Omdat ze vriendelijkheid zien als kwetsbaarheid, als je maar zo bot en nors mogelijk doet heb je niks te vrezen denken ze (volgens mij).quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:32 schreef pberends het volgende:
Waarom kunnen jongeren niet normaal "Hoi" zeggen? Ik vraag me dat echt af. Iedereen kent het wel, van die bijdehandte mongooltjes of breezersletjes die op zo'n bepaalde insinuerende manier "Hoi" zeggen. Je kan aan de toon echt horen dat ze proberen te intimideren. Bij bejaarden is dit precies andersom. Als bejaarden je groeten dan menen ze het ook echt en is het vriendelijk bedoeld.
Klacht: waarom kunnen die fucking kankerjongeren niet normaal "Hoi" zeggen?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:33 schreef Liefste. het volgende:
Hoi is voor mij een teken van ongeïnteresseerdheid.
"Heeeeeeee!"
- "Hoi."
Hoi is geen leuke, vrolijke begroeting.
We wonen niet allemaal in Brabant.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:33 schreef Liefste. het volgende:
Hoi is voor mij een teken van ongeïnteresseerdheid.
"Heeeeeeee!"
- "Hoi."
Hoi is geen leuke, vrolijke begroeting.
Ik ook niet, maar ik denk dat P een vrijdagmiddaghumeurtje heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:33 schreef Misstique het volgende:
Geen idee waar je het over hebt.
Goed zo, mensen verbazen zich soms echt over oprechte, gemeende vriendelijkheid, zo zeldzaam is het geworden, maar meestal nemen ze het inderdaad wel over.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:36 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Hier geen last van, iedereen zegt wat terug als je ze groet.
Zo niet dan niet, zeg ik erachteraan als ik niet gegroet wordt en dan groeten ze alsnog.
Ouderen en jongeren!
idd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat ze vriendelijkheid zien als kwetsbaarheid, als je maar zo bot en nors mogelijk doet heb je niks te vrezen denken ze (volgens mij).
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:35 schreef El_Rolando het volgende:
Wat een kutklacht.
idd kut blankenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:51 schreef afcajos het volgende:
of blanke jongeren die elkaar zo'n vage 8mile box geven
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Zolang hoi niet verkracht wordt en als afscheidsgroet misbuikt wordt is het prima.
Gewoonquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:00 schreef ThE_ED het volgende:
Ja, wat is er mis met gewoon "Yo!"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |