"het elven is zoals je het er zelf naar maakt"quote:Op maandag 26 november 2007 15:58 schreef StilteStilte het volgende:
'Het leven kan mooi zijn, mits je maar geluk hebt', zeg ik altijd maar.
Inderdaad, van practisch elk probleem ben je zelf de oorzaak. ( En dan heb ik het natuulijk niet over ziektes enzo )quote:Op maandag 26 november 2007 16:26 schreef het.ismij het volgende:
[..]
"het elven is zoals je het er zelf naar maakt"
Al die mensen die zielig lopen te doen terwijl ze zelf het probleem zjin.
precies,.. en zelfs al is je gezondheid niet 100% dan nog kan je aan bovengenoemde iets doen!quote:Op maandag 26 november 2007 16:46 schreef StonedKinG het volgende:
Oorzaak: lijkt me duidelijk. Het is maar net wat je er van maakt, je hebt je hele leven zelf in de hand, met uitzondering van het meest waardevolle: goede gezondheid.
Misschien moeten jij en Henk maar samen op stap gaan.quote:Op maandag 26 november 2007 15:58 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Dit klinkt voor mij erg herkenbaar. Ik zit eigenlijk in net zo'n zelfde situatie. 'Het leven kan mooi zijn, mits je maar geluk hebt', zeg ik altijd maar.
Maar zeker niet met je tanden bloot, dat stoot juist af.quote:Op maandag 26 november 2007 23:30 schreef Yel het volgende:
En loop rond met een kleine glimlach. zo ben je makkelijk benaderbaar.
Dat geluk heb je ook, het wordt alleen onderdrukt door je eigen ego die vol zit met doctrines en leugens over hoe men geluk zou moeten vinden in het leven.quote:Op maandag 26 november 2007 15:58 schreef StilteStilte het volgende:
[..]
Dit klinkt voor mij erg herkenbaar. Ik zit eigenlijk in net zo'n zelfde situatie. 'Het leven kan mooi zijn, mits je maar geluk hebt', zeg ik altijd maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |