
Maar ok..protesteren heeft alleen zin als je met een grote groep bent..met 10 man staat je daar gewoon voor lul
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:33:49 #226
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_54808975
Prachtig om te zien. Al die mensen die denken dat ze heel wat zijn omdat ze op het HBO/MBO zitten, en zich totaal volwassen voelen. Ik zit persoonlijk op een middelbare school, en ik staak voor een rede.
Niet om te rellen. Maar 35 uur is gewoon te veel voor de middelbare school, als ik later werk heb werk ik dan wel lang genoeg.

Ik keur vernieling en geweld ook af, zoals zovelen dat doen. Maar altijd zitten er mensen tussen die zonodig hun boterham over de menigte willen verspreiden. Maar het meerendeel weet heus wel waar het over praat. De geïnterviewden zijn meestal reljeugd en weten nog geeneens hoe je staken schrijft.

En die politieagenten die denken dat ze in Miami Vice zitten (alleen wel met z'n 30'en. Tegen een groep pubers) moeten ze direct waarschuwen om nooit zulks gedrag te vertonen(ontslaan is ook weer teveel, want ik zal wel weer niet weten waar ik over praat).

Jeugd is beïnvloedbaar, en vooral als ze door de politie, degenen die ze van criminelen en moordenaars horen te beschermen, in elkaar worden geslagen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:34:04 #227
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54808982
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:29 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ach..zoveel dingen gebeurden er neit voordat de politie mensen gingen meppen
Desalniettemin (en ik ben daar niet geheel van overtuigd) is de media-aandacht nu zwaar gericht op het feit dat demonstrerende leerlingen zich dus liever bezig houden met het slopen van dingen (landelijk) dan dat ze doen waarvoor ze kwamen: demonstreren.

Jullie zijn echt niet de eerste scholieren die staken maar volgens mij zijn er weinig keren eerder dit soort dingen gebeurt.
quote:
Maar ok..protesteren heeft alleen zin als je met een grote groep bent..met 10 man staat je daar gewoon voor lul
Bullshit, je durft alleen niet voor je mening uit te komen als je je niet gesteund voelt door een grote massa. Zodra je persoonlijker moet gaan worden krabbel je terug. Lafbek.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:35:28 #228
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_54809000
@ TS, ik wil foto's zien van een geweldadige Politie anders geloof ik het niet omdat sommige gasten aardig zaken kunnen voorliegen/hypen in de hoop zo medelijden op te wekken. Daarnaast heb ik weinig medelijden met MBO'ers die klagen en klappen krijgen.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_54809033
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:34 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Desalniettemin (en ik ben daar niet geheel van overtuigd) is de media-aandacht nu zwaar gericht op het feit dat demonstrerende leerlingen zich dus liever bezig houden met het slopen van dingen (landelijk) dan dat ze doen waarvoor ze kwamen: demonstreren.

Jullie zijn echt niet de eerste scholieren die staken maar volgens mij zijn er weinig keren eerder dit soort dingen gebeurt.
[..]

Bullshit, je durft alleen niet voor je mening uit te komen als je je niet gesteund voelt door een grote massa. Zodra je persoonlijker moet gaan worden krabbel je terug. Lafbek.
Laat ook maar zitten
Als jij vind dat je met 10 man goed kan demonstreren vind ik dat prima
pi_54809042
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:35 schreef thloreg het volgende:
@ TS, ik wil foto's zien van een geweldadige Politie anders geloof ik het niet omdat sommige gasten aardig zaken kunnen voorliegen/hypen in de hoop zo medelijden op te wekken. Daarnaast heb ik weinig medelijden met MBO'ers die klagen en klappen krijgen.
Of je kijkt het filmpje ff, dan weet je ook waar het over gaat
pi_54809053
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:35 schreef thloreg het volgende:
@ TS, ik wil foto's zien van een geweldadige Politie anders geloof ik het niet omdat sommige gasten aardig zaken kunnen voorliegen/hypen in de hoop zo medelijden op te wekken. Daarnaast heb ik weinig medelijden met MBO'ers die klagen en klappen krijgen. [afbeelding]
MBO?
Vwo bedoel je

En foto's en filmpjes hier:
http://hvzeeland.nl/nieuws.php?id=6659
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:40:48 #232
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54809126
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef GasTurbine het volgende:
Prachtig om te zien. Al die mensen die denken dat ze heel wat zijn omdat ze op het HBO/MBO zitten, en zich totaal volwassen voelen. Ik zit persoonlijk op een middelbare school, en ik staak voor een rede.
Niet om te rellen. Maar 35 uur is gewoon te veel voor de middelbare school, als ik later werk heb werk ik dan wel lang genoeg.
Bullshit. Je bent toch verdomme niet van papier of wat?
quote:
Ik keur vernieling en geweld ook af, zoals zovelen dat doen. Maar altijd zitten er mensen tussen die zonodig hun boterham over de menigte willen verspreiden. Maar het meerendeel weet heus wel waar het over praat. De geïnterviewden zijn meestal reljeugd en weten nog geeneens hoe je staken schrijft.
Ah, het is dus een kleine groep die het voor de grote groep verpest en daar mag je de grote groep dus niet op afrekenen? Moslim/Voetbalhooligan en dan nu ook /scholier in dat rijtje.
quote:
En die politieagenten die denken dat ze in Miami Vice zitten (alleen wel met z'n 30'en. Tegen een groep pubers) moeten ze direct waarschuwen om nooit zulks gedrag te vertonen(ontslaan is ook weer teveel, want ik zal wel weer niet weten waar ik over praat).
Ja, want pubers zijn onschuldig enzo. Hoeveel scholieren zijn er dit jaar inelkaar gerost, doodgestoken en langdurig tot het ziekenhuis veroordeelt door hun klasgenoten? Je kan beter een wietplantage vol boobytraps ontmantelen, da's minder gevaarlijk dan de scholieren van tegenwoordig. Je weet wel, tien procent gaat gewapend naar school en twintig procent gaat gewapend uit.
Laat staan als ze al in een relstemming zijn.
quote:
Jeugd is beïnvloedbaar, en vooral als ze door de politie, degenen die ze van criminelen en moordenaars horen te beschermen, in elkaar worden geslagen.
De politie hoort niet de jeugd te beschermen maar de gehele maatschappij. Als een groep voor problemen zorgt tijdens een demonstratie en er wordt gesommeerd weg te gaan dan heb je daar gehoor aan te geven. Zoniet hejje pech.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:42:35 #233
158899 GasTurbine
pi_54809165
Trouwens, maandag komen grotere stakingen. We hebben de smaak blijkbaar al te pakken.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_54809183
Laten we dat filmpje ff analyseren

http://www.hvzeelandvideo(...)urgalgemeen_hoog.wmv

0:00 -0:10
agenten slaan een beetje naar leerlingen, zie kaart.

0:10- 0:20
"Zijn naar een kruispunt gegaan en hebben vernielingen aangericht"
1. Bewijs van vernielingen graag? ook al is het maar een buurtbewoner die klaagt.
2. Naar een kruispunt gegaan? das vreemd want je ziet ze voor de Nehalennia staan in een straat
die wel grenst aan een kruispunt (waar de leerlingen van de Elzenlaan langs zijn gelopen) maar op de video zie je er geen leerlingen staan.

0:21-0:23
Auto rijdt door groep heen richting de politie. Komt dus van het kruispunt af.

0:29-0:32
"Uiteindelijk bleek dat de jeugd behoorlijk baldadig was.... "
Agenten duwen leerlingen weg die daar staan.

0:32- 0:44
Agenten slaan/duwen de meute naar het kruispunt toe waar de leerlingen zich verspreiden, maar wel op het kruispunt blijven staan.

01:11 - 01 26
(zie gele streep)
Leerlingen worden hardhandig weggemept, een andere agente krijg je niet in beeld die volgens "ooggetuigen" wild tekeer ging. Jongen wordt geslagen en bij het bovenste gele streepje opgepakt.

ps: wat een tiefushoer is die woordvoerder zeg ... de drang naar macht straalt er vanaf.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:44:45 #235
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54809212
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:36 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Laat ook maar zitten
Als jij vind dat je met 10 man goed kan demonstreren vind ik dat prima
Als jij zo overtuigd bent van het feit dat je medeleerlingen weten waar het over gaat en hoe belangrijk het schijnt te zijn dan is het toch vreemd dat je zelf denkt dat er maar weinig mensen komen.
Blijkbaar leeft het toch niet zo heel erg onder je collega's dan, of wel?

En demonstreren hoeft niet met spandoeken door een straat, je kan ook op het stadhuis protesteren bijvoorbeeld. Flyers uitdelen in de winkelstraten aan het publiek. Bij lagere scholen de ouders die hun kinderen komen ophalen alvast waarschuwen hoe de middelbare school er tegenwoordig uitziet en vragen of zij dat voor hun kroost zien zitten.

En daar heb je écht geen honderden mensen voor nodig.
pi_54809218
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:43 schreef MouzurX het volgende:
Laten we dat filmpje ff analyseren
Dat filmpje laat toch niet alles zien slimmerd

En dan nog steeds: als de politie zegt dat je wegmoet, dan doe je dat. Doe je dat niet bestaat de kans dat je klappen krijgt. Zolang je dat niet ziet wordt dit een lange discussie

@Dagonet: je verwacht wel veel van de gemiddelde scholier nu
Ze doen wel alsof ze volwassen en slim zijn, maar veel verder als een beetje overlast veroorzaken komen ze niet
pi_54809332
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:44 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat filmpje laat toch niet alles zien slimmerd

En dan nog steeds: als de politie zegt dat je wegmoet, dan doe je dat. Doe je dat niet bestaat de kans dat je klappen krijgt. Zolang je dat niet ziet wordt dit een lange discussie

Ze doen wel alsof ze volwassen en slim zijn, maar veel verder als een beetje overlast veroorzaken komen ze niet
ik bedoel dus wat die vrouw zegt.
Dat ze alleen de dramatische beelden laten zien snap ik ook wel.

Nog zoiets ... "er werden winkelwagentjes gestolen"??
"niet gezien op video
niks over gehoord van medeleerlingen
geen supermarkt in de buurt zover ik weet."

Trouwens ook gehoord na de "staking" dat iemand een fiets had gejat maar dat de eigenaar van de fiets de dief "hardhandig heeft laten weten dat hij dat niet op prijs stelde" en die heeft nu een nieuwe fets gekregen op de een of andere manier
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:50:31 #238
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54809349
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:44 schreef Piles het volgende:

Dat was toch wel anders bij de scholierenstakingen waar ik bij betrokken als deelnemer, daar was een behoorlijke organisatie mee bezig. Er is veel veranderd blijkbaar in die twintig jaar.
pi_54809386
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Jij hebt het fout dus, pff... wat een niveau.
Ook interessant dat een "live free of die" aanhanger zoals jij zo tegen demonstreren is.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:53:19 #240
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54809417
Terecht, stom tuig
Hopelijk hebben ze flink hard gemept
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:57:06 #241
158899 GasTurbine
pi_54809501
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:40 schreef Dagonet het volgende:

Bullshit. Je bent toch verdomme niet van papier of wat?
Geef eens een argument dat ik dat makkelijk aankan?
quote:
Ah, het is dus een kleine groep die het voor de grote groep verpest en daar mag je de grote groep dus niet op afrekenen? Moslim/Voetbalhooligan en dan nu ook /scholier in dat rijtje.
Hooligans zijn sowiezo al schuldig. Zoek maar het woord Hooligan op. En als 1 auto door rood rijdt, krijgt niet heel autorijdend nederland een boete.
quote:
Ja, want pubers zijn onschuldig enzo. Hoeveel scholieren zijn er dit jaar inelkaar gerost, doodgestoken en langdurig tot het ziekenhuis veroordeelt door hun klasgenoten? Je kan beter een wietplantage vol boobytraps ontmantelen, da's minder gevaarlijk dan de scholieren van tegenwoordig. Je weet wel, tien procent gaat gewapend naar school en twintig procent gaat gewapend uit.
Laat staan als ze al in een relstemming zijn.
Ik zie het aan de grote hoeveelheid schietpartijen vandaag. En er zit een verschil tussen pubers tegen elkaar en een agent tegen pubers. Niet elke puber (bijna geeneen) is zo suïcidaal om een agent in elkaar te meppen.
quote:
De politie hoort niet de jeugd te beschermen maar de gehele maatschappij. Als een groep voor problemen zorgt tijdens een demonstratie en er wordt gesommeerd weg te gaan dan heb je daar gehoor aan te geven. Zoniet hejje pech.
Sommeren is iets anders dan ruw om je heen slaan.
En terwijl je ziet dat de voorste rij kinderen niet naar achteren kan door de achterste rij kinderen die wil zien wat er gebeurt, ga je gewoon niet kinderen zomaar in elkaar rammen.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:58:01 #242
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54809519
Kan iemand trouwens de directie van het Nehalennia even op de hoogte brengen van het feit dat je in het Nederlands 'lokale overheid' niet met een c schrijft?
pi_54809538
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat was toch wel anders bij de scholierenstakingen waar ik bij betrokken als deelnemer, daar was een behoorlijke organisatie mee bezig. Er is veel veranderd blijkbaar in die twintig jaar.
Deze "staking" ging idd nergens over kinderen renden door de gangen en schreeuwen iets van "we gaan staken"
Toen stond wel al de meerderheid al buiten.
Maarja
1. de helft wist niet waarom ze gingen staken ( de echte redenen)
2. niet van te voren aangekondigd
3. geen overleg met leraren die , zeggen ze, wel mee zouden hebben gelopen als het hun gevraagd zou zijn.
4. ze liepen naar een andere school ..... oke? de scholen beslissen dat niet hoor .. ga dan naar het marktplein ofzo

Hopelijk maandag wat beter want dit was om te janken.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:59:43 #244
158899 GasTurbine
pi_54809552
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:53 schreef Darklight het volgende:
Terecht, stom tuig
Hopelijk hebben ze flink hard gemept
Omdat?
pi_54809611
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:59 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Omdat?
De politie heeft iig eindelijk eens een keer ingegrepen.. nu moeten we ze nog naar de goed plek sturen
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:08:12 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54809704
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Xith het volgende:

[..]

Jij hebt het fout dus, pff... wat een niveau.
Ook interessant dat een "live free of die" aanhanger zoals jij zo tegen demonstreren is.
Ik denk dat niemand in dit topic tegen demonstreren is. Maar wel tegen rellen en vernielingen aanbrengen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54809786
En als de demonstratie nou echt ergens over ging.. Maar waar hebben we het over ? Wat langer op school zitten... Vergeleken met de jaren dat ik nog op school zat is het een enorme luxe om zelf je tijd in te kunnen delen. Niet dat ik vind dat je altijd gehoor moet geven aan wat de politie je opdraagt, maar ga dan ook niet lopen huilebalken als je een lat in je nek krijgt. Part of the game.
pi_54809816
Ik vond het wel een beetje een mat protest van wat ik zag op het journaal. Beetje lachende kinderen die door een straat lopen omdat ze nu een paar uurtjes geen les hebben, het zag er niet uit in ieder geval. Kijk eens wat video's met krakers, dat is pas protest, dit is maar puberaal gedrag.
pi_54809942
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:12 schreef gelly het volgende:
En als de demonstratie nou echt ergens over ging.. Maar waar hebben we het over ? Wat langer op school zitten... Vergeleken met de jaren dat ik nog op school zat is het een enorme luxe om zelf je tijd in te kunnen delen. Niet dat ik vind dat je altijd gehoor moet geven aan wat de politie je opdraagt, maar ga dan ook niet lopen huilebalken als je een lat in je nek krijgt. Part of the game.
Nee jij leest gewoon niet goed.
Ze willen dat dmv meer lessen de leerlingen slimmer worden ofzo.. maar uiteindelijk zorgt het er alleen maar voor dat de kwaliteit van de lessen omlaag gaat.
pi_54810123
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:21 schreef MouzurX het volgende:

maar uiteindelijk zorgt het er alleen maar voor dat de kwaliteit van de lessen omlaag gaat.
En dat weet je nu al omdat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')