Ja, vond ik ook jammer. Jeremy leek te vinden alsof het nogal hard ging. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat hij achter het stuur zat en niets mocht doen, lijkt me toch best engquote:Op maandag 3 december 2007 02:09 schreef PeuRac het volgende:
Wat was de tijd van die BMW nu ik wil wel eens weten hoe hard die kan. Ik heb overigens in een artikel gelezen dat deze BMW's (ze hebben er meer, deze worden gebruikt tijdens de rijtrainingen van BMW) ingesteld kunnen worden op 70/80/90% van de snelste ronde gereden door een testcoureur. (3 verschillende settings dus).
Dus dan vraag ik me af wat die auto dan reed op de automatische piloot.
Achter het stuur zitten niks mogen doen lijkt mij heel eng. Ik heb eens in een engelse (RHD dus) sport auto op de Nederlandse snelweg gezeten, dat is al redelijk engquote:Op maandag 3 december 2007 14:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook jammer. Jeremy leek te vinden alsof het nogal hard ging. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat hij achter het stuur zat en niets mocht doen, lijkt me toch best eng
Ik vertrouw die tijd niet helemaal. 3sec sneller dan webber in het nat? sneller dan de anderen in het droog? No way dat er zoveel rek in die auto en de baan zit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:53 schreef PieterBas het volgende:
wow. Hamilton.. .
is ook vooral een kwestie van hoe snel je de auto door hebt en hoe snel je er wat uit kan halen. Ook reed hij op een aantal punten andere lijnen dan bijvoorbeeld Webberquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:25 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik vertrouw die tijd niet helemaal. 3sec sneller dan webber in het nat? sneller dan de anderen in het droog? No way dat er zoveel rek in die auto en de baan zit.
Ik denk dat jij F1 coureurs een beetje onderschat... Die gasten rijden in auto's waarmee wij geeneens een bocht om komen, die hebben echt zo door hoe zo'n standaard auto rijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is ook vooral een kwestie van hoe snel je de auto door hebt en hoe snel je er wat uit kan halen. Ook reed hij op een aantal punten andere lijnen dan bijvoorbeeld Webber
dan is er nog wel een verschil tussen de courreurs, bewijs is het beroemde verhaal van Schumacher en Frentzenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:13 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik denk dat jij F1 coureurs een beetje onderschat... Die gasten rijden in auto's waarmee wij geeneens een bocht om komen, die hebben echt zo door hoe zo'n standaard auto rijd.
Goede vraag, misschien moeten we een keer een handtekeningenaktie houden en opsturen naar Top Gear.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe snel zou Schumacher eigenlijk zijn in de Liana, dat zou pas eens een richtpunt zijn.
Heb je ooit geraced of iig "sportief" gereden? Misschien eens doen, merk je dat elke auto anders reageert..quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:13 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik denk dat jij F1 coureurs een beetje onderschat... Die gasten rijden in auto's waarmee wij geeneens een bocht om komen, die hebben echt zo door hoe zo'n standaard auto rijd.
De een ligt die auto ook allicht beter dan de andere. Als ze geen Liana maar een willekeurige Opel hadden ofzo dan was er misschien wel een andere coureur die sneller zou zijn omdat die auto hem beter ligt ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Heb je ooit geraced of iig "sportief" gereden? Misschien eens doen, merk je dat elke auto anders reageert..
En juist dat is het probleem bij die liana, totaal anders dan een f1 coureur gewend is, daar moet je je snel op aan kunnen passen en de een is daar beter in dan de ander..
Schumacher is iemand die een auto welke auto dan ook tot op de uiterste limiet kan rijden gedurende 99% van de tijd dat hij rijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe snel zou Schumacher eigenlijk zijn in de Liana, dat zou pas eens een richtpunt zijn.
Rallyrijders rijden eigenlijk feitelijk zowat blind afgaand op de instructies van hun navigator.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:03 schreef tupolev141 het volgende:
Rally is denk ik toch nog wat anders. De navigator speelt daar een onderschatte rol. Niet dat ik twijfel aan schumi's communicatiekwaliteiten want die waren ook super tijdens het rijden maar niemand die hem zei hoe hij precies moest sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |