abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2007 @ 14:32:14 #154
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55013079
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 71% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:01:50 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_55013290
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:31 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook jammer. Jeremy leek te vinden alsof het nogal hard ging. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat hij achter het stuur zat en niets mocht doen, lijkt me toch best eng
Achter het stuur zitten niks mogen doen lijkt mij heel eng. Ik heb eens in een engelse (RHD dus) sport auto op de Nederlandse snelweg gezeten, dat is al redelijk eng

Trouwens dat hij niet kon stoppen is onzin, je kan als bestuurder altijd ingrijpen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_55023465
Weer een super aflevering
pi_55027508
wow. Hamilton.. .
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_55029878
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:53 schreef PieterBas het volgende:
wow. Hamilton.. .
Ik vertrouw die tijd niet helemaal. 3sec sneller dan webber in het nat? sneller dan de anderen in het droog? No way dat er zoveel rek in die auto en de baan zit.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 december 2007 @ 13:36:39 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55033070
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:25 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ik vertrouw die tijd niet helemaal. 3sec sneller dan webber in het nat? sneller dan de anderen in het droog? No way dat er zoveel rek in die auto en de baan zit.
is ook vooral een kwestie van hoe snel je de auto door hebt en hoe snel je er wat uit kan halen. Ook reed hij op een aantal punten andere lijnen dan bijvoorbeeld Webber
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:06:36 #160
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_55038331
Dat is zo laf om die tijd van de BMW niet op te geven
Bijna net zo laf als de Veyron niet op de test track laten rijden
Laffe honden...
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_55038482
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 13:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is ook vooral een kwestie van hoe snel je de auto door hebt en hoe snel je er wat uit kan halen. Ook reed hij op een aantal punten andere lijnen dan bijvoorbeeld Webber
Ik denk dat jij F1 coureurs een beetje onderschat... Die gasten rijden in auto's waarmee wij geeneens een bocht om komen, die hebben echt zo door hoe zo'n standaard auto rijd.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 december 2007 @ 17:20:53 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55038675
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:13 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ik denk dat jij F1 coureurs een beetje onderschat... Die gasten rijden in auto's waarmee wij geeneens een bocht om komen, die hebben echt zo door hoe zo'n standaard auto rijd.
dan is er nog wel een verschil tussen de courreurs, bewijs is het beroemde verhaal van Schumacher en Frentzen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55040217
Nooit van gehoord.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 december 2007 @ 18:36:46 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55040341
Ze samen reden terug uit Oostenrijk, de weg was besneeuwd en glad maar Schumacher reed als een dolle maar had de auto volledig onder controlle. Frentzen had het Spaans benauwd naast hem terwijl Schumacher ijskoud bleef en doorreed. Daar besefte Frentzen dat Schumacher wat beter was
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:29:38 #165
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55041578
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:01:51 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:58:06 #166
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55042297
Hoe snel zou Schumacher eigenlijk zijn in de Liana, dat zou pas eens een richtpunt zijn.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:33:36 #167
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55044687
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe snel zou Schumacher eigenlijk zijn in de Liana, dat zou pas eens een richtpunt zijn.
Goede vraag, misschien moeten we een keer een handtekeningenaktie houden en opsturen naar Top Gear.

Overigens vond ik Lewis er ook heel erg relaxed bijzitten in de Liana, ik denk ook dat Lewis en Schumacher redelijk aan elkaar gewaagd zullen zijn, hoewel Schumacher natuurlijk wel vele jaren meer F1 race ervaring heeft.
Wat dat berteft wel jammer dat ze nooit smaen geraced hebben.
pi_55044723
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:13 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ik denk dat jij F1 coureurs een beetje onderschat... Die gasten rijden in auto's waarmee wij geeneens een bocht om komen, die hebben echt zo door hoe zo'n standaard auto rijd.
Heb je ooit geraced of iig "sportief" gereden? Misschien eens doen, merk je dat elke auto anders reageert..
En juist dat is het probleem bij die liana, totaal anders dan een f1 coureur gewend is, daar moet je je snel op aan kunnen passen en de een is daar beter in dan de ander..
pi_55045885
Schumacher is gewoon een robot gemaakt door het Deutsches Reich
pi_55045903
En daarom zijn hun F1 coureurs en zitten jij en ik op fok. Omdat hun dat wel kunnen en wij niet.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:56:32 #171
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55046747
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef Neluhz het volgende:

[..]

Heb je ooit geraced of iig "sportief" gereden? Misschien eens doen, merk je dat elke auto anders reageert..
En juist dat is het probleem bij die liana, totaal anders dan een f1 coureur gewend is, daar moet je je snel op aan kunnen passen en de een is daar beter in dan de ander..
De een ligt die auto ook allicht beter dan de andere. Als ze geen Liana maar een willekeurige Opel hadden ofzo dan was er misschien wel een andere coureur die sneller zou zijn omdat die auto hem beter ligt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 4 december 2007 @ 23:51:59 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55047866
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoe snel zou Schumacher eigenlijk zijn in de Liana, dat zou pas eens een richtpunt zijn.
Schumacher is iemand die een auto welke auto dan ook tot op de uiterste limiet kan rijden gedurende 99% van de tijd dat hij rijd.

Dat is zijn gave. Dat is iets wat maar heel weinig mensen kunnen.
Ik zou het bv ook heel interesant vinden wat er gebeurt als hij in een Ralley wagen gaat rijden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_55048067
Rally is denk ik toch nog wat anders. De navigator speelt daar een onderschatte rol. Niet dat ik twijfel aan schumi's communicatiekwaliteiten want die waren ook super tijdens het rijden maar niemand die hem zei hoe hij precies moest sturen.
  woensdag 5 december 2007 @ 00:46:50 #174
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55048633
quote:
Op woensdag 5 december 2007 00:03 schreef tupolev141 het volgende:
Rally is denk ik toch nog wat anders. De navigator speelt daar een onderschatte rol. Niet dat ik twijfel aan schumi's communicatiekwaliteiten want die waren ook super tijdens het rijden maar niemand die hem zei hoe hij precies moest sturen.
Rallyrijders rijden eigenlijk feitelijk zowat blind afgaand op de instructies van hun navigator.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 5 december 2007 @ 01:01:57 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55048795
klopt alleen is hij wel een rijder die tot op de 100% kan rijden.

Dit betekent dat wanneer de navigator perfecte informatie geeft schumi het extreem goed zou moeten doen.
Hij voelt zelf namelijk waar de rand van het kunnen ligt betreft de auto.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 5 december 2007 @ 01:11:17 #176
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55048865
schumi is trouwens tijdens verschillende test tijden in 2007 sneller dan wie dan ook in de Ferrari.
http://www.youtube.com/watch?v=dtY7Akujp4I
mooi stukje bij 1:05 hoe hij die bocht door drift.

http://www.youtube.com/watch?v=Uk2p2nRK-p4
hier word een geweldige uitleg gegeven hoe hij rijd en dat tonen ze ook aan via informatie van een ronde op silverstone dat verkregen is van uit de F1 wagen.

Daar laten ze de stuur, rem en gas gegevens zien. En dan begrijp je waarom hij sneller is dan vele anderen.

zeer interesant.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_55049243
Tering, zie hem dan in dat 2de filmpje onmeunig hard rijden vanaf 17 seconden
Vliegt gewoon bochten door enzo. Dan snap je pas echt dat Hamster roept dat die het in z'n hoofd niet bij kan houden toen die 2 rondjes mocht doen en de F1 car.
pi_55051373
quote:
Op woensdag 5 december 2007 02:01 schreef VjenneKloetn het volgende:
Tering, zie hem dan in dat 2de filmpje onmeunig hard rijden vanaf 17 seconden
Vliegt gewoon bochten door enzo. Dan snap je pas echt dat Hamster roept dat die het in z'n hoofd niet bij kan houden toen die 2 rondjes mocht doen en de F1 car.
en F1 coureur moet ook de reactievermogen van een straaljagerpiloot hebben
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  woensdag 5 december 2007 @ 12:06:44 #179
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55054459
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:01:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_55054627
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:29 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Schumacher is dan ook wel een klasse apart. Die hebben ze eens bewust op pad gestuurd met een formule 1-wagen met in één van de banden een kwart-tiende (dus 0,025) minder bar (druk) dan de de rest van z'n banden. Hij kwam binnen één of twee ronden terug met het verzoek even de luchtdruk in die ene band na te kijken, want die klopte niet. Dan heb je het pas over minimale verschillen.
Dat lijkt me erg stug.
Heb je hier een betrouwbare bron voor?

Een tiende bar zou ik eventueel nog in kunnen komen, maar 0,025 bar verschil?
Ik geloof niet dat hij dat merkt.

Dat is hetzelfde als dat je 1:20.975 rijd of 1:20.805 ofzo.
Dat verschil merk je als coureur ook niet.

Nogmaals, heb je daar een bron van, want mij lijkt het ERG onwaarschijnlijk dat hij zo een klein verschil merkt
  woensdag 5 december 2007 @ 12:31:43 #181
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55054961
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:01:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 5 december 2007 @ 12:35:00 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55055036
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:15 schreef NED het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg stug.
Heb je hier een betrouwbare bron voor?

Een tiende bar zou ik eventueel nog in kunnen komen, maar 0,025 bar verschil?
Ik geloof niet dat hij dat merkt.

Dat is hetzelfde als dat je 1:20.975 rijd of 1:20.805 ofzo.
Dat verschil merk je als coureur ook niet.

Nogmaals, heb je daar een bron van, want mij lijkt het ERG onwaarschijnlijk dat hij zo een klein verschil merkt
het lijkt me inderdaad erg onwaarschijnlijk, echter is al jaren lang bekend dat hij een F1 auto tot in de kleinste puntjes perfect kan afstellen. Tot op soms een schroefje iets meer aandraaien bij wijs van spreken. Banden en bandenspanning is zeker in de F1 zeer belangrijk. Dus het kan mogelijk zijn dat hij dit verschil wel merkt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_55055244
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, het lijkt me alleen onwaaarschijnlijk dat hij zo een klein verschil merkt.

Wat zou zo een verschilletje nou helemaal uitmaken in rondetijden?
Een paar honderdsten op zn meest denk ik. Dat merk je als coureur echt niet denk ik

Vandaar dat ik om een bron vroeg
  woensdag 5 december 2007 @ 12:47:25 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55055351
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef NED het volgende:
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, het lijkt me alleen onwaaarschijnlijk dat hij zo een klein verschil merkt.

Wat zou zo een verschilletje nou helemaal uitmaken in rondetijden?
Een paar honderdsten op zn meest denk ik. Dat merk je als coureur echt niet denk ik

Vandaar dat ik om een bron vroeg
ik ook niet laat dat duidelijk zijn.


echter aan de andere kant denk ik dan van. Maar oke hij wist altijd te vertellen waar hij tijd heeft laten liggen in een ronde. Als was het maar een paar honderste van een seconde.

ben bang dat we er nooit achter zullen komen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_55055774
Ik stuur hem wel ff een mailtje.

schumacher@ferrari.it zal het nog wel doen denk ik
  woensdag 5 december 2007 @ 13:46:41 #186
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55056620
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:04 schreef NED het volgende:
Ik stuur hem wel ff een mailtje.

schumacher@ferrari.it zal het nog wel doen denk ik
en cc naar m.schumacher@ferrari.it
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_55056845
En nog voor de zekerheid een cc'tje naar der.schumi@ferrari.it en der.michael@ferrari.it

Nou als dát mailtje niet aankomt dan weet ik het ook niet meer
  woensdag 5 december 2007 @ 14:28:29 #188
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_55057549
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:56 schreef NED het volgende:
En nog voor de zekerheid een cc'tje naar der.schumi@ferrari.it en der.michael@ferrari.it

Nou als dát mailtje niet aankomt dan weet ik het ook niet meer
Misschien komen ze wel bij McClaren aan
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  donderdag 6 december 2007 @ 01:19:07 #189
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55070764
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:15 schreef NED het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg stug.
Heb je hier een betrouwbare bron voor?

Een tiende bar zou ik eventueel nog in kunnen komen, maar 0,025 bar verschil?
Ik geloof niet dat hij dat merkt.

Dat is hetzelfde als dat je 1:20.975 rijd of 1:20.805 ofzo.
Dat verschil merk je als coureur ook niet.

Nogmaals, heb je daar een bron van, want mij lijkt het ERG onwaarschijnlijk dat hij zo een klein verschil merkt
Ik kan het me eigenlijk wel voorstellen dat je zo'n klein verschil kan merken, zeker als je al jaren ervaring hebt.
Hij zal niet weten hoeveel bar het verschilt, maar hij kan wel merken dat ie in bepaalde bochten op een band nét iets minder grip heeft.
Bij het inremmen voor een bocht kan zijn stuur iets trekken als een van de voorbanden niet goed op spanning is en bij de achterbanden kan je bij het optrekken na een bocht goed merken.

OK, 0,025 bar verschil is wel een héél kleine marge, ik vraag me af of ze dat wel inkunnen stellen op de pomp, maar 0,25 bar verschil zou Schumacher best kunnen merken denk ik.

Eigenlijk zou je al die filmpjes van de Powerlaps achter elkaar moeten zien zodat je ook de houding van de coureurs goed kan zien.
Lewis zat er echt heel erg relaxed bij, hij spande zich niet eens in, als je dat dan vergelijkt met de gezichtsuitdrukkingen van James Blunt die ook in dezelfde uitzending zat..(ok, geen goed vergelijk, een F1 coureur en een zanger)
Vraag ik mij dus af hoe die andere F1 coureurs erbij zaten, waren die ook superrelaxed of moesten die toch iets meer moeite doen om een mooie tijd neer te zetten?
pi_55071908
quote:
maar 0,25 bar verschil zou Schumacher best kunnen merken denk ik.
0,025 en 0,25 is nog al even een verschil he

Dat is een factor 10 en om het visueel te maken heb ik het even uitgeschreven

0,025
0,050
0,075
0,100
0,125
0,150
0,175
0,200
0,225
0,250

Zoals gezegd, 0,25 zou imo zeer goed kunnen, maar 0,025 zou me echt verbazen
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:37:19 #191
171807 sir_DERFEL
Everybody needs to get a blimp
pi_55107449

This week's show:


First of all, Top Gear is still on BBC Two this Sunday, but it's on at 9pm instead of the usual 8pm.

So that's 9 O'CLOCK. PM. An hour later than usual.


Which is probably quite fortunate, considering that the star in the reasonably priced car is none other than Lily's sweary dad Keith Allen, so expect a Morse Code style beep fest come the repeat on Wednesday (which is on at the normal time of 7pm).

The Stig takes out the mightily impressive Ascari A10 for a power lap, and James races some yoofs on BMXs in Budapest. They're on the bikes, he's in a Fiat 500.

And as you might remember Jeremy saying on last week's show, the big news is that this Sunday sees the three of them take part in their first ever competitive event, the punishing Britcar 24 hour race at Silverstone, using the fuel that they started growing last season.


It promises to be one hell of a show.
------------------------------------------------------------------------------------------------

kan nie wachten op die Britcar 24 hour race met zelfgemaakt brandstof!
Blimps are pretty pimp!
  vrijdag 7 december 2007 @ 18:40:30 #192
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55107503
Was het niet in die 24 waarin Hammond weer gecrashed was ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_55107748
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Was het niet in die 24 waarin Hammond weer gecrashed was ?
Als het goed is wel ja
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_55109269
Zier er naar uit dat komende zondag een leukere aflevering wordt dan afgelopen zondag
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 20:25:52 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55109915
James races some yoofs on BMXs in Budapest. They're on the bikes, he's in a Fiat 500

dat gaat vast ook prachtig worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55110257
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Rosbief het volgende:
Dat is zo laf om die tijd van de BMW niet op te geven
Bijna net zo laf als de Veyron niet op de test track laten rijden
Laffe honden...
Dat laatste mag niet van Bugatti, niet de fout van TG dus
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 7 december 2007 @ 22:08:56 #197
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55112728
Ze hadden wel gevraagd of mensen wilden reageren als ze een Veyron hadden staan en die wel eventjes uit wilden lenen.
Dat hebben ze destijds ook met de Enzo gedaan, Ferrari wilde die ook niet laten testen.
Roger Daltrey van The Who (de wie?) heeft toen zijn Enzo uitgeleend.
pi_55113880
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef SiGNe het volgende:
Ze hadden wel gevraagd of mensen wilden reageren als ze een Veyron hadden staan en die wel eventjes uit wilden lenen.
Dat hebben ze destijds ook met de Enzo gedaan, Ferrari wilde die ook niet laten testen.
Roger Daltrey van The Who (de wie?) heeft toen zijn Enzo uitgeleend.
is dat niet die aflevering waarin hij die Enzo constant vergelijkt met het boek dat die man net had geschreven? Dat was in ieder geval echt hilarisch!

edit: ja dus: http://www.youtube.com/watch?v=poh6fJpJHPY

Prachtig
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:45:02 #199
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_55115310
verkeerd topic
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 7 december 2007 @ 23:59:05 #200
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55115601
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:45 schreef ook_gek het volgende:
verkeerd topic
Er is helemaal niets mis met dit topic, het ligt aan jou
pi_55116098
Ah, de 500. Werd tijd
Ik neem tenminste aan dat het de nieuwe is Die gelukkig niet zo hoog in de prijslijsten staat als de nieuwe Mini.
  zaterdag 8 december 2007 @ 02:38:23 #202
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_55118994
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 21:01:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 8 december 2007 @ 03:33:04 #203
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55119517
Bugatti (VW) wil die auto nit uitlenen omdat anders misschien zou kunnen blijken dat de auto niet snel is op een circuit, of dat er andere problemen mee zijn.
De Enzo werd gezien als de ultieme racewagen, vervolgens komt Maserati met een goedkopere wagen die sneller blijkt te zijn, dat vind een fabrikant natuurlijk ook niet leuk.

Koenigseggsegeiggikoeniggsseggggsenessgg (even terug gekeken voor de juiste spelling)heeft het wat dat betreft perfect opgelost met de CCX, volgens de Stig mistte de wagen downforce en daarom hebben ze er later een spoiler opgezet.
  zaterdag 8 december 2007 @ 03:41:39 #204
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55119571
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 03:33 schreef SiGNe het volgende:

De Enzo werd gezien als de ultieme racewagen, vervolgens komt Maserati met een goedkopere wagen die sneller blijkt te zijn, dat vind een fabrikant natuurlijk ook niet leuk.
Alleen wordt Maserati toch ook gewoon door dezelfde fabrikant (Ferrari) gemaakt ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')