maar een keizersnee beschadigt wel je baarmoeder..quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Op zich kan zo'n litteken volgens mij heel mooi worden weggewerkt. En ik moet eerlijk zeggen... ik begri dat óók een keizersnee zwaar is maar uitscheuren, hechten, incontinentie, verzakking (of kan dat sowieso?)
Mijn schoonzusje kan na 2 keizersnedes niet meer zwanger worden. Te gevaarlijk omdat haar baarmoeder teveel beschadigd isquote:Op donderdag 10 januari 2008 12:52 schreef DarkElf het volgende:
keizersnee schijnt echt een hele zware operatie te zijn, niet iets wat je moet onderschatten iig.
Tja, hoe vaak komt zoiets voor? Gewoon 1 van de pechhebbers bij wie het verkeerd gaat.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje kan na 2 keizersnedes niet meer zwanger worden. Te gevaarlijk omdat haar baarmoeder teveel beschadigd is
Dusss...ze gaat toch scheiden, en ze is zwanger....triest allemaal.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu schijnt Pamela Anderson weer zwanger te zijn....
Leuk!quote:Furniture company CEO Alasdhair Willis and designer Stella McCartney, 36, have welcomed their third child. Originally due on New Years Day, Beckett Robert Lee instead arrived on the morning of Tuesday, January 8th in London. A rep says mother and son are doing well.
Beckett joins older siblings Miller Alasdhair James, 2 ½, and Bailey Linda Olwyn, 13 months. Grandpa is, of course, Paul McCartney.
Pamela's antwoord op haar blogquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu schijnt Pamela Anderson weer zwanger te zijn....
Ik denk niet dat dat toeval is, ik heb het ook al van 2 vrouwen gehoord. Keizersnede is een heel zware operatie en het schijnt (dat weet ik niet of dat echt waar is) dat je lichaam heel erg van slag is na zo'n keizersnee omdat het niet 'begrijpt' dat dat kind weg is zonder weeën etc, dat je daarna nog hele erge weëen kan krijgen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:16 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Tja, hoe vaak komt zoiets voor? Gewoon 1 van de pechhebbers bij wie het verkeerd gaat.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat toeval is, ik heb het ook al van 2 vrouwen gehoord. Keizersnede is een heel zware operatie en het schijnt (dat weet ik niet of dat echt waar is) dat je lichaam heel erg van slag is na zo'n keizersnee omdat het niet 'begrijpt' dat dat kind weg is zonder weeën etc, dat je daarna nog hele erge weëen kan krijgen.
Volgens mij is voor zowel moeder als kind een keizersnee altijd de veiligste optie
Gekke'n toeter!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen man gek!!!!!!!!
Je hebt gelijk hoor. Als het niet anders kan, is het natuurlijk fijn dat er een ks uitgevoerd kan worden. Maar het is wel één van de zwaarste buikoperaties én een er zit een maximaal aantal keren aan. Er zijn vrouwen die gewoon niet via de natuurlijke weg kunnen bevallen en dan houdt het na 3x een ks wel op met kinderen krijgen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Volgens mij is voor zowel moeder als kind een natuurlijke bevalling altijd de veiligste optie
quote:Rapper Lange Frans wordt vader!
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Rapper Lange Frans (27) wordt papa. Zijn vriendin Daniëlle van Aalderen (23) is bijna zes weken in verwachting. De twee hebben sinds zeven maanden een liefdesrelatie. "We kunnen ons voorstellen dat sommige mensen verbaasd zijn dat we nu al voor een kindje hebben gekozen, maar dit voelt echt zo goed", vertelt Frans Frederiks gelukzalig.
Ads door Google
Zwanger en lingerie?
Koop Uw Kwaliteits Lingerie Online! Underwear Voor De Zwangere Vrouw
www.webbehaves.nl
Verlaag je cholesterol
Ik verlaagde mijn cholesterol zonder medicijnen. 100% natuurlijk.
www.verlaaguwcholesterol.com
Oma verdient met oppassen
Bereken wat oma verdient met oppas. Het is snel en eenvoudig geregeld.
www.oma4kids.nl
Het verliefde stel is zich ervan bewust dat de zwangerschap nog erg pril is, maar heeft er toch voor gekozen om het nu naar buiten te brengen. Frans : "Ik wil bij ieder bezoek aan het ziekenhuis of de verloskundige aanwezig zijn en heb geen zin om steeds achterom te moeten kijken of niemand mij herkent. We willen samen zorgeloos genieten van de komende tijd."
Daniëlle heeft al een echo gehad. "We wisten namelijk niet precies hoe ver ik heen was. Toen Frans met een muts op, een grote bril en diep in zijn kraag gedoken met mij mee ging naar het ziekenhuis, dachten we ’dit is gekkenwerk. Dan moeten we het nu maar vertellen’. Daarnaast kan ik toch geen geheimen bewaren”, geeft de voormalige amazone toe.
De twee hebben elkaar vorig jaar zomer ontmoet op een verjaardag van een gezamenlijke vriendin. Frans: "Ik had toen nog een relatie met Rowena , maar dat was een aflopende zaak. We waren uit elkaar gegroeid en gingen allebei al onze eigen weg. Toen ik Daniëlle zag, was ik na een uur en elf minuten al smoorverliefd. Dat gevoel is nog steeds niet overgegaan.”
De rapper liet Daniëlle in het begin van hun samenzijn al weten voor zijn dertigste vader te willen worden. "Dat vind ik zo schattig, Frans is dol op kinderen. Vandaar dat wij ook niet langer wilden wachten. Maar dat ik zo snel zwanger zou raken, hadden we ook niet gedacht”, vertelt ze.
De aanstaande moeder heeft alle tijd om zich te concentreren op het moederschap. "Vorig jaar moest ik noodgedwongen stoppen met topsport bedrijven. Ik hoorde bij de beste vier amazones van Nederland. Paardrijden was mijn leven.” Totdat drie Marokkaanse meisjes abrupt een einde maakten aan de carrière van de mooie brunette…
Lees verder op pagina Prive
quote:Toni Collette welcomes daughter Sage Florence
Actress Toni Collette, 35, and her husband Dave Galafassi are first time parents after welcoming a daughter. Sage Florence arrived on Wednesday, January 9th in Sydney, AUS. A rep did not release birth details, but did say,
All are well and very happy!
The pregnancy was announced in July. Originally Toni was thought to have been due in mid-December, but that was apparently not the case.
het artikel gaat nog verder met een heel verhaal hoe ze mishandeld is door 3 marokkaanse meisjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:46 schreef Koningin het volgende:
Wat betekent dan van die drie Marokkaanse meisjes??
quote:Sanne Wallis de Vries in verwachting van tweede kindje
door onze redactie
AMSTERDAM - De cabaretière bevestigd heeft de zwangerschap bevestigd, maar betreurt het voortijdig uitlekken van het nieuws.
Sanne Wallis de Vries wil verder geen mededelingen doen. Ze had het nieuws liever nog even voor zichzelf gehouden omdat de zwangerschap nog erg pril is.
De cabaretière vermoedt dat het nieuws is uitgelekt doordat zij klussen heeft moeten afzeggen, hierdoor is het uit de familiesfeer gehaald.
Sanne is sinds december 2006 getrouwd met Jacko van ´t Hof. Samen hebben zij een dochtertje: Teuntje.
quote:Sarkozy's fiancee 'pregnant' as ex Cecilia delivers blistering attack on couple
by SARAH SANDS and IAN SPARKS - More by this author » Last updated at 15:44pm on 11th January 2008
French president Nicolas Sarkozy's fiancee, former supermodel Carla Bruni, is pregnant with his child - less than two months after their high-profile relationship began.
The news comes as Sarkozy's ex-wife Cecilia launched a blistering attack on the couple and the "slappers" that the president surrounds himself with.
Bruni's pregnancy has been confirmed by doctors in Paris, French website 20minutes.fr reported last night.
Reporter Allain Jules said he received the information from a source at the American Hospital in the Paris suburb of Neuilly, where Bruni had been last week for a scan.
He said: "I am told that she had a scan and the pregnancy was confirmed."
Albert liet dat stukje van vanavond bij Boulevard zien. Claudia had met Albert contact via een straalverbinding hij vanuit Den Bosch en zij vanuit de studio. Gewoon, omdat Albert geen tijd had om naar Hilversum te komen. En Claudia had het beloofd als ze zwanger was, was Albert die het eerst mocht wetenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:54 schreef waterrad het volgende:
Vanavond zal Claudia de Breij in haar programma "Thank God it's Friday" bekend maken dat ze zwanger is. Niemand minder dan showhomo Albert Verlinden zal het nieuws als eerste horen, tenminste dat denkt hij, want zo als je ziet staat het nu al weer op het net. Claudia Gefeliciteerd!
Dat Clau zwanger is, is natuurlijk wel bijzonder omdat zij het leven met een vrouw deelt. Een goede vriend van Claudia was bereid in een potje te spuiten, en dat werd vervolgens bij Claudia geinjecteerd, niet echt romantisch dus.
De reden dat Claudia moeder wordt en haar vrouw vader is vooral bewust gekozen, haar vrouw is namelijk 10 jaar ouder. De kans op een goede zwangerschap was anders gewoon een stukje kleiner geweest.
[ link | afbeelding ]
Oh wat sneu zegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het artikel gaat nog verder met een heel verhaal hoe ze mishandeld is door 3 marokkaanse meisjes.
ten gevolge daarvan is ze zodanig gehandicapt geraakt aan haar oog dat ze niet verder kon met haar sportcarriere.
bedoel je dat?
Vandaag of gisteren?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook Christina Aguilera is bevallen in hetzelfde ziekenhuis als Nicole, ze heeft een jongen gekregen. De naam is nog niet bekend.
Vrijdag, naar het schijnt. Ik kan nog geen nieuw nieuws vinden...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vandaag of gisteren?
Hoopt een beetje op vandaag! Ik ben vandaag ook jarig, en ben een enorme fan van Christina geweest.
![]()
![]()
Ooh, heb ik weer.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vrijdag, naar het schijnt. Ik kan nog geen nieuw nieuws vinden...
bron: telegraafquote:Drie Hollywoodkoppels in hetzelfde ziekenhuis
AMSTERDAM - De verloskundigen van het Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles hebben het vrijdagavond razend druk gehad. Niet alleen Nicole Richie is die avond bevallen...
Actrice Courtney Thorne-Smith heeft in een verloskamer verderop haar eerste kindje op de wereld gezet. Het jongetje heeft de naam Jacob Emerson van zijn ouders gekregen. "Ze zijn dolgelukkig en de baby maakt het goed", vertelt een woordvoerder aan US Magazine.
We kennen de 40-jarige Courtney van haar rollen in According to Jim, Melrose Place en Ally McBeal. Vorig jaar stapte ze in het huwelijksbootje met Roger Fishman.
Wéér een kamer verderop lag de vrouw van de Amerikaanse comedian David Alan Grier met een baby in haar armen. Christine Y. Kim is bevallen van een meisje.
Eerder ging het gerucht dat Christina Aguilera ook in hetzelfde ziekenhuis zou liggen, maar haar woordvoerders bevestigen 'dat ze nog steeds zwanger is'. Spannende dagen voor de 27-jarige zangeres en haar man Jordan Bratman. Het kan elk moment gebeuren!
quote:Avril Lavigne zwanger?
Verwacht Avril Lavigne haar eerste kindje? Het lijkt er sterk op, want overal waar de zangeres tegenwoordig komt, beschermt ze angstvallig haar buik.
De 23-jarige Lavigne zou intussen zes weken zwanger zijn. Dat meldde de Amerikaanse radio-dj Zack Taylor. Volgens verschillende bronnen trekt de zangeres de laatste tijd ook opvallend veel wijde kleding aan.
Deryck Whibley, zanger van de punkgroep Sum 41 en de toekomstige vader, zou zo blij zijn dat hij zijn vrienden al op de hoogte heeft gebracht van het nieuws.
quote:Toni Collette is bevallen van haar eerste kind. Het meisje, dat naar de naam Sage Florence Galafassi luistert, werd woensdag geboren
Courtney Thorne-Smith is vrijdag bevallen van een zoon. De voormalige Melrose Place-actrice en haar man Roger Fishman hebben het jongetje Jacob Emerson genoemd. "De kersverse ouders zijn dolgelukkig", vertelt een woordvoerder van het stel aan het Amerikaanse tijdschrift People. "Ze zeggen dat hun baby beeldschoon is."
Nicole Richie is bevallen van een dochter. Het meisje, dat vrijdag in het Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles ter wereld kwam, heet Harlow Winter Madden.
en ze zeggen dat Christina Aquilera is bevallen van een zoon. ( naam nog onbekend)
Dat is alweer ontkend. Maarja, je weet maar nooit in showbizzlandquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:03 schreef IndigoGirl het volgende:
Heb het topic even snel doorgenomen maar denk niet dat dit er al tussenstond.
Voorlopig wel nog een gerucht maar ik zou het wel leuk vinden voor hen.
[..]
quote:Avril Lavigne rebuffs pregnancy rumors
Written reports by a Canadian DJ identified as Zach Taylor that singer Avril Lavigne is "a month-and-a-half pregnant" were flatly denied by her rep earlier today. According to Zach, Avril's husband Deryck Whibley "has been telling all his friends that he's excited to be a father" -- and while that may be the case, the couple is not currently expecting a baby according to the rep, who told US "it's not true."
Avril, 23, and Deryck, 27, were married in 2006.
Op de site van people.com zie ik er anders nog niets over staan, en zij zijn er vrijwel altijd als eerste mee...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook Christina Aguilera is bevallen in hetzelfde ziekenhuis als Nicole, ze heeft een jongen gekregen. De naam is nog niet bekend.
quote:Christina Aguilera gave birth to a baby boy on Friday, though her publicist has yet to confirm the news.
His name is being kept under even tighter wraps.
PerezHilton.com told you back in November that Christina was expecting a boy.
Congrats!
Update: The baby is rumored to be named Kevin Jon Bratman.
Ieuw, Kevinquote:Op zondag 13 januari 2008 11:40 schreef alors het volgende:
Nou nog mee over Christina, maar niets is bevestigd. Ik zet het maar neer.
[..]
quote:Christina Aguilera & Jordan Bratman Have a Boy
SUNDAY JANUARY 13, 2008 05:15 AM EST
By Julie Dam and Ulrica Wihlborg
Photo by: Frank Micelotta / Emmys / GettyChristina Aguilera & Jordan Bratman Have a Boy | Christina Aguilera
Christina Aguilera and Jordan Bratman welcomed a baby boy on Saturday at 10:05 p.m., PEOPLE has confirmed exclusively.
This is the first child for the 27-year-old singer and her music executive husband.
"Christina and Jordan are proud to announce the birth of their son Max Liron Bratman. He is a beautiful, healthy baby boy!" a rep for the couple tells PEOPLE. "Mom is resting and doing well!"
Despite various media reports that Aguilera had her baby on Friday, Max – 6 lbs., 2 oz. and 20.5 inches – arrived late on Saturday night in L.A.
Although Aguilera didn't announce gender of her baby while she was pregnant, she celebrated the bundle of joy's pending arrival with a blue-themed baby shower in November.
The singer, who was mum on her pregnancy for months despite rumors and a visible bump, officially confirmed she was expecting in November – eight weeks after Paris Hilton prematurely spilled the beans at the LAX nightclub in Las Vegas. "Congratulations to the most beautiful pregnant woman in the world. You're gorgeous," Hilton announced to a crowded room, stunning Aguilera and Bratman.
Later in November, Aguilera bared her growing belly on the cover of Marie Claire. In the article, she revealed that although she'd wanted to have a baby, it happened sooner than she'd expected, following a visit from Bratman while she was on tour last April.
"You've heard it takes some time – except with Power Egg and Super Sperm here," she said. "I'm like, Oh my God, can you believe it just happened?"
Aguilera also addressed her silence on the matter in the earlier stages of her pregnancy, telling the magazine, "Because I hadn't said anything, people thought I was trying to keep it this big, bad secret, and that's not the case at all. I just wasn't commenting. I'm not being like, 'Hey, everybody, I'm pregnant!' I'm not that girl."
Married to Bratman since November 2005, Aguilera had babies on her mind back in July 2006, when she said on Britain's GMTV morning show, "In five years' time I'd probably like to start thinking about a child." Now, she's gotten her wish – just a little bit earlier than she expected.
Je zei het gisteren nogquote:Op zondag 13 januari 2008 13:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Max, leuk!!!
Je had dus toch gelijk!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vandaag of gisteren?
Hoopt een beetje op vandaag! Ik ben vandaag ook jarig, en ben een enorme fan van Christina geweest.
![]()
![]()
quote:Dear fans,
Today is a very joyful and special day for Jordan and I as we welcome our first son into this world.
In honor of our love for each other and our growing family, I have put together a special video for the song "Save Me From Myself" off my Back to Basics album. This video is very dear to me as it includes actual footage from our personal wedding video!
Just a little something to say "thank you" for your undying love and support. It is in no small part because of you that I live such a blessed and wonderful life!
Please download and enjoy...
With all my love,
Christina
Yeah.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je had dus toch gelijk!
Nog gefeliciteerd trouwens
quote:Christina Aguilera named her son Max Liron Bratman.
The singer's husband, music man Jordan, is Jewish and she has a tattoo on her arm in Hebrew.
The name Liron means "My song" in Hebrew. And Max means "The Greatest."
Max Liron is Christina's greatest song!
Awwwwwwwww.
Too sweet!
Leuk manquote:Op zondag 13 januari 2008 19:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Printscreentje van de site:
[ afbeelding ]
Hoewel het nog niet bevestigd isquote:Actor Casey Affleck, 32, and his wife, Summer Phoenix, 29, have apparently welcomed their second son. A posting on CaseyAffleck.com reads,
01-12-08 -- Casey and Summer Phoenix celebrate the birth of their second child.
The new baby joins big brother Indiana August, 3 ½. The couple had announced the pregnancy and sex of the baby in September.
5e kindquote:Crown Prince Pavlos of Greece, 40, and his wife, Princess Marie-Chantal, 39, have announced that they are expecting their fifth child in early July.
The new baby will join siblings Princess Maria-Olympia, 11, Prince Constantine Alexios, 9, Prince Achileas-Andreas, 7, and Prince Odysseas-Kimon, 3.
Is hij nou de broer van Ben, en zij de zus van River??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:41 schreef rena het volgende:
[..]
Hoewel het nog niet bevestigd is1-12 is Amerikaanse data natuurlijk, anders is het een wel erg lange zwangerschap
quote:AMSTERDAM - Zanger Grad (25) en zijn Daniëlle zijn de trotse ouders van een tweede zoontje.
Het jongetje heet Louistje. Het koppel heeft al een tweejarig zoontje, Heintje. Moeder en zoon maken het goed.
Ik zíe het gewoon! Beetje à la Jambersquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:16 schreef Cee het volgende:
Louistje. Als je dan tóch zo'n sjappen-naam gaat geven, doe dan ook de sjappen-spelling.
Lowietje en Heintje, ik vind het nu al van de gekke ouwe ooms die over de 80 zijn en met z'n tweeën in een boerderijtje wonen, ver van de stad vandaan, melk drinkend van de eigen koe en de hele dag voor het gaskacheltje tabak zitten te pruimen.
Das echt pauper idd. Floortje of Noortje vind ik dan weer wel leuk, maar dit is zo camp dat het megafout is.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom ook dat -tje erachter. Noem ze gewoon Hein en Louis, dan is het ook nog aardig als je 16 bent.
Was al vermeld, enkele posts boven je.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:04 schreef Cee het volgende:
En nog meer baby-nieuws:
Op de site van Casey Affleck wordt de tweede spruit van Casey Affleck (broer van) en zijn vrouw Summer Phoenix (zus van) aangekondigd.
Casey
Het is Grad Damen maar meer kan ik er ook niet van maken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:11 schreef Suerte het volgende:
Ik ken 'zanger Grad' niet, maar ik heb nu wel een idee wat voor soort type het is
Woeps.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:08 schreef rena het volgende:
[..]
Was al vermeld, enkele posts boven je.
T'is een kamper. Do the mathquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:11 schreef Suerte het volgende:
Lowietje en HeintjeZoiets verzin je toch niet
![]()
![]()
Ik ken 'zanger Grad' niet, maar ik heb nu wel een idee wat voor soort type het is
quote:Matthew McConaughey is having a baby!
The actor's girlfriend, Brazilian model Camila Alves, is 3 months pregnant, Mateo announced on his website on Tuesday.
Wrote McConaughey:
"Got some blessed news… a celebration of life and bounty… a newborn conceived.. yes, my girlfriend Camila and I made a baby together… 3 months growin in her womb and all looks healthy and lively so far… we are stoked and wowed by this miracle of creation and this gift from God, and so excited for the adventure that will come in raising this child, being a mother and a father, and shepherding him or her through this life… from moms and dads, to family, to community, it takes the best will and support from everyone to raise the healthiest children we have in society… wish us the best, keep us in your prayers, and God bless evolution… thanks for bein fans of me and my work and now this new and miraculous chapter in my life, as me and Camila and our child do our best to just keep livin… wow, McConaughey"
This is the first child for Mateo.
Congrats!
That's gonna be one pretty baby.
Mr Big wordt papaquote:Actor Chris Noth, 53, and girlfriend Tara Wilson attend the Boom Boom Room event in Century City, CA on Saturday, January 12th. Their son is due on January 22nd, but Chris and Tara told vendors that they are going in for an induction on Wednesday, January 16th -- sounds like we may have baby news sooner than we expected!
quote:January 15, 2008 -- IT looks like Victoria's Secret angel Alessandra Ambrosio won't be strutting down the runway in her skivvies anytime soon. The Brazilian beauty, 26, is pregnant with her first child. "She's a few months along," said our insider. Ambrosio is thrilled, she told pals at a weekend party at the Hollywood Hills house of her boyfriend, Jamie Mazur. Paris Hilton, sister Nicky and brother Barron all partied at the house after a night out at Teddy's.
quote:Her spokesman said: "We can confirm that Lily Allen has suffered a miscarriage. She and her partner Ed Simons will be making no further comment and we ask that their privacy be respected during this difficult time."
quote:Coldplay-zanger valt fotograaf aan
Uitgegeven: 18 januari 2008 10:51
Laatst gewijzigd: 18 januari 2008 12:23
AMSTERDAM - Chris Martin, de zanger van de Britse groep Coldplay, heeft deze week een fotograaf aangevallen in de buurt van het ziekenhuis waar zijn vrouw, actrice Gwyneth Paltrow, deze week werd opgenomen.
Toen Martin deze week het ziekenhuis uitliep, en een Britse fotograaf "gefeliciteerd Chris" riep, kreeg de Coldplay-zanger een woedeaanval. Hij schold de fotograaf uit en viel hem vervolgens aan, waardoor de fotograaf op de grond viel. Martin zou daarna naar zijn auto zijn gelopen, zo melden Amerikaanse media.
Zwanger
Paltrow werd maandag in een New Yorks ziekenhuis opgenomen. Haar woordvoerder wil niets zeggen over de reden van opname, maar de geruchten gaan dat ze zwanger is van haar derde kind. Volgens ooggetuigen bracht Martin zijn echtgenote in een rolstoel naar de kraamafdeling.
Het is niet de eerste keer dat de zanger een fotograaf aanvalt. In 2003 werd Martin in Australië gearresteerd nadat hij zijn woede had geuit op de auto van een fotograaf die hem op de gevoelige plaat had vastgelegd.
Martin en Paltrow hebben twee kinderen, dochter Apple (3) en zoon Moses (1).
Mooi, zo'n bijgewerkte lijstquote:Op zondag 20 januari 2008 00:54 schreef IndigoGirl het volgende:
Ik heb me even bezig gehouden met het updaten van de op met de berichten gepost in dit topic...
Waarschijnlijk staan er nog wel wat foute data e.d. in dus feel free om aan te vullen...
[ afbeelding ]
Zwanger:Gianluigi Buffon - december '07 Julianna Margulies - winter '07 Samantha Morton - januari '08 Petr Cech (voetballer Chelsea) - januari '08 Pros en Jolanda (Boer zoekt vrouw) - half januari '08 (meisje) Kim Clijsters - eind januari '08 (meisje) Mariëlle Tweebeeke (RTL Nieuws) - februari '08 John C. McGinley - februari '08 (meisje) Halle Berry - februari '08 Melissa Joan Heart - februari '08 Jodie Sweetin - maart '08 Jorinde Moll - maart '08 Prinses Annette en prins Bernhard - 15 maart '08 Raymond van de Klundert (Kluun) - maart '08 Kroonprins Filip en prinses Mathilde - voorjaar '08 Soleil Moon Frye - voorjaar '08 Brooke Burke en David Charvet - voorjaar '08 Wolter Kroes - voorjaar '08 Kerry Katona - april '08 Constanza Breukhoven - april '08 Cate Blanchett - april '08 Martijn Krabbé - mei '08 Angela Kinsey & Warren Lieberstein - mei '08 Zac Hanson - mei '08 Wendy Van Wanten - mei '08 Jan Rot - eind mei '08 Arjen Robben - eind mei '08 Kim-Lian van der Meij - mei '08 Bastiaan en Tooske Ragas - juni '08 Jessica Alba - begin zomer '08 Lange Frans - zomer '08 Claudia de Breij - zomer '08 Prins Pavlov van Griekenland - begin juli '08 Matthew McConnaughey - juli '08
Datum nog onbekend:Jamie Lynn Spears Barry Watson Jennifer Lopez en Marc Anthony Esther Hart Marilou le Grand Jack Black Nicole Kidman Sanne Wallis de Vries Alessandra Ambrosio
Geruchten:Jennifer Love-Hewitt Carla Bruni Avril Lavigne Fergie Gwyneth Paltrow
Recent ouders geworden:Grad Damen - januari '08 (jongen, Louistje) Casey Affleck en Summer Phoenix - 12 januari '08 David Alan Grier - januari '08 (meisje) Courtney Thorne-Smith - 12 januari '08 (jongen, Jacob ‘Jake’ Emerson Fishman) Christina Aguilera - 12 januari '08 (jongen, Max Liron Bratman) Nicole Richie - 11 januari '08 (meisje, Harlow Winter Kate) Toni Collette - 9 januari '08 (meisje, Sage Florence) Stella McCartney - 8 januari '08 (jongen, Beckett Robert Lee) Barbara Karel - januari '08 (jongen, Sonny) Gianni Romme - 31 december '07 (jongen, Boaz Remco) Yulia Volkova (T.A.T.U.) - 27 december '07 (jongen) Teri Polo - 21 december '07 (meisje, Bayley) Suus Ruis - december '07 (jongen, Klaas) Fajah Lourens - 18 december '07 (jongen, Shai) Kim Van Kooten - 17 december '08 (meisje, Kee Molly) Prins Edward en Sophie - 16 december '07 Helena Bonham Carter - 15 december '07 Monique van Opstal - 11 december (jongen, Logan) Chris O'Donnell - 10 december (meisje, Maeve Frances) Jennifer Weiner - begin december '07 (meisje, Phoebe Pearl) Selma van Dijk - 4 december '07 (meisje, Noortje) Jordy Breukhoven - begin december '07 (jongen, Senne Christopher) Usher - 28 november '07 (jongen, Usher Raymond V) Hugo Metsers - 27 november '07 (meisje, Kyara) Lodewijk Hoekstra - 25 november '07 (meisje, Dize Madelief) Jill Hennessy - 21 november '07 (jongen, Gianni) Joey McIntyre (ex-New Kids on the Block) - 20 november '07 (jongen, Griffin Thomas) Lara Fabian - 20 november '07 (meisje, Lou) Robert Schoemacher - 10 november '07 (meisje, Livia) Tanja Jess en Charly Luske - 9 november '07 (jongen, Bobby) Dennis Quaid - 8 november '07 (jongen, Thomas Boone en meisje, Zoe Grace) Milla Jovovich - 3 november '07 (meisje, Ever Gabo) Timbaland - november '07 (meisje, Reign) Drea De Matteo & Shooter Jennings - november '07 (meisje, Alabama Gypsy Rose)
Thanx, heb het net even gewijzigd in mijn postquote:Op zondag 20 januari 2008 14:13 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Mooi, zo'n bijgewerkte lijstAlleen is Jodie Sweetin op 6 april 2008 uitgerekend i.p.v. in maart en ze krijgt een meisje.
Tevens is Gianluigi Buffon op 28 december 2007 vader geworden van zoon Louis Thomas (volgens http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=528832).
quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:29 schreef rena het volgende:
Kindje van Chris Noth en z'n vriendin komt ook eerder. Vandaag schijnt het zelfs![]()
[..]
Mr Big wordt papa![]()
quote:Chris Noth & His Girlfriend Have a Boy
SUNDAY JANUARY 20, 2008 11:30 AM EST
Chris Noth and Tara Wilson Photo by: Ron Galella / WireImageChris Noth & His Girlfriend Have a Boy
Chris Noth and long-time girlfriend Tara Wilson have welcomed a son, a rep for the actor confirms to PEOPLE.
"I am happy to confirm that Chris Noth and Tara Wilson are the proud parents of a happy and healthy baby boy," the rep said.
Orion Christopher Noth was born in Los Angeles on Friday, and weighed 7 lbs., 10 oz.
"Chris and Tara are thrilled and all are doing well," says the rep.
Wilson met the 53-year-old Sex and the City star while working at his New York bar, The Cutting Room. The couple will soon appear on the big screen together as well, in the indie drama Frame of Mind. Noth plays a journalist in the film and Wilson has a supporting role in the movie, which was filmed in Carlstadt, N.J., last year.
Ik heb het gezien ja. Andere aanvulling die ik heb is dat het kind van prins Edward en Sophie niet op 16 december is geboren, maar op de 17e. Het jongetje heet James Alexander Philip Theo.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:37 schreef IndigoGirl het volgende:
[..]
Thanx, heb het net even gewijzigd in mijn post
Ik hield ook een lijstje bijquote:Op zondag 20 januari 2008 00:54 schreef IndigoGirl het volgende:
Ik heb me even bezig gehouden met het updaten van de op met de berichten gepost in dit topic...
Waarschijnlijk staan er nog wel wat foute data e.d. in dus feel free om aan te vullen...
[lijstje]
Via dlisted.com.quote:A 20-year-old girl has come forward claiming she's 3-months knocked up with Pete Doherty's baby. Laura McLaughlin is the god-daughter of Sir Alex Ferguson who runs the Manchester United football team. She told the News of the World that she knows Dreamboat is the father, because he popped her cherry. She said she met him a year ago through mutual friends.
Laura is the daughter of a multi-millionaire and plans to attend Harvard law. She claims her unborn baby was conceived after a sex-fuelled weekend with Dreamboat in October. She never told him she was a virgin. She said they used condoms, but on their last night together the condom broke.
She said, "We continued to have sex regardless as it was the last condom we had."
Laura told Dreamboat that she was carrying his baby over Christmas. He asked her if she was sure it was his. She said, "His apathy has been traumatic for me. I wanted the baby to be as big a deal to him as it was to me. But it wasn't. One minute he is excited and telling me, ‘How good-looking is our baby going to be?' the next minute he's saying, ‘You deal with it'."
Laura has yet to tell her parents, but I'm pretty sure they know now. Pete's rep denies that he's ever met Laura. Dreamboat already has one kid.
People should not use condoms when sexing with Pete. They should use a straight-up bodysuit along with gallons of antibacterial gel. Actually, scratch all that. They should only have cyber sex with Pete. Even phone sex is too risky.
If she's knocked up with his baby, she's totally going to pop out an 8 ball. She better keep her 8 ball baby away from Dreamboat, because he's going to try and snort it up.
Bitch is lying though. Dreamboat's spermies don't work. The crack killed them all.
Heb snel even gekeken, denk dat het wel ongeveer gelijk loopt, ik heb enkel de geruchten er nog bij en de recente ouders in omgekeerde volgordequote:Op maandag 21 januari 2008 00:52 schreef Esraa het volgende:
[..]
Ik hield ook een lijstje bijHierbij de mijne (ik heb even niet naar jouw lijstje gekeken, dus geen idee of er veel verschil tussen zit
):
-knip-
Het loopt inderdaad wel aardig gelijkquote:Op maandag 21 januari 2008 15:42 schreef IndigoGirl het volgende:
[..]
Heb snel even gekeken, denk dat het wel ongeveer gelijk loopt, ik heb enkel de geruchten er nog bij en de recente ouders in omgekeerde volgorde![]()
Ik houd het lijstje niet echt bij maar kon zaterdag de slaap niet vatten en omdat ik zag dat er bijna een nieuw topic geopend moet worden, dacht ik dan maar even de openingspost te updaten...
Heeft-ie zich al eens voortgeplant dan?!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:21 schreef Insomaniac het volgende:
Pete Doherty weer vader?
[..]
Via dlisted.com.
Zonder de laatste a volgens de site van Boer zoekt vrouw.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bij Shownieuws..
Boer Pros is vader geworden van een dochter : Tamara!
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |