Zal toch wel, drie weken de tijd om te herstellen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop echt van harte dat Gabri en Maduro weer fit zijn voor de kraker tegen PSV.
quote:Wegereef fluit af. Ajax wint met 4-1. John Heitinga wordt uitgeroepen tot beste Ajacied van de wedstrijd. Omdat Feyenoord met 3-2 heeft verloren bij Groningen staan de Amsterdammers alleen aan kop!
de laatste 5 wedstrijden van het seizoen bestaan onder andere uit: groningen uit, heerenveen uit, psv uit.quote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
Nu al bijna kampioen, saai zeg.
Ik hoop het ook..quote:Op zondag 25 november 2007 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zal toch wel, drie weken de tijd om te herstellen.
Vorig jaar ook Twente uit en PSV uit achter elkaar.quote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
de laatste 5 wedstrijden van het seizoen bestaan onder andere uit: groningen uit, heerenveen uit, psv uit.
word dus een hele kluif (nog een)
Dan moeten we maar zorgen dat we op dat moment 16 punten voor staanquote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
de laatste 5 wedstrijden van het seizoen bestaan onder andere uit: groningen uit, heerenveen uit, psv uit.
word dus een hele kluif (nog een)
Zoals al vaker gezegd, dan met Davids en een andere nieuwe verdediger/middenvelder.quote:Op zondag 25 november 2007 16:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vorig jaar ook Twente uit en PSV uit achter elkaar.
Resultaat: 1-4 en 1-5.
Dus boeie
Nog meer spelers terug voor die tijd?quote:Op zondag 25 november 2007 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zal toch wel, drie weken de tijd om te herstellen.
En Leonardo en Vermaelen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd, dan met Davids en een andere nieuwe verdediger/middenvelder.
quote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
Nu al bijna kampioen, saai zeg.
Ik zou niet weten wie hij zou moeten vervangenquote:Op zondag 25 november 2007 16:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Oja, Leonardo, ik vergeet altijd dat we die nog hebben
Suarez en Luque kunnen niet alles spelen. Suarez was vandaag trouwens vrij onzichtbaar. Logisch, maar toch onzichtbaar.quote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie hij zou moeten vervangen.
Suarez en Luque lijken mij toch wel zekerheidjes voor de basis. Dat jankjong mag lekker op de bank zitten.
Toch handig wat achter de hand te hebben, al hebben wij bij Ajax zelden geblesseerde spelers.quote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suarez en Luque lijken mij toch wel zekerheidjes voor de basis. Dat jankjong mag lekker op de bank zitten.
En toch scorenquote:Op zondag 25 november 2007 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Suarez en Luque kunnen niet alles spelen. Suarez was vandaag trouwens vrij onzichtbaar. Logisch, maar toch onzichtbaar.
welk jankjong ?quote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 25 november 2007 16:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch handig wat achter de hand te hebben, al hebben wij bij Ajax zelden geblesseerde spelers.
Ik heb zelf ook wat moeite om het jankjong te identificeren wanneer het een keuze tussen Leonardo en Suarez isquote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kan je dat niet uit die zin halen wie ik bedoel?.
De Mos moet je ook gewoon niet serieus nemen. Sansoni beste man van het veld.. sure..quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef twi het volgende:
Wat zijn trainers trouwens grappig tegenwoordig. Aadje de Mos die somt even de kansen op voor Vitesse:
- Sansoni met een schot op de lat
- Swerts en Kolk alleen voor de keeper
"En als je die er niet in schiet maakt Ajax daar gebruik van, en scoren ze door dekkingsfouten in het centrum van de verdediging en van Yakubu op het middenveld."
Nee, gelukkig waren die kansen voor Swerts en Kolk geen fouten, Aadje Afkoopsom
quote:Op zondag 25 november 2007 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook wat moeite om het jankjong te identificeren wanneer het een keuze tussen Leonardo en Suarez is
Lijkt mij duidelijk wie ik bedoelquote:Suarez en Luque lijken mij toch wel zekerheidjes voor de basis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |