Heb je trouwens al me documentje gegevenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen programmeur.
Ow en de nieuwe manier van internet: http://www.ietf.org/rfc/rfc1149.txt
Lees dan ook de beschrijvingquote:Op woensdag 28 november 2007 10:44 schreef Geqxon het volgende:
Als ik een grote jongen ben ga ik een horloge interface maken die NIET lastig is. Kuthorloge. Krijg hem niet eens in wintertijd.
Mijn Casio is helemaal leuk, dat ik om de stopwatch te resetten het light knopje vijf seconden ingedrukt moet houden. Je moet het maar weten.
Straks ff doen als ik de kans krijgquote:Op woensdag 28 november 2007 10:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je trouwens al me documentje gegeven
RTFM!quote:
Kak, heb je zip nog steeds niet bekekenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Lees dan ook de beschrijving [afbeelding]
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is van vóór de Geek Package transformatie.
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb je trouwens al me documentje gegeven
Eind van de middag, enigste moment dat ik hem geheid te pakken kan krijgen ow en smorgens vroeg. Maar komt goed vandaagquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 12:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Eind van de middag, enigste moment dat ik hem geheid te pakken kan krijgen ow en smorgens vroeg. Maar komt goed vandaag.
Niet al te veel op het wattage letten, dat zijn meestal toch piek-wattages. Probeer het eens uit te proberen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:09 schreef phluphy het volgende:
Dat zou leuk zijn zeg!![]()
Question: Hoeveel watt moet een (setje) box(en) hebben voor een beetje acceptabel geluid?
Voor in huis, niet voor een kroeg of zo.
Dat wordt lastig, het gaat om een set die ik via mp wil kopen. Maar voor ik 'm koop wil ik weten of er voldoende volume uit komt. Ik kreeg laatst ergens een gratis set bij, waarvan het volume nét volstaat voor de badkamer, zeg maar.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet al te veel op het wattage letten, dat zijn meestal toch piek-wattages. Probeer het eens uit te proberen.
Dat is wel het laatste waar ik nu aan denkquote:Op woensdag 28 november 2007 14:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Relax! Ontspan! Je bent jong, gezond en gaat volgende week samenwonen.
Dat doe je niet goed! Maar da's makkelijker gezegd dan gedaan, I know.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:44 schreef JortK het volgende:
Dat is wel het laatste waar ik nu aan denk
quote:Op woensdag 28 november 2007 15:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed dat word morgen dus. HIj is hem gesmeert ergens heen
.
Wil ik het weten?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef WyriHaximus het volgende:
Ff wachten tot me vriendin er is en dan ff Viborator.wmv kijken.
Gentoo is liever <3quote:Op woensdag 28 november 2007 12:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed nu word het kiezen, of Gentoo of openSUSE op me servertje, en wat ga ik met 3 nics doen die in dat ding zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |