abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54807408
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:19 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Hij liep toch achteruit of niet dan? een duw zou al genoeg zijn, maar nee, lekker slaan .. lekker die agressie kwijt.
Hang niet de vermoorde onschuld uit man Alsof er bij zo'n 'protest' niet 80% raddraaiers bijlopen die gewoon lekker willen rellen. Maar wel janken als het mis gaat

En er staan geen padvinders tegenover je, die een beetje lafjes gaan staan duwen. Niet luisteren, dan zul het voelen. Ben je 'mans' genoeg om met je grote waffel vooraan te staan, of te eigenwijs om simpelweg te luisteren en te doen wat er gezegd wordt, ook mans genoeg zijn om te incasseren...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_54807418
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:
En dan moeten ze niet zeggen dat ze ingrepen omdat er vernielingen werden aangericht maar om die te voorkomen.
Als er inderdaad geen vernielingen zijn aangericht: eens
pi_54807442
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mcintosh het volgende:
Ben je 'mans' genoeg om met je grote waffel vooraan te staan, of te eigenwijs om simpelweg te luisteren en te doen wat er gezegd wordt, ook mans genoeg zijn om te incasseren...
Nee, boehoe, dan zijn het opeens kinderen
pi_54807523
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:22 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Hang niet de vermoorde onschuld uit man Alsof er bij zo'n 'protest' niet 80% raddraaiers bijlopen die gewoon lekker willen rellen. Maar wel janken als het mis gaat

En er staan geen padvinders tegenover je, die een beetje lafjes gaan staan duwen. Niet luisteren, dan zul het voelen. Ben je 'mans' genoeg om met je grote waffel vooraan te staan, of te eigenwijs om simpelweg te luisteren en te doen wat er gezegd wordt, ook mans genoeg zijn om te incasseren...

Stoere taal! dat jij niet in China of Birma gaat wonen joh....zul je je helemaal thuis voelen....luisteren of anders krijg je klappen!

Aan de andere kant....in China sloegen ze 20 jaar geleden een studentenopstand neer en werden beloond met het toekennen van de Olympische Spelen....Nl wil ook over 20 jaar de OS in huis halen, dus zijn ze nu op de goede weg.
pi_54807548
Toch wel apart dat als je ouders je een opvoedende tik verkopen de jeugdbescherming en alles erbij gehaald kan worden, maar als diezelfde jongeren op straat staan de politie ze wel mag aanvallen met knuppels. Als ze nou die opvoedende tik toe lieten....naja lama onbegonnen werk
pi_54807563
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:21 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Oke kan je gebruiken als argument, wat wel een beetje raar is aangezien die groep scholieren van de Elzenlaan eerst langs de Churchillaan is gelopen en toen naar de Nehalenia en er daar geen een vernieling is aangericht. En dan moeten ze niet zeggen dat ze ingrepen omdat er vernielingen werden aangericht maar om die te voorkomen.
Is het niet Elzentlaan? Leraren, hier ligt een schone taak voor u.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_54807574
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:27 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Stoere taal! dat jij niet in China of Birma gaat wonen joh....zul je je helemaal thuis voelen....luisteren of anders krijg je klappen!

Aan de andere kant....in China sloegen ze 20 jaar geleden een studentenopstand neer en werden beloond met het toekennen van de Olympische Spelen....Nl wil ook over 20 jaar de OS in huis halen, dus zijn ze nu op de goede weg.
Alsjeblieft man..

DAAR ging het ten eerste ergens om! Dat je dat wil vergelijken maakt je al meteen volstrekt ongeloofwaardig en belachelijk bovendien.

En als scholieren hier zonodig willen protesteren 'out of the blue' doen ze dat lekker. Gaan ze met z'n allen lekker op het schoolplein zitten, geen haan die er naar kraait.

Er is écht wel wat meer voor nodig om wat klappen te krijgen van een Nederlandse agent... die denkt eerst aan al dat papierwerk wat er aan vast zit
  vrijdag 23 november 2007 @ 19:31:55 #208
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_54807611
Frappant ook om te zien dat de politie keihard ingrijpt als er wat vuurwerk en een ei gegooid wordt, maar niets doet als er complete auto's in de hens worden gezet.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_54807628
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:27 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ga dit studentenprotest niet vergelijken met Tiananmen square of wat er in Birma is gebeurd, want dit is niet te vergelijken.

Overigens snap ik de ouders van deze kinderen niet. Als mijn ouders wisten dat ik aan een staking of rellen meedeed, dan was ons huis te klein geweest.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_54807697
Heeft iemand linkjes naar die beelden op HVzeeland? Op die site doen ze het niet bij mij.
pi_54807737
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand linkjes naar die beelden op HVzeeland? Op die site doen ze het niet bij mij.
http://www.hvzeelandvideo(...)urgalgemeen_hoog.wmv
pi_54807776
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Is het niet Elzentlaan? Leraren, hier ligt een schone taak voor u.
Elzentlaan ken ik niet wel een Elzenlaan, alhoewel die naam volgens mij vanaf vandaag of gisteren in "?? Perre College" is verandert..... en meteen gaan het mis

ps: of ik mis de grap ofzo ..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54807843
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:36 schreef hello_moto1992 het volgende:
FireFox werkt niet met die site
Je moet IE gebruiken
pi_54807896
OMG ik kijk dat filmpje...

En dan KLAGEN

Sodemieter op zeg!
pi_54807899
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef Hukkie het volgende:
Frappant ook om te zien dat de politie keihard ingrijpt als er wat vuurwerk en een ei gegooid wordt, maar niets doet als er complete auto's in de hens worden gezet.
Ja maar diegene die de auto's in de fik zetten kunnen er niks aan doen, het is logisch dat ze zo reageren
  vrijdag 23 november 2007 @ 19:50:51 #216
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_54807999
Dev maandag weer?

Dan ben ik er als oud-leerling ook bij
pi_54808015
fuckin hippie's

Klappen verdienen jullie inderdaad, goed optreden van de politie. Snel er einde aan maken totdat het verder uit de klauwen loopt of andere groepen zich ermee gaan bemoeien.
pi_54808461
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef Jim.Beam het volgende:
Dev maandag weer?

Dan ben ik er als oud-leerling ook bij [afbeelding]
Ik probeer er bij te zijn
Als er grote groepen meegaan ga ik zeker ook (ik heb geen zin om met 10 man te gaan )
pi_54808549
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef Jim.Beam het volgende:
Dev maandag weer?

Dan ben ik er als oud-leerling ook bij
Vergeet je niet wegmisbruikers de avond ervoor op te nemen?
pi_54808564
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:16 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Vergeet je niet wegmisbruikers de avond ervoor op te nemen?

http://binsearch.info/?q=wegmisbruikers&max=250&adv_age=&server=
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:19:20 #221
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54808618
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef Devrim_ het volgende:

Als er grote groepen meegaan ga ik zeker ook (ik heb geen zin om met 10 man te gaan )
Heb je een grote groep nodig om je mening te ventileren? Ben je met een kleine groep opeens niet meer zo overtuigd? Wil je nou beter onderwijs of niet? Vandaag heb je ervoor gestaakt en gingen veel mensen, maandag gaan er misschien minder en dan ga je toch maar niet? Dan is het toch niet meer zo belangrijk?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:23:11 #222
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_54808704
quote:
Dat Marokkaanse meisje Kindermishandeling

Ik moest ff lachen.

En die breezer ow ow

Ik merk dat ik verrechts... sorry Yildiz
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_54808716
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:19 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Heb je een grote groep nodig om je mening te ventileren? Ben je met een kleine groep opeens niet meer zo overtuigd? Wil je nou beter onderwijs of niet? Vandaag heb je ervoor gestaakt en gingen veel mensen, maandag gaan er misschien minder en dan ga je toch maar niet? Dan is het toch niet meer zo belangrijk?
Nee maar met 10 man word je makkelijker neergemept dan met een groep van honderden mensen.
Als we vandaag met veel minder man waren was het helemaal anders gelopen + zouden we geen media aandacht krijgen
  vrijdag 23 november 2007 @ 20:27:27 #224
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_54808831
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Nee maar met 10 man word je makkelijker neergemept dan met een groep van honderden mensen.
Je denkt dat de politie een paar man uitelkaar gaat meppen? Tuuk niet, de mensen die dan komen zijn er niet om rel te schoppen maar omdat ze daadwerkelijk iets willen bereiken.
En als je echt overtuigd bent dan ga je alsnog natuurlijk.
quote:
Als we vandaag met veel minder man waren was het helemaal anders gelopen + zouden we geen media aandacht krijgen
Een stuk minder inderdaad, is dat rellen en slopen toch nog ergens goed voor geweest.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_54808868
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:27 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Je denkt dat de politie een paar man uitelkaar gaat meppen? Tuuk niet, de mensen die dan komen zijn er niet om rel te schoppen maar omdat ze daadwerkelijk iets willen bereiken.
En als je echt overtuigd bent dan ga je alsnog natuurlijk.
[..]

Een stuk minder inderdaad, is dat rellen en slopen toch nog ergens goed voor geweest. [afbeelding]

Ach..zoveel dingen gebeurden er neit voordat de politie mensen gingen meppen
Maar ok..protesteren heeft alleen zin als je met een grote groep bent..met 10 man staat je daar gewoon voor lul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')