Die moet ik ook hebbenquote:Op maandag 26 november 2007 14:16 schreef Geqxon het volgende:
Een film kijken door enkel de ondertiteling te starten gaat het in 2008 helemaal worden.
[..]
Moet je eens kijken wat een spannende scene dit wel niet is!
quote:Op maandag 26 november 2007 15:07 schreef Geqxon het volgende:
What the... ik heb een soort van iets op mijn kaak waar haren uit komen. Van die dikke haren, zoals bij een baard. En dan ook gewoon echt een paar centimeter lang.
Ben de bon in de verhuizing kwijgt geraaktquote:
Agossie word bertje nu ook eindelijk een echte man?quote:
Dus je hebt weer een hoop geld uitgegevenquote:Op maandag 26 november 2007 17:56 schreef phluphy het volgende:
Ik was effe een huis kopen, ja!
Bertje is nog jong dus laat hem nog ffquote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef phluphy het volgende:
Jawohl, Herr JortK, das habe ich !![]()
Bertje, ben je alweer uit je crisis?![]()
Geniet nog even lekker van het wonen bij mams, geloof me, er komen tijden dat je er de voordelen van ziet.
Alles op zijn tijd!
Door hem eens flink over je motorkap te laten glijden met zn brommerquote:Op maandag 26 november 2007 20:47 schreef phluphy het volgende:
Zo is het. Maar ja, jeugdig ongeduld hé? Wat doe je ertegen?
Alleen als je leasebank een Buick Riviera Boattail is.quote:Op maandag 26 november 2007 21:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Proef ik hier jaloezie over mijn auto ?
Insert kras geluid ongeschiktquote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef FredvZ het volgende:
Zo net mn keuken schoongemaakt.
En daarna tot de conclusie komen dat je bier in dezelfde keuken staat waar je net de vloer in het sop hebt gezet.
Sufferd! Oen! Flapdrol!quote:Op maandag 26 november 2007 21:06 schreef FredvZ het volgende:
Zo net mn keuken schoongemaakt.
En daarna tot de conclusie komen dat je bier in dezelfde keuken staat waar je net de vloer in het sop hebt gezet.
* WyriHaximus gaat maar eens bedenken of hij mod wil zijn in DIG of niet en zoja waaromquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |