Sommige mensen werken.... en die moeten dan naar huis, veelal met de autoquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan ook![]()
OVquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:39 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige mensen werken.... en die moeten dan naar huis, veelal met de auto![]()
werkquote:
Dat werkt ook niet. Auto's moeten over de weg rijden.quote:
Autoquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:39 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige mensen werken.... en die moeten dan naar huis, veelal met de auto![]()
Hoe gaat dat nou verder met jouw wagen?quote:
succes ermeequote:Op vrijdag 23 november 2007 18:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan is weer weg.
PC verhuist vanavond zometeen
Die is voer voor de recyclingindustrie. ik ben op zoek naar wat anders. Ik ga morgen een rondje bellen en bij een Daihatsu kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:50 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nou verder met jouw wagen?![]()
Krijg je nog wat uitgekeerd van de verzekering?quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die is voer voor de recyclingindustrie. ik ben op zoek naar wat anders. Ik ga morgen een rondje bellen en bij een Daihatsu kijken.
Ik denk het niet. WA, laatste in de rij..quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:01 schreef OA het volgende:
[..]
Krijg je nog wat uitgekeerd van de verzekering?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk het niet. WA, laatste in de rij..![]()
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Land+Rover&model=Range+Rover+Sport&keywords=&min_pr=1000&max_pr=50000&transmissionid=&fuel=&colour=&body=&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&distance=&postcode=&sort=19&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&dealertypeid=p&dealertypeid=b&id=96842740#quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehee![]()
Ik dacht meer aan...
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bbtamavaapcl
Beetje buiten mijn budgetquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Land+Rover&model=Range+Rover+Sport&keywords=&min_pr=1000&max_pr=50000&transmissionid=&fuel=&colour=&body=&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&distance=&postcode=&sort=19&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&dealertypeid=p&dealertypeid=b&id=96842740#
die is ook wel geinig
helaas ook buiten de mijnequote:Op vrijdag 23 november 2007 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beetje buiten mijn budget
Whehehehequote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:01 schreef BrandX het volgende:
Kia ora!
even een uurtje (ofzo) break van de studie.
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:01 schreef BrandX het volgende:
Kia ora!
even een uurtje (ofzo) break van de studie.
[..]
![]()
eele prijs ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?modelexact=1&make=Land+Rover&model=Range+Rover+Sport&keywords=&min_pr=1000&max_pr=50000&transmissionid=&fuel=&colour=&body=&min_year=&max_year=&min_mileage=&max_mileage=&distance=&postcode=&sort=19&dealertypeid=o&dealertypeid=g&dealertypeid=f&dealertypeid=m&dealertypeid=p&dealertypeid=b&id=96842740#
die is ook wel geinig
Mijn tpoic!quote:
eer-ikquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Sebasser het volgende:
"Iemand TV kopen, eer ik em op marktplaats zet?"
"Hoe lang kan het duren eer ik zwanger ben??"
"Nog 10 uur te gaan eer ik het koopcontract onderteken"
Dat zijn pas goeie pagina's.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Sebasser het volgende:
+1quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:52 schreef Sebasser het volgende:
Pappaaaa!quote:
Heerquote:
Niks hè...quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ben jij dan aan het doen?
Nee, chill tochquote:
Liever op je vrindin dan op n kartquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef JortK het volgende:
Vrienden gaan karten... absoluut geen zin in
FF DVD branden en dan maar naar vriendin lief toe
ftwquote:
Kartenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef JortK het volgende:
ik was gaan kartenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:36 schreef JortK het volgende:
Wat?quote:
Idd, en ik zit de hele week al in een auto dus om nu in me vrije tijd ook nog eens dat te gaan doen nee dank jequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Liever op je vrindin dan op n kart
Goed topicquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:47 schreef OA het volgende:
Domme dikke vadsige klasgenote (met PAINT en SAMENVATTING)
![]()
![]()
quote:
Je gaat naar Dirty Dutchquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:57 schreef Houniet het volgende:
k*^762786erz zooi![]()
ik zou morgen gaan housen
wat nóu weer?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:57 schreef Houniet het volgende:
k*^762786erz zooi![]()
ik zou morgen gaan housen
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:06 schreef Houniet het volgende:
blessure opgelopen tijdens de wedstrijd vandaag. me hele enkel is dik. wordt morgen niets ben ik bang
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |