abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54811234
Oeps, ik was de laatste had het alleen niet door.
pi_54811285
laatste 2 reacties
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:58 schreef --Eveliene-- het volgende:
Leuk Tex!

ze hebben nu een nieuwe smaak bij Starbucks... Creme Brulee Latte
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef p_iglet het volgende:
Eveliene!! wil jij ons niet jaloers maken!!!

Starbucks is een van de weinige zaken die dat soort dingen ook met sojamelk ipv koemelk maakt.
In nederland kan ik nergens koffie bestellen, want zwart of alleen met suiker lust ik het niet.
pi_54811435
sorry p_iglet! maar als ik je jaloers wilde maken, vertelde ik ook de andere nieuwe smaken: Gingerbread Latte, Eggnog Latte en ehm nog eentje waar ik nu even niet op kom

Maar, de Gingerbread Latte doen ze nootmuskaat op

Mijn zusje heeft ook een koemelkallergie, en idd, als ze hier is, kunnen we toch altijd lekker samen cappuccino drinken!
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54811624
ik ben nog nooit bij starbucks geweest... maar als ik het zo lees wordt het hoog tijd een keer...
Fake it till you make it...
pi_54811686
Nederland heeft geen starbucks!!
pi_54811706
dan moeten we maar ergens anders heen
Fake it till you make it...
pi_54811777
Wij waren afgelopen weekend in Madrid en daar was ook een Starbucks, dus die hebben we even bezocht. Heerlijke koffie is dat
Ze hadden daar nu de Christmas special: koffie met een vleugje caramel met slagroom en daarovereen chocoladesaus. Die was zooo lekker! Heb er wel maar eentje genomen, want erg goed voor de lijn zal die niet zijn, vrees ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54811781
ik vind het echt belachelijk dat er geen een in Nederland is!
Zodra Starbucks ook in Nederland komt, verhuis ik terug
pi_54811810
Er is er een: achter de douane op Schiphol. Heb je dus gewoon vrij weinig aan, helaas
pi_54811928
ja idd. En hier in Londen op elke straathoek!
Ik heb zelfs favoriete Starbucksen, eentje waar ik graag met de kids kom, eentje waar ik regelmatig zit te werken 's ochtends, etc
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:33:28 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54811934
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54811982
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:33 schreef Vivi het volgende:
Tadááá
Jaahaa maahaar, het moet dan wel in zo'n beker. Met zo'n slurpdeksel
Wat weet ik er ook van trouwens, ik lust helemaal geen koffie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:36:15 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54812010
Starbucks ken ik helaas niet, ik begrijp nu dat het een soort koffiezaak is
Ik vond die Pinata wel erg kunstig. Mijn zus maakt ze ook altijd voor verjaardagsfeestjes, maar als ik alleen al denk aan papier-maché begin ik al te rillen

Wat ik wel graag wil weten is waarom Moussy voor 80!! mensen boerenkool aan het maken is.

En Vicky, bedankt voor het aanbod , maar is niet nodig hoor. We gaan hem gewoon lekker zaterdagavond kijken en als hij heel leuk is dan koop ik hem wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54812049
Vivi, neee ik hou helemaal niet van koffie.
Maar wel van zoete starbucks koffie incl siroopjes enzo, door een lekker ding bij de strakbucks in elkaar gedraaid
pi_54812107
quote:
Tadááá
Goed zeg! Verkopen ze daar ook de siroop die ze in de koffie doen?

Ik heb vandaag een fles Creme Brulee Sirop gekocht
  † In Memoriam † vrijdag 23 november 2007 @ 22:46:24 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_54812299
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef livelink het volgende:

Wat ik wel graag wil weten is waarom Moussy voor 80!! mensen boerenkool aan het maken is.

Voor alle zwarte pietjes en sinterklaasjes die morgen blijven eten op de vereniging. Maar OMG, ik heb morgen spierpijn van het roeren, prutsen en stampen. Schillen doe ik niet, ze vreten het maar met schil en al, 30 kg piepers lang leve de puree

Iemand die morgen naar de intocht in Amstelveen gaat? Daar loopt Peet als piet. Wanneer en waar ik loop zeg ik lekker niet
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:48:56 #17
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54812371
Handige tip voor de volgende keer: aardappelpureezakjes! Lijkt me lekkerder dan ongeschilde aardappels erin
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:50:45 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54812417
Ooh, ik had de patatzaak leeggekocht, geloof ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54812431
quote:
Tadááá
Starbucks koffie wil ik in een Starbucks winkel halen en dan in zo'n beker krijgen met deksel erop enzo. Niet zelf thuis maken
pi_54812662
voor 80 man boerenkool maken
Saartje
  † In Memoriam † vrijdag 23 november 2007 @ 23:02:05 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_54812752
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Handige tip voor de volgende keer: aardappelpureezakjes! Lijkt me lekkerder dan ongeschilde aardappels erin
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef moussy het volgende:

[..]

lang leve de puree
3 kilo spekjes ziet er trouwens onwijs ranzig uit. en de pannen zijn zo groot dat ik op het keukentrapje moet staan om te kunnen spitten roeren
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_54812925
gatver!
pi_54813489
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Er is er een: achter de douane op Schiphol. Heb je dus gewoon vrij weinig aan, helaas
Er sinds 15 november ook een starbucks op schiphol vóór de douane! Wij zijn er afgelopen woensdag geweest, en hij is zéér goed bevallen Overigens ga ik er niet heen voor de koffie want dat lus ik niet Maar voor de warme choco. In NL is er niet echt vaak lekkere warme choco te krijgen vind ik. Veelal is het gewoon opgewarmde chocomel van nutricia. Koud vind ik dat wel lekker (drink ik elke ochtend aangezien ik ookal geen melk lus ) maar warm niet...

En geloof dat donderdag een 2e Starbucks is geopend op Schiphol vóór de douane. Hopelijk duurt het dan niet lang meer voor het ook in de grote steden komt!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54813565
En bedankt voor de reacties! Ik was ook wel beetje moe en gestressed van alles wat ik nog 'moest' (en nog steeds moet voor sinterklaas) toen alles klaarstond in het huisje viel er echt een soort last van mijn schouders

Maar het was erg leuk! Kort maar krachtig Mijn zus viert d'r verjaardag normaal nooit, en houdt eigenlijk niet van surprise dingen, maar nu met zeer select clubje was het wel erg leuk

M'n zus leest hier ook niet mee. Ze kreeg wel vermoedens toen m'n zus van m'n moeder mijn vader moest sms-en hoe laat ze ongeveer terugwaren (ze waren de hele dag shoppen in Lille, naar de dichstbijzinde GAP vanaf hier de andere 'verslaving' ) en dat doet m'n moeder normaal nóóit Maar het was echt gezellig! En Noah vond het heel spannend, verstoppen in het donker
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54813753
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Er sinds 15 november ook een starbucks op schiphol vóór de douane! Wij zijn er afgelopen woensdag geweest, en hij is zéér goed bevallen Overigens ga ik er niet heen voor de koffie want dat lus ik niet Maar voor de warme choco. In NL is er niet echt vaak lekkere warme choco te krijgen vind ik. Veelal is het gewoon opgewarmde chocomel van nutricia. Koud vind ik dat wel lekker (drink ik elke ochtend aangezien ik ookal geen melk lus ) maar warm niet...

En geloof dat donderdag een 2e Starbucks is geopend op Schiphol vóór de douane. Hopelijk duurt het dan niet lang meer voor het ook in de grote steden komt!
Ow, ik moet over een paar weken schaap weer naar schiphol brengen, misschien kan ik wel even vlug een lekkere beker bij Starbucks halen

Echt heerlijke warme chocolademelk hebben ze trouwens hier in Amsterdam bij Het Paleis. Je kunt kiezen uit witte, melk of pure chocolademelk en die is echt verrukkelijk!

*Morgen winkelen gaat...misschien even bij Het Paleis wat drinken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')