Hoezo? Het is vrij normaal dat ambtenaren niets vertellen over het privéleven van de wethouder. Het is zelfs vrij normaal dat ambtenaren politiek getinte vragen niet beantwoorden, want de politici zijn verantwoordelijk, niet de ambtenaren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De Graaf (en Duplo) zaten natuurlijk in een lastig parket. Het is begrijpelijk dat de gemeente Nijmegen geen commentaar geeft over deze affaire, want waarom zou de gemeente zich met deze prive-zaak bemoeien. Maar het gaat mij te ver dat de Graaff zijn ambtenaren een spreekverbod op legt.
Maar gaat het hier om een politiek getinte vraag?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoezo? Het is vrij normaal dat ambtenaren niets vertellen over het privéleven van de wethouder. Het is zelfs vrij normaal dat ambtenaren politiek getinte vragen niet beantwoorden, want de politici zijn verantwoordelijk, niet de ambtenaren.
Deel 1: PvdA-wethouder oraal bevredigd in fietsenhok.
Om een privezaak. Die mogelijk politieke consequenties kan hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Maar gaat het hier om een politiek getinte vraag?
quote:Crisisberaad in stadhuis Nijmegen om seksrel
vrijdag 23 november 2007 18:53
Op het stadhuis van Nijmegen wordt vanavond crisisberaad gehouden over de seksrel rond wethouder Paul Depla. De wethouder zou in het fietsenhok van het stadhuis orale seks hebben gehad met voormalig VVD-raadslid Jolanda van Veluw. Zijn positie staat onder druk.
Van Veluw en Depla
Dat meldt Omroep Gelderland. Volgens een woordvoerder van de gemeente Nijmegen zal burgemeester De Graaf eerst alleen praten met Depla en daarna met de fractievoorzitters.
Op film
Depla's positie staat onder druk na de berichten dat hij in de fietsenkelder van het stadhuis orale seks zou hebben gehad met het VVD-raadslid. De escapades van Depla en Van Veluw staan op film, meldde het weblog GeenStijl deze week.
Vanmiddag schaarde de voltallige gemeenteraad zich nog achter Depla. Ook burgemeester De Graaf en de PvdA-fractie deden de kwestie eerder af als een privé-zaak.
Van Veluw stapte gisteren uit de fractie vanwege de geruchten rond haar persoon en de PvdA-wethouder. De fractie wilde niet met haar verder.
Fietsenhokken zijn in trek?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
Het zou raar zijn als hij hier om af moet treden, dan kan de halve 2e kamer weg en heel veel andere lokale poltiici ook.
Dat speelt nu wel, want door de pijpbeurt in het fietsenhokquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:52 schreef SCH het volgende:
Die zaak speelt nu helemaal niet. Het gaat om dat gepijpel en dat is geen politieke zaak.
Prima. Hullie ook is sowieso geen argument, maar die lui presteren matig en mogen dus wat mij betreft allemaal opzouten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
Het zou raar zijn als hij hier om af moet treden, dan kan de halve 2e kamer weg en heel veel andere lokale poltiici ook.
Verschil is dat hij drie kinderen thuis heeft zitten en al eerder een schandaal veroorzaakte door een neukertje in een flat te zetten en te ontslaan toen het allemaal niet meer nodig was. Chantage, gedwongen prostitutie en vreemdgaan a gogo. Daar kan de raad geen vertrouwen meer in hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
Jij bent echt ook zo schijnheilig als de nete. Wat iemand in z'n privéleven doet gaat niemand wat aan, en het is al helemaal aanmatigend om een oordeel over te vormen. Vandaar dat ik hiervoor ook niet in dit topic gereageerd heb en hierna ook niet meer zal doen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Verschil is dat hij drie kinderen thuis heeft zitten en al eerder een schandaal veroorzaakte door een neukertje in een flat te zetten en te ontslaan toen het allemaal niet meer nodig was. Chantage, gedwongen prostitutie en vreemdgaan a gogo. Daar kan de raad geen vertrouwen meer in hebben.
Het is natuurlijk heel PvdA om bij verkiezingsnederlagen en na schandalen naar een andere partij te wijzen, maar zodra de escapades van anderen nog niet bewezen zijn, is er geen vertrouwensbreuk. Da's politiek.
Ik heb het idee dat het CDA zich juist erg op de vlakte houdt in deze kwestie. Moet ook wel, want het monisme is terug en Balkenende en Bos houden elkaar in een wurggreep om de 4 jaar maar vol te maken. Van VVD-kant hoor ik ook nauwelijks geluiden.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:03 schreef Klopkoek het volgende:
Sowieso is dit gewoon een belachelijke rel. Je leest elke week wel wat over een VVD'er of CDA'er die de boel fraudeert maar nu het opeens een PvdA'er is wordt het vuurtje extra heet opgestookt. How very rechtse media![]()
Dat die ik juist niet. Je moet alles in proportie zien en dat doe je niet. Je bent verblindt door PvdA-haat.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het CDA zich juist erg op de vlakte houdt in deze kwestie. Moet ook wel, want het monisme is terug en Balkenende en Bos houden elkaar in een wurggreep om de 4 jaar maar vol te maken. Van VVD-kant hoor ik ook nauwelijks geluiden.
Maar je bewijst in ieder geval m'n premisse door meteen een hullie te gebruiken. U bent voorspelbaar, en dat waardeer ik in u.![]()
Jemig, wat braak je weer een onzin uit... Wat is er toch met je aan de hand?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Verschil is dat hij drie kinderen thuis heeft zitten en al eerder een schandaal veroorzaakte door een neukertje in een flat te zetten en te ontslaan toen het allemaal niet meer nodig was. Chantage, gedwongen prostitutie en vreemdgaan a gogo. Daar kan de raad geen vertrouwen meer in hebben.
Het is natuurlijk heel PvdA om bij verkiezingsnederlagen en na schandalen naar een andere partij te wijzen, maar zodra de escapades van anderen nog niet bewezen zijn, is er geen vertrouwensbreuk. Da's politiek.
Fascisten stoppen zaken in de doofpot. Mensen die de doofpot open breken zijn geen fascist.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:46 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat het die Dominique Weesie en die Rutger van GeenStijl nog eens goed zuur zal bekomen. Dat soort fascistisch gedrag is echt te walgelijk voor woorden.
Dat zijn ze wel degelijk. Nu weer die manier waarop ze die schoonmaker misbruiken. Echt walgelijk. Dat een type als jij dat soort dingen waardeert, is wel logisch. Jij hoort ook bij die stroming.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Fascisten stoppen zaken in de doofpot. Mensen die de doofpot open breken zijn geen fascist.
Dankzij o.a. Geenstijl begint er eindelijk een beetje Democratie te ontstaan binnen dit Corrupte Nederland.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel degelijk. Nu weer die manier waarop ze die schoonmaker misbruiken. Echt walgelijk. Dat een type als jij dat soort dingen waardeert, is wel logisch. Jij hoort ook bij die stroming.
Beledigen, schelden, beschadigen, op de persoon spelen, treiteren enz. Dat is de 'democratie' van de fascisten idd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dankzij o.a. Geenstijl begint er eindelijk een beetje Democratie te ontstaan binnen dit Corrupte Nederland.
Wij burgers zijn al veel te vaak uitgescholden, beschadigd en getreiterd door de Blanke Intellectuele Elite. Wij slaan nu gewoon genadeloos terug via de Nieuwe Media.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Beledigen, schelden, beschadigen, op de persoon spelen, treiteren enz. Dat is de 'democratie' van de fascisten idd.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wij burgers zijn al veel te vaak uitgescholden, beschadigd en getreiterd door de Blanke Intellectuele Elite.
Vanmij apart. Zolang de Blanke Corrupte Intellectuele Elite maar niet aan de macht is.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Zeik toch niet zo, jij wilt de tokkies aan de macht
Ik ben het met je eens dat GS een vuil spelletje speelt. Het gaat mij echter te ver om dit fascistisch te noemen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Beledigen, schelden, beschadigen, op de persoon spelen, treiteren enz. Dat is de 'democratie' van de fascisten idd.
Dit is geen vuil spelletje. Wanneer een conservatieve Amerikaan wordt betrapt op maggot-praktijken, wordt die persoon ook afgebrand. Dus wanneer een hypocriete anti-sexueel van de PvdA aan Bijlmer-Breezer-sex doet in een pauper fietsenhok, is hij aan de beurt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat GS een vuil spelletje speelt. Het gaat mij echter te ver om dit fascistisch te noemen.
Het komt toch aardig in die richting. Ze maken heel bewust mensen kapot. In dit geval was het wat onhandig van Depla maar de gretigheid en verbetenheid waarmee ze zich er in vast bijten en doen alsof ze iets heel belangrijks ontdekt hebben - ik vind het doodeng gedrag. Dat zijn echt de verraders.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat GS een vuil spelletje speelt. Het gaat mij echter te ver om dit fascistisch te noemen.
P.D. deed ook aan machtsmisbruik hoor, want hij regelde destijds ook een appartement voor zijn minnares terwijl er zat Burgers lang moeten wachten op een woning!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Het komt toch aardig in die richting. Ze maken heel bewust mensen kapot. In dit geval was het wat onhandig van Depla maar de gretigheid en verbetenheid waarmee ze zich er in vast bijten en doen alsof ze iets heel belangrijks ontdekt hebben - ik vind het doodeng gedrag. Dat zijn echt de verraders.
Jij wilt een marokkaan als premier?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vanmij apart. Zolang de Blanke Corrupte Intellectuele Elite maar niet aan de macht is.![]()
Vanmij apart! Als hij maar die Blanke Corrupte Intellectuelen onschadelijk maakt.quote:
Ja, post nog even wat van die geruchtenquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
P.D. deed ook aan machtsmisbruik hoor, want hij regelde destijds ook een appartement voor zijn minnares terwijl er zat Burgers lang moeten wachten op een woning!
Dat is een feit! Ter Horst kotst niet voor niets die P.D. uit!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, post nog even wat van die geruchten
Stelen uit de kas? Dat was de PvdA in Zuidoost.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:01 schreef Klopkoek het volgende:
Ach man, als er gesteeld wordt uit de gemeentekas wordt dit toch veel minder groot opgeblazen. Het is altijd weer de PvdA die het moet ontgelden.
Dat pijpverhaal is volstrekt oninteressant als het om politiek gaat. Het is onhandig en dommig, meer niet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:02 schreef JohnDope het volgende:
En eergister noemde jij dit verhaal van P.D. ook een gerucht terwijl het ook waarheid bleek.
Noem eens een partij waarbij dat niet voorkomt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Stelen uit de kas? Dat was de PvdA in Zuidoost.
Wacht maar af jochie, die beerput is net pas open getrokken, dat gaat een tijd duren voor dat die is leeg geschept.... dus even geduld hebben en het onderste gier komt boven.quote:
Wat jij wil joh. MOet de computer in jouw psychiatrische inrichting niet om 23.00 uit?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wacht maar af jochie, die beerput is net pas open getrokken, dat gaat een tijd duren voor dat die is leeg geschept.... dus even geduld hebben en het onderste gier komt boven.![]()
Alsof GeenStijl geen ultrarechts blogje is?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
En natuurlijk was die actie van GS smerig. Maar GS is wel consequent in haar onthullingen, of het nu een VVD-, CDA- of PvdA-politicus is.
Maakt de actie van Depla natuurlijk niet minder ernstig.
SGP?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Noem eens een partij waarbij dat niet voorkomt?
Dat was wel een politieke kwestie maar ik vond het niet zo belangrijk dat ze wegmoest. Maar het ging om het overtreden van de wet, dat is hier niet het geval.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:17 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
SGP?![]()
Maar jij wilde toch ook dat Jorritsma wegging nadat ze 'illegaal' grondwater had opgepompt. Was dat een politieke kwestie dan?
Dat zou niet erg zijn geweest als hij vrijgezel was geweest, maar da's niet het geval.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof GeenStijl geen ultrarechts blogje is?
Wat is er zo ernstig aan het zich laten pijpen van Depla?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat zou niet erg zijn geweest als hij vrijgezel was geweest, maar da's niet het geval.
De man vervult een voorbeeldsfunctie.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]Wat voor verschil maakt dat? Ga je de moraal voorschrijven?
![]()
Dat was ik even vergeten. Het is inderdaad zo dat een conservatieve volksvertegenwoordiger op CNN kwam vanwege toenadering tot een jonge page en een andere omdat hij liep te schooien om toiletseks met een undercover politieagent. Daar doen ze hier helemaal niet moeilijk over en de twee Republikeinen hebben hun ontslag ingediend. Die mevrouw van de VVD heeft hetzelfde gedaan. Het zou Paul Depla sieren als hij niet door blijft modderen, maar zijn ontslag indient.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:59 schreef JohnDope het volgende:
Wanneer een conservatieve Amerikaan wordt betrapt op maggot-praktijken, wordt die persoon ook afgebrand. Dus wanneer een hypocriete anti-sexueel van de PvdA aan Bijlmer-Breezer-sex doet in een pauper fietsenhok, is hij aan de beurt.
Dus?quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:21 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De man vervult een voorbeeldsfunctie.
In de VS is dat verboden, hij overtrad de wet. Dat is hier niet aan de hand. Nogal een belangrijk verschil.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:25 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat was ik even vergeten. Het is inderdaad zo dat een conservatieve volksvertegenwoordiger op CNN kwam vanwege toenadering tot een jonge page en een andere omdat hij liep te schooien om toiletseks met een undercover politieagent. Daar doen ze hier helemaal niet moeilijk over en de twee Republikeinen hebben hun ontslag ingediend. Die mevrouw van de VVD heeft hetzelfde gedaan. Het zou Paul Depla sieren als hij niet door blijft modderen, maar zijn ontslag indient.
Plus dat Conservatieven zedenpredikers zijn en Depla niet. Maar nogmaals: dit is een non-issue. Er zijn ergere misdaden begaan door gemeenteraadsleden die heel wat minder aandacht kregen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
In de VS is dat verboden, hij overtrad de wet. Dat is hier niet aan de hand. Nogal een belangrijk verschil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |