Ik zie ze desondanks nog steeds als 'niet helemaal betrouwbaar' en ik heb een hekel aan mensen die aan je lichaam gaan zitten wroeten (fysiotherapeuten, pedi- en manicure's, masseurs, etc.)...quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:22 schreef SaskiaR het volgende:
Podologen zijn echt superhandig als je last hebt van je voeten/benen/rug etc.
Al 2 goed!!quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
kruiswoordpuzzel
condoom
pajamabroek?
ssssstquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Die eerste werd gister trouwens ook al gevraagd![]()
quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:26 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm, oke, beetje dubieus puntje krijg ik inderdaad hierdoor.....
Ik deed niet eens mee met deze vraagquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helemaal goed! Klik hier voor meer woorden, heb me rotgelachen!!!
Saskia +1
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:31 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik deed niet eens mee met deze vraag
Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:29 schreef ElizabethR het volgende:
En Yuri, dat kon ik niet weten hoor![]()
Dat weet ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:31 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik deed niet eens mee met deze vraag
Waarom zou je niet gaan? Bij mijn moeder heeft hij alleen maar haar benen opgemeten, daarbij bleek het ene been langer te zijn dan het andere, dus 1 steunzooltje loste het probleem op. Niks geen pijn of wat dan ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie ze desondanks nog steeds als 'niet helemaal betrouwbaar' en ik heb een hekel aan mensen die aan je lichaam gaan zitten wroeten (fysiotherapeuten, pedi- en manicure's, masseurs, etc.)...
Ik heb soms last van mijn rug en ben doorverwezen naar een podoloog (= oorzaak vraag), maar ben nog steeds niet geweest wegens genoemde reden...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
weird al yancovich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |