Gewoon een goede aankoop geweest.quote:Op zondag 25 november 2007 16:23 schreef Urquhart het volgende:
Rommedahl er weer in, direct een assist
Je voetbalt gewoon 35 minuten op je eigen helftquote:Op zondag 25 november 2007 16:27 schreef twi het volgende:
Niet verwonderlijk dat de 2e helft zo matig was. Met Schilder - De Jong - Donald als middenveld.
Live wedstrijden via Internet streams #19quote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
FF een technisch vraagje !!!
Tele2 deed het niet, dus heb via Ants gekeken ( engels commentaar)
Herkenbaar ?
Hoewel ik het alles behalve eens was met zijn komst, bewijst ie wel keer op keer zijn waarde idd.quote:Op zondag 25 november 2007 16:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gewoon een goede aankoop geweest.
thxquote:Op zondag 25 november 2007 16:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Live wedstrijden via Internet streams #19.
Je weet wat die eerste keer betekendequote:Op zondag 25 november 2007 16:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop echt dat we van PSV winnen, zou dan pas de 2e keer worden in de Arena in competitieverband, magoed
Ja, dat was echt een raar seizoen 2003/2004...quote:
http://www.youtube.com/watch?v=zx0SeCPmTnwquote:Op zondag 25 november 2007 16:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een raar seizoen 2003/2004...
Matig voetbal, alles nipt winnen en met redelijk wat geluk, maar thuis hadden we toen 16/17 wedstrijden gewonnen
Zal toch wel, drie weken de tijd om te herstellen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop echt van harte dat Gabri en Maduro weer fit zijn voor de kraker tegen PSV.
quote:Wegereef fluit af. Ajax wint met 4-1. John Heitinga wordt uitgeroepen tot beste Ajacied van de wedstrijd. Omdat Feyenoord met 3-2 heeft verloren bij Groningen staan de Amsterdammers alleen aan kop!
de laatste 5 wedstrijden van het seizoen bestaan onder andere uit: groningen uit, heerenveen uit, psv uit.quote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
Nu al bijna kampioen, saai zeg.
Ik hoop het ook..quote:Op zondag 25 november 2007 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zal toch wel, drie weken de tijd om te herstellen.
Vorig jaar ook Twente uit en PSV uit achter elkaar.quote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
de laatste 5 wedstrijden van het seizoen bestaan onder andere uit: groningen uit, heerenveen uit, psv uit.
word dus een hele kluif (nog een)
Dan moeten we maar zorgen dat we op dat moment 16 punten voor staanquote:Op zondag 25 november 2007 16:38 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
de laatste 5 wedstrijden van het seizoen bestaan onder andere uit: groningen uit, heerenveen uit, psv uit.
word dus een hele kluif (nog een)
Zoals al vaker gezegd, dan met Davids en een andere nieuwe verdediger/middenvelder.quote:Op zondag 25 november 2007 16:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vorig jaar ook Twente uit en PSV uit achter elkaar.
Resultaat: 1-4 en 1-5.
Dus boeie
Nog meer spelers terug voor die tijd?quote:Op zondag 25 november 2007 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zal toch wel, drie weken de tijd om te herstellen.
En Leonardo en Vermaelen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd, dan met Davids en een andere nieuwe verdediger/middenvelder.
quote:Op zondag 25 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
Nu al bijna kampioen, saai zeg.
Ik zou niet weten wie hij zou moeten vervangenquote:Op zondag 25 november 2007 16:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Oja, Leonardo, ik vergeet altijd dat we die nog hebben
Suarez en Luque kunnen niet alles spelen. Suarez was vandaag trouwens vrij onzichtbaar. Logisch, maar toch onzichtbaar.quote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie hij zou moeten vervangen.
Suarez en Luque lijken mij toch wel zekerheidjes voor de basis. Dat jankjong mag lekker op de bank zitten.
Toch handig wat achter de hand te hebben, al hebben wij bij Ajax zelden geblesseerde spelers.quote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suarez en Luque lijken mij toch wel zekerheidjes voor de basis. Dat jankjong mag lekker op de bank zitten.
En toch scorenquote:Op zondag 25 november 2007 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Suarez en Luque kunnen niet alles spelen. Suarez was vandaag trouwens vrij onzichtbaar. Logisch, maar toch onzichtbaar.
welk jankjong ?quote:Op zondag 25 november 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 25 november 2007 16:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch handig wat achter de hand te hebben, al hebben wij bij Ajax zelden geblesseerde spelers.
Ik heb zelf ook wat moeite om het jankjong te identificeren wanneer het een keuze tussen Leonardo en Suarez isquote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kan je dat niet uit die zin halen wie ik bedoel?.
De Mos moet je ook gewoon niet serieus nemen. Sansoni beste man van het veld.. sure..quote:Op zondag 25 november 2007 16:52 schreef twi het volgende:
Wat zijn trainers trouwens grappig tegenwoordig. Aadje de Mos die somt even de kansen op voor Vitesse:
- Sansoni met een schot op de lat
- Swerts en Kolk alleen voor de keeper
"En als je die er niet in schiet maakt Ajax daar gebruik van, en scoren ze door dekkingsfouten in het centrum van de verdediging en van Yakubu op het middenveld."
Nee, gelukkig waren die kansen voor Swerts en Kolk geen fouten, Aadje Afkoopsom
quote:Op zondag 25 november 2007 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook wat moeite om het jankjong te identificeren wanneer het een keuze tussen Leonardo en Suarez is
Lijkt mij duidelijk wie ik bedoelquote:Suarez en Luque lijken mij toch wel zekerheidjes voor de basis
Je bent me net voorquote:
Mwa, bijna elke gevaarlijke voorzet en corner komt van hem. Dat ie soms wat lakoniek is, moet je dan maar op de koop toe nemen.quote:Op zondag 25 november 2007 16:56 schreef twi het volgende:
Suarez en Luque zeker basiswaardig ja. Maar Luque moet voetballend toch wel wat meer gaan brengen. Suarez brengt dat al, maar was vandaag vermoeid. Dan had je prima Leonardo in kunnen brengen. Leonardo een backup op links, Rommedahl op rechts, dan heb je gewoon een sterke bank.
Heitinga en Gabri denk ik wel, Maduro wordt lastig denk ik. Ik hoop het maarquote:Op zondag 25 november 2007 17:00 schreef F1Bas het volgende:
Denk dat ze volgende week allemaal wel spelen.
Wat zegt Aad?quote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heitinga en Gabri denk ik wel, Maduro wordt lastig denk ik. Ik hoop het maar.
Die De Mos loopt echt uit z'n nek te lullen.
7 uur RTL 4.quote:Op zondag 25 november 2007 17:01 schreef s0k het volgende:
weet iemand waar de goals te zien zijn?
Hij moet wat explosiever worden.quote:Op zondag 25 november 2007 17:00 schreef twi het volgende:
Over voorzetten en corners heb ik helemaal niks te klagen. Het gaat me met name om het voetballende gedeelte. Soms is dat prima, op andere momenten is het gewoon erg slecht. Acties om spelers te passeren lukken heel vaak niet bij 'm.
Dat het kampioenschap zal gaan tussen Ajax en AZ, dat AZ bijna niets meer verliest, dat Vitesse beter was dan Ajax en dat Sansoni de beste man van het veld wasquote:
En dat Vitesse een aantal geweldige kansen had, daarbij de grotere kansen die Ajax had buiten beschouwing latend.quote:Op zondag 25 november 2007 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat het kampioenschap zal gaan tussen Ajax en AZ, dat AZ bijna niets meer verliest, dat Vitesse beter was dan Ajax en dat Sansoni de beste man van het veld was.
Een soort Ten Cate analyse?quote:Op zondag 25 november 2007 17:43 schreef twi het volgende:
[..]
En dat Vitesse een aantal geweldige kansen had, daarbij de grotere kansen die Ajax had buiten beschouwing latend.
Nog gefeliciteerdquote:
dat is waarquote:
Ik stond nog half lachend te praten daar dat Luque ze beter inschoot dan KJH en toen draaide ik me om en zag ik de bal in het netjequote:Op zondag 25 november 2007 19:21 schreef venomsnake het volgende:
Jeetje, wat stond Ajax te slapen bij die 3-1 zeg..
je weet wat ze zeggen als je niet scoort dan scoort de tegenpartij en dat deden wij!quote:Op zondag 25 november 2007 19:21 schreef venomsnake het volgende:
Jeetje, wat stond Ajax te slapen bij die 3-1 zeg..
quote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen als je niet scoort dan scoort de tegenpartij en dat deden wij!
quote:Op zondag 25 november 2007 19:28 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen als je niet scoort dan scoort de tegenpartij en dat deden wij!
we hebben het over dezelfde Gabri?? die in de rust werd gewisseldquote:Op zondag 25 november 2007 20:23 schreef Wooldoor het volgende:
Mooie uitslag, vorig seizoen verloren we als het slecht ging maar nu winnen we zo'n beetje toch alles als we ook slecht spelen. Luque zal denk ik nog wat meer wedstrijdritme nodig hebben.
Gabri doet het weer prima na zijn slechte begin van het seizoen, alleen die prutsbal weer in de 2e helft moest gelijk denken aan vorig seizoen dat hij ook een keer zo uitverdedigde.
Maxwell..quote:Op zondag 25 november 2007 20:33 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]Maduro
wat speelde die gast verschrikkelijk goed. Mijn absolute man of the match. Nu nog bijtekenen!
NEC uit waar cultheld Lobont een pingel eruit duwdequote:
Als het zo doorgaat wordt Koster vanzelf weer de coach van Jong Ajax.quote:Op zondag 25 november 2007 21:30 schreef Pritt het volgende:
Tuurlijk weer wat blessures erbij.
Ajax voetbalt altijd gewoon standaard met het 3e elftal oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |