TopicStarterquote:Op zondag 25 november 2007 23:48 schreef pulletje het volgende:
Wat houdt TS in?
Voor 350 euro is de bank op te halen in Eindhoven.. Ik zal met mijn vriendin overleggen, misschien dat zij vindt dat ie voor 300 weg mag, maar voor mij is 350 echt het minimum.De bank is trouwens in 2 delen en met losse kussens, 2 grote zitkussens en 4 kleine rugkussens.quote:Op maandag 26 november 2007 00:42 schreef MaikelS het volgende:
Waar is de bank op te halen? Heb intresse, krijg woensdag sleutel nieuwe huis. Bij deze alvast mijn bod van 300 euro. Is de bank trouwens een geheel, of zijn het 2 delen?
Laat maar weten als je wat meer weet (vandaag?), dan wacht ik even met andere afsprakenquote:Op maandag 26 november 2007 13:22 schreef rece het volgende:
Ik heb zeker interesse. Ik moet ff kijken of alles past. Zo ja, dan wil ik um wel hebben voor de vraagprijs.
Das mooi, mocht het passen, laat maar weten wanneer je wil komen kijken. dan sjouw ik de bank in ieder geval alvast naar mijn berging. Want volgens mij is dat niet zomaar gedaan van 2 hoog in een klein trappenhuis en zonder lift :squote:Op dinsdag 27 november 2007 15:32 schreef rece het volgende:
Ik kan vanavond even meten in m'n nieuwe huis. Dus je hoort het vanavond
Das jammer Rece, succes met je huisje straks dan!quote:Op dinsdag 27 november 2007 23:34 schreef rece het volgende:
Helaas, er zit een of ander vaste meterkast in de weg. Kan hem dus niet kwijt door een kastje van 30x30cm. Balen. Succes met de verkoop Pulletje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |