abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54810295
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 20:20 schreef Frasier het volgende:

[..]

Zegt waarschijnlijk het zoontje van een paar rijke ouders die zelf alles in zijn schoot geworpen heeft gekregen en daar nooit iets voor heeft hoeven doen. Ik kan verder ook alleen maar medeleiden hebben met de VVD en hun achterban, zo simpel ingesteld die mensen.
Hoe bekrompen en generaliseerd kan je zijn zeg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 23 november 2007 @ 21:35:13 #52
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54810298
Mooiste is dan altijd nogwel dat 90% van de VVD stemmers erop stemmen vanuit egoistisch oogpunt maar dat ze zelf niet genoeg verdienen om er eigenlijk op te stemmen omdat ze niet hun belangen behartigen, in feite snijden ze in hun eigen vingers, waardoor ze uiteindelijk nog meer moeten betalen voor steeds minder (ziekenhuis etc) en als de VVD aan de macht is dan gaan die belastingen toch niet omlaag
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_54810337
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:35 schreef DAMH het volgende:
Mooiste is dan altijd nogwel dat 90% van de VVD stemmers erop stemmen vanuit egoistisch oogpunt maar dat ze zelf niet genoeg verdienen om er eigenlijk op te stemmen omdat ze niet hun belangen behartigen, in feite snijden ze in hun eigen vingers, waardoor ze uiteindelijk nog meer moeten betalen voor steeds minder (ziekenhuis etc) en als de VVD aan de macht is dan gaan die belastingen toch niet omlaag
Dat zijn de wisful thinking stemmers. Die een natte droom dromen ooit ook rijk te worden.
pi_54810566
Is stemmen uberhaupt niet een manier om je eigen standpunten vertegenwoordigd te willen zien in de kamer? Mij lijkt er eerlijk gezegd niks egoistisch aan om VVD te stemmen, netzogoed alsof het sociaal verantwoord zou zijn om PvDA te stemmen ofdat het christelijk verantwoord zou zijn om CDA te stemmen.
pi_54810652
PvDA, SP en die meuk
verder:
TS doet zeker ook aan Bestialiteit, vinden de dieren zeker lekker volgens TS
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_54810691
en stemmen doe je altijd vanuit egoistisch oogpunt, tenzij je genoeg geld verdient en anderen ook nog iets kan gunnen.
  vrijdag 23 november 2007 @ 22:00:16 #57
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_54811010
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is stemmen uberhaupt niet een manier om je eigen standpunten vertegenwoordigd te willen zien in de kamer? Mij lijkt er eerlijk gezegd niks egoistisch aan om VVD te stemmen, netzogoed alsof het sociaal verantwoord zou zijn om PvDA te stemmen ofdat het christelijk verantwoord zou zijn om CDA te stemmen.
Je hebt gelijk, maar linksche gluiperds hebben er nu eenmaal een handje van om zichzelf aan de juiste kant van het morele spectrum neer te zetten. Het zijn echte vijanddenkers. Hun filosofie is de terreur van het economisch altruïsme.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_54811155
TS is zo'n type die links lult, maar zodra de belastingen en andere lasten omhoog gaan direct begint te janken.
pi_54811167
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar linksche gluiperds hebben er nu eenmaal een handje van om zichzelf aan de juiste kant van het morele spectrum neer te zetten. Het zijn echte vijanddenkers. Hun filosofie is de terreur van het economisch altruïsme.
Aan de andere kant heb je natuurlijk de christelijken , die denken dat alle problemen op te lossen vallen zonder dat de vrijheid van onderwijs aangepakt zou moeten worden.
pi_54812073
Hoe erg Paars 2 ook was en hoe erg de VVD zich probeert af te zetten tegen de PvDA hoop ik toch echt dat ze over een aantal jaar weer in een kabinet gaan zitten, dan heb je nl een echt middenkabinet die op wijzigingen op gronden kan doorvoeren waar de christelijke partijen sowieso niet over willen praten. Het lijkt mij de beste balans een liberale partij die de centen van de sociaal-democraten in de gaten houdt, en een sociaal democratische partij die er voor zorgt dat de liberalen niet te ver door draaien in hun privatiseringsdrang. Daarnaast kan er dan echt eens gepraat worden over een goed school systeem, zonder dat de christenen weer komen met tussenoplossingen waardoor het nog steeds zo blijft dat iedereen kan kiezen voor de school die het beste bij hun eigen kerkje past.
pi_54812162
VVD heeft maar een zorg het financiële welzijn van de Vastgoedmaatschappijen, Verzekeraars en Grootbanken, en Jan Modaal kan de schijt krijgen.
pi_54812176
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Overigens pik je die VVD'ers er wel altijd uit. Ze hebben een dikke kop en zitten alleen maar te dikkedakken.
Wat een geweldig woord
pi_54812418
Het gaat goed met de VVD in de peiling: weer 1 zetel eraf bij NOVA: nu goed voor 13 zetels!

Ga zo door VVD!
pi_54812436
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hoe bekrompen en generaliseerd kan je zijn zeg
Bekrompen en generaliseren zijn de VVD ook niet geheel vreemd volgensmij...
X
X
X
pi_54812471
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:41 schreef henkway het volgende:
VVD heeft maar een zorg het financiële welzijn van de Vastgoedmaatschappijen, Verzekeraars en Grootbanken, en Jan Modaal kan de schijt krijgen.
De PvDA heeft ook maar een zorg en dat is het financiele welzijn van bijstandstrekkers
De CDA heeft ook maar een zorg en dat is het religieuze welzijn van gelovigen
zo kan je nog wel een uurtje doorgaan hoor
pi_54812588
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En vreselijke ego's en patsers.
En toen kreeg er eentje een hartstilstand, viel dood neer en had vervolgens niks meer aan al z'n "rijkdom".
X
X
X
pi_54812702
Jezus man, ik word echt moe van dit topic. De enige die nuance aan kan brengen in z'n post is Paro, voor de rest hoor ik maar twee geluiden ''VVD is voor rijke speknekken'' en ''Kop dicht, arbeider''.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_54812756
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:00 schreef Rutgerr het volgende:
Jezus man, ik word echt moe van dit topic. De enige die nuance aan kan brengen in z'n post is Paro, voor de rest hoor ik maar twee geluiden ''VVD is voor rijke speknekken'' en ''Kop dicht, arbeider''.
Dat is het nadeel van een topic dat naar KLB geschopt word.
  vrijdag 23 november 2007 @ 23:05:06 #70
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_54812813
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:56 schreef Frasier het volgende:

[..]

En toen kreeg er eentje een hartstilstand, viel dood neer en had vervolgens niks meer aan al z'n "rijkdom".
En zijn familieleden ook niet, omdat een flink deel direct aan de overheid wordt overgenomen onder het mom 'belasting' .
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_54812996
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is het nadeel van een topic dat naar KLB geschopt word.
Dan schop je het toch terug naar POL? Dit publiek nodigt hier ook niet uit voor discussie. Dus wat let je.
pi_54813032
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:00 schreef Rutgerr het volgende:
Jij voegt hier veel toe

Maar ik verwacht ook niets van een VVD adept.
pi_54813144
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:11 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dan schop je het toch terug naar POL? Dit publiek nodigt hier ook niet uit voor discussie. Dus wat let je.
Politiek correct gezegd ben ik noch een POL noch een KLB mod en laat ik die beslissing liever afhangen van de mods die wel thuis zijn in KLB, misschien dat ik achter de schermen een commissie in kan stellen omdat te laten onderzoeken.
pi_54813189
De VVD is voorstander van het privatiseren van de woningcorporaties, daarmee geeft men 200 miljard weg aan nieuwe vastgoedmaatschappijen.

De regering heeft geen enkele claim op de onderliggende waarde.
Het huidig kabinet wil dat zij vennootschapsbelasting gaan betalen , de VVD is daar tegen
pi_54813263
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:41 schreef henkway het volgende:
Jan Modaal is beter af bij de VVD dan bij de PvdA.
pi_54813387
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:20 schreef Rutgerr het volgende:

[..]

Jan Modaal is beter af bij de VVD dan bij de PvdA.
Nou, ik ben 1,5 modaal maar ik ben er niet blij mee.
pi_54813442
Issues op het gebied van milieu, geloof e.d. spelen in dit geval een rol of niet?
pi_54813512
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:27 schreef Rutgerr het volgende:
Issues op het gebied van milieu, geloof e.d. spelen in dit geval een rol of niet?
nee geloof of milieu zal de VVD worst zijn , zij zijn voor het financiële welzijn van mensen die op papier in Dubai wonen.
pi_54813772
Ookal gaat het topic over de VVD, denk ik toch dat dat dit probleem opgaat voor al de midden partijen(op de CDA na mssn aangezien die in het achterland een behoorlijk grote aanhang hebben) en dat is het probleem dat een groot deel van de sinds Pim Fortuyn een daadkracht wenst, of deze nou links of rechts gekleurd is, die juist tegen het huidige politieke systeem van nuance, overleg en compromissen ingaat. Voorbeelden zijn de SP die commuistisch opgezet is waarin en nu al gemord word door ex-PvDAers en anderen die het niet eens zijn met de opzet waardoor deze partij zo groot geworden is en de PVV die mssn intern slimmer in elkaar zit maar met niemand een debat aanwilt, omdat ze dan hun eigen standpunten moeten verdedigen die onder de huidige wet (bijna) onhaalbaar zijn .
pi_54814040
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ookal gaat het topic over de VVD, denk ik toch dat dat dit probleem opgaat voor al de midden partijen(op de CDA na mssn aangezien die in het achterland een behoorlijk grote aanhang hebben) en dat is het probleem dat een groot deel van de sinds Pim Fortuyn een daadkracht wenst, of deze nou links of rechts gekleurd is, die juist tegen het huidige politieke systeem van nuance, overleg en compromissen ingaat. Voorbeelden zijn de SP die commuistisch opgezet is waarin en nu al gemord word door ex-PvDAers en anderen die het niet eens zijn met de opzet waardoor deze partij zo groot geworden is en de PVV die mssn intern slimmer in elkaar zit maar met niemand een debat aanwilt, omdat ze dan hun eigen standpunten moeten verdedigen die onder de huidige wet (bijna) onhaalbaar zijn .
Heel juist.
daarom denk ik dat veel mensen op Verdonk gaan stemmen waaronder ik.

VVD is bovengrondse Maffia, Verdonk schept vertrouwen. Vooralsnog
  vrijdag 23 november 2007 @ 23:52:28 #81
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_54814146
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:27 schreef Rutgerr het volgende:
Ik denk alleen bij GroenLinks, PvdA kan ik nu onmogelijk links noemen. En de SP is alleen goed in het geven van commentaar, maar zelf moeten ze zichzelf nog bewijzen.
  vrijdag 23 november 2007 @ 23:55:56 #82
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_54814258
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 19:07 schreef Ascendancy het volgende:
TS, dat heet politiek recht
Verdonk en WIlders zijn precies hetzelfde
Zoiets heet generaliseren. Ik heb niets tegen beide politici, Wilders moet echter zijn grenzen verleggen om niet te worden herinnerd als de slager die eenheidsworst verkoopt.
pi_54814260
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:49 schreef henkway het volgende:

[..]

Heel juist.
daarom denk ik dat veel mensen op Verdonk gaan stemmen waaronder ik.

VVD is bovengrondse Maffia, Verdonk schept vertrouwen. Vooralsnog
Ik denk dat je geen vertrouwen moet hebben in een persoon dat nog niet eens een partijprogramma heeft en in haar regeerperiode een aantal steken heeft laten vallen, maarja dat is mijn opvatting.
pi_54814534
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:52 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik denk alleen bij GroenLinks, PvdA kan ik nu onmogelijk links noemen. En de SP is alleen goed in het geven van commentaar, maar zelf moeten ze zichzelf nog bewijzen.
GroenLinks was tijdens de debatten over afghanistan anders ook snel om , maar true ze hebben op milieu en sociale punten een linkser beleid dan de PvDA.
De SP is misschien wel links maar als ze tijdens coalitie onderhandelingen niet met andere midden partijen wilen praten behalve de PvDA moeten ze toch echt wel 20 zetels meer halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 24-11-2007 01:15:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')