Dus je hebt weer een hoop geld uitgegevenquote:Op maandag 26 november 2007 17:56 schreef phluphy het volgende:
Ik was effe een huis kopen, ja!
Bertje is nog jong dus laat hem nog ffquote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef phluphy het volgende:
Jawohl, Herr JortK, das habe ich !![]()
Bertje, ben je alweer uit je crisis?![]()
Geniet nog even lekker van het wonen bij mams, geloof me, er komen tijden dat je er de voordelen van ziet.
Alles op zijn tijd!
Door hem eens flink over je motorkap te laten glijden met zn brommerquote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef phluphy het volgende:
Zo is het. Maar ja, jeugdig ongeduld hé? Wat doe je ertegen?
Alleen als je leasebank een Buick Riviera Boattail is.quote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Proef ik hier jaloezie over mijn auto ?
Insert kras geluid ongeschiktquote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef FredvZ het volgende:
Zo net mn keuken schoongemaakt.
En daarna tot de conclusie komen dat je bier in dezelfde keuken staat waar je net de vloer in het sop hebt gezet.
Sufferd! Oen! Flapdrol!quote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef FredvZ het volgende:
Zo net mn keuken schoongemaakt.
En daarna tot de conclusie komen dat je bier in dezelfde keuken staat waar je net de vloer in het sop hebt gezet.
* WyriHaximus gaat maar eens bedenken of hij mod wil zijn in DIG of niet en zoja waaromquote:
Ik heb er maar 768quote:Op maandag 26 november 2007 22:15 schreef WyriHaximus het volgende:
Ff de showoff spelen (het gaat om de aantal submitted pages):
[ afbeelding ]
Dan kom je voor de tweede keer in de krant.quote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef Geqxon het volgende:
Stiekem heb ik overigens iemand gevonden die mij lief vind. En ik haar ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |