LMAO!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die mij lief vinden waar ik niet mee neuk.:Y
Het zijn er weinig aangezien ik graag neuk maar ze zijn er wel.
Kan me ergere dingen voorstellen, bakkie koffie erbij, beetje fokkenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef Spike1506 het volgende:
Zit je dan, dinsdagmorgen kwart over 10 lekker uurtje luisteren naar de uitleg over hoe de functie echo(); werkt.
It outputs stuff you put into it what more is there to tellquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef Spike1506 het volgende:
Zit je dan, dinsdagmorgen kwart over 10 lekker uurtje luisteren naar de uitleg over hoe de functie echo(); werkt.
Mij ook, leg eens uit bertje. Wat ik er van begrijp heeft hij een kleine groep mensen die hij lief vind en neukt hij er op losquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deze groep 5 logica ontgaat me even.
Dan weet je dat je op een te laag niveau zitquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef Spike1506 het volgende:
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:33 schreef Geqxon het volgende:
O en phluph, ik heb helaas al je semi-erotische SMS berichten moeten verwijderen.
Je inbox moet zeker ruimte maken voor smsjes van je 'dinnetje! Logisch, toch!quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:33 schreef Geqxon het volgende:
O en phluph, ik heb helaas al je semi-erotische SMS berichten moeten verwijderen.
Sssst, hij leeft in een hele mooie fantasiewereld. Gewoon meedoen!quote:
Dat noemen we niet goed bij je hoofd zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:46 schreef phluphy het volgende:
Sssst, hij leeft in een hele mooie fantasiewereld. Gewoon meedoen!
quote:
Zit wat in, alleen koffie in de klas is een no go hier, naja uurtje is gelukkig voorbij (heb maar aan me eigen PHP projectje gewerkt), nu lekker uurtje genieten van UML..quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Kan me ergere dingen voorstellen, bakkie koffie erbij, beetje fokken
???quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:58 schreef Spike1506 het volgende:
alleen koffie in de klas is een no go hier,
Tsja dat krijg je als je er een kanjer in bent (vergeleken met de rest)quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:04 schreef JortK het volgende:
SQL
Al me collega's komen naar mij toe voor query's alsof ik geen ander werk heb liggen
MBO helaas. Over 45 minuten wel de kans om een lekker bakje koffie te scoren <3quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:02 schreef FredvZ het volgende:
[..]
???
HBO? Of MBO?
Ik kan me geen schooldag meer voorstellen zonder koffie in de zaal. Alleen in practicalokalen vonden ze het niet zo tof. Maar dat gelde in de praktijk ook alleen voor eerste jaars.
Ga lekker cursussen volgen ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja dat krijg je als je er een kanjer in bent (vergeleken met de rest).
Sweetquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:17 schreef FredvZ het volgende:
Woei, dit is wel een hele vooruitgang. Winamp Remote kan nu wel vloeiend videostreamen.
Nu nog op zoek naar een programma om mn tvkaart te streamen
Ach jij mag me altijd vragen om een query hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 11:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jij ben makkelijker, maar ja mee eens. Ga cursussen volgen!
quote:SELECT co.LNK_CONORG_ID FROM TBL_CONTACT c INNER JOIN TBL_LNK_CONORG co ON c.CONTACT_ID = co.CONTACT_ID
LEFT OUTER JOIN TBL_GROUPCONTACT gc ON gc.LNK_CONORG_ID = co.LNK_CONORG_ID
LEFT OUTER JOIN TBL_LNK_CONCON cc ON c.CONTACT_ID = cc.CONTACT_ID
WHERE (gc.GROUPCONTACT_CODE <> 'TCO' OR gc.GROUPCONTACT_CODE IS NULL) AND (cc.LNK_CONCON_TYPE <> 'BRE' OR cc.LNK_CONCON_TYPE IS NULL)
GROUP BY co.LNK_CONORG_ID
Ga jij hem een knuffel geven om hem op te vrolijken dan ga ik fijn naar huis en me vriendin toenquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:38 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij zit mijn collega achter zijn computer te huilen.
Met het risico dat de collega nog harder gaat janken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 15:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ga jij hem een knuffel geven om hem op te vrolijken dan ga ik fijn naar huis en me vriendin toen.
Film kijken op je werk is zooooooooooooo 2006quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:00 schreef Geqxon het volgende:
O nee, hij zat een film te kijken en het was een gniffellach
Ah je bent jaloers?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Film kijken op je werk is zooooooooooooo 2006
(rechtermuisknop - eigenschappen)quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:28 schreef Geqxon het volgende:
Is mijn icoon ook te groot? Waar kan ik dat zien?
Mag 107kb welquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah je bent jaloers?![]()
Je icon is trouwens te groot, max 100kb
idd, in 2007 moet je toch op zn minst live tv kunnen kijken op je werken.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:04 schreef JortK het volgende:
Film kijken op je werk is zooooooooooooo 2006
Betekend ze zoveel voor jequote:Op dinsdag 27 november 2007 16:57 schreef Geqxon het volgende:
Hahaha, in een week 10 euro prepaid tegoed er doorheen gebeld. Terwijl ik zo goed als nooit bel
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Tele2quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:06 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb haar mobiel niet eens gebeld. In totaal kan ik mij 15 minuten herinneren, dat waren telefoontjes naar mijn rij instructeur en mijn mama dat ik wat later kwam eten. Hop, maar even snel een Tele2 abbonement aanschaffen.
Ik heb een abo van 70 euro... en nog steeds te kortquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:13 schreef phluphy het volgende:
Toen ik nog een prepaid had, kwam ik altijd tekort. Nu heb ik een abonnement, en hou ik altijd over!
Met het bijkomende risico zelf in de lach te schietenquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met het risico dat de collega nog harder gaat janken.
Volgens mij niet... neem dan Telfort... die gaan tenminste via het KPN netwerkquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:34 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat toch via het Telfort netwerk?
Dat is ook niet handig!quote:
You are not human???quote:
DIG.SC of #dig natuurlijkquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat is ook niet handig!
[..]
You are not human???
Ik ben melig! En opstandig! Waar kan ik rellen?
Overgangquote:Op dinsdag 27 november 2007 19:25 schreef Geqxon het volgende:
Vrouwen die melig zijn! Beware! Moodswings!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |