Je weet welke FOK!ker zijn baas is?quote:
Ja en zeiden ze ook niet dat hij eind oktober fit zou zijn?quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:29 schreef Nashje het volgende:
Eens.
Hebben we Davids 2 halve seizoenen kunnen gebruiken. Iedereen hopen op kakkies uit, wordt \'t gewoon winterstop.
Hopen dat we nog aan kop staan in de winterstop. Daarna veiligstellen met Davids. Als ie dan \'al\' terug is.
wasquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je weet welke FOK!ker zijn baas is?
Nee? vertelquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je weet welke FOK!ker zijn baas is?
Eenschquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:20 schreef Trancelocator het volgende:
Een keuze tussen Urzaiz en Vertonghen zou ik logischer vinden.
Met Koster weet je het nooit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eensch.. Gelukkig zal het wel Jan worden
![]()
Nog liever die twee dan Colinquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met Koster weet je het nooit.
Die kiest gewoon voor Slijngard. Of zelfs Blind jr.
quote:Nicolae Mitea maakt hierentegen zijn rentree in de wedstrijdselectie. Dat maakte Koster bekend tijdens de persconferentie van vrijdagmiddag. Nadat de rentree van Mitea eerder bij Jong Ajax met goed gevolg verliep, zal hij met het eerste elftal starten voor de wedstrijd tegen Vitesse.
De Koel dus tochquote:VVV - Ajax
23 nov 2007
Eredivisie
Zo. 30 december 12.30 uur
Stadion De Koel
De wedstrijd Ajax-VVV wordt definitief in stadion De Koel gespeeld te Venlo. Meer informatie volgt t.z.t.
Jammer.quote:
Na de winterstop.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:41 schreef ASroma het volgende:
Wanneer komt davids weer terug?
Verdomme, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Bier.
tsjaquote:
doen gast!quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:17 schreef Jasza het volgende:
Houniet ik was bijna nog gegaan morgen hehe
Nee 110 euro voor 2 kaarten, geen zin daarinquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
doen gast!
ik ga s'morgens wel weer naar huis na het feest. paar uur later weer terug naar A'dam. dan maar zonder slaap hoor
OT: klote van Davids, zijn lange afwezigheid had ik niet verwacht. wel goed dat de jeugd nu een kans heeft, al mag Edgar van mij snel terug komen
quote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 24 november 2007 04:27 schreef PyTh het volgende:
Ga eens slapen kinders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |