Hang niet de vermoorde onschuld uit manquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij liep toch achteruit of niet dan? een duw zou al genoeg zijn, maar nee, lekker slaan .. lekker die agressie kwijt.
Als er inderdaad geen vernielingen zijn aangericht: eensquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
En dan moeten ze niet zeggen dat ze ingrepen omdat er vernielingen werden aangericht maar om die te voorkomen.
Nee, boehoe, dan zijn het opeens kinderenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mcintosh het volgende:
Ben je 'mans' genoeg om met je grote waffel vooraan te staan, of te eigenwijs om simpelweg te luisteren en te doen wat er gezegd wordt, ook mans genoeg zijn om te incasseren...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hang niet de vermoorde onschuld uit manAlsof er bij zo'n 'protest' niet 80% raddraaiers bijlopen die gewoon lekker willen rellen. Maar wel janken als het mis gaat
En er staan geen padvinders tegenover je, die een beetje lafjes gaan staan duwen. Niet luisteren, dan zul het voelen. Ben je 'mans' genoeg om met je grote waffel vooraan te staan, of te eigenwijs om simpelweg te luisteren en te doen wat er gezegd wordt, ook mans genoeg zijn om te incasseren...
Is het niet Elzentlaan? Leraren, hier ligt een schone taak voor u.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke kan je gebruiken als argument, wat wel een beetje raar is aangezien die groep scholieren van de Elzenlaan eerst langs de Churchillaan is gelopen en toen naar de Nehalenia en er daar geen een vernieling is aangericht. En dan moeten ze niet zeggen dat ze ingrepen omdat er vernielingen werden aangericht maar om die te voorkomen.
Alsjeblieft man..quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stoere taal!dat jij niet in China of Birma gaat wonen joh....zul je je helemaal thuis voelen....luisteren of anders krijg je klappen!
Aan de andere kant....in China sloegen ze 20 jaar geleden een studentenopstand neer en werden beloond met het toekennen van de Olympische Spelen....Nl wil ook over 20 jaar de OS in huis halen, dus zijn ze nu op de goede weg.
Ga dit studentenprotest niet vergelijken met Tiananmen square of wat er in Birma is gebeurd, want dit is niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stoere taal!dat jij niet in China of Birma gaat wonen joh....zul je je helemaal thuis voelen....luisteren of anders krijg je klappen!
http://www.hvzeelandvideo(...)urgalgemeen_hoog.wmvquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand linkjes naar die beelden op HVzeeland? Op die site doen ze het niet bij mij.
Elzentlaan ken ik niet wel een Elzenlaan, alhoewel die naam volgens mij vanaf vandaag of gisteren in "?? Perre College" is verandert..... en meteen gaan het misquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Is het niet Elzentlaan? Leraren, hier ligt een schone taak voor u.
FireFox werkt niet met die sitequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand linkjes naar die beelden op HVzeeland? Op die site doen ze het niet bij mij.
Ja maar diegene die de auto's in de fik zetten kunnen er niks aan doen, het is logisch dat ze zo reagerenquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef Hukkie het volgende:
Frappant ook om te zien dat de politie keihard ingrijpt als er wat vuurwerk en een ei gegooid wordt, maar niets doet als er complete auto's in de hens worden gezet.
Ik probeer er bij te zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef Jim.Beam het volgende:
Dev maandag weer?
Dan ben ik er als oud-leerling ook bij [afbeelding]
Vergeet je niet wegmisbruikers de avond ervoor op te nemen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef Jim.Beam het volgende:
Dev maandag weer?
Dan ben ik er als oud-leerling ook bij![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vergeet je niet wegmisbruikers de avond ervoor op te nemen?
Heb je een grote groep nodig om je mening te ventileren? Ben je met een kleine groep opeens niet meer zo overtuigd? Wil je nou beter onderwijs of niet? Vandaag heb je ervoor gestaakt en gingen veel mensen, maandag gaan er misschien minder en dan ga je toch maar niet? Dan is het toch niet meer zo belangrijk?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef Devrim_ het volgende:
Als er grote groepen meegaan ga ik zeker ook (ik heb geen zin om met 10 man te gaan)
Dat Marokkaanse meisjequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.hvzeelandvideo(...)urgalgemeen_hoog.wmv
Nee maar met 10 man word je makkelijker neergemept dan met een groep van honderden mensen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je een grote groep nodig om je mening te ventileren? Ben je met een kleine groep opeens niet meer zo overtuigd? Wil je nou beter onderwijs of niet? Vandaag heb je ervoor gestaakt en gingen veel mensen, maandag gaan er misschien minder en dan ga je toch maar niet? Dan is het toch niet meer zo belangrijk?
Je denkt dat de politie een paar man uitelkaar gaat meppen? Tuuk niet, de mensen die dan komen zijn er niet om rel te schoppen maar omdat ze daadwerkelijk iets willen bereiken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee maar met 10 man word je makkelijker neergemept dan met een groep van honderden mensen.
Een stuk minder inderdaad, is dat rellen en slopen toch nog ergens goed voor geweest.quote:Als we vandaag met veel minder man waren was het helemaal anders gelopen + zouden we geen media aandacht krijgen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je denkt dat de politie een paar man uitelkaar gaat meppen? Tuuk niet, de mensen die dan komen zijn er niet om rel te schoppen maar omdat ze daadwerkelijk iets willen bereiken.
En als je echt overtuigd bent dan ga je alsnog natuurlijk.
[..]
Een stuk minder inderdaad, is dat rellen en slopen toch nog ergens goed voor geweest. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |