Laat maar hangen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:37 schreef Buschetta het volgende:
![]()
Ik heb ook zo'n lamp in de keuken. Minstens 100x per jaar stoot ik m'n kop eraan.....
Mijn vriendin wordt er gek van.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:13 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb nergens last van. Ik ben dan ook maar 1.70.
Ook irritant in die strekking zijn achtbanen trouwens. Heb nog steeds 2 blauwe knieschijven van een weekendje disneylandquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:57 schreef switchboy het volgende:
Waar ik ook irritant is zijn tramstoelen, collegebanken en ander stoelsel waarvan de zitting gewoon te laag zit. Waardoor je alleen op de achterkant van je reet zit omdat je benen te lang zijn. Nou heb ik al geen zitvlees. En ik kan je vertellen als je daar dus langer op moet zitten, gaat dat pijn doen.
En zo lang ben ik eigenlijk helemaal niet 1.86
Uk zijn lijkt me dan nog irritanter. dan kan je heul niet ver kijken als je door een drukke straat loopt.![]()
Of als je naar 'n concert gaat en de mensen van 1.80 vooraan staanquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:57 schreef switchboy het volgende:
Uk zijn lijkt me dan nog irritanter. dan kan je heul niet ver kijken als je door een drukke straat loopt.![]()
Staat wel tegenover dat je als laatste weet dat het regentquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:57 schreef switchboy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |